- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jako například Finové, protože nemáme na co. Poctivost, dobrota a pokora se zde nevyplácí. Nespravedlnost a šedota je všude okolo. Co si kdo nenakrade, nemá. Na toto máme být hrdí? Na všechno, co jsme zde v Česku sami vybudovali, na co jsme mohli být hrdí, je vytunelováno, rozkradeno, v konkurzu, zprivatizováno a jinak znehodnoceno. Tak na co máme být hrdí? Na to, jak si neumíme zvolit zákonodárce a na to, jak jsme neschopní?
Prostě, jak již pravil samotný Vašík Nejskvělejší, nejlepší ministr školství všech dob! :-)) Takový "matroš" fakt nemá moc smysl komentovat, vždyť on zesměšňuje sám sebe... Jen proboha doufám, že ho nebude chtít někdo brát vážně, nebo dokonce ty jeho "geniální nápady" realizovat! :-/
A to chce jako z dětí vychovat podobné nafoukané smrady jako jsou frantíci, jo?? no, to je teda vize ...
Promiňte, ale z Vašeho příspěvku soudím, že jste nikdy nebyl/a ve Francii. Kdyby ano, byť jen na týden, takú ptákovinu jste napsat nemohl/a. Ano, Dobešův projev je k pláči, ale toto....
vždyt celý Staromák skáče když je zlato z MS Hokeji
Mě to pobavilo!!!! Větší blbost z nich snad vypadnout nemohla :-)))
Oba by si měli zopakovat maturitní zkoušku a pak vypadnout z MŠ.
to skutečné, a´t regionbální nebo národní musí vzniknout z vnitřka a to skutečným objektivním vzděláním a poznáním skutečnosti. Vše ostatní je populismus. Skutečná hrdost může ovšem vznikat pouze na vlastních činech a ne na ztotožňování s výsledky jiných lidí.
A co takhle prestat detem lhat a rict jim pravdu? Priznat, ze jsme maly narod, ze jsme toho v minulosti moc nedokazali, a ze obzvlaste nekolik desitek let po valce jsme pekne promarnili? Stejne na to jednou prijdou! A budme realiste, ceske dite souboj s Francouzem ve vyjmenovanani narodnich velikanu nikdy nemuze vyhrat!
Jak jim budeme vysvetlovat, proc jsou jejich ucebnice matematiky, fyziky, bilogie atd. plne Francouzu, Britu, Nemcu, Americanu, a temer nikde zadny Cech? Jak jim budeme vysvetlovat, proc jsou deti ze zapadu tak bohate? Jak jim vysvetlime, proc se maji ucit nemcinu v ramci iniciativy "sprechtíme" a proc se misto toho Nemci neuci Cestinu? A hlavne, jak poznaji, kdo ve tride je Cech a kdo ne!
Proc jim nerict, ze nejsou lepsi a horsi narody? Ze sanci ma kazdy, kdyz se bude snazit? Ze minulost neni tak dulezita, ze ta zajima spis odchazejici generaci. Ze dulezite je to co dokazou ve svem zivote oni?
Jako moravan to cítím jako další stupeň nacionalizace České republiky, která se ať se to komu líbí či ne, je zemí čechů, moravanů a slezanů nikoliv čechů Jakákoliv umělá aplikace národního sebevědomí čechů do škol je jen návrat k předválečné době či českému národnímu obrození a to opravdu nechci.
Ale to všechno, co ministr vyjmenovává, už v vzdělávacích programech dávno je!!! Ve Vlastivědě (Člověk a jeho svět, ve Výchově k občanství (Člověk a společnost), Občanská výchova)!!! Právě minulý týden jsem s dětmi v osmičce diskutovala na téma kam to v životě dotáhli naše osobnosti a jako příklad měli paní Coolige - Haškovou, paní Albrightovou, fotbalistu Nedvěda , houslistu Šporcla a Hudečka, hokejistu Jágra, návrhářku Matragi a další. V dalším ročníku (V 6. r) je jako velké téma Praha a její pamětihodnosti, historie, významné osobnosti, naši prezidenti. V sedmičce jsou státní symboly, jejich historie, v devítce je naše kulturní a přírodní bohatství. Co víc mám ještě pro budování vlastenectví učit, proboha!!! To se snaží všem namluvit, že ten RVP (to, co sami předepisují ostatním) ani nečetli?!?! Pane Bože
Je celkem smutné, že se děti na druhém stupni ZŠ musí ještě pořád učit takovéhle věci, které by měly znát už z prvního stupně.