Diskuze

Policie neměla na Šumavě zasáhnout, dal soud aktivistům za pravdu

Aktivisté, kteří v létě blokovali těžbu kůrovcem napadených stromů na Šumavě, mohou žádat od policie omluvu a uhrazení vzniklých škod. Krajský soud v Plzni totiž rozhodl, že policisté proti aktivistům zasáhli neoprávněně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fajnsportovec

12. 10. 2011 11:01
Konečně někdo rozumný, kdo se nebojí dněšních vládnoucích

A hle,najednou se ukázalo,že to nebyli Ti tzv."extrémisté",kteří porušovali zákon,ale policie ČR,která byla podorována většinou dnešní vládnoucí garnitury.Smutné je,že z toho nikdo nevyvodí personální důsledky a vedení parku není za své protizákoné podporování neporávněného policejního zásahu odvoláno.

Když se nad tím,rozumně zamyslíme,jak může porušovat zákon někdo,kdo se snaží téměř s nasazením svého života chránit přírodu a nechat její hospodaření na ní samé,obzvláště když je takové stanovisko potvrzováno i špičkovými odborníky z Akademie věd ČR.To trochu napovídá něco o snaze našich politiků k návratu k totalitě,kdy vládnoucí minorita zákony respektovat nemusí.

Smutné,je že lidé bydlící na Šumavě se ochraně přírody brání.Staví své zájmy a ochranu vlastního  majetku nad přírodu.Bojí se,že příjdou o práci,když nebude povolena těžba dřeva.Ale to se pak neměli usazovat na Šumavě.Většina těchto lidí sem přece přišla po 2sv.válce,kdy bylo pohraničí vysídleno,v touze získat něco zadarmo.

0 0
možnosti

Kadečka

6. 10. 2011 19:40
Absurdistán

Jestliže byli tzv aktivisté v NP Šumava,tak už samotný vstup je porušením zákona.Proto asi požádal správce NP policii ČR,aby chránila zájmy NP.Demonstranti se protivili příkazu Policie ČR. Už toto protivenství je přestupek.Jinde by vynesli tzv aktivisty v zubech.Já v této oblasti trvale bydlím. Kolik aktivistů bylo ze Šumavy??? Tady zřejmě někdo platí za účast na takových akcích a za očerňování Policie ČR.Doufám jen,že odvolací soud bude soudnější a bude rozhodovat v mezích zákona.

0 0
možnosti

viveka

6. 10. 2011 19:49
Re: Absurdistán

V řešení v mezích zákona věřím též :-)

0 0
možnosti

837

6. 10. 2011 16:25
No to je jen potvrzení toho

že rozum a naše soudnictví to se pohromadě vyskytovat nemůže zkrátka jeden  pahumanistický bezmozek podporuje pahumanistické bezmozky jiné.

Takže ekoterorista až se někde přiváže ke kolejím  tak prostě nebudou jezdit vlaky a bude se muset mu vyhovět ve všem.

Proti násilníkům na Šumavě se mělo zasáhnout stejně jako v severních Čechách, tedy rozehnat obuškama, ohrožovali tím co dělali životy a zdraví svoje i cizích lidí.

0 0
možnosti

Mirkov

6. 10. 2011 16:30
Re: No to je jen potvrzení toho

To je zvláštní, že většina diskutujících neumí číst. Nebo jste četl jen nadpis?

2 0
možnosti

Žokej Balabán

6. 10. 2011 16:16
Tady tedy podle soudu

někdo zneužije policii a daňový poplatník to celé zaplatil, protože policie je placena ze státního rozpočtu. Celé náklady na policejní protizákonné chování by tedy měl zaplatit ten, kdo to policii nařídil.;-€

1 0
možnosti

Mirkov

6. 10. 2011 16:24
Re: Tady tedy podle soudu

Ano, tedy ten policejní důstojník, který tam policisty poslal. Mám dojem, že nikdojiný jim zásah nemohl nařídit.

1 0
možnosti

CZMiki

6. 10. 2011 16:01
Jinými slovy

Policii měl o zákrok požádat starosta Modravy a ne NP Šumava, to je fakt ohromný zvrat;-D:-P

1 0
možnosti

Mirkov

6. 10. 2011 16:08
Re: Jinými slovy

Ne, starosta Modravy se měl pokusit shromáždění rozpustit, a teprve potom požádat policii. A zvrat je to asi takový, že o vině rozhoduje soud a teprve potom může přijít trest, i když vám připadá, že vina je naprosto jasná.

1 0
možnosti

pavel.61.

6. 10. 2011 15:50
jak se mohou občané bránit

proti nikým nevolené samozvané bandě "politických ekologů" , kteří pod vlivem zelených mýtů svého náboženství, škodí lidem , hospodářství i přírodě a nemůže na ně ani policie?

2 0
možnosti

jantee

6. 10. 2011 16:02
Re: jak se mohou občané bránit

zákony, a to se teď děje. ti občané byli na šumavě. jedni občané káceli, jiní občané protestovali, jiní občané je zatýkali. kdo byl v právu rozhoduje soud.

2 0
možnosti

Angorka kocka domaci

6. 10. 2011 15:46
Uprimne se priznam, na ci strane mam byt.

:-/ Aktiviste, to jsou tragedi a policie? Jak ktera.

0 0
možnosti

Dr.hadrr

6. 10. 2011 15:10
reakce na video

zásah hrdinného fízla,co kdyby mnel aktivista u sebe třeba smrkovou šišku, nebo dokonce klacek hrrrr na nej!!!!;-€Rv A.C.A.B.

1 0
možnosti

jenda3

6. 10. 2011 15:07
V Plzni vám "právníci" odklepnou všechno

0 0
možnosti

Der Vater

6. 10. 2011 14:59
Ano, souhlasím

Policie neměla zasáhnout, toho se měli zhostit domácí a zflákat aktivisty sami!

7 0
možnosti

Funk

6. 10. 2011 15:06
Re: Ano, souhlasím

Tebe měli zflákat rodiče...

3 0
možnosti