- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zrejme jedna z tých dementov, čo stoja hneď pri koľajisku pri čiare, aby bola prvá dnu v metre a nenechá ani vystúpiť ľudí a už sa tlačí dnu ako dementná, tak jej treba. Pani sa naučí stáť ďalej v bezpečnej vzdialenosti.
teroristi overovali ze se da v pohode hodit kufr do kolejiste a nic se nedeje...dispeceri u monitoru chrapou, ridic vidi mavat nekolik lidi a jede klido dal, pak navic nikoho nepusti ven ze soupravy a jde klido hasit pozar...to se zas budu v metru citit bezpecne
Milý vesničánku, souprava pražského metra uveze nějakých 1200 lidí. I kdyby byla zaplněna jen z poloviny, je v ní tedy 600 lidí. A kvůli těm 600 lidem strojvedoucí nemůže začít razantně brzdit, protože by se to tam všechno pomlátilo.
Kamery v metru jsou pro parádu. Kdyby na koleje sjel kočárek, žádný dozorčí ve stanici nedá vlaku signál.
a to jsem rano premyslela, jeslti jet metrem nebo busama - nastesti jsem zvolila druhou moznost.
Ale stejne jsem musela z Butovic skoro az na Luka pesky
zasahuje proti neomaleným cestujícím s nadměrnými zavazadly
Málem se mu to povedlo zbylo z něho ouško
1) Proč kufr, který byl zcela jistě mimo bezpečnostní pás(a držela jej dáma také stojící mimo) nečekaně spadl do kolejí?
2) Proč nezmáčkla nouzové zastavení vlaku? (a pokud nejela sama - předpokládám že s kufrem na dovolenou se jezdí ve skupině - proč ani nikdo jiný ze skupiny)
3) Trošku by mě zajímalo, co zrovna dělal dozorčí stanice, když nečuměl na monitory průmyslové televize (ale to už asi de vysvětlit snadno - pomoc nemohoucímu do stanice/ze stanice, řešit jiný průšvih, pouštět lidi z externích(neDPP) firem do nějakých prostor dělat objednanou práci...)
Mě spíše zaráží proč strojvedoucí nejdříve neotevřel a nepustil lidi ven.
V redakci by měli vracet i ty výuční listy :((((((((((((((
A ty bys mel vracet zase vysvedceni ze zakladky... pise se totiz "cyp"...
hodil kufr.
To by ani nevadilo.
Známej strojvedoucí uklízí věci z kabiny (dopitá PET lahev, kapesník,...) tak, že za jízdy se zachytne, otevře si "svoje první" dveře, hodí to do tunelu, zabouchne. Pak diví, že údržbě kolejí je výluka od půlnoci do 4h krátká a že praskaj podvozky.
A kdo zaplatí škodu na vlaku? jakmůže spadnou kufr do kolejiště, když se nemá lozit přes ty čáry?