- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To jak je vyreseny zachytny pas je naprosto uzasne... od mohelnice do kopce se jede rovno, zato do retarderu se musi projet obloukem... vytecne reseni
že se řidič nepokusil více zatočit po projetí zpomalovacím pruhem. Riskoval by sice převrácení na bok, ale při čelním nárazu nemusel přežít.
Přesně nad tím jsem včera přemýšlela, že netočil doprava, když jel tím polem...
jestli brzdy "selhaly", nebo řidič desky rožhavil doběla, jelikož cely kopec stál na brzdě a nechtělo se mu jít o kvalt níž. To už pak jaksi nebrzdí. Nicméně, bylo by fajn, kdyby měli kamiony povinně namontovaný retardér, na sjíždění kopců prima věc
Já jsem tam sice už pár let nejel, ale bývala nahoře cedule ve smyslu "hoď tam dvojku". A opakovala se, je tomu tak ještě dnes?
Ten usek je uplne spatne! Obdivuju ridice, ze ten unikovej pas vubec trefil. Pac uplne pod kopcem je takove divne esicko, ktere vybrat s rozvalenym kamionem co nebrzdi a ma treba jeste prives, musi bejt lahudka. Respektive ridic mel dost kliku ze to nehodil pres boudu v tom esicku.
Hmm, kdybych tam nejezdíval, asi budu taky dávat plusy...
Divné esíčko je však až za nájezdem na únikový pás, což si kdokoliv může ověřit třeba přes letecké snímky na mapách od gůgla či seznamu, že? Já osobně si nějak nedokážu představit lepší řešení nájezdu a řekl bych, že i kdybych tam (sice s osobákem) bez funkčních brzd valil dolů kilo pade, tak se na ten pruh bez problému trefím. To esíčko za nájezdem je tam velice efektivní pro frajery, kteří by nejradši až do Mohelnice valili aspoň devadesátkou. Šacuju, že hlavní problém únikového pásu je v tom, že se tam aspoň 4x za rok neobjeví někdo, kdo by písek a štěrk pořádně nakypřil - pokud by se tam kamion zaryl až po přední nárazník, zastaví v půlce.
Reakce pro všechny, kteří se podivují nad tvarem nájezdu...
to sakra šupe dolů a ten únikový výjezd je tak akorát k smíchu
Šéfe, to auto špatně brzdí, mělo by se s tím něco dělat ! Nejsou peníze, to vydrží, jezděte pomalu .... řekl šéf a odletěl lyžovat do Alp ....
Hm, vy o tahačích asi moc nevíte. Dokud se pumpují brzdy, tak to brzdí skvěle. Stačí malá závada, která se dřív vůbec neprojevila, ale vlivem velkého namáhání se zkrátka projeví nyní, a jste bez hlavních brzd a na ty vedlejší ubrzdíte tak maximálně tahač bez návěsu. Pak už Vám zbývá se jen modlit. Švagr jezdil s tahačem a vysvětloval mi to. Tady to vůbec nemuselo být tak, jak popisujete Vy.
Dle videa u konkurence řidič čistě projel zastavovací pruh, pak kukuřici a zastavil se až o budovu kovošrotu.
.
Předpokládám, že za ten nefunkční zastavovací pruh by měl jít někdo sedět, protože nezafungoval. Podceněná údržba?
U nás na severu naštěstí vedou zastavovací pruhy do kopce a za nimi je les. Překvapuje mne, že u Mohelnice končí pruh rovinou. Mohli tam navézt alespoň nějakou hromadu hlíny, jestli tam nebyl příhodnější přírodní profil.
...co si ho tak vybavuju, tak když se nahoře něco nepovede, může člověk až dolů leda tak koukat. A na ten zpomalovací pruh je sice odshora fůra cedulí, ale vlastní nájezd nic moc.
..no jestli je to tam, jak myslím, že tam je únikový pás, pak pole a pak plot s nápisem "kovošrot" nebo tak něco. Nedávno jsme se smáli, že tam někdo vlítne a už nemusí pryč, protože tam přímo může to auto nechat. A už je to tady.