- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
často snaží přesvědčovat o opaku, kolejová doprava je stále nejbezpečnější, což je samozřejmě dáno velmi slušně propracovaným systémem zabezpečení (který jistě může tu a tam selhat, jako cokoli jiného), vyškoleným personálem a dost striktními předpisy. Zrovna čínské železnice včetně podzemních drah mají bilanci velice slušnou, vzhledem k tomu, kolik osob a tun zboží denně přepraví.
že pokud jde o nějakou nehodu v Číně, autoři článku si obvykle ještě trochu přisadí, aby náhodou někdo nezůstal na pochybách, jak je v Číně všechno strašně špatné a nebezpečné! Škoda, že podobné "souvislosti" nehledají také ve zprávách z jiných koutů světa.
cinani meli sice spatny, ale alespon nejaky signalizacni system. Ten normalne neumozni vlakum se k sobe priblizit. To v Praglu, kdyz do sebe bouchly saliny, tak se "zjistilo", ze ani zadny nemaji. Pritom v modernim DP jakehokoliv mesta je to povinne.(zvracejici smajlik)
Coze? Sorry, ale tramvajova trat a trat metra je dost velky rozdil. Zkuste se nad tim zamyslet, nebo pokud to nezvladnetet, tak si o tom neco prectete.
sanghaj.. cinsky vlaky ve velkych rychlostech a hlavne narvany k prasknuti.