- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak nevím na co se budou vymlouvat, když mají zatím 4.5 x více než obce. I při té drahotě benzínu se bude vyplácet jezdit auterm místo MHD. Tak jsme to se soudruhem Onderkou dopracovali.
pokud by přdstavensvo Plzně stálo za starou bačkoru a nedovedlo udělat rozumné škrty jinde ( třeba u sebe a nebo v městské správě.).
Hlavní je, že se staví fotbalový stadion. Návrh Kalouska stejně neprojde. Kvůli TOP09 by se ani nezačal stavět stadion a teď by chtěli brát Plzni peníze. TOP09 je nejhnusnější strana kterou znám (kníže a chemik).
Pro koho se ten stadion staví ? Pro akciovou společnost SK Plzeň. Když ho chtějí provozovat tak ať si jej vybudují. Pro se mám ze svých daní na tom podílet , když tam na fotbal nechodím? V Angliisi každý klub svůj stadion staví za své náklady. Socializmus je pryč Plzeňáci,tak už jednou probuďte.
řešení. Celkovou sumu pro tyto účely podělit počtem obyvatel a takto vzniklou sumu násobit počtem obyvatel v dané lokalitě.
ve městech od 8 do 25 tisích je největší přezaměstnanost na úřadech, městům je potřeba příjmy snížit, aby byly nuceny s tímto něco dělat ....začít šetřit
a to jsi vymyslel sám, nebo ti někdo pomáhal?
jim dá jako samostatným městečkům mnohem víc. Jen tak se podaří udržet kvalitu života v aglomeracích. Vypsat referendum k osamostatnění je snadné.
opravdu neda ... jen snizi pomer z 1:4 na 1:3
Pročměsto financuje kulturu, vrcholový sport, tedy aktivity, kterými se někdo živí. Jak to, že také nedotuje ostatní zaměstnavatele? Prostě tenhle systém dotací musí skončit. Herci mohou jezdit za svými diváky do menších měst a pokud si nevyberou na své platy, mohou jít dělat něco jiného. Totéž platí pro různé sportovce a hlavně jejich bafuňáře. Prostě není.li o jejich služby zájem, musí jít s výdělky dolů, nebo dělat něco jiného. Tak jako v ostaních profesích. Proč má Plzeň privilegium, ža na každém rohu staví autobus, nebo tramvaj, zatímco z vesnic pár kilometrů za Plzní nejede žádná veřejná doprava. Snad daně jsou příjmem celého státu a tudíž všech jeho obyvatel.
Protože pomocí MHD chceme, aby v Plzni bylo na silnicích málo aut a šlo tady dýchat. Plzeň se nachází v kotlině. Pokud se na město podíváte v nějaké vyvýšeniny bude v mlze z výfukových plynů.
Že ve vesnicích nejezdí doprava je záležitost ČSAD či jiných dopravců a to si ta dědina musí vyjednat sama. A Vy zřejmě plzeňák nejste. Takže Plzeň bude financovat vše jen pro svoje občany a ti z venkova na hranici města zaplatí tučné mýtné, za to, že smí do města vstoupit. To byste chtěl?
má mít koeficient naopak ještě vyšší. Je to mimo Prahu jediné metropolitní město v ČR - koncentrací VŠ, spec. lékařství, kulturních institucí, soudů a úřadů. Naopak mezi Plzní a třeba Libercem není žádný rozdíl. Ať je teda vyšší koeficient limitovaný 300 000 ob., ať se s tím sveze i Ostrava. Ale opravdové řešení je jen v obnově zemského zřízení, okresů a zrušení krajů.
Koncentrace vysokých škol je v Brně výrazně vyšší než v Plzni? To bych neřekl, že v tom je nějaký zásadní rozdíl. Mezi Libercem a Plzní je téměř stejný poměrný rozdíl mezi Plzní a Brnem, takže dle Vaší logiky žádný. Hlavně, že tam máte dobrý fotbal a hokej,
jako jsou zlaté kašny na Náměstí republiky nebo naprosto nevyužitý parkovací dům u Roosveltova mostu a bude peněz dost
To ovšem platí i pro radnice v Praze, Brně, Liberci a jinde. Zatímco v menších obcích nemají ani na shrnutí sněhu z vozovek. Stávající rozdělování je zlodějina.
Větší města by musela omezit to, co jinde vůbec není. Já chci také jezdit do práce busem a ne autem. Mít opravené chodníky a silnice, mít peníze na sport a kulturu. Takto se stávají z lidí v menších městech lidi třetí kategorie. Daně ale odevzdáváme ve stejné výši jako ve větších městech.