Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejsem tu od pochlebování, říká Železný o rozhovoru s novým šéfem ČT

Moderátor Jakub Železný se brání výtkám nového ředitele ČT Petra Dvořáka. Hájí se, že kritizovaný rozhovor v pořadu České televize vedl profesionálně. Neumím si představit, že bych měl mít nějaký problém kvůli tomu, že jsem byl dobře připraven a řídil se pravidly, říká moderátor v rozhovoru pro MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kaniokova

Železný NENÍ dobrý moderátor !!!

Totiž základem takové debaty je to, že ty dvě osoby si nejsou rovny.  Hlavní osobou je tam vždy host ! A musí být, a musí to z takového duelu jasně vyplývat. Moderátor má hlavně usměrňovat tok rozhovoru, ale nemá být nějak výrazný. Má být jen pomocníkem k tomu, aby hostovy odpovědi navazovaly v tématu, aby to šlo dobře "dopředu". Moderátor má tam působit neutrálně, jenže Železný i Drtinová se chovají jako ta nejdůležitější osoba onoho pořadu a téměř zastiňují hosta. Choval se jako vyšetřovatel, tak si představuju, že by jednalo STB.

0/0
26.9.2011 21:57

masoreti

Re: Železný NENÍ dobrý moderátor !!!

no to je pěkná blbost. moderátor v takových pořadech hraje první housle a rozhoduje o kvalitě programu. každý host je tam 3 minuty a má tam tudíž jen štěk. moderátor má za úkol z něj vytáhnout maximální množství informací.

0/0
27.9.2011 6:46

hroch-uu

Železný profesionál

Mám dojem, že profesionalita spočívá i v určité objektivnosti, nikoliv v tzv. investigativní útočnosti, kterou pan Železný oplývá. Nevím jaké mám použít slovo k jeho charakteristice, protože mě byl zrušen účet, když jsem použil slovo h.....ý, avšak i teď si to myslím, třebaže pan Dvořák není moje gusto.

V tomto případě je nanejvýš trefný názor na novináře Miloše Zemana.(MZ není moje parketa)

Mám dojem, že Železný nemá v jakémkoliv sdělovacím prostředku co dělat, protože mu chybí rozhled, vzdělání a přírozený takt, nemá prostě na to být dobrým novinářem a on to ví, proto tak kope kolem sebe;-O

Teď mne napadá, že se velmi podobá tomu smajlíku co jsem vložil.

Nechápu jak jeho žvanění může někdo považovat za profesiální výkon.

+1/0
26.9.2011 18:42

ChristoperCClyse_

Re: Železný profesionál

Přesně tak R^. Železný opravdu není dobrý moderátor. Chybí mu rozhled a schopnost syntézy, takže neustále jenom otravně opakuje svůj názor (který nikoho nezajímá) a je příjemný jako osina v zadku. A jak už tu někdo psal, otravovat až do úmoru neznamená být dobrý investigativní novinář, i když si to pan Železný zjevně myslí [>-]

+1/0
26.9.2011 19:05

Zátaras

Železný for director!

0/0
26.9.2011 18:36

Hrustic

Ano, priznavam ...

mam presduky, takze nic co se jen profesne otrelo o televizi Nova, bych k CT nikdy nepoustel :-/

0/0
26.9.2011 18:17

Georgw7

Jakub Zelezny, profesional

V tomto poradu se pan Zelezny prokazal jako vyborny a profesionalni moderator, na ktereho muzeme byt hrdi. Naopak reditel Dvorak si asi myslel, ze kdyz je reditel, bude dostavat jen otazky, ktere se mu libi.

Pokud pujde Dvorak Zeleznemu po krku, osobne zorganizuji petici na jeho odvolani, kterou by mi jiste podepsalo mnoho tisicu lidi.

Jeste jednou diky Jakubovi za skvelou praci.

R^

0/0
26.9.2011 17:34

hell365

Čekal jsem od Dvořáka že je větší profík.

Nejdřív se ztrapní v rozhovoru a nachytají ho při lhaní a pak to ještě rozmazává v novinách. Dost špatnej  a hloupej začátek pro nového ředitele, ten tam dlouho nepobude, akorát zničí ČT (možná jeho hlavní úkol)Rv

+3/0
26.9.2011 16:46

gmajlman

Teda kdyz uz se tu propira spinave pradlo z CT

Jilkova Rv

0/0
26.9.2011 14:57

Wabo

Re: Teda kdyz uz se tu propira spinave pradlo z CT

Vysvětlení tady už někdo dosti přesně podal (její muž je pravá ruka pražských kmotrů).

0/0
26.9.2011 15:15

halaker

Re: Teda kdyz uz se tu propira spinave pradlo z CT

... mozna ani ne prava ruka, ale jednim z nich a to od samych pocatku prazske kmotrovske kliky, ktera zacala uz za Koukala ... Vtipne na tom je, ze u toho jejiho hloupeho poradu, kde nedostanete zadnou informaci a jde jen o bulvarni konfrontaci, je provozovatelem telefonickych sluzeb spolecnost Erika ...:) a hadejte, komu patri .... :))) stejne jako vydavatelstvi Grand Princ, vlastnene neznamo kym z HongKongu. O OpenCard, zakazkach pro Ceske drahy za 130mio rocne, vydavani Prazskych listu, Parlamentnich listu atd. atd.

Proste Voracek je podnikatelsky buh s vynikajicim cichem, co bude uspesne (zvlast, kdyz ma dopredu podepsane kontrakty a zaplacene ze statni kasy. Uz ho slysim, jak vykrikuje, ze kdyz mu na ne nekdo sahne, tak bude hnat Ceskou republiku pred arbitraz kvuli ochrane investic :)))) Misa si holt umela s tim svym antitalentem dobre vybrat!

+1/0
26.9.2011 16:35

milovníkcenzorů

Je s podivem, u kolika Čechů vyhrává lež a podvody

a jsou schopni člověka,co tohle předvede na veřejnosti ještě podporovat. Pak se není co divit, že jsme tam, kde jsme ;-O;-O;-O;-O;-ORv

+1/0
26.9.2011 14:38

Theuniversal2

Msím se Železného zastat

Rozhovor jsem viděl a bylo to naprosto profesionální, to přeci není povídání u kávy;-)

0/0
26.9.2011 14:17

falm

Re: Msím se Železného zastat

Asi to moc profesionáoní nebylo !! Víz příspěvky níže.

0/0
26.9.2011 14:43

Frollik

Také jsem tento pořad viděl a mám opačný dojem.

Způsob a tón Železného mě připomínal majitele CET 21 a ne to lejno v trávě, kterým mladý Železný je. Já být Dvořákem tak mu dám kopačky aby se naučil slušnosti a pokoře ke svému šéfovi. Pravdu a lásku si může předvádět někde jinde, kde mu to budou trpět.

0/0
26.9.2011 15:04

vladino

Re: Také jsem tento pořad viděl a mám opačný dojem.

RvRvRvRvRvRvRvRvRvRv

0/0
26.9.2011 16:51

ladamm

a jéje železný aby

si hledal jinej job no ale takovejch bude víc [>-]

0/0
26.9.2011 14:07

masoreti

železný je pan moderátor

jednoznačně nejlepší, co je v čt1. jeho styl je tvrdý, ale korektní. pamatuji si, jak dostal do úzkých jakéhosi přestavitele z vrchnosti nato nebo americké armády. na nějaké kecy, které nemají konfrontační charakter nejsem zvědavý.

+2/0
26.9.2011 14:02

taygete2

Re: železný je pan moderátor

a já pamatuju, jak se bezdůvodně pustil do Petra Čecha

0/0
26.9.2011 14:47

Frollik

Re: železný je pan moderátor

Pro Vás nejlepší, pro mne protivný jako lejno.

+1/0
26.9.2011 15:05

vladino

Re: železný je pan moderátor

RvRvRvRvRvRvRvRvRvRv

0/0
26.9.2011 16:52

3dzery

Re: železný je pan moderátor

A co jseš potom ty? Kdybys byl ředitelem...;-D;-D

0/0
26.9.2011 17:11

sarumánek

hloupá frajeřina

Měl by se víc dívat na CNN nebo BBC. Naučil by se aspoň základní profesionální pokoře a způsobu, jak vést zajímavý dialog. Nikdo nechce, aby někomu pochleboval, o tom to vůbec není. Už jeho odpověď v nadpisu je nejlepším důkazem, že vůbec neví, o čem má být jeho práce. Ta totiž rozhodně není ani o tom vytahovat se na hosty takovým tím "to jsem tě dostal, co?" Co nejvíc to každému znepříjemnit, vyvolávat konflikty. A přesně to Železný dělá. Nejde mu o to se něco OPRAVDU dozvědět, dostat se pod povrch, ale ukázat, co všechno ví on. Pěkně každého pogrilovat. Podobná byla na ČT Tachecí. Prostě lidé s komplexem nedoceněnosti. Egocentrici až na půdu - i tím, jak dokážou sami sebe krásně pochválit za skvělou a profesionální práci. :-).

+3/0
26.9.2011 13:42

Wabo

Re: hloupá frajeřina

S tím naprosto souhlasím.

Ale vrchol neprofesionality ve srovnání s BBC  a dalšími nejlepšími zpravodajskými stanicemi je Daniela Drtinová. To je až k neuvěření, co ona předvádí. Ale Dvořákovi se líbí!  (Poznámka: CNN není veřejnoprávní, je to trochu jiná parketa. Nicméně mezi anglickojazyčnými zpravodajskými kanály dávám až tak na 7. místo - ale i tak je to 1. liga, asi  o 5 lig výše než ČT.)

+1/0
26.9.2011 13:48

Wabo

Vypadlo slovo

... mezi anglickojazyčnými zpravodajskými stanicemi dávám CNN až tak na 7. místo ...

0/0
26.9.2011 13:50

Jetojedno

Re: Vypadlo slovo

Prosím tě , nebuď přehnaně sebevědomý. Koho tady zajímá, na jaké místo ty, neznámý odborníku na media,dáváš CNN ? Možná, že jsi bývalý malíř pokojů,momentálně bez kšeftu a nyní na brigádě u pokladny Hypermarketu Lidl. A jestli dáváš CNN na 4.,5. či sedmé místo, je úplně šum a fuk

0/0
26.9.2011 14:41

Wabo

Re: Vypadlo slovo

Svůj rozhled a vzdělání jste předvedl už tím svým příspěvkem.

0/0
26.9.2011 15:18

Kaniokova

Naprosto přesně !!! Železný i Drtinová si hrají na hlavní

osobu pořadu ! Což je špatně, vždycky to má být Host, který tam je hlavní osobou !

0/0
26.9.2011 22:01

Wabo

Jestiže se mu líbí Drtinová, půjde to s ČT s kopce

Drtinová? Tak strašné vedení rozhovorů, taková zbytečná, nenávistná, ukřivděná arogance, agresivita, konfrontace, věčné skákání hostům do řeči - to se mu líbí? Tak to je signál, že s ČT to jen dále půjde s kopce. Stane se z ní hokynářská televize.

+2/0
26.9.2011 13:34

falm

Re: Jestiže se mu líbí Drtinová, půjde to s ČT s kopce

A Jílkovou by mohl udělat šéfredaktorkou ;-D

0/0
26.9.2011 14:42

Frollik

Re: Jestiže se mu líbí Drtinová, půjde to s ČT s kopce

Jílková na rozdíl od ní není blbá a na pořad se připravuje. Jenže ten pořad je dráčnický ze své povahy a tak nemůže působit dobrým dojmem i kdyby se rozkrájela. Navíc je jako téměř každá ženská jekna.:-P

+1/0
26.9.2011 15:08

eezee

rozhovor

videl jsem rozhovor vcera ze zaznamu, nechapu proc to spojuji vsichni s otazkou na komunistickou stranu. Ta otazka tam sice padla, ale Dvorak odpovedel a byl klid. Podle me ho spis vytacela cela rada otazek, kde Zelezny hctel slyset ano/ne.... zkratka fakta... Byl na nej velmi dobre pripraveny, pokladal otazky "na tělo".... A Dvořák mel obcas co delat, aby vubec odpovedel..... A jestli ho oznacuje za tendencni nebo nekorektni...? To ma ale problem... :/

+3/0
26.9.2011 13:23

capellen

Re: rozhovor

Plně souhlasímR^

0/0
26.9.2011 13:34

Andrea Šretrová

Re: rozhovor

Myslim, ze problem mame my... :-(. Buhvi, jak to ted bude s CT vypadat, kdyz reditelem je nekdo takovy. Ten rozhovor byl fakt tristni.

+1/0
26.9.2011 13:44

sarumánek

Re: rozhovor

Kdo je "my"? Trochu pokory... :-) Já mám zase už léta problém s mladým Železným.

+1/0
26.9.2011 13:47

Andrea Šretrová

Re: rozhovor

Divaci, kteri od televize ocekavaji vice mene objektivni a ruznorode zpravodajstvi, kteri chteji nekomercni a neestradni porady, kteri zkratka chteji nezavisle verejnopravni medium.

0/0
26.9.2011 13:51

sarumánek

Re: rozhovor

Ach jo. Klást otázky "na tělo" (tedy nepříjemné) je příšerně jednoduché. A pohříchu povrchní. Klást otázky takové, aby se divák dozvěděl něco nového a zajímavého mnohem těžší...

+1/0
26.9.2011 13:46

navsteva po socialistovi kamenem

Moravec, Drinova ven

Zelezny, Veselovsky do kresel.

0/0
26.9.2011 13:20

Smazan Stokrat

Palce nahoru

Ze se z Jakuba Zelezneho nestal Jakub Gumovy (nastroj pro sefa) R^R^

+4/0
26.9.2011 13:19

tlamička tlachecí

no to chápu

Chápum, že panu Dvořákovi byl rozhovot nepříjemný, ale proč to označovat za rozhovor nekorektní? Chápu, že se mu nelíbily otázky, zda byl nebo nebyl členem KSČ, ale jsou to otázky, které jsou na místě i více jak dvacet let po revoluci. I kdyby na tuto otázku pan Dvořák neodpověděl, jeho následné chování za něj vlastně odpovědělo.Rv

0/0
26.9.2011 13:17

capellen

Re: no to chápu

Přesně. Být na místě pana Dvořáka, řeknu pravdu, např. mé členství mělo souvislost s mou kariérou, nebo: v té době jsem měl blízko k ideálům komunismu, prostě cokoli konečného. Pak mohl eventuálně přidat, jak to vidí dnes. Ale ono vykrucování, aniž by mu dnes za to cokoli hrozilo, je dětinské.

0/0
26.9.2011 13:38

krytak

Já bych ten problém úplně otočil

Jak to že moderátor Železný kladl tak obyčejné otázky, jako je "byl jste členem KSČ". Jak je možné že se nikdo ze svobodných a profesionálních moderátorů nezeptá politiků proč

1)proč nejsou zavedeny registrační pokladny 

2)proč nepodávají státní zaměstnanci majetková přiznání

3)proč se dávky nevyplácí ve formě poukázek na jídlo a bydlení, atd ...

+1/0
26.9.2011 13:17

2fast4u

Podle myho nazoru

je jasna jednicka Veselovsky, potom Zelezny, a az po nich Drtinova ktera trochu zaostava. Driv se mi libili oba panove stejne, ale kdo sleduje Udalosti, komentare opravdu casto, ten mi da za pravdu, ze Zeleznymu se to malinko vymklo kontrole a dela si z toho trochu one man show a la Kraus. Jeho ego prerostlo zdi studia. Dost casto nenecha domluvit (chapu, kdyz politici melou o nicem, ale tyhle pripady nemyslim), pri nekterejch otazkach se jizlive pousmiva, atd. To jsou podle me opravdu neprofesionalni vlozky, na ktery ho ale musi nekdo upozornit, protoze ty patrej do bulvaru, ne na CT. Nejsem si jistej, jestli tam nad nim nejaka kontrola byla... . Kdyz tyhle svoje nekolikamesicni novoty vynecha, bude skvelej. Na druhou stranu je mi jasny, ze Dvorak byl asi dost zaskocenej jeho silnym zahanenim do kouta a mel si to nechat pro sebe, potazmo pro Zeleznyho. Kazdopadne onen den byl pro media skutecnou pikanterii, kterou neodolaly.

+1/0
26.9.2011 13:11

Kaniokova

Naprostý souhlas

R^R^R^R^R^

0/0
26.9.2011 22:07

Šulivajda

Nejsem tu od pochlebování

Bohužel média a jejich šéfové nemají o slušné lidi kteří nejsou dostatečně servilní žádný zájem což se projevuje na kvalitě dotyčných médií Rv

0/0
26.9.2011 13:09

Ormir

Železný sice je profík, ale má příliš velké ego

a rozhovory vede tak, aby z nich především on vyšel jako jednička.

0/0
26.9.2011 13:08

Šulivajda

Re: Železný sice je profík, ale má příliš velké ego

A dělá dobře protože od toho tam je!!

0/0
26.9.2011 13:11

Ormir

Re: Železný sice je profík, ale má příliš velké ego

je to jen veřejnoprávní služebníček

0/0
26.9.2011 13:12

navsteva po socialistovi kamenem

Re: Železný sice je profík, ale má příliš velké ego

Ano a ma slouzit verejnosti a nikoliv pochebovat dotazovanym jako to kona naprikald pan Moravec, jeho porad se cimdal vic meni v nedelni chvilku poezie. Tlachani o nicem.

0/0
26.9.2011 13:19

Azereth

Re: Železný sice je profík, ale má příliš velké ego

Chyba - je tam od toho, aby pro občana vylákal co nejvíce informací a ne proto, že on je jednička.

+1/0
26.9.2011 14:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.