Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ředitele rozhodil moderátor. Železný byl zbytečně agresivní, říká Dvořák

Nový šéf České televize Petr Dvořák se ještě oficiálně neujal své funkce a už má za sebou první konflikt - s moderátorem Jakubem Železným. Ten v pořadu Události, komentáře Dvořáka nešetřil. Zkoušel ho ze znalosti starých pořadů, ptal se na vztah s miliardářem Petrem Kellnerem či Dvořákovu komunistickou minulost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

berryzz

...

co za ukňouránka to zvolili? co čekal, když šel k Železnému - kafe a koblihy? naopak - Jakub Železný byl připravený a odměřený, neútočil osobně - pouze se ptal na to, co se toho nekňuby týče

0/0
28.9.2011 16:15

čuk2gek

á, Dvořákova klika

už funguje, no dobře...

Dvořák si prozíravě podával přihlášku do partaje .../prozíravě se chtěl v Nicaragui, Venezuele, či gde připravit  v nezávislé komerční TV/

0/0
26.9.2011 13:10

ladamm

už se kroutí

jako správný a uvědomělý ...[>-]

0/0
23.9.2011 20:04

Upload

A už to začíná!!!

Příště jen s toaletním papírem pane Železný!!

0/0
23.9.2011 18:43

agoj1

Ano, Železný byl zbytečně agresívní

Jestli to byl, jak říká, jeho nejleší rozhovor v životě, tak ať toho raději nechá a jde za tatínkem. Za Dvořákem je kus práce, za Železným ne, vystavuje se do role disidenta a jeho přechytralé závěry jsou hloupé. Proč se musí pořád něčím chlubit, že studuje historii, že v roce 89 dělal sametovou revuloci. Nejraději by tím ředitelem čt byl on.:-/Rv

0/0
23.9.2011 18:37

capellen

Re: Ano, Železný byl zbytečně agresívní

A on se snad hlásil do konkurzu? Za panem Dvořákem ve srovnání se Železným - seniorem - není vidět dohromady nic.... Tedy, pokud pominu nové logo Novy;-D A pokud jde o "mladého" Železného, svými rozhovory dokázal "potrápit" nejednoho ješitu; ostatně, byl to např. on, kdo popíchl šéfdirigenta Zdeňka Mácala k překotnému odchodu z ČF....

0/0
23.9.2011 20:33

procnemateradilidi

Kdo lže ten i krade!

Staré české pořekadlo....Máme ředitele lháře a zloděje myslím ,že vláda může být spokojená........Nebo se vymluví na zapomění(že je to moc dlouho)BravooooRv

0/0
23.9.2011 18:23

procnemateradilidi

Re: Kdo lže ten i krade!

mimo to to je ale inteligentní člověk stát se členem KSČ v roce 1989:-)hold někteří lidé udělají pro korýtko všechno,že Fauste.

0/0
23.9.2011 18:25

axax

Tak jsem se na to kouknul

a připadlo mi to uplně v pohodě ... z obou stran. Zelezný trošku zbytečně rýpal (svým nepříjemným mlecím suchopárným stylem) a Dvořák celkem v pohodě odpovídal ... Nevím co kdo řeší ...

+2/0
23.9.2011 17:36

axax

Re: Tak jsem se na to kouknul

Jo, přesně jak tady píše někdo pode mnou - na různé informace, i choulostivé se dá ptát tak nějak lidsky, ne jako robot/humanid na klíček, který se třeba neumí ani na vteřinku usmát. Zelezný působil jako takový vážný nadšený svazácký funkcionář. Každý známý moderátor zahraničních televizí je především zajímavý z lidského hlediska, Zelezný je jen impersonální žvanící strojek. Kvůli tomu by ho měl Dvořák vyhodit, ne kvůlu tomu interview

+1/0
23.9.2011 17:40

.@.

Re: Tak jsem se na to kouknul

R^

0/0
23.9.2011 17:42

Solenza

Re: Tak jsem se na to kouknul

Naopak mi Jakub Železný připadá mnohem schopnější, než třeba Martin Veselovský, který se nepříjemně poslouchá, někdy se i při pokládání otázek zasekává. :-) Moderátory Událostí, komentářů bych ohodnotil jako nejlepší Železný, Drtinová, Veselovský na konci.

0/0
23.9.2011 18:06

Genial

Re: Tak jsem se na to kouknul

Jakub je pro mne novinarska 1 v tehle zemicce. R^R^R^ V

+1/0
23.9.2011 18:14

agoj1

Re: Tak jsem se na to kouknul

já bych je řadil přesně naopak, ale Železný má také něco do sebe

0/0
23.9.2011 18:40

capellen

Re: Tak jsem se na to kouknul

Čím prosím vede Veselovský? Možná je fajn parťák, ale jako redaktor????8-o

0/0
23.9.2011 20:23

Marold3

"Podobné excesy ...

bude v budoucnu muset řešit vedení zpravodajství ..." - přeloženo do češtiny - Jakub Železný poletí, ale nevyhodí ho nový ředitel, už má na to černochy ...

0/0
23.9.2011 17:21

tuan4

Re:

................rasisto !

0/0
23.9.2011 17:31

.@.

Železný je opravdu divný...

Agresivně se chová neustále a je s tím odporný. I na kontroverzní informace se lze ptát laskavě a přátelsky a ne stylem výslechu na fízlárně.

+1/0
23.9.2011 17:21

hasmen

Re: Železný je opravdu divný...

Měl by bejt servilní,třeba jako Ota Černý ,alias Chlupatá ruka?

0/0
23.9.2011 17:23

.@.

Re: Železný je opravdu divný...

Proboha, naopak! Píšu o stylu, nikoli obsahu. Obsahově je to slabé v ČT a v Čechách vůbec tak jako tak. Občas žasnu, když vidím a poslouchám BBC, CNN, CNBC, Sky, atd... a jejcih publicistické pořady a rozhovory, jak vlídně a mile lze klást přesné otázky namířené k meritu věci a na tělo, jak snadno a v pohodě lze reagovat na odpovědi oponenta, bez zbytečné křeče, kterou předvádí právě Železný nebo třeba Drtinová.... V tomhle jsme tady v Čechách ještě 100 let za opicema. Jediné, co se moderátoři v ČT naučili, je kývat hlavou do taktu, když  žvaní, ale to už nezitím na západě trochu vyšlo z módy. ;-D

+1/0
23.9.2011 17:29

agoj1

Re: Železný je opravdu divný...

Souhlasím, je příliš sebestředný. Rv

0/0
23.9.2011 18:38

axax

A je ten rozhovor někde ke zhlédnutí

na netu ?

0/0
23.9.2011 17:19

ElLoco

Re: A je ten rozhovor někde ke zhlédnutí

Zde:

http://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-udalosti-komentare/211411000370921/video/

0/0
23.9.2011 17:27

hafusak2

Hej hola moralisti, kde jste kdo!

Jak to, že nikdo v vás není u článku o jedné lžidoktorce, které titul zůstal? Tam se nikdo z vás nerozčiluje! Proč? Není to třeba proto, že se jedná o někoho z vaší party?Rv;-D

0/0
23.9.2011 17:00

Žokej Balabán

opět pravděpodobně

další emeritní bolševik, co bude řídit nějakou veřejnou instituci. Copak si pan Dvořák neuvědomuje, kdyby zde zůstasli bolševici u moci, tak by dnes už třeba byl dost vlivným bolševikem. A zdůvodňovat to, že chtěl na stáž do Jižní Ameriky a jinak by se tam nedostal, je fakt morálně kvalitní zdůvodnění!! Asi jak jsou podle pana Dvořáka na ČT události úplně špatné, tak je potřeba asi hledat vzor v čině, vietnamu nebo na kubě. A navíc je morálně fakt na výši, když zapírá, že byl členem KSČ, když je v archivu i číslo jeho legitky..... Opravdu velký morální příslib na vedení ČT, co by nestraného média.... Měl jste pane Dvořák zůstat na NOVĚ a tam šířit ideologii kapitálu a sílu peněz v podobě filmových braků, co jste tam také vysílali,  a né lézt do veřejnoprávní institutce ......;-ORv

0/0
23.9.2011 16:54

looney

kdfosjdfoskjfsoijfd

k zeleznemu: podle me vykon nic moc, byl agresivni hlavne v uvodu, ale podle me se ptal blbe (pouze slovickaril). k dvorakovi: mel by okamzite vypadnout z televize, ten kdo byl za komara v 80tych letech v partaji, nebo kandidatem je z moralniho hlediska nezpusobily k vykonavani verejne sluzby na prestifnim postu (to neplati jen o dvorakovi ale obecne).

0/0
23.9.2011 16:30

chochola

Nepříliš

šťastný vstup do tak sledované funkce pro pana generálního. Pomsta chutná až za studena...

0/0
23.9.2011 16:10

+M+

Re: Nepříliš

Tak já osobně si myslím, že by se do paměti měl zapsat jako ředitel ČT vykonávající svou funkci nejkratší dobu.

0/0
23.9.2011 16:14

hasmen

Eště to uhde...

Předseda Rady České televize Milan Uhde podle Dvořáka omlouvá. "Září 1989, to

už byla agonie režimu. Některý kandidát mohl zapomenout či si neuvědomit, že se

stává členem," uvedl pro LN Uhde

0/0
23.9.2011 16:01

agoj1

Re: Eště to uhde...

Máte pravdu, to Uh de,  je katastrofa. Solidní domov důchodců lze jen doporučit;-(;-(;-(

0/0
23.9.2011 18:45

martanecek

hmm

tak jsem se na porad podival a nevidel jsem zadnou agresivitu ze strany p. Zelezneho.. to uz jsem v minulosti videl UK kde moderoval a vedl rozhovor daleko ostreji... Rv Dvorakovi ze takovou reakci

0/0
23.9.2011 15:51

nikkkdo

Železný

Viděl jsem. Železný byl docela agresivní, až sem se divil, že si dovoluje celkem dost. Ale to on je takový vždycky. Sice mi to také zrovna nesedí, ale při práci s politiky, je to v naší zemi nutnost.

0/0
23.9.2011 15:46

lezici_spici

Re: Železný

podle mě je Železný jeden z našich nejlepších novinářů

+1/0
23.9.2011 15:51

bratři v triku

jestli bude

Dvořák aspoň způlky tak dobrý ředitel, jako je Železný moderátor, bude nejlepším ředitelem ČT za poslední dekádu...

ale Železný je prostě dobrej moderátor. fakt dobrej.

+7/0
23.9.2011 15:30

Rudin

Re: jestli bude

Pane to hodnoceni pane Železného co jste zde napsal jste přehnal.Nechci se zastávat p.Dvořáka je mě ukradenj,ale Železný je nejslabší článek události jako "redaktor"a neřekl bych vůbec nazvat toho člověka redaktorem.

+1/0
23.9.2011 15:36

Vědma Phoebe

Re: jestli bude

Jakub Ž je prvotřídní profesionál, a to, že vy to neumíte ocenit, na tom nemůže nic změnit.

+2/0
23.9.2011 15:40

bratři v triku

Re: jestli bude

no jo, jsme očividně názoru opačného...

0/0
23.9.2011 15:48

capellen

Re: jestli bude

to má být vtip? Pokud vidím relaci moderovanou Jakubem Železným, vždy se něco dovím k meritu věci. Jeho otázky jsou fundované, na rozdíl od svých kolegů, kteří po první položené otázce dál neví, jak zareagovat, kam hovor vést, na co se zeptat..... Pravda, jeho mimořádná připravenost na rozhovor a styl, kdy se nebojí "ťuknout hřebíček na hlavičku" asi nebude hostům příjemný, ale on taky neuvádí Studio Kamarád, ale zpravodajský pořad, že....

0/0
23.9.2011 20:22

Wojcek

Re: jestli bude

Železný je dobrý moderátor tak maximálně do bulváru. To ho ještě měl odvařit, že v 1. třídě ZŠ ukradl hliněnku spolužákovi....

0/0
23.9.2011 15:46

Vědma Phoebe

Re: jestli bude

Vám charakterové vady mocných této země nevadí. Nám ano.

+1/0
23.9.2011 16:03

tuan4

Re: jestli bude

.............ano R^R^R^

0/0
23.9.2011 17:29

Inzheim

Samozřejmě

že Jakub Železný se neumí chovat, snad se považuje za mistra světa a některé jemu neoblíbené osoby zesměšňuje a uráží. Není vůbec nestranný a neptá se na věci, které zajímají diváky. Já bych ho ihned vyhodil-- a byl bych velmi zvědavý, kdo ho zaměstná a jestli ano, pak na jak dlouho.

+2/0
23.9.2011 15:24

Polda93

Re: Samozřejmě

;-D;-D;-D

0/0
23.9.2011 15:27

Vědma Phoebe

Re: Samozřejmě

Však se brzy dočkáte, bolševiku. Tahle vláda to vede tak, že se vskutku brzy dočkáte...

0/0
23.9.2011 15:38

Ico

Re: Samozřejmě

Ja som žil dlhé roky vo Francúzsku a videl som tam také útoky zo strany moderátorov, že by naši ctihodní politici skolabovali, keby sa im ušlo len 20% z takej dávky.

+1/0
23.9.2011 15:53

+M+

Re: Samozřejmě

Nás diváky to zajímá. Že tebe zajímají věci jako: Dvořáku, papal jsi mrkvičku? Dvořáku, máš rád zvířátka? Dvořáku, nosíš rád kravatu? Dvořáku, ...  Tak to je tvůj osobní problém a měl bys s tím něco dělat.

0/0
23.9.2011 16:12

capellen

Re: Samozřejmě

Železný je "akčním" moderátorem; pokud chcete něco" na dobrou noc", pusťte si JimJam....

0/0
23.9.2011 20:36

CHYREN

Neustál to ani jeden:

Kuba se distancoval od politiky a přitom měl dobrou příležitost několikrát být aktivní. Vykašlal se na to a "oženil" se s výrazem veejnoprávní. I to, jak vyskakoval při obsazování ČT vojenskou policií bylo přehnané. Jakoby se chtěl postavit samopalům do cesty vlastním tělem.;-D Kdepak se asi pohyboval v době "spacákování", kde byly jeho sympatie? Dvořák to taky neustál. To je blbost na "N-tou"(!) kritizovat moderátora za to, že pokládá otázky. To chce vydat nějaké nařízení, že mají bejt moderátoři milí?! Proboha...celé je to jen emočně vypjatý souboj. Dvořák viděl před sebou Železného a Železný viděl vetřelce ze soukromé televize, stejnýho žealoka, jako je jeho táta. A to byl kladivoun! :-/Rv

0/0
23.9.2011 15:20

batoh

Re: Neustál to ani jeden:

Proro v tom ale vidím především Dvořákovo selhání. Rozhovor šéfa spodřízeným v live přenosu, to prostě nemohlo dopadnout dobře. Neměl na to přistoupit. Snad proboha už nějaké rozhovoy viděl a nečekal, že se ho budou ptát co měl k večeři.

0/0
23.9.2011 15:34

capellen

Re: Neustál to ani jeden:

dobrý názor; nicméně, pak by nový ředitel měl asi udělat jednorázový chat s diváky v pořadu typu Hydepark....

0/0
23.9.2011 20:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.