- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Toto jenom ukazuje nato že staré T3 jsou k nezaplacení. Jezdím už nějakej ten pátek a moc se netěším až si nato budu dělat papíry. V létě se tam lidi grilujou, v zimě to nemůže jezdit, drahé to je a nechci se ani zminovat o sarančatech (14t), jen tolik že dokonale zníčily už tak dost zníčenné koleje.
Tatrovka, než ji zlikvidovali (především tím, že byla zatížena náklady na výstavbu nové fabriky ve Zličíně přičemž miliardy za pozemky po staré fabrice v centru "demokraticky" zmizely) vyrobila 20000 tramvají, to je 160000 kol a všechny s gumovým mezikružím a žádná guma na kolu se před milionem najetých kilometrů neutrhla. Obdobné podvozky mají tramvaje dělané v Ostravě, ať už nízkopodlažní či vysokopodlažní, krátké, či článkové. Navíc tyhle konkureční tramvaje stojí polovinu, než ty "zázraky techniky" ze škodovky. Co je to platné, že tramvaj je takzvaně moderní a hezky vypadá, když nejezdí a když jezdí, je to dosti drahý špás.
Obávám se, že technické problémy tramvají 15Tr, které zdaleka nekončí utrženou gumou v přetíženém kolu, jsou logickým přímým důsledkem "nadstandardních vztahů Škody a pražského magistrátu vedeného ODS a koalicí ODS-ČSSD" z nichž celý kontrakt vzešel.
Nemám nic společného s žádnými výrobci tramvají ani s konkukčními stranami, ale vidím, slyším a umím počítat.
To mi pripomnelo havarii ICE u Eschede, kde podobny typ kol byl hlavni pricinou havarie a vsechna ICE byla odstavena z provozu a kola nahrazeny celoocelovymi...
videl jsem dokument, kde u tohoto typu kol bylo prokazano, ze jsou s nimi problemy i u tramvaji kde se tyto kola pouzivaji a ktere jezdi, myslim, vice jak 40km/h... vzhledem k tomu, ze v Praze je trochu narocnejsi provoz, tak to bude zajimave jak se s tim skoda vyrovna...
zapůjčím několik tažných konů k znovuzavedení konky v Praze.
bojuje o zakázku na vlaky, které nemá? No naštěstí to prohrála a tak jen Práglu zůstanou zmetkové tramvaje. Jinak bych soudruhům ve Škodofce rád sdělil sladké tajemství, že s podobným problémem již bojovali Němci u svých rychlovlaků a zdárně jej vyřešili. Není nad to získávat informace ze svého oboru.
nojo no když ona Škodovka určitě levně nakoupila ta vadná co Němcům zbyla na skladě .. a jsem taky celkem rád , že to tím Siemensem nakonec projela ... notabene když už víme jak ji Bohouš Sobotků vlastně zprivatizoval ...
v DP Ostrava mají krásné tramvaje za pár korun,njn ale žádný vedlejšák od ŠKODY
Inekon Praha tu zakazku v Praze nedostal, diky preferenci magistratu Skode a zkusenostmi s Astrou...
Zvláštní je, že s tipem T3 (nejlevnější, nejlepší, nejstarší) žadný problémy nebyli a nejsou a stáli "pár korun". A ty hypermoderní tramvaji ze několik stovek milionů korun se pořád porouchají, ujíždějí prý samy, ničí koleje, padá z ně guma, je v nich 40 C atd atd atd. Hlavně že tam chtěli dát WIFI :-D
koleje prostě do města nepatří a je jedno, jaký systém uložení kol se zvolí, hluk je vždycky větší než z jiného elektřinou poháněného vozidla. A dnes jsou k dipozici nejen trolejbusy (ty troleje jsou taky jen na překážku), ale hlavně elektrobusy nebo autobusy na plyn takže i z pohledu "eko" je to vše v pořádku a není nutné vyhazovat desítky a stovky miliard za údržbu kolejí a trolejí.
Navíc tramvaje nezvládají větší stoupání, v zimě koleje namrzají a jsou nebezpečné pro všechny a v případě poruchy jedné tramvaje se zastaví veškerá doprava v daném směru - těch nevýhod je tolik, že tramvaje prostě patří do šrotu.
Pro lidi vašeho uvažování by bylo nejlépe chodit pěšky. Ještě si o těch tramvajích něco zjistěte
Inu, když se svlékne guma, tak to zavání vždy p.ů.erem.