Diskuze
Pražský Dopravní podnik odstaví kvůli závadě 22 nových tramvají ForCity
Děkujeme za pochopení.
archem
15t? na prd
Toto jenom ukazuje nato že staré T3 jsou k nezaplacení. Jezdím už nějakej ten pátek a moc se netěším až si nato budu dělat papíry. V létě se tam lidi grilujou, v zimě to nemůže jezdit, drahé to je a nechci se ani zminovat o sarančatech (14t), jen tolik že dokonale zníčily už tak dost zníčenné koleje.
Viktor9
V souvislostech
Tatrovka, než ji zlikvidovali (především tím, že byla zatížena náklady na výstavbu nové fabriky ve Zličíně přičemž miliardy za pozemky po staré fabrice v centru "demokraticky" zmizely) vyrobila 20000 tramvají, to je 160000 kol a všechny s gumovým mezikružím a žádná guma na kolu se před milionem najetých kilometrů neutrhla. Obdobné podvozky mají tramvaje dělané v Ostravě, ať už nízkopodlažní či vysokopodlažní, krátké, či článkové. Navíc tyhle konkureční tramvaje stojí polovinu, než ty "zázraky techniky" ze škodovky. Co je to platné, že tramvaj je takzvaně moderní a hezky vypadá, když nejezdí a když jezdí, je to dosti drahý špás.
Obávám se, že technické problémy tramvají 15Tr, které zdaleka nekončí utrženou gumou v přetíženém kolu, jsou logickým přímým důsledkem "nadstandardních vztahů Škody a pražského magistrátu vedeného ODS a koalicí ODS-ČSSD" z nichž celý kontrakt vzešel.
Nemám nic společného s žádnými výrobci tramvají ani s konkukčními stranami, ale vidím, slyším a umím počítat.
TigerM
Eschede
To mi pripomnelo havarii ICE u Eschede, kde podobny typ kol byl hlavni pricinou havarie a vsechna ICE byla odstavena z provozu a kola nahrazeny celoocelovymi...
videl jsem dokument, kde u tohoto typu kol bylo prokazano, ze jsou s nimi problemy i u tramvaji kde se tyto kola pouzivaji a ktere jezdi, myslim, vice jak 40km/h... vzhledem k tomu, ze v Praze je trochu narocnejsi provoz, tak to bude zajimave jak se s tim skoda vyrovna...
velký jarda
nabídka DP
zapůjčím několik tažných konů k znovuzavedení konky v Praze.
Frollik
To je ta firma, která tak urputně
bojuje o zakázku na vlaky, které nemá? No naštěstí to prohrála a tak jen Práglu zůstanou zmetkové tramvaje. Jinak bych soudruhům ve Škodofce rád sdělil sladké tajemství, že s podobným problémem již bojovali Němci u svých rychlovlaků a zdárně jej vyřešili. Není nad to získávat informace ze svého oboru.
Darth.V
Re: To je ta firma, která tak urputně
nojo no když ona Škodovka určitě levně nakoupila ta vadná co Němcům zbyla na skladě .. a jsem taky celkem rád , že to tím Siemensem nakonec projela ... notabene když už víme jak ji Bohouš Sobotků vlastně zprivatizoval ...
dislektik-idnes si na mě zasedla
kdyby vzali ty staré a nechali si je předělat
v DP Ostrava mají krásné tramvaje za pár korun,njn ale žádný vedlejšák od ŠKODY
TigerM
Re: kdyby vzali ty staré a nechali si je předělat
Inekon Praha tu zakazku v Praze nedostal, diky preferenci magistratu Skode a zkusenostmi s Astrou...
Laci.prg
T3
Zvláštní je, že s tipem T3 (nejlevnější, nejlepší, nejstarší) žadný problémy nebyli a nejsou a stáli "pár korun". A ty hypermoderní tramvaji ze několik stovek milionů korun se pořád porouchají, ujíždějí prý samy, ničí koleje, padá z ně guma, je v nich 40 C atd atd atd. Hlavně že tam chtěli dát WIFI :-D
jbroz50
jakékoliv tramvaje jsou slepá vývojová větev,
koleje prostě do města nepatří a je jedno, jaký systém uložení kol se zvolí, hluk je vždycky větší než z jiného elektřinou poháněného vozidla. A dnes jsou k dipozici nejen trolejbusy (ty troleje jsou taky jen na překážku), ale hlavně elektrobusy nebo autobusy na plyn takže i z pohledu "eko" je to vše v pořádku a není nutné vyhazovat desítky a stovky miliard za údržbu kolejí a trolejí.
Navíc tramvaje nezvládají větší stoupání, v zimě koleje namrzají a jsou nebezpečné pro všechny a v případě poruchy jedné tramvaje se zastaví veškerá doprava v daném směru - těch nevýhod je tolik, že tramvaje prostě patří do šrotu.
vransen
Re: jakékoliv tramvaje jsou slepá vývojová větev,
Pro lidi vašeho uvažování by bylo nejlépe chodit pěšky. Ještě si o těch tramvajích něco zjistěte
jeen
Guma nedrží?
Inu, když se svlékne guma, tak to zavání vždy p.ů.erem.
Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl
Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování
Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...
Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci
Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce
Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...
Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině
Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...
Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců
Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...
Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině
V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...
Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie
Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...
Prodej rodinného domu v Roudnici nad Labem o výměře 213m2
Palackého, Roudnice nad Labem, okres Litoměřice
2 800 000 Kč