Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Přísnější trest pro chuligány na fotbale neprošel. Poslanci jsou proti

Zpřísňovat zákony kvůli výtržníkům na fotbale zatím politici nechtějí. Většina poslanců odmítla návrh na změnu trestního zákoníku, podle níž by dva roky vězení nově hrozily radikálním fanouškům za to, že po zápase vběhnou na hrací plochu, a za to, že se budou maskovat v hledišti, aby je policie nemohla identifikovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Templ

Proč vlastně

vymýšlí vymyšlené? V Anglii s nimi přece zatočili.

0/0
27.9.2011 16:42

Templ

Tak dlouho budeme demokratičtí,

až nás smetou extrémisté.

0/0
27.9.2011 16:40

chrchel

nezapomeňte

že podle nové chemické hantýrky tito chuligáni uštědřují pedagogické vklady. takže já bych naopak byl pro podporu těchto aktivit.:-) jinak ale[>-]EURv

0/0
27.9.2011 15:59

Spalovač šancí

Na českých fotbalových stadionech je bezpečno

Rozhodně je tam bezpečněji než např. v divadlech. A co teprve zábavy či hudební festivaly!!

0/0
27.9.2011 14:59

inkognito79

Re: Na českých fotbalových stadionech je bezpečno

to je fakt, zrovna v sobotu se to u nás na hodech pěkně porvalo,

ale kdyby byl zákaz běhání po trávníku pod hrozbou těžkého žaláře, určitě by se neporvali ;-D

0/0
27.9.2011 16:44

Templ

Re: Na českých fotbalových stadionech je bezpečno

No a co. Na Husáka se stačilo podívat dalekohledem a už jsi šupal na Mírov.;-D;-)

0/0
27.9.2011 16:53

inkognito79

Re: Na českých fotbalových stadionech je bezpečno

ale na to nebyl zapotřebí speciální zákon ;-)

0/0
27.9.2011 17:29

Templ

Re: Na českých fotbalových stadionech je bezpečno

On to je velmi starý vtip. Ten dalekohled byl nasazený na pušce.....;-)

0/0
27.9.2011 17:54

Polda93

Logické

Přece nelze zpřísňovat tresty tam, kde se podobně jako chuligáni chová kde jaký  i...ministr.8-o

0/0
27.9.2011 14:20

DiskutujSvobodne

Zdravý rozum dočasně vyhrál

Nelze zavírat lidi za to, že vběhnou někam na trávu nebo si omotají obličej šálou svého klubu. Já vím, že někteří lidé by rádi docílili státní kontrolu nad každým kousíčkem lidského chování, ale to opravdu není cesta správným směrem. Problematiku fotbalového násilí daleko lépe vyřeší DEKRIMINALIZACE bitek mezi příznivci jednotlivých klubů. Hooligans si rozbijí hubu mezi sebou a nebudou do tahat další lidi.

diskutujsvobodne.cz/strategie-vyvoje-cr-po-r-2014#hools

+1/0
27.9.2011 13:59

radik

Re: Zdravý rozum dočasně vyhrál

A tomu věříte že si rozbijou hubu mezi sebou a na ostatní budou hodný a zdvořilý? ;-D větší blbost sem ještě neslyšel... až dostanete nakládačku (bezdůvodnou) od pár holejch hlav který jsou ožralý ze stadionu do hospody, tak možná budete mluvit jinak... jestli se chtěj poprat ať jdou na box, jenomže na to většina z nich nemá odvahu... v davu si připadaj anonymní a silní, ale sami nezvládnou nic. Jsou to primitivní hovada, opravdový fanoušek se chová úplně jinak... já bych takovejm zakázal vstup na jakoukoli sportovní akci a to doživotně!

 

Jako malej sem chodil s dědou na fotbal... že bych vzal svýho syna do toho zvěřince co je na stadionech teď by mě ani nenapadlo a moc mě to mrzí...

+3/0
27.9.2011 14:30

wrah

Re: Zdravý rozum dočasně vyhrál

Dekriminalizace bitek PŘED zápasem. A polovička radikálních fans na stadion vůbec nedorazí, protože budou sedět na pohotovosti a čekat na nasazení sanice a sešití tržných ran. Šance skutečného fanouška (nikoliv magora co se chce porvat) podívat se na fotbal hned o dost vzroste.

0/0
27.9.2011 16:51

REN_STIMPY

Re: Zdravý rozum dočasně vyhrál

Ja s tim souhlasim.

Proste tech par chuliganu kteri se jeste v CR povazuji za aktivni,  se mezi nas (radim se asi k fans az ultras - aktivni podpora) az na vyjimky nepletou. Zaroven nevidim duvod proc trestat maskovaneho.... V lete si taky beru slunecni bryle -  v zime kapucu nebo kulicha a stezuje to pritom identifikaci cloveka fizlem... Zaroven jen dodam klasicke co spojuje vsechny kdo jezdi za fotbalem ... A.C.A.B. !!!

0/0
28.9.2011 14:52

myslím,tedy jsem

přísnější trest pro cikány by prošel?

Nemůžeme rozdělovat společnost na bělochy a cikány nebo výtržníky..všichni dostávají stejný metr

+1/0
27.9.2011 13:51

WegaCZ

Stbáctví a pokrytectví

Koukám, že tady hodně "demokratů" - nejspíš sociálních, píše o tom, jak by zpřísnili tresty pro tzv. chuligány a hned tady rozdávají doživotní tresty a to jen kvůli tomu, že se jich to relativně nedotýká. Tak to převeďme třeba na dopravu - já třeba navrhuju doživotní tresty pro ty lidi, kteří jednou v obci víc než padesátkou - taky to přece každej ví a nemusí mít potřebu jezdit víc.. A teď už čekám na reakce, že to se nedá srovnávat. - nedá? Tak to asi neznáte chování Policie ČR na fotbalových stadiónech, která zneužívá svou moc - několikrát jsem byl svědkem toho, že PČR slíbila, že pustí lidi na fotbal, jen když se jim legitimují a pak všechny (ne jen některý, ale všechny) spoutala a nechala je válet se několik hodin na ulici.

0/0
27.9.2011 13:41

inkognito79

Re: Stbáctví a pokrytectví

většině lidí by evidentně stačilo nakecat, že se schválil nový zákon a tím je ode dneška na stadionech bezpečno,

vůbec nepřemýšlí nad tím, že zákon je nesmysl, a jeho dodržování nebude vymáháno stejně jako x starších zákonů

0/0
27.9.2011 13:51

Gilth

Re: Stbáctví a pokrytectví

Zkuste se nekde poucit co delala STB a pak tady vykrikujte... Kazdy clovek ma moznost se rozhodnout zda se bude chovat dle zakona a dodrzovat nastavena pravidla a nebo ne, ale pak musi nest nasledky. A vidina restrikce musi byti natolik silna aby cloveku v rozhodovani "pomohla"... Hrozici trest ktery vam je k smichu vam asi nezabrani se chovat v rozporu se zakony a predpisy (popr. zasadami slusneho chovani ale za to tresty bohuzel udelovat nelze). Takze dnesni rozhodnuti je rozhodne prohrou slusnych lidi... :-/

+1/0
27.9.2011 13:57

elegani

Re: Stbáctví a pokrytectví

Vzdyt trest hrozi i dnes. Proc by mel byt fotbal resen nejakym zvlastnim zakonem? Slusny clovek netouzi po zakonech popisujicich presne kazdou moznou situaci.

0/0
27.9.2011 14:12

radik

Re: Stbáctví a pokrytectví

protož ty tresty jsou k smíchu... o to jde

0/0
27.9.2011 14:34

elegani

Re: Stbáctví a pokrytectví

To ale neni chyba legislativy, ale policie a statniho zastupitelstvi.

0/0
27.9.2011 14:38

radik

Re: Stbáctví a pokrytectví

;-D jenomže tak to je vždycky a se všim... a nikdo neví co s tim.... pak nezbývá než upravit nějakej ten zákon.

0/0
27.9.2011 14:42

elegani

Re: Stbáctví a pokrytectví

Tim se nic nezmeni. Maximalne se zapleveli legislativa a obcas potresta nekdo, kdo nepredstavuje pro spolecnost vubec zadnou hrozbu. Protoze takove pripady se nejsnaze vykazuji. Na stadionech navic nejsou v posledni dobe temer zadne problemy.

0/0
27.9.2011 14:46

radik

Re: Stbáctví a pokrytectví

To budeme cekat nez zase budou problemy nebo jak jste myslel tuhle poznamku? Co navrhujete vy... dat za usi policistum aby to lepe hlidali a radne a spravedlive trestaly? ;-D Jak si to predstavujete? Jak toho proboha chcete docilit... rikate nam proc je nesmysl uprava legislativy, ale zadnej lepsi navrh nemate.... spis vubec zadnej, nebo ano? Tak se pochlubte... v opacnym pripade nam nevykladejte ze to nic nevyresi... kdyz sami nemate vubec zadne reseni.

0/0
27.9.2011 14:54

elegani

Re: Stbáctví a pokrytectví

1. Nic resit nepotrebuju, protoze zadny problem neresitelny soucasnou legislativou nevidim. 2. Pokud se vyskytnou problemy, policie je musi vyresit. Uplne stejne jako pri jakychkoliv jinych udalostech. Nelze mit na kazdou moznou siuaci zvlastni zakon.

0/0
27.9.2011 14:59

radik

Re: Stbáctví a pokrytectví

;-D a jak to asi vyřeší? Tak že dá trest kterýmu se chlapík zasměje a za čtrnáct dní jde zase dělat jiný problémy na jinej stadion... bravurně vyřešené... Chápeš vůbec o co jde? Tady nejde o to že policie musí řešit problémy, ale o to že neni v jejich možnostech tohle vyřešit... pokuta který se člověk zasměje fakt neni řešení.

0/0
27.9.2011 15:10

elegani

Re: Stbáctví a pokrytectví

Uz nebudu odpovidat. Ztrata casu.

0/0
27.9.2011 15:31

radik

Re: Stbáctví a pokrytectví

;-D jo teď si tomu dal... čus

0/0
27.9.2011 15:52

Odpor je marny, budes vymazan999

Ti paraziti v parlamentu se vam smejou do ksichtu..

;-D;-D

+2/0
27.9.2011 13:36

jpvJ

Koho ta verbež vlastně zastupuje za naše peníze?

+1/0
27.9.2011 13:35

legislativní nouze

Na fotbal dnes chodí jen vymaštěné hlavy,

náckové a agresivní psychouši. Nesouhlasím s přispíváním na fotbal (sport) z daní. Ať se holé lebky složí a zaplatí si fotbal i s výpraskem. Rv

0/0
27.9.2011 13:33

denny6002

Re: Na fotbal dnes chodí jen vymaštěné hlavy,

jistě,ty fotbal nemusíš,snad pouze ten "kapesní?:-P

0/0
27.9.2011 13:49

legislativní nouze

Re: Na fotbal dnes chodí jen vymaštěné hlavy,

Nemusím, pochody holohlavých feťáků s vlajkou Sparty skutečně nemusím.

0/0
27.9.2011 13:51

denny6002

Re: Na fotbal dnes chodí jen vymaštěné hlavy,

feťáci nemívají vyholené hlavy,spíše naopak a i kdyby,tak jistě nepochodují po hřišti (vyjímkou byli včera hráči Slávie,ale ani ti nepochodovali,toliko bezradně bloumali);-D!

0/0
27.9.2011 13:58

legislativní nouze

Re: Na fotbal dnes chodí jen vymaštěné hlavy,

Povídej mi o vyholených hlavách, denny6002, povídej, že nesmaží ani nechlastají. Povídej a přeháněj. Rv

0/0
27.9.2011 14:03

DonKok

Re: Na fotbal dnes chodí jen vymaštěné hlavy,

R^R^ hlavně ani korunu na policejní manévry co kvůli fotbalu jsou, bydlím par stovek metrů od prvoligového stadionu a ten bordel co je tady vždy když se hraje fotbal, ať se stadiony postaví někde na poli za městem, nechapu proč já, člověk kterého fotbal nebaví, v životě na něm nebyl, musí trpět běsnění bandy primitivů kteří se musejí někde vyventilovat, proč musím snášet policejní manévry, omezenou dopravu, atd.. nemám nic proti sportu, ani divákům fotbalu (slušným pochopitelně, kterých veřim že je většina) ale ať si veškeré náklady platí kluby a ať tato "zábava" neomezuje lidi kteří o ní nestojí.

+3/0
27.9.2011 13:58

Spalovač šancí

Re: Na fotbal dnes chodí jen vymaštěné hlavy,

Je vidět, že na fotbal nechodíte. A pokud nechodíte na fotbal osobně, tak se k problematice nevyjadřujte!! Děkuji

0/0
27.9.2011 14:55

REN_STIMPY

Re: Na fotbal dnes chodí jen vymaštěné hlavy,

Skoda ze si na fotbale nikdy nebyl - aktivni podpora nejakeho klubu myslim...

0/0
28.9.2011 14:53

WegaCZ

1000x opakovaná lež s dětma na fotbale

Nikdy, opakuji nikdy nebylo na fotbale tak bezpečno jako dnes. Existují přísně vymezené sektory pro hosty, existují různé rodinné tribuny. A stejně se najde nějakej blb, který sem napíše, že by nikdy nešel na fotbal s dítětem. Tak za 1) Vy a vám podobní podpantofláci by nikdy nešli na fotbal, protožeby vás tam manželka nikdy nepustila samotnýho natož s dítětem. Za 2) Kecáte o fotbale a přitom jste na něm za posledních 10 let nebyli víc jak 5x. Za 3) Kecáte tady o Anglii a taky jste tam na fotbale nikdy nebyli a ani nevíte, v jakým počtu tam chodí děti. Za 4) Umíte si udělat někdy vlastní názor, který není ovlivněn Tv NOVA? Za 5) Opravdu si myslíte, že v 80.letech to bylo bezpečnější?

+1/0
27.9.2011 13:29

WegaCZ

Re: 1000x opakovaná lež s dětma na fotbale

A vlastně - proč by měli chodit děti na fotbal?? Stejně z toho do svých 10 let nic nemaj - tak se na ně nevymlouvejte.

0/0
27.9.2011 13:32

resuscitovaná socna

Re: 1000x opakovaná lež s dětma na fotbale

aby získali vztah ke klubu

0/0
27.9.2011 13:33

legislativní nouze

Re: 1000x opakovaná lež s dětma na fotbale

Dříve byl odpolední fotbálek pěkným odpolednem pro celou rodinu. Když ti na něj platí z daní, soudruhu, tak jim do toho laskavě nekecej.

0/0
27.9.2011 13:34

legislativní nouze

Re: 1000x opakovaná lež s dětma na fotbale

... nedělní fotbálek ...

0/0
27.9.2011 13:37

WegaCZ

Re: 1000x opakovaná lež s dětma na fotbale

To byla spíš moje sarkastická poznámka. Já na fotbal chodím od svých 5 let a nikdy se mi nestalo, že bych se na něm bál.

0/0
27.9.2011 13:46

jejda to jsem ja

Re: 1000x opakovaná lež s dětma na fotbale

Nebyl jsem v Anglii na fotbale, ale stačí se dívat (ne Nova ale Eurosport) a vidíte 1) je tam dost rodičů s dětmi 2) ani si nepamatuju na světlice a pod. 3) nikde žádný ostnatý dráty a ploty mezi divákem a hřištěm........hezky si představte jak by to dopadlo u nás ......:-P:-P:-P

0/0
27.9.2011 14:00

zaregistrovany

nepřekvapuje

mě to. Né z důvodu názorové osvícenosti poslanců ale proto, že mám poslance za stejné gaunery jako ty chuligány z fotbalu. Každá z obou skupin nám ale škodí jiný způsobem.

+1/0
27.9.2011 13:17

jien

Už mě ta PS pěkně se..

Kolik let se mluví o tom, že se musí spřísnit tresty pro výtržníky při fotbalových zápasech a až příjde na lámání chleba, tak to ti deb.lové neschávlí. Tak kde to do prčic jsme.

0/0
27.9.2011 13:15

pivak

Re: Už mě ta PS pěkně se..

Zjisti si, o cem se vlastne hlasovalo.

0/0
27.9.2011 13:16

inkognito79

Re: Už mě ta PS pěkně se..

vždyť to byl naprostý právní paskvil,

nejde o to vytvářet spoustu nových nesmyslných paragrafů, ale o vymáhání stávajících zákonů

0/0
27.9.2011 13:44

pivak

Pokud by zakone prosel v te podobe o ktere se dnes hlasovalo

Tak kuprikladu fanousek ceskeho hokejoveho tymu s maskou Fantomase, uz jen tim ze si ji nasadi, se dopousti trestneho cinu vytrznictvi, se sazbou až dva roky. Tri roky pokud by se toho dopustil v organizovane skupine.

+1/0
27.9.2011 13:13

jien

Re: Pokud by zakone prosel v te podobe o ktere se dnes hlasovalo

Ale tak se to nedá brát. A pokud to tak myslí, tak bych toho vola, který to takhle napsal pověsil za koule do průvanu.

0/0
27.9.2011 13:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.