- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zatím jsou ale lidi opatrní a mají spíše strach z těhle majitelů, zvlášť po předešlých tunelářích. Chtělo by to, aby se tahle firma nějak zviditelnila a ukázala lidem, že se téhle značky nemají bát a přilákat i kvalifikované zaměstnance. Třeba spolupráce s 1. FC Slovácko by jim tohle nabídla. Klub reprezentující celý slovácký region, by jim mohl jistě nabídnout nemalé zviditelnění v kraji i celé ČR.
ale prece. Je mi lito, ze se modernizece neudelala drive. A jeste vetsi skoda je L 610.
Nas zakaznik dodaval nejakou technologii do AI a my jako subdodavatel jsme tam jeli vyladit nasi cast. Co jsme tam pochytili tak L410 se moc modernizovat nebude, vetsina produkce pujde na trhy kde se vyzaduje oprava pokud mozno jen kladivem. Ale i tam uz se trochu meni predpisy a zacina hledet na spotrebu. Budou to jen upravy a snahou vyrobce je pochopitelne taky usetrit takze chce nektere dily kupovat od dodavatelu i pro jine vyrobce. Pokud se L410 bude dobre prodavat je mozne, ze zaplati vyvoj nastupce L610 pro narocnejsi zakazniky ale to je spise zatim jen prani lidi z fabriky. Takze ani neni (letos na jare nebylo) jiste nakolik a zda vubec vyjdou z L610.
pozůstatkem primitivní totality
Hm., řekl bych, že to bude v této zlodějské montovně aut přímo výkřik sofistikované techniky. Když to průkopníci Klausova kapitalismu dovedli do krachu, tak to nakonec zachraňují Rusáci!
Tak mají ještě hóóóóóóóódně co modernizovat :D Ten galss cockpit dneska vypadá v novém letadle elmi úsměvně. Kdejakej ultralight je vybavenej daleko našláplejší elektronikou.
Ovšem pro zákazníky L-410 je supermoderní elektronika spíše překážkou...
Letecká továrna v Kunovicích měla být jedna z těch která měla zkrachovat, je super že přežila a že stále vyrábí to co vyráběla kdysi.
I pro mě bylo překvapení, že L410 se neustále prodává, to letadlo je prostě starý, ale jak vidět kvalitní.
V Té "zastaralosti" je paradoxně výhoda.