Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volby by vyhrála ČSSD, komunisté předběhli TOP 09

Pokud by byly příští týden volby do Sněmovny, vyhrála by je ČSSD s 35 procenty hlasů. Na druhém místě by skončila ODS a na třetím komunisté, se kterými by ČSSD mohla sestavit většinovou vládu. Do Sněmovny by se podle volebního modelu CVVM probojovali ještě lidovci a TOP 09, naopak Věci veřejné by měly smůlu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vítek z prčice

zvláštní

V této zemi stojí za prd nejen vládnoucí strana, resp "koalice", ale i opozice. Pomohl by jen návrat k monarchii, v EU jich je plno (to by ovšem Koruna česká místo snění musela dělat reálnou politiku), republika se pro Čechy nehodí (viz minulých cca 100 let). Než se toho chopí nějaký diktátor. Nevěříte? Podhoubní pro to je přímo laboratorní včetně severočeského "katalyzátoru" . :-)

0/0
10.10.2011 23:46

NORDMENDE

Politické dění v ČR

Co dodat ono je jedno kdo je v popředí vedení téhle země,bylo by třeba,aby tady vznikla národní hrdost a Čech se stal Čechem ,nejsmutnější je ,se tady vykořisťuje člověk člověkem pěstuje se tady čistý kapitalismus což nemá obdoby a jestli j v téhle zemi diskriminovaný je to právě Čech rostou tady miliónáři nikdo se jich neptá jak k tomu přišly a mladým rodinám se vše přiškrcuje,nezaměstnanost a celé v tom sociální politika a reformy,které pomáhají snížit státní rozpočet,ale to je vše na úkor obyčejných lidí , dříve koukal na televizi a viděl jsem jak jsou lidé v Americe a všude jinde hladový a bez domova byl jsem šťastný,že jsem Čechem,že to tady  není a co se s téhle zemi stalo.Lidi jsou na pokraji , mámi s dětmi se zabíjejí a stále se nic neděje,krade se přepadá  a všichni tyto pochybní se mají dobře je mě jedno kdo vládne,ale ať se myslí na národ. [>-]

0/0
26.9.2011 16:32

fufy

mě by stačilo kdyby se ODS nedostala nad 5%

znovuotevření kauz a úplatků politiků, vydání odměny za hlavu Koženého, prověření všech mastňáčů a zabavení veškerého majetku, pokud neprokážou jeho původ (nebo zda k němu nepřišli podvodem, tunelem, podhodnocením ceny, podvodným konkursem!

0/0
23.9.2011 6:49

ašant překrásný, Luny jasnější..

A někdo snad

po nástupu  (vnucení Klausem) této  "vlády" pochyboval, že to je jen přechodná šaškárna, která při nejbližších volbách padne jako podťatá ?

0/0
22.9.2011 23:03

Loonar

Přál bych si

aby se do poslanecké sněmovny dostala nějaká pravicová strana. Tento průzkum ukazuje, že se tak opět nestane.

0/0
22.9.2011 21:49

kosák a kladivo

Ta už prišiel čas, vešať imperialistov

22 rokov po 1989 prichádza revolučný čas vlády ľudu a čas radostného vešania imperialistov a ich prisluhovačov

Júúúj to budú krásne časy, ako za čias naších dedov

0/0
22.9.2011 21:45

jenda3

Tato vláda dělá vše pro to, aby to tak dopadlo

+1/0
22.9.2011 18:07

millo11

čssdksč

jestli se tihle jednou spojí, tak to bude velká šupa. Dluhy větší jak v řecku, protože to soudruzi všechno prožerou

0/0
22.9.2011 17:19

hafusak2

Re: čssdksč

Kdepak, žádné další dluhy nebudou, protože po naší slavné pravicové vládě už tu bude všechno natolik rozkradeno, že už ani nebude si na co půjčit.Rv;-D

0/0
22.9.2011 19:43

vítek z prčice

Re: čssdksč

To, co "pravice" rozkradla, se nedá prožrat ani za 200 let !!

0/0
10.10.2011 23:48

nenovak

A to ještě B. Sobotka svými projevy preference

socanů snižuje. Skoro ho podezřívám, že to dělá schválně, prostě upouští u papiňáku páru, aby nedošlo k maléru.

0/0
22.9.2011 15:41

V.Poustka

no, uvidíme, jak to v roce 2014 dopadne

0/0
22.9.2011 15:29

crutov

Re: no, uvidíme, jak to v roce 2014 dopadne

Špatně, to už Vám můžu zarušít teď.

0/0
22.9.2011 15:31

V.Poustka

Re: no, uvidíme, jak to v roce 2014 dopadne

máte asi pravdu, dobře už bylo:-/

0/0
22.9.2011 15:38

všehoschopný ministr financí

Re: no, uvidíme, jak to v roce 2014 dopadne

to nám zas budou vládnout trojkolka?8-o

0/0
22.9.2011 15:54

crutov

Politici by měli mít osobní odpovědnost

a jejich voliči také. Voliči ODS, TOP, ČSSD, Komančů, VV, KDU (...)  by měli platit z podstaty věci větší daně, nejměně 3x... Neni fér, aby na zlodějské spolky a jejich podporovatele dopláceli slušní lidé.

0/0
22.9.2011 15:27

VSG003

Re: Politici by měli mít osobní odpovědnost

problém je, že vždy stejně povstali a povstanou nový zloději. Žádná nová strana to nespasí. To je v ČR bohužel objektivní stav. Nějaké procento vždy půjde na vrub korupce a nehospodárnosti, jde o to jak velké. Bez ohledu na tento stav je zde ovšem i další skutečnost a tou je, že i bez zlodějen tenhle stát (ostatně jako většina Evropských zemí) žijí na neudržitelný dluh ve jménu toho tzv. "sociálního státu". A já například s reformami z dílny TOP souhlasím a dokonce si myslím, že by měly být na vrub těch tzv. "sociálních jistot" i tvrdší. Bohužel v tom jsem asi menšina a tak se jednou dočkáme toho totálního krachu.

0/0
22.9.2011 15:33

crutov

Re: Politici by měli mít osobní odpovědnost

S osekáváním rozlezlého státu také souhlasím. Do budoucna bych si přál švýcarský model (referend, daní..)..

0/0
22.9.2011 15:38

georgescu

Re: Politici by měli mít osobní odpovědnost

tusis vubec, jak napr. funguje ve Svycarsku zdravotni pojisteni? takze - sam si uzaviras smlouvu s prislusnou pojistovnou a platis pojistne, ktere je procentualne o hodne vyssi, nez platis v CR. a zaroven si osetreni u lekare do castky 2500 CHF platis ze sveho - pojistovna zacina platit az po dosazeni tohoto limitu ..... Takze Svycarsky model dani a povinnych odvodu bych si rozhodne nepral

0/0
22.9.2011 15:44

crutov

Re: Politici by měli mít osobní odpovědnost

Měl jsem na mysli hlavně jejich distribuci - 1/3 město, 1/3 kanton, 1/3 stát. Tedy o moc přirozenější způsob jejich využívání. Stížnosti na zdravotní pojištění jsem od svých známých slyšel taky, ale moc o tom nevím...

0/0
22.9.2011 15:48

georgescu

Re: Politici by měli mít osobní odpovědnost

no tak s distribuci bych i souhlasil a sel bych jeste dal - mesto klidne dan z prijmu 50 %, kraj 30 % a stat 20 %, protoze cim mensi celek, tim vetsi kontrolu pomoci sveho hlasu ve volbach mas s nakladanim verejnych prostredku. spotrebni dan at si sebere stat klidne celou a DPH bych dal na tretiny mezi mesto, kraj a stat. no a ten zbytek je tak bezvyznamny, ze bych ho zrusil a usetril tak naklady na vymahani tech malych dani

0/0
22.9.2011 16:04

VSG003

teď jsem koukal na reportáž z Řecka

kde mají prachy na týden, ale soudruzi stávkují, že "sociální stát" si rozvracet nedají. Už jen výchovně by to Řecko měli nechat zkrachovat, protože dokud ten "sociální stát" na dluh nezlikviduje objektivní stav, tak se ostatní nepoučí. Až se ukáže, že stát jako Řecko má reálně díky své ekonomické výkonnosti jen na cca 30% důchodů, na 20% sociálních dávek a sotva polovinu státních zaměstnanců, tak pak budeme moci definovat "sociální stát" a od toho se odrazit.

0/0
22.9.2011 15:27

Mahas

Re: teď jsem koukal na reportáž z Řecka

vrele, opravdu velmi vrele doporucuji k sireni knihu ceskeho sociologa Jana Kellera - Soumrak socialniho statu, 2006... je tam hezky popsano, ze jinak nez krachem to skoncit proste nemuze...

+1/0
22.9.2011 16:04

prajester4

Re: teď jsem koukal na reportáž z Řecka

Souhlasím. R^

0/0
22.9.2011 16:55

Ulrich

To by bylo historicky nejdrtivější vítězství neokomunistické

levice u nás. CVVM, které průzkum provedlo, sice neuvádí odhad poštu mandátů, ale ČSSD a KSČM by měly v Poslanecké sněmovně střízlivě od oka 130 nebo i více křesel. Naše společnost je sice hodně nalevo, ale tohle, doufám, nemá nic společného s realitou.

0/0
22.9.2011 15:18

paiementenespeces

Re: To by bylo historicky nejdrtivější vítězství neokomunistické

take v to doufam,protoze volit ODS ci CSSD nebo TOPKU hranici s masochismem

+1/0
22.9.2011 15:21

Ulrich

Re: To by bylo historicky nejdrtivější vítězství neokomunistické

A koho volíš ty? KSČM?

0/0
22.9.2011 15:23

paiementenespeces

Re: To by bylo historicky nejdrtivější vítězství neokomunistické

nikoho,zakladam svou vlastni stranu

0/0
22.9.2011 15:25

Ulrich

Re: To by bylo historicky nejdrtivější vítězství neokomunistické

Vážně? Zajímavé. Jaká bude?

0/0
22.9.2011 15:27

paiementenespeces

Re: To by bylo historicky nejdrtivější vítězství neokomunistické

Spatna otazka,dulezitejsi je: Pro koho bude

0/0
22.9.2011 15:34

Ulrich

Re: To by bylo historicky nejdrtivější vítězství neokomunistické

Otázka byla správná. Ale odpověz aspoň na tu svoji.

0/0
22.9.2011 15:41

vágus z ODS

Klídek, ono se to srovná

Spustí se mediální masáž alá nedávný Komárkův komentář, modrý tým spustí hystericko-agresivní kampaň a bude všechno O.K. Jen ještě zakázat ty komunisty.

+1/0
22.9.2011 15:14

crutov

Zajímavý průzkum...

Ukazuje, že v zemi je asi 70% masochistů.

0/0
22.9.2011 15:12

VSG003

ráj na zemi

konečně se lůza dočká. Dluh 1500 miliard, úroky z dluhu 100 miliard ročně, schodek státního ropočtu daný jen mandatorními výdaji cca 150 miliard ročně. Ovšem "spravedlivé" progresivní zdanění "bohatých" FO (38% daň z příjmu nad cca milion ročně) s výnosem, za předpokladu že neutečou, cca 5 miliard, zaručí světlé zítřky. Jo ještě jsem zapoměl na 13. důchody z dividendy ČEZu, což je sice už nyní součást příjmu státního ropočtu, ale takové prkotiny ČSSD při demagogickýchslibech neřeší. Ona opravdu asi není jiná cesta než to nechat dojít do situace Maďarska s 27% DPH či Řecka- důchody o 25% dolu, platy státních zaměstnanců o 40% dolu apod., protože demagogie vládne světu...

0/0
22.9.2011 15:12

kuchl

Všechno špatně

pokud ODS s ČSSD zůstanou v čele . Komunisté kupředu levá ...

0/0
22.9.2011 15:04

Certifikovaný obyčejný člověk

Až budou volby,

tak budou naštvaní dělňasové zase sedět v hospodě u piva a remcat. Když jim koupím o pivo víc, tak ten svůj zadek nezvednou a nikam nepůjdou. Takže se vůbec nebojím, že by se neschopný a líný plebs dostal k moci.

0/0
22.9.2011 15:04

KOČÍ -> jenom přesmyčka ÍČKO

Aha

Takže tentokrát už ČSSD nemá těch 40%, jako před volbami, ale jen 35% jo? :-)

+1/0
22.9.2011 14:59

pět elementů

Nevěřím tomu!

Nevěřím tomu,že komunisté budou mít ve sněmovně víc než 10%,až dojde opravdu k volbám!;-D;-D;-D

+2/0
22.9.2011 14:57

vláda modrých korupčníků

Loď se potápí,

vláda občany nepřesvědčila, nezbývá než je fackovat. Rv

0/0
22.9.2011 14:53

orwelg

demokratické vysvědčení

to můžou kňourat pravičáci jak chtějí, ale stěžovat si na špatné voliče, to je od fackujících politiků dost chucpe

- prostě se může stát, že voliči vystaví koaličním stranám vysvědčení, které o nich řekne, že jsou ještě horší než bolševici. Moc nám to nepomůže, ale je to fakt.

+1/0
22.9.2011 14:49

chemba

já jen doufám, že to pravicová vláda nezabalí jak minule.

to budou po zdražení úplně všeho volební preference. I sám kubice s tím bude mít plné ruce práce, aby volby dopadly přijatelným způsobem.

+1/0
22.9.2011 14:44

socan.cz

LIDI JSIU NEPOUČITELNÍ

přeji ústavní většinu ČSSD + KSČM , to  bude šrumec panečku;-)

0/0
22.9.2011 14:41

chemba

Re: LIDI JSIU NEPOUČITELNÍ

asi došli lidi k názoru, že horší už to nemůže být.

+3/0
22.9.2011 14:45

pět elementů

Re: LIDI JSIU NEPOUČITELNÍ

Já si přeju,kouzelný prsten Arabely,nebo aspoň náprstek,se kterého teče,nebo padá to,na co si hlasitě vzpomenu,dokud neřeknu dost!;-DV!!

+2/0
22.9.2011 15:02

burcak vypity

konečně ušetřím

po vítězství rudo bolševické koalice jsou dvě možnosti, buď se přesunout za kopec do civilizace nebo odejít ze zaměstnání na sociální podporu, která bude podle slibů blbů masitá, a to se vyplatí, kdo z vás na to má soudruzi?

0/0
22.9.2011 14:35

Ardan

Re: konečně ušetřím

Tady na sociální podporu nedosáhneš ani kdyby ses rozkrájel.. Ta je určena pro jiné.

0/0
22.9.2011 14:41

Upir_Spike

Re: konečně ušetřím

Vláda bolševické koalice tu nyní je, tak nechápu, proč se na to ptáte až nyní

+3/0
22.9.2011 14:43

burcak vypity

Re: konečně ušetřím

Pravdou je, že současná vláda, přestože se hlásí k pravici, tak realizuje velmi sinou levicovou sociální politiku, ale oproti extremistické ultralevici rudých bolševiků jsou to skuteční holoubci, kteří pochopili, že by bylo nanejvýš vhodné změnit kurz dalšího zadlužování státního rozpočtu.

+1/0
22.9.2011 14:52

orwelg

ústavní většina

jinak k mému zděšení a podle mých propočtů, by tento výsledek znamenal pro rudo-oranžové téměř ústavní většinu8-o Dovedete si představit co by to znamenalo:-( Přepočet na mandáty tak už idnes raděj neuvádí.!

0/0
22.9.2011 14:29

blebleson

Re: ústavní většina

Že by to cokoliv změnilo na směřování ČR, toho bych se neobával. Česko je příliš malou zemí na to, aby zdejší volby mohly znamenat cokoliv významnějšího.

Kdyby podobný výsledek přinesly volby v Německu, Francii a GB, tak to by pak už byla jiná......:-P

0/0
22.9.2011 14:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.