- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A to ke všemu jeho žena jela tím samým místem o 5 minut dříve R.I.P. Martine
Tenhle článek už je typická idnesovská nastavovaná kaše. Naproto žádná nová informace.
Králíku! Jak žádná nová? Já si to přečetl se zájmem, takže pro mě ano. Zajímavej rozhovor, s chlapem, co má zajímavou specializaci. Proč ne? Ty kašo...
první pro řidiče tragická nehoda T6 a vyrojilo se tu tolik chytrolínů, kteří by všechno věděli a udělali líp a určitě by T6 zkonstruuovali ouplně jinak.
Kupodivu, do KT8 se nenavážejí..?
...zdá se, že deformační zóna prochází celým vozem zpředu dozadu . Njn, tehdá se na to moc nekoukalo.
posledni vykrik narodniho stribra CKD, v dobe kdy by v civilizaci novou tramvaj nekoupili jinou nez nizkopodlazni.
Nízkopodlažní tramvaje a autobusy jsou ten nehorší hnus, co nás mohl postihnout.
Za hodinu bude určitě na titulní stránce, že za to může zatažená ruční brzda a o dvě hodiny později, že za to ruční brzda zřejmě nemůže
Tak to se tedy divím...
Každý není hyena. Mě by taky ani nenapadlo to natáčet, jednak z určité úcty k tomu mrtvému tramvajákovi a jednak k čemu by mi to asi bylo?