Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Případ „Roman a spol.“ mohla policie rozkrýt dávno, informací nevyužila

Na plzeňské expozituře protikorupční policie vzniká zvláštní vyšetřovací tým. Jeho úkolem je zkoumat utajenou vlastnickou strukturu v pozadí plzeňské Škody. MF DNES to potvrdil šéf protikorupční policie Tomáš Martinec. Policie přitom mohla získat dokumenty, které poukazují na podivné zákulisí firmy, už dlouho předtím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Cortez

Je strašně pěné vidět jak si Nečas..

a spol zavčasu zametl pod koberečkem.Jde vidět že "někteří" o kauze věděli daleko dřív, než vyšla najevo a tak ještě na samém počátku kdy už začaly vycházet na povrch prvni kousičky kauzy,tak okamžitě jednali a už bylo na stole Romanovo odvolání.Pěkny pohled jak vystrašený Nečas musel rychle za včasu skočit na brzdu.Aby taky ne, za chvíli budou zase volby a koalice by asi takovou kauzu neustala.Tato kauza, až se rozjede,tak stahne asi hodne lidi.Pěkné byly taky důvody odvolání...že se Roman nezaměřuje na vnitřní energ.schopnost :))chacha,to je samozrejme pravda,ale firma co vydělává miliardy,a každemu z toho tekly(tečou) nějaké prachy,tak neměli důvod něco takového dělat,nebo nekoho vyhazovat.Ale kauza v niž figuruje roman asi byla velký oříšek.Museli ho odvolat opravdu velmi rychle.Jako kvůli důvodu co říkali mohli klidně s odvoláním počkat a standardni postup proste.Ale tady to byl asi trn v patě.Ještě to nahráli tak že Roman vlastně sám podal výpověď,aby s tím nebyl nikdo spojovan.

+1/0
21.9.2011 15:44

Cortez

Re: Je strašně pěné vidět jak si Nečas..

Pěkné je i to, že za to že Roman odstoupil dobrovolně, se jistí jedinci postarají aby on z toho samozřejmě vyšel bez větší ujmy. Asi něco jako Gross s těmi jeho byty...apod.

0/0
21.9.2011 15:45

Blucher

O co jde?

Politici si myslí, že lidé mají krátkou paměť. Než nastoupil Roman, byla Škodovka doslova pár měsíců před bankrotem. Jemu se podařilo tuto firmu očistit a připravit k privatizaci. Je dnes nepodstatné, zda stát mohl vydělat o miliony, nebo desítky milard více na tomto prodeji. Nebýt Romana, vypadala by dnes Škodovka, jako Poldovka v Kladně a stát by dostal akorát za hodnotu šrotu. Bylo to politické rozhodnutí Škodovku prodat. Mohla dále zůstat ve vlastnictví státu (alespoň aby si tam udržel majoritu). Všichni dobře víme, že Roman je dnes nevhodný na svém postu pro jiné vlivné lidi. Kalousek a jeho emisní povolenky, Tykačovi pro jeho uhlí atd.. Kalouskovi také vadí, že v ČEZu nemá svého "Martina Bartáka", jako na obraně.

0/0
21.9.2011 15:17

Fidina

?

Jen doufám, že strukturu těchto podniků rozkrývají s pomocí auditorů.R^

0/0
21.9.2011 13:42

noboty666

Ale, ale

Pan Roman prisel o politicke kryti, ze na nej byla vyhlasena lovecka sezona?

Komupak to asi slapl na kuri oko? Vzdyt byl vzdycky tak opatrny a predvidavy ...

0/0
21.9.2011 13:19

certik_bertik

na

druhou stranu byla Škodovka zacháněna před řáděním Klausových pohůnků, takže bych to neviděl tak zle, lidi měli a zatím mají práci

0/0
21.9.2011 10:45

Wabo

Re: na

Naivo... Vy ani netušíte, jak úsměvně jste mimo. Ne, Škodovka nebyla zachráněna před řáděním Klausových pohůnků, ale opatřila si (po letech tápání) důvod být zařazena mezi oblíbené podniky, které plnými hrstmi dostávají státní zakázky.

0/0
21.9.2011 14:29

certik_bertik

Re: na

Škodovka pod vedením minulého vedení  de fakto zkrachovala a to i ty celkem lukrativní části, a to zejména proto že jim centrální papaláši úmyslně házeli klacky pod nohy, naštěstí to aspoň koupil ten Roman, že se část aspoň povedla zachránit. Jinak škodovka má i jiné než státní zakázky pro ČR

0/0
21.9.2011 14:50

netlt

Tak už dost!

Myslím, že jediná věc, které se naši mocipáni bojí je 100 000 lidí na Václaváku, kteří budou požadovat vyšetření těchto kauz PADNI komu PADNI, jak rád proklamuje náš pan premiér. Nic jiného s nima nehne.... A samzřejmě to nemůže být organizováno odbory nebo podobnou sebrankou. Lidé musí chtít změnu a musí být ochotni projevit svůj nesouhlas s touto žumpou zavánějící realitou našeho všedního dne. Holt jaký si to uděláš, takový to budeš mít milý národe. Sám od sebe se ten svinčík neuklidí.

+1/0
21.9.2011 10:31

Mulder77

Re: Tak už dost!

A jaké jsou možnosti změny? Bylo by tam něco perpspektivního?

0/0
21.9.2011 10:41

vláda modrých korupčníků

Re: Tak už dost!

Např. prokazování původu majetku a daně 99% na neprokázaný, nebo služební zákon, nebo likvidace anonymních akcií, nebo hmotná zodpovědnost politiků a úředníků. :-P

+1/0
21.9.2011 10:43

MCBP

Re: Tak už dost!

Pravdivé, leč stále se opakující tlachání. Na nic z toho ta špína nahoře nikdy nepřistoupí. Nikdy.

0/0
21.9.2011 10:54

Titan.no1

Re: Tak už dost!

Je to jako ve většině rozhazovačných ekonomik. Řecko bude také do poslední duše bude bránit gaunery, i když má de-facto po ekonomice, stejně Španělsko, Portugalsko, Itálie, Irsko, Ukrajina a spousta dalších, cesta ven není...

0/0
21.9.2011 11:01

expat47

Re: Tak už dost!

.........bohužel ti kteří mají možnost podobné zákony navrhnout a schválit, jsou právě ti lidé, kteří se toho nejvíce bojí.....takže ničevó.....dokud tento possrraný národ bude stále volit velké strany.......:-/

+2/0
21.9.2011 10:54

MCBP

Re: Tak už dost!

:-/;-([>-]XRv

Beze slov.

0/0
21.9.2011 10:58

kverulant01@seznam.cz

Re: Tak už dost!

Zn.vláda modrých korupčníků: vážený pane, mohl byste v této diskuzi sdělit lidu obecnému,jak si "prokazování původu majetku a daně  99% "za neprokázáný představujete? Můžete zaručit, že ta tlupa námi zvolených poslanců by mohla něco podobného ve sněmovně odsouhlasit?A kdo by takovýto návrh zákon měl vypracovat?Snad nejchytřejší z chytrých pan Kalousek, a nebo ministr spravedlnosti Pospíšil a nebo,kdo vlastně? Vždyť všichni od vlády počínaje mimo p.Kubiceho, byli námi zvolení poslanci,kteří se potom dostali do vlády a to si myslíte si,že si pod sebou podřezou sami větev? Tak myslím,že rozhodně nehrozí. Způsob prokazování majetku a kontrola bankovních účtů je možná jedině v těch sdkutečně demokratických zemích EU, kupř. v Německu i Británii!To byste se moc divil, jak to tam chodí,a jak to tam skutečně funguje!Stačí sebemenší podezření na určitého politika a hned se zjišťuje do podrobna vše o jeho majetku,jak jej nabyl,kolik si vydělávali v rodině,počet dětí,musí doložit peníze v bance.

0/0
25.9.2011 19:16

netlt

Re: Tak už dost!

No nejhorší by bylo si myslet, že se nic změnit nedá. Změnit jde téměř vše, ale v tomto případě, je nespokojený jednotlivec pouze kapka v moři, až z těch kapek bude aspoň Lipno, pak... Ale ono nejpozději po novém roce, až lidé naplno pocítí dopad zvýšení DPH na základní potraviny a pod. - bude těch kapek zase o něco víc.

0/0
21.9.2011 11:02

expat47

Re: Tak už dost!

...plné Lipno kapek je k ho.nu, pokud nemají za sebou "někoho" nebo několik "někohů" s balíkem peněz, kteří zatáhnou dobře cílenou reklamní kampaň. Jsem členem malé pol. strany a vím, že udělat dnes přesvědčivou předvolební reklamu by stálo cca 10-15mil......

0/0
21.9.2011 12:56

Wabo

Re: Tak už dost!

Kdepak, to zdaleka nestačí. Dnes jsou potřeba miliardy. A to jsou bohužel spojené nádoby s kauzami kmotrů a tunelů. Dnešní politický boj je založený na kampaních, které stojí mnoho miliard, i když to strany oficiálně nepřiznají, protože takové příjmy oficiálně nemají. "Kampaní" totiž zdaleka nejsou jen reklamy, veřejná vystoupení, předvolební guláše a tlachy v médiích. Důležitější součástí kampaně je nakupování si přízně od všech, kdo mohou opatřit více hlasů, vyrobit kauzy proti oponentům, dát těmto kauzám mediální prostor, zajistit zavřené oko strážců zákona,  opatřit nenápadné zákulisní zastrašovatele atd. To pár desítek milionů nedokáže, takže utopit malou stranu je snadné (byť to někdy nastane až poté, co se dostala na radnici nebo do parlamentu). A právě na toto černé financování strany potřebují velké toky dostatečně neprůhledných zákulisních peněz. V dnešním českém propracovaném systému už politici velkých stran nutně potřebují pračky peněz a jiné podsvětí a obráceně.

0/0
21.9.2011 14:37

expat47

Re: Tak už dost!

.....tak, tak. Mediální prostor. Jsou šikovné PR agentury, které to za 10-15mil dokáží........

0/0
21.9.2011 15:31

kverulant01@seznam.cz

Re: Tak už dost!

Já už nevěřím,že by se v této zemi mohlo něco změnit k lepšímu, vždyť se podívejte, kolik občanů je spokojeno s vyhodnocením toho "našeho úžasného finančníka "v dokonce až v Americe,což je tedy obrázek, jak dopadnou příští volby! Jen by mězajímalo moc a moc, co je to za noviny, které ho takto hodnotí! Kdyby zjišťovali předem,jak k majetku pan ministr Kalousek přišel, to by se asi v tom mediu dost divili!Zase se najdou lidé,kteří tyto samé  zkorumpované politiky budou volit!Vždyť kolik je v této zemi vlastně těch naštvaných a nespokojených občanů, ono se nám to jen zdá, ale ve skutečnosti se nikomu do nějakých rebelií nechce, a kdo by měl sílu zorganizovat takovou účast občanů na Václaváku jak tomu bylo v roce 1989? Jsme tak pohodlní a nebo snad jsme skutečně tak spokojení? Já se jen stále ptám,proč si to všechno necháváme (mám na mysli tu hroznou neustálou korupci, odčerpávání peněz ze státního rozpočtu do soukromých firem, od vlády dolů) líbit? K čemu máme poslaneckou sněmovnu?

0/0
25.9.2011 19:32

MCBP

Re: Tak už dost!

Všechny tyto "články" a následné diskuze jsou napro100 k ničemu. Nikdy se nic nevyřeší. Pokud se vůbec podaří zavřít nějakou okrajovou nulu, hluboko vrostlý nádor se jen nepatrně "okrojí".

+1/0
21.9.2011 10:43

vláda modrých korupčníků

Re: Tak už dost!

Rezignace je k ničemu. Rezignace vede k otroctví.

+1/0
21.9.2011 10:44

MCBP

Re: Tak už dost!

Souhlasím.

Věčné a stále se opakující monotónní žvanění v diskuzích pod články, které se tváří jako ohromné nicneřešící odhalení je rezignací. X

0/0
21.9.2011 10:52

paiementenespeces

Kdyz on je problem v tom,ze se mnoha

uspesnym stalo tunelovani a rozkradani drogou a uz nemohou prestat.Jedina odvykaci kura bude asi podnikani v kamenolomu za pomoci krumpace a lopaty.

0/0
21.9.2011 10:29

Wabo

Re: Kdyz on je problem v tom,ze se mnoha

Což o to - ale především politickým stranám se stalo životní nutností. Zločinci, kteří toužili po tunelování, dosáhli nirvány: vypěstovali si politický systém, kdy sami politici tunelování potřebují jako sůl. Potřebují černé miliardy bokem (mimo oficiální financování politických stran).

0/0
21.9.2011 14:40

marwal

pořád utajená struktura. A co jako? U nás je to legální.

O tom, jestli je to dobře nebo špatně, můžeme spekulovat, ale stavět články na tom, že není znám majitel? Co je komu do toho, když vlastnická struktura dle našich zákonů může být utajena? 8-o

0/0
21.9.2011 10:21

paiementenespeces

Re: pořád utajená struktura. A co jako? U nás je to legální.

taky pracujete a mate se dobre ?

0/0
21.9.2011 10:31

Wabo

Re: pořád utajená struktura. A co jako? U nás je to legální.

Vy také patříte k té velké většině ovcí, které i jen náznak filozofie - a tedy i konflikt mezi legalitou a legitimitou - minul...

Jó, za války bylo legální posílat Židy do plynu a ve partě bylo legální házet děti lvům.

0/0
21.9.2011 14:45

honza76

proc se divit kdyz to kazdy vi

Richter, Dalik, Roman, Vondra a dalsi podobni pasaci co vam ukradnou nos mezi ocima a jeste jim zato podekujete

0/0
21.9.2011 10:03

wotomtoje.

Koukám , až nečekaná shoda v názorech diskutujících ...

Jindy plno hádek mezi tzv, pravičáky a levičáky a dneska?

Oni totiž i ti nejtvrdší zastánci naší elity zjistili, že jsou pouhý oběti těchto mocipánů ...

0/0
21.9.2011 10:02

behounekpetr

APPIEN, JEDNA Z FIRME StB/KGB SEBRANKY KTERÁ VLASTNÍ ČR

poděkujme Havlovi a Klausovi, že komunisti opustili moc politickou pro moc hospodářskou !!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
21.9.2011 9:54

franta100

ČR

[>-]  KDO LŽE,TEN KRADE - KDO KRADE,TEN MÁ - A KDO MÁ, TO JE HODNÝ ČLOVĚK  [>-]

+1/0
21.9.2011 9:50

PetrKa

Roman

... tak to má teď alespoň otevřené dveře do ČSSD, kde může začít svojí politickou kariéru, takové lidi jsou v ČSSD vždy vítáni, takové berou do party ...

0/0
21.9.2011 9:40

Ahmad Žalud

Re: Roman

...no ODS ho nevezme,mohl by konkurovat Řebíčkovi ;-D

0/0
21.9.2011 9:45

franta100

Re: Roman

snad nejste takový naivka, že si myslíte, že ti modří jsou lepší ??? - jeden jen krade, druhý rozkrádá ;-D;-D;-D, ale v tomto drží při sobě

+1/0
21.9.2011 9:45

Blackhawks

Re: Roman

R^:-)

0/0
21.9.2011 9:47

hopajda

Re: Roman

jJ jsme možná naivní,  protože si myslím že v tak velkém množství  jako ODS,  tady žádná jiná strana nekrade.

0/0
21.9.2011 9:49

+ab.

Re: Roman

Ano, protože ODS jako jediná, si na zlodějny a podvody všeho druhu, zřejmě obstarala licenci a patentní certivikát.

0/0
21.9.2011 9:57

+ab.

Re: Roman

...f.

0/0
21.9.2011 9:59

DoktorMate

Re: Roman

ano...někdy to tak vypadá

0/0
21.9.2011 10:02

Vsetín 1

Re: Roman

vyřidťe pozdrav Dalíkovi. Děkuji uctivě;-D

0/0
21.9.2011 9:55

samlos

ABL

Jeden z vlastníků Ap- gr. je i Ivo Rittig. Ten měl konflikt s Bártou, který sledoval představitele ČEZu prostřednictvím ABL. Vzhledem k tomu, že se ABL zajímala i o aktivity jiných monackých "knížat", je nejpravděpodobnější příčinou konce jednoho bussinesu jen to, že někdo také chtěl místo u korýtka, kde, zdá se, bylo v té době narváno.

0/0
21.9.2011 9:39

kardzi

Ani jsem nemrkl ....

Čim to je, že mě tady už nic nepřekvapí. Kapitalismus v ČR (a asi v celém světě) je o zlodějnám, podrazech, zlodějských ( a dost často neschopných) manažerech, úplatcích, tunelu.Volby samozřejmě nezmění absolutně nic a jen blázen si myslím, že přijdou nový svěží lidé bez chtíče moci a peněz. Den co den se odkrývají kauzy o předražených zakázkách, podvodech s tituly atd....co si má slušný občan o tomto myslet??? asi nejlépe bych použil termín z jednoho nejmenovaného filmu "no jo, ale co udělat s lidmi, kteří si koupili tombolenku a nic si nenakradli? - (odpověd jiného muže) - no co co...měli si nakrást!

+1/0
21.9.2011 9:35

franta100

Asi tak...

Dopadne to podobně jako v kauze Pandurů, kdy hlavní vyšetřovatel po nařízené prohlídce kanceláře dostal zvláštní nemoc, která nemá diagnózu, ale říká se jí STRACH O ŽIVOT a po pár týdnech "nemocenské" odchází řádně zajištěn do civilu.

Státní mafie funguje přesně a spolehlivě.

ŽÁDNÁ Z VELKÝCH KAUZ POČÍNAJE DIVOKOU PRIVATIZACÍ A ZATÍM KONČE AFÉROU ČEZ NEBYLA A NIKDY NEBUDE DOŘEŠENA. TO JE PRIORITA KAŽDÉ VLÁDY. A JE NAPROSTO JEDNO, ZDA LEVICOVÉ, PRAVICOVÉ, NEBO TOHO SOUČASNÉHO PASKVILU !!!

+5/0
21.9.2011 9:34

DoktorMate

Re: Asi tak...

já jako velký antikomunista tvrdím.Zde už pomůže pouze léčba komoušem.Jedině pokud by získali většinu tak věřím,že by se něco začlo řšešit.

+1/0
21.9.2011 9:36

samlos

Potentáti za KSČ se alespoň něčeho báli,

Tahle squadra má strach tak maximálně z toho, že bude v moři málo teplá voda.

0/0
21.9.2011 9:42

DoktorMate

Re: Potentáti za KSČ se alespoň něčeho báli,

já myslel změnu v tomto korupčním systému.Nedělám si iluze,že budou dopadení a potrestáni.Tihle podlidé vyrabovali republiku takovym způsobem,že můžou začít kupovat vlastní ostrovy.

0/0
21.9.2011 9:47

DoktorMate

HELLO

Už jednou konečně pochopte,Ti nahoře nikdy nebudou mít dost,Dokud nebudete chodit nazí a žebrat o jídlo,nebo dokud nebudete jejich otroky.I tak nebudou mít dost a budou stále vymýšlet jak zvýšit své bohatství a svou moc.

0/0
21.9.2011 9:33

garii v21.0 (limited edition)

Tak už jste to vyřešili?

0/0
21.9.2011 9:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.