- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Projekt opencard se u Pražanů nesetkal s takovým ohlasem, s jakým páni radní počítaly. Proto hledání nových kupců této služby a to ve velkém, je jen další logický tah. Ano, děti jsou obrovskou kupní silou, ze které se dá pod záštitou "Zdarma" vyždímat spoustu peněz. Na zalepení tunelů vzniklých při zrodu tohoto červeného plastu to stačit nebude, ale rozhodně se to magistrátu vyplatí. Mluvčí opencard argumentuje, že potřebují znát počty přepravených dětí, aby město vědělo kolik má za žáky doplatit. Nyní od rodičů očekávají, že jim informace o svých dětech dají k užívání a to včetně rodných čísel a adres a ještě za to zaplatí. Samozřejmě rodiče svým dětem tuto kartu koupí, protože již dnes některé základní školy podmiňují účast na školních akcích držením karty opencard. Gratuluji Vám páni radní, pání z ROPID a páni z OpenCard, dokázali jste marketingem přitlačit spoustu lidí ke zdi, vyždímat z nich prachy a informace. Doufám že Vám pomohou k větším ziskům..................
Magistrát nařídit, že musí mít povinně všichni openkartu. Já ji nechci nikdy a nestojím o nějaké slevy či jako průkazku do knihovny. Je to zasahování do mého svobodného vlastního rozhodnutí a tím porušování Listiny práv.
Březina a spol. již vlastní tuto plastovou nesmyslnou kartu??????? Pochybuji!!!!! Je to dobře vymyšlený tunel na peníze z magistrátu
a je pravda, že kdyby kvůli každému z nich bylo važadováno pořízení nějaké průkazky, budeme nuceni s sebou tahat kufr průkazek. Takže nutit OpenCard dětem, které mají dle svého věku nějaký nárok na dopravu v MHD v Praze, je nesmysl (viz také jízdy návštěvníků města).
Zadny narok nemaji, mesto jim tu moznost poskytuje ze sve vule a za urcitych podminek. Ber nebo nech byt...
...není problém, aby zůstal u původního systému kupování předplacených kuponů. Opencard toto umožňuje. Ke službě Jízdné zdarma opravdu nikdo nikoho nenutí
tady se vede dabata o cestování zdarma
Ona se vede pře, zda ježdění za 120 korun na 4 roky je zadarmo nebo není zadarmo. Ne že bych to chtěl bagatelizovat, protože se jednalo o předvolební slib a byly toho plné bilboardy a jedna strana tím získala nejednoho voliče.
Ale co je to ta "aplikace"? Je to zřejmě nějaký software a těch 120 Kč je nějaký poplatek za licenci, aby ho mohla daná osoba používat (stáhla si ho na kartu). Takže je mi záhadou, proč Dopravní podnik více neoperuje argumentem, že vybraných 120 Kč nejde do pokladny DP, a tudíž nemůže být chápán jako jízdné a že PROTO tin důchodci jezdí zdarma. Místo toho stále zdůrazňuje, že se jedná o pomůcku k tomu, aby se mohlo zjistit, jak je kdo starý.
Není problém v tom, všichni ti cestující s aplikací "jízdné zdarma" prostě sponzorují nejmenovanou softwarovou firmu, která je ale velmi silně svázána s radnicí?
to není žádná pře - to je prostě lež. Asi jako když vám někdo nabídne účet zadarmo, nebo hrnce zadarmo, nebo úvěr bez navýšení a pak zjistíte, že platíte různé "nesouvisející" poplatky.
Zrušme jízdné zdarma..., když mají fakani na cigára, seženou si prachy i na jízdenku...
..."OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ". Toto zaklínadlo neuvěřitelně byrokratizuje veřejnou správu, z každého papíru nadělá 10 papírů, protože s osobními údaji je potřeba nakládat, ale nikdo je nesmí vidět pohromadě. I to je důvod zavedení nesmyslné Opencard s milionem různých aplikací a neskutečnou byrokratickou mašinerií v zákulisí . Přitom na všechno stačí OP a člověk by nemusel po kapsách nosit spousty karet.
Důvod zavedení OpenCard byl jediný. A nějaká ochrana osobních údajů či jakýkoliv prospěch nositele jím rozhodně nebyl!
Kdokoliv se otřel o tento projekt by v právním státě musel dávno sedět - přinejmenším ve vyšetřovací vazbě. Ze všech třech přípustných důvodů. To by nám ovšem nesměli vládnout parchanti z ODS CSSD
ze tim chteji jen nahonit pocet uzivatelu, aby se tam ztratily ty miliony, a jeste horsi je ze duchodce v 65si zaridi kartu a ona je platna jen 4roky takze v 69 si ji musi nechat zaridit jeste novou na rok