- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
chybí obyčejný soucit nad smrtí mladého člověka.
Osobně jsem tramvaj tahal osm let a každá smrt kolegy se mne dotkla.
mě to podle fotek přijde spíš na to, že příčinou srážky bylo náhlé omdlení či přímo smrt řidiče v T6A5, vypadá to, jako by v plný rychlosti bez brždění narazil do T14, když to bylo takhle v zastávce, při bdělým stavu by už dávno před zastávkou musel brzdit
no, jsem zvědavej, co vyšetřej a co ukáže pitva
V 34 Letech? To by musel bejt poradne sjetej.
Spíš by mě zajímalo, proč, když článek pořád upravují, je v něm stále uvedeno, že se to stalo mezi stanicemi Kotlářka a Kavalírka. Nemůžu si pomoci, ale šel jsem ráno kolem a ty tramvaje byly přímo ve stanici Kotlářka. Že by to ty soupravy při nárazu odhodilo obě takhle zpátky?
A také spíš než mluvit o křižovatce "Plzeňská x Nepomucká" by asi bylo lepší zmínit se o ulici "Pod Kotlářkou", která je myslím významnější a některým lidem by to asi řeklo víc, než ta Nepomucká...
ale jak je vubec mozne ze jedou dve tramvaje na jedne koleji proti sobe? neni to trosku amaterismus?
To bude asi tím ,že nejeli proti sobě,ale za sebou.
Je mi líto toho řidiče a T6A5, o toho příšerného Porscháka mi ani nejde, jinou cestou se jich ani zbavovat nejde. Je ale fakt, že dokáže ochránit, jak se potvrdilo.
Porscháka se právě, na rozdíl od T6A5ky a jejího řidiče, tímto nezbavíme...
řidiči jsou dnes sledováni gps systémem. nešel by nastavit tak, aby zastávky byly hlášeny automaticky třeba 100 metrů před stanicí? řidič by do systému zasahoval pouze v některých nutných případech.
To by dávalo moc velký smysl. Mimochodem na některých zastávkách to funguje.
Tam jde o 1. podvozek, a hmotnost by byla ve výsledku stejná (motory=klima)
No jo,tramvaje....kdyby jim tam jezdily šaliny tak se nic nemůže stát...
Ale v Brně přece jezdí taky tramvaje... Mám nevyvratitelný důkaz.
Na to že tam zemřel člověk,je tvoje reakce celkem přihlouplá....
....nebo vůbec nebrzdil ? Podle té deformace to zas tak malá rychlost nebyla.
Jelikož předchozí zastávku Poštovka projel bez zastavení, je pouhé "nedobrždění" vcelku logicky vyloučené.
Zbývá mikrospánek nebo zdravotní indispozice a čistě teoreticky i technická závada.