- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
neosvětlený, nemusí mít vestu a může být zcela legálně ožralý, aniž poruší zákon. Pokud takového chodce sejme např. na přechodu řidič, tak to právě řidič odnese a nehledí se na to, jestli řídil střízlivý - vina je vždycky na řidičovi. Na druhou stranu je to dobře, protože si nedovedu představit, že bych si měl z hospody zařizovat odvoz (radši nasadím bez právního a peněžního postihu in-line brusle rychlostně srovnatelné s kolem) a ještě se dovedu v rámci možností doplazit dom "pěšky", nehledě na to, že taxikáři bohužel ožralé lidi neodvážejí.
Pokud jste tak ožralý, že to zvládnete na bruslích, veřím že vás i taxikář sveze :)
...něco proti zákazu "osoby blízké"??? Kdepak asi jsou obhajovatelé tohoto nasmyslu, kteří se zde před čtrnácti dny byli v prsa, že je to zásah do osbních svobod? Co by dnes řekli rodině toho chodce???
To je ale blábol, co jste vyplodil. Zaprvé změna, kterou si poslanci vymysleli se vztahuje jen na přestupky a ne trestné činy. Zadruhé, to co vymysleli má za účel jen získat víc peněz. Zatřetí, to byste člověka odsoudil jen na základě znalosti majitele vozu?
z dousetkilometrové cesty napříč republikou ze severu k jihu. Jedno super prase v černém superbu se značkou 7777předjíždělo kolonu přes dvojitou čáru zařadit jsme mu umožnili usilovným bržděním), další čtyři dobytkové "jen" předjížděli v zatáčkách a na nepřehledných místech, jednomu Kia off roadu jsem musel prudce zabrzdit, aby se mohl zařadit, jinak by mě zřejmě sejmul. Jezdím denně, takže se ani tolik nedivím, tohle je jen ukázka za jednu jízdu.
tohle ja v Praze potkam za ani ne 10 minut a 20 kilaku..
Stačí jet k¨dekoliv jendu hodinu a napočítáte alespoň 5 neurvalých řidičů na silnici. Ve městě každou chvíli málem někdo někoho přejede a někdo do sebe picne. Každý třerí řidič telefonuje, spousta z nich dělá všelijaké další činnosti. Nespočetně krát se vidí předjíždění přes plnou, ohrožování při předjíždění, tlačení šoferů na auta před sebou, po obci či ěmstě velice často jedoucí řidiči vyšší rychlosti, leckdy mnohem vyšší (i motorkáři). Nedodržování značek je taky velmi zajímavý nešvar, kterého si člověk často všimne. A je toho samozřejmě více. Při tomhle si jen říkám, že je velká náhoda, že takových smrtáků je tolik, kolik jich je. Spousta řidičů si svého a také cizího života neváží. To že riskují svůj, v tom problém nevidím, pokud však riskují život někoho jiného, měly by jít za to sedět. Zákony jsou však k tomuhle vesměs lhostejné a když někdo vysloveně smete 4 lidi, nejdéle za 5 let jezdí dál. Vyplatí se jezdit jak prase a hajzl, systém je tak nastaven..
Lidi jezdí jak prasata, mam auto s malým výkonem, takže 90tka je optimální. No a na jednej silnici, kde už se stalo spousty nehod se mě pořád pokoušeli předjet, na dalším úseku mě pak předjeli. Se pak neni čemu divit. Nejvíc mě pobaví, jak mě několik kilometrů před městem všichni předjedou a ve městě je pak dojedu :-D pač je ucpaný, takže si moc nepomůžou.