- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale MHD v Praze jak ji pamatuju bylo stejný, zavřít na zastávkách dveře na několik pokusů a to je ti co zůstávali na zastávkách ještě museli do tramvaje či autobusu tlačit aby se dveře dovřeli a mhd mohlo pokračovat do další zastávky.
Už roky MHD nejezdim a Prahu nenavštěvuji a při dnešních cenách za jízdné už to možná tak hrozný nebude, ale v číně která je nejlidnatějším státem mne taková doprava školáků vůbec nepřekvapuje.
zadní sedadla.......těch mrňat je mi líto, ale čeština našich pisálkú mě jednou zabije
Je možné, že to byly jednoduše ukradené děti - koho to zajímá, vřele doporučuji najít si dokument Al Jazeery na Youtube, mělo by stačit zadat "kidnapped children"... Prostě mají tam politiku 1 dítěte a všichni chtějí kluky, tak z kradení dětí je výnosný obchod, vláda to nechce moc řešit a lidi, kteří přichází takto o děti, jsou většinou ti chudí, kteří musí makat a nemají hlídání, takže dítě může únosce prostě odlákat... a rodiče, protože jsou chidí, tak se moc ničeho nedomůžou...tak aspoň pár se jich teď třeba našlo...
I v tramvaji v Brně se kolikrát tísní více lidí,než by mělo.Říká se tomu kultůra cestování
V Cine? Nic dobre. Ilegalni trh.
70 tisíc mrtvých ročně na něco přes miliardu obyvatel Číny, to odpovídá necelým 700 obětí ročně u nás. Snad toho brzo dosáhneme.
No dobře, třeba se v Číně jezdí trochu míň než u nás...
Zrovna jsem to počítal. Poměr počtu mrtvých k počtu obyvatel je v ČR téměř dvakrát větší.
nás na korbě Praga V3S na dřevěných pryčnách pod plachtou a na zemi jelo 40.
kdyz si vzpomenu jak jsem tam v mini-autobusu sedel za ridicem na drevene bednicce s naradim, koukal mu pres rameno a v duchu si rikal "Nejezdi! Nejezdi!", kdyz do neprehlednych zatacek opakovane predjizdel nakladaky, ktere uz v tom okamziku UZ taky predjizdely jina auta .... Peklo
A tos tam určitě nejel po městě na motorce - to je teprv!!