Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Naštvaný motorkář vytáhl řidiče z auta, to mu poté přejelo motocykl

Liberecká policie vyšetřuje velmi netradiční nehodu. V Broumovské ulici ve středu večer najel Ford Galaxy do motocyklu značky KTM. Ani jeden stroj ale neměl v době střetu řidiče. Oba se totiž rvali opodál kvůli předchozímu incidentu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Amoniak II

Poučení?

- v autě se vždy zamykat

- zbraň nenechávat doma ani v zavazadle

- v autě minimálně jednu trvale zapnutou kameru

- .. ?

0/0
16.9.2011 22:57

Karel moudrý

motorkáři

Taky už jsem se setkal se slušně jedoucím motorkářem. Ale je to podobné jako hnědočeši: slušných je jako šafránu, většina jezdí jako prasata a jsou zcela nedisciplinovaní. A jejich mluvčí argumentují podobně jako Ondřej Giňa: zaměňují příčiny a následky.

0/0
16.9.2011 22:15

brekebrekeke

stydte se fakt vsichni, kdo rvete na motorkare!

cely svet jezdi na motorkach, jenom cesi s tim maji porad problem !! ;-€ tak co za tim vlastne vezi? ;-€

0/0
16.9.2011 17:09

jgeo

Re: stydte se fakt vsichni, kdo rvete na motorkare!

Mozna jen takovy drobny fakt, ze za hranicemi je takrka nemozne potkat motorkare porusujiciho predpisy nebo jedouciho agresivne a u nas je to kazdy 2. v nejlepsim pripade?

A tento konkretni typek - zacal se rvat, jel bez papiru na motorce bez STK.... skoda slov.

0/0
16.9.2011 18:00

smolicek123

Ty asi jezdis jeste na trikolce

Az budes jezdit v normalnim provozu a uvidis, jak se nektri z nich chovaji, tak to pochopis ...

0/0
16.9.2011 18:31

brekebrekeke

Re: Ty asi jezdis jeste na trikolce

nepodcenuj me ;-) ja si neumim predstavit ani jednu situaci, o kterych se porad pise - opily motorkar, opily ridic, rvou se spolu na silnici, ukopavaji si zrcatka, delaji si naschvaly...potkam vleciciho farmare, vezmu za to a mizim, ne? a on jeste i lehce uhne. motorka nepatri do rukou kazdemu, s tim souhlasim. labilnim a impulsivnim psychousum rozhodne ne. jenomze tem nepatri do rukou ani volant....cesk ma spatny konstrolni system Rv

0/0
16.9.2011 18:37

Mr_R

Re: stydte se fakt vsichni, kdo rvete na motorkare!

omyl příteli, češi mají problém za volantem stejně jako za řidítky motorky. Český pako za volantem stejně jako český pako za řidítky...

.

Svůj názor do toho raději tahat nebudu, protože většina lidí, kteří sedlají motorky a které osobně znám jsou právě ta paka... egoisti či výbušné povahy. Ale třeba jsem jen špatný vzorek, druhý to může mít zase obráceně. Proto platí první odstavec.

0/0
16.9.2011 19:05

Kytickaa

Re: stydte se fakt vsichni, kdo rvete na motorkare!

Za tím prostě vězí to, že čeští motorkáři jezdí příšerně... Jediného slušného motorkáře jsem potkala na D 11 loni a když jsem já ho s mou HTP Fabii :-):-) předjela, tak jsem zjistila, že to je belgičan :-).

0/0
17.9.2011 10:08

mobilis in mobili

Re: stydte se fakt vsichni, kdo rvete na motorkare!

Hulákal na tebe vlámsky? :-P

0/0
18.9.2011 4:32

/dev/null

Všichni nadáváte na motorkáře

Pokud je ale popsaný dět takový, jak se to stalo, tak z hlediska dopravy se provinil nejvíc řidič auta, které po předjetí začalo prudce brzdit, a kvůli kterému musel řidič druhého auta vyjet do druhého pruhu (což také není úplně správné, protože do možné nehody tím zatahuje i toho motorkáře - nepodíval se, jestli tam nikdo není), ve které ohrozil právě předjíždějícího motorkáře. Ten jen situaci neunesl a zmlátil řidiče, který ho ohrožoval (za což by měl být souzen za výtržnost). Z hlediska nehody se ale ničím neprovinil. To že neměl papíry na motorku je jiná věc, za kterou může dostat pokutu zvlášť.

0/0
16.9.2011 16:21

Aro

Re: Všichni nadáváte na motorkáře

A odkdy lze v ČR udělit 2 pokuty naráz?

0/0
16.9.2011 16:23

zorro_rojo

Re: Všichni nadáváte na motorkáře

On na te motorce hlavne nemel vubec co delat na silnici. Byt v jeho situaci, snazim se byt nenapadny jak myska a radeji to nejak prekousnu. Nez riskovat ze na me prijedou policajti.

A popravde, sice se v te situaci kdy ho ohrozil soubezne jedouci automobil ocitl relativne nevinne, ale kdyby cumel dal nez na sve predni kolo, videl by tu situaci take a doslo by mu, ze je v tom ridic aute celkem nevinne.

+1/0
16.9.2011 17:31

woodward1.b

Re: Všichni nadáváte na motorkáře

milý vole. když někdo reaguje na nějakou dopravní lapálii tím, že "jen" někoho zmlátí, tak patří do cvokhauzu. a pokud je to idiot, kterej jezdí bez papírů, tak je zapotřebí ho tam zamknout a zahodit klíč. celá ta historka jednoznačně svědčí o tom, jaký pitomci jezděj na motorkách.

+4/0
16.9.2011 18:49

5x odstřelen z diskuzí

Re: Všichni nadáváte na motorkáře

R^

0/0
18.9.2011 15:38

nexus99

Co dodat?

Tomu motorkářovi to patří..;-D;-D

0/0
16.9.2011 15:56

brekebrekeke

Re: Co dodat?

ze te hanba nefackuje ;-€

0/0
16.9.2011 17:08

woodward1.b

Re: Co dodat?

proč by měla? takový blbečky by měli pro výstrahu věšet u městských bran.

0/0
16.9.2011 18:51

ČSLA

když zažiju silniční střet a chci si klidnit nervy

zajedu s autem na klidný místo a pvní co udělám, že vyřadím a zatáhnu ručku! pak vypnu motor a světla a pak si dám sedačku do polohy ležím a ...otevřu s i třeba okýnko. Ten otřesený mladík udělal uplně všechno špatně, pokud se opravdu chtěl uklidnit po střetu. Zastavit hned na místě střetu a ani nezatáhnout ručku,ale pořád stát na brzdě, to není uklidnující. Asi spíš chtěl ..ujá nevim, co vůbec chtěl. Jen nechápu, toho motorkáře, odněkud s e zničehonic přiřítí(obvykle jedzívají o 20-30 km z ahodinu rychlejim, protože přece na ně předpisy neplatí) a když mu někdo trochu vjede do cesty už málem tasí nože! Adrenalin!!!! Blbec to je . Rv

0/0
16.9.2011 14:32

Mira ze Zlína

Re: když zažiju silniční střet a chci si klidnit nervy

Ty jsi ale .... CO TO MELEŠ? Ten kluk si nezastavoval na žádný relax s vykouřením jointa, tak kluk zastavil a ten druhý ho vytáhl z AUTA!!!!!! CO S TÍM MÁ SPOLEČNÉHO NĚJAKÁ RUČKA? Prostě ji nestihl zatáhnout, ten motorkář si za přejetou motorku může sám.

0/0
16.9.2011 15:07

Kazeasch

Re: když zažiju silniční střet a chci si klidnit nervy

Má pravdu. Bylo řečeno že o kousek dál zastavil aby se uklidnil po stresové situaci. A když tohle dělám, tak zastavím a zatáhnu ručku. Času měl určitě dost. Přeci jen zastavit za někým na motorce, vykopnout stojan slézt a dojít k řidiči není otázka vteřiny. Každopádně tím nehodlám obhajovat agresora, i když ho chápu že byl taky ve stresu, což ho pochopitelně taky neomlouvá že ho bez diskuze napadl. Kdyby na něj normálně vylítl stlem: "co to děláš č..." tak by se dozvěděl že před ním někdo brzdil a mohli si dat společně cigárko a zanadávat si na toho třetího vola. Tohle je ale jen o tom že se potkali hovado, vůl a cholerik na jednom místě v blbej okamžik.

0/0
21.9.2011 14:17

Nahlas se ti směju 2

Vše je v pořádku

Motorkář už byl potrestán poničením stroje.

0/0
16.9.2011 14:13

Opričnik3

Re: Vše je v pořádku

To tedy nebyl - na motorce bez papírů, techničáku a pojištění mohl snadno někoho zabít.

Zavřít až zčerná.Rv

+4/0
16.9.2011 14:30

Nahlas se ti směju 2

Re: Vše je v pořádku

OK, rád uznávám, že máš pravdu.

+1/0
16.9.2011 14:50

FandaVV

Re: Vše je v pořádku

Kdežto s papírama, ale se stejným řeznickotrpišovským chováním asi ne...;-)

+1/0
16.9.2011 17:05

chleba.s.maslem.a.medem

Re: Vše je v pořádku

Zatímco kdyby papíry měl v pořádku, rozhodně by nikoho zabít nemohl, to je úplně jasné. R^

Nevím, ale nezáleží to přecejen na něčem malinko jiném?8-o

0/0
16.9.2011 17:17

zorro_rojo

Re: Vše je v pořádku

Zalezi.

Zalezi to na mentalite, v tomto pripade motorkare. Clovek, ktery umyslne porusuje hned nekolik narizeni zakona asi nebude z tech, kteri se chovaji ohleduplne resi veci v klidu. Jak nakonec sam prokazal i dalsim cinem.

+1/0
16.9.2011 17:34

chleba.s.maslem.a.medem

Re: Vše je v pořádku

Ano, tenhle konkrétní motorkář je trotl a reakcí na situaci to jasně prokázal. A měl by být potrestán. S tím nemám nejmenší problém. Ale nelíbila se mi implikace "nemá papíry" tím pádem "mohl někoho zabít".

Příčina je, že je motorkář je zřejmě trotl. Následkem čehož se jako trotl zachoval v dané situaci. A další následek je, že kašlal na to mít v pořádku papíry.

V daném případě - i kdyby měl v pořádku papíry - nic by to neměnilo na tom, že je to trotl. V jiných případech zase ne každý kdo nemá v pořádku papíry musí být nutně okolí nebezpečné hovádko.

Takže v zásadě nejsme ve sporu - záleží to na mentalitě. :-)

0/0
16.9.2011 18:03

i-vet

Re: Vše je v pořádku

určitě - kdyby měl papíry a absolvoval autoškolu - aspoň by trochu znal předpisy ne? Takhle jel jak urvaný zvíře ze řetězuRv

0/0
16.9.2011 21:17

chleba.s.maslem.a.medem

Re: Vše je v pořádku

Sice už asi pozdě, až po pár dnech, ale nedá mi to nereagovat. O příčinách a důsledcích jsem už psal výše.Zaujalo mne ale něco jiného. Tak on už ten motorkář nemá ani autoškolu? To je teda progress.

KDE prosím stojí v článku, že neabsolvoval autoškolu a neměl řidičák? V článku se doslova píše toto "Po příjezdu policie se navíc ukázalo, že motorkáři chybí doklady i pojištění k motocyklu, který ani nemá platnou technickou kontrolu."

Dovozovat z toho, že neabsolvoval autoškolu, mi příjde řekněme dost odvážné. Doklady i pojištění se podle mne vztahují k motocyklu. Kdyby neměl ani řidičák, rozmázli by to v článku jinak.

A o tom zda jel agresivně také v článku nic nepíšou. Pravděpodobně ano, ale bez diskuse je jasná až jeho agresivní reakce na vybočení fordu, který ho při předjíždění ohrozil.

0/0
19.9.2011 11:45

pučmidrát

Hm., když vidím ve špíglu že mě předjíždí po "plné"

motocyklista, tak si raději začnu intenzivně umývat všechny okna. Mám tam celoročně nemrznoucí směs!;-D

+2/0
16.9.2011 14:10

Beefeeter

Re: Hm., když vidím ve špíglu že mě předjíždí po

Drátem do voka voe. Na silnici potkávám jako řidič DVOUSTOPÉHO vozidla spoustu "mamlasů" (jak já bych chtěl být sprostej!!) Mnohem častěji to jsou řidiči aut. Je jich víc. Ale občas potkám i riskujícího motorkáře. Uznávám. Co je ale napřesdržku je tvoje "školení sprchou". Nech laskavě na policajtech, příp vyšší moci, ať proškolí toho "blady motorkáře" oni. Tohle ti nepřísluší. Nehraj si na soudce. Dělá blbost - dobře mu tak. Doplatí na to. Ale až tě nějakej takovej nahozenej, byť předpisy porušující motorkář vytáhne z auta a vezme tě po zádech botou, tak se nediv. Lidi jsou různý a provokovat je vážně blbá věc, za všech okolností.

+6/0
16.9.2011 14:21

ČSLA

Re: Hm., když vidím ve špíglu že mě předjíždí po

R^

0/0
16.9.2011 14:33

brekebrekeke

Re: Hm., když vidím ve špíglu že mě předjíždí po

drata neber vubec vazne. tj proste zapskloun supertridy Rv, nejen na motorkare, ale na vsechno !! Rv

0/0
16.9.2011 18:39

Housmuťátko

Re: Hm., když vidím ve špíglu že mě předjíždí po

D.E.B.I.L

0/0
16.9.2011 14:47

woodward1.b

nedávno e tady někdo ohrazoval

proti tvrzení, že jsou motorkáři vypatlanci. jenže bohužel... tahle historka je víc než výmluvná:-P

0/0
16.9.2011 14:02

martas38

Re: nedávno e tady někdo ohrazoval

Na tyto agresivní vypatlance je ideální vozit v autě pepřák a teleskop.

0/0
16.9.2011 14:06

Já to nebyl, já to nebil!

Re: nedávno e tady někdo ohrazoval

Si ho namontuj do ostřikovače ;-)

0/0
16.9.2011 14:18

inkognito79

Re: nedávno e tady někdo ohrazoval

už tě vidím, jak někomu stříkáš pepřák na helmu, hrdino ;-D

0/0
16.9.2011 14:45

chleba.s.maslem.a.medem

Re: nedávno e tady někdo ohrazoval

No jistě! Prokázaná existence jednoho vypatlaného motorkáře automaticky znamená, že všichni motorkáři jsou vypatlanci. A nejspíš všichni jezdí bez technické, ne?

S podobnou logikou by se dalo říct, že Váš diskusní příspěvek jasně prokazuje že všichni internetoví diskutéři jsou dost na štíru s logikou...;-)

0/0
16.9.2011 17:11

hňup

no, nulová tolerance.

sešrotovat motocykl i "motorkáře". bude na světě vo dvě zbytečný věci míň.....

+1/0
16.9.2011 14:00

bathed

Re: no, nulová tolerance.

a když tebe k tomu přihodí, nastane ráj na zemi!

0/0
16.9.2011 14:08

pescha

Vizualizace

Chci vizualizaci, pěkně barevnou a s hudbou od Varhana Orchestroviče Bauera, to by byl celovečerňák pro celou rodinu :)

0/0
16.9.2011 13:58

klof

Endůristi

Jo jo, výborně jsem se pobavil :-D Dobře mu tak, blbečkovi. Tyhle machy, co se kvůli nim občas na cyklostezce musí zajet až do příkopu, nemám rád. Jednou jsem to jednomu endůristovi naznačil, potom do mě najel a shodil i s kolem do příkopu. Doufám, že to byl tenhle z Broumovský ;-D

+1/0
16.9.2011 13:43

bathed

Re: Endůristi

díky. Už vím co mám s váma pseudocyklistama dělat!

0/0
16.9.2011 13:55

hňup

Re: Endůristi

ty taky jezdíš s motocyklem po cykloztezce? jestli jo, vymyškovat, aby se zabránilo vzniku takový neřešitelný situace jako na severu....

0/0
16.9.2011 14:02

Mr.Kef

Re: Endůristi

vymyškovat..to jako vykastrovat??

0/0
16.9.2011 15:34

Fotze

Vubec nevim proc

motorkáři používaj přilbu na tu svoji makovice když stejně nemaj mozek.

0/0
16.9.2011 13:39

parnassius

předpokládám,

že motocyklista byl nadprůměrně inteligentní....asi jako automatická pračka.....vypnutá:-P

+1/0
16.9.2011 13:25

bloud-velbloud

a jak ho vytáhl ven když měl bezpečnostní pásy

...a nebo teda odpnul pásy..ale to už asi věděl že poleze ven. Takže to je násilné najetí na cizí vozidlo :)

0/0
16.9.2011 13:21

marpech

Re: a jak ho vytáhl ven když měl bezpečnostní pásy

Škoda, že to auto nepřejelo motorkářeR^

+4/0
16.9.2011 13:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.