- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zasypat.Z této stanice se prakticky už do Dejvic vůbec nedostanete.Dejvická ulice kdysi centerum této čtvrti tam končí nevzhlednými plechovými ohradami a je to takové slepé torzo.Přitom tam ještě donedávna byl sice ošklivý ale funkční podchod pod železničními kolejemi.Současné vedení radnice pod madame Kousalíkovou si se situací vůbec neláme hlavu a jenom krčí rameny..
no ne že bych se chtěl radnice zastávat, ale tentokrát je v tom asi nevinně. SŽ (správa železnic) kdysi prodala budovy stvebnin na Hradčanské soukromé osobě. Ten dostal před x lety výpověď z pozemků a od té doby se soudí o cenu zřícenin stavebnin. investor mu nabízel 15 mio on požaduje 40mio a tak se soudí a soudí.
Jinak z metra je to pro podchod připraveno, ale čeká se na zbourání právě stavebnin, jelikož tam má být východ
Titulek by snad měl výstižně obsahovat obsah a smysl celého článku, ne?? Takže když pojedu od Kolína nebo z Benešova, budu končit v Dejvicích, ano? Platí to i pro vlaky EC/IC? Vy byste vážně zasloužili... Přitom by tam stačilo přidat dvě slova. Najdu vám žáka 7. třídy základní školy, který titulky a články píše líp než vy.
Autorem článku byl Aleš Berný. Pokochejte se, jak tento mistr pera k vzdělání a žurnalistice přišel:
Absolvent Univerzity Karlovy. V průběhu studia začal psát do kulturních časopisů i novin. V roce 2004 nastoupil nastálo do dnes již neexistujícího Večerníku Praha, od té doby se věnuje dění v Praze. Více než tři roky působil v pražské příloze MF DNES, v červenci 2010 přestoupil na iDNES.cz
protože přilákal ke kliknutí na článek mnohem víc lidí, než kdyby napsal popravdě, že jde o jednu trať. A o to přece jde, abychom si ten článek otevřeli a idnes pak mohla při jednání o ceně reklamy svým klientům argumentovat, kolikže lidí si čte její články.
To no tam fakt radost!
Nejenom, ze na normalnich podminek trva cesta z Kladna do Prahy hodinu, ale ted to bude aspon hodinu a pul. Fakt super.
Kde je kur*a ta rychlodraha? Porc uz tam davno nejsou dve koleje?
Rychlodráha na letiště se staví (viz omezení na Evropské okolo Červeného Vrchu) jenom to bude pomalá Chalupoida, přes pole, Motol, Zličín, ... kterou bude cesta do centra trvat déle, než současnou 119.
vážení pisálkové.... jen holt z jinejch tratí..
To je zase titulek k (kterjže smajlík tady chybí)
tak už se staví vlak na letiště, všem Bémům a Chalupům navzdory?
Ne, to se jenom staví tunel pro autíčka.
A aby se ta výluka alespoň využila k rekonsktrukci té trati, to by Praha nesměla mít vedení takové, jaké má.
Proč by museli chodit z dejvic na dejvickou? vzdyt ta zastavka sousedi s hradcanskou a kousek od nadrazi je zeleznici prejezd , ktery usti pratkicky u zastavky tramvaje hradcanska a u metra?
no to je jednoduché, na Hradčanské bude zavřen přechod přes koleje a musí se až do Peléovy, chodit v kolejišti je dle drážního zákonu zakázáno (proto taky bude zavřen přechod na Hradčanské kvůli přeložení kolejí) a těžko udělá někdo nějaký nový východ z nádraží, proto je to na Dejvickou nejblíž
To je zase titulek! Takže podle něj vlaky od Kolína budou taky končit v Dejvicích, když do centra nepojedou vlaky?
Také jsem se lekla! Vlakem jezdím denně.