- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mozna ze ty letove testy prispeji k odhaleni priciny. Rusove vedi jak daleko je ta antena do ktere kridlo toho letadla narazilo a v jake vyssce. Takze ten testovaci pilot muze presne simulovat tenhle usek letu a co to veme aby se tak stalo.
si onehdá strašně rozbil hubu...
to je vždy nejproblémovitější a nejrizikovější situace. to se nedivím, že to nedají dohormady. Už ani ty černý skřínky neumějí udělat, natož pak pořádný letadlo
no to si snad dělaj prd..l RUČNÍ BRZDA ???? U LETADLA ???? to nechápu....může mi to někdo vysvětlit ??? jak to funguje .... asi něco jako u škodovky ?
No oficiálně to není ruční brzda ale "parkovací" brzda.
Každopádně tam taková věc je a zapomenout se na ni při špatném provedení úkonů dá (už to také vím a ještě teď si fackuju)
Pokud je mi známo na každé dráze je bod V1 a V2.Pokud letadlo nemá výkon dá se od V1 ubrzdit....tady asi zamachroval pilot a snažil se vzlétnout za každou cenu.U Smolenska rozebrali havárii seriozně v časopisu L+k a pilot se opět snažil řešit nesmyslně,styl JÁ na to mám!!!
Pilot u Smolenska určitě nemachroval. Ani nemohl, když měl spolu s navigátorem nulové zkušenosti s přistáváním v takových podmínkách a v rukách zmodernizovaný stroj, se kterým evidentně nebyli dostatečně sžití. Na jistou smrt poslali celé letadlo velitel letectva, polský prezident a všichni ostatní, kteří kapitána nutili přistát "za každou cenu". Kdyby mu nekafrali do práce, provedl by jedno neúspěšné přiblížení a odletěl přistát do Moskvy.
V ruských strojích to má stejnou úroveň jako celá technika
Pro pisalka... selhaly je nesmysl, pracovaly dobre. To co se neumetely potomek Capka snazi napsat je "informace z cerne skrinky nepomohly objasnit nehodu". Ale nezni to tak bulvarne.
.
Hnuj
Můžou udělat nábor na severu čech, tam se za stovku přihlásí dobrovolníků...
u letounu Jak - 42, nicméně jsem měl možnost setkat se se zapisovači z jiných ruských letounů ze stejné doby - a sice Mig 21 a Mig 23. Říkalo se jim tuším SARP a záznam se prováděl na 35mm film. Zapisovalo se 8 nebo 12 parametrů ve formě vlnící se čáry a vyznat se v tom bylo dost umění - rozhodně to nezaznamenávalo hlasovou komunikaci, ale pouze údaje z motorů a ovládacích prvků - otáčky, polohu klapek, křidélek, výškového a směrového kormidla, rychlost, výšku... Možná jsou zapisovače u Jak 42 na vyšší úrovni, ale moc bych si to neidealizoval...
Jsou dvě. Jedna zaznamenává letová data, druhá nahrává zvuk. I u Migů nebo Milů. Pro laika je možná výstup nečitelný, ale odborník z nich vše v pohodě přečte.
muze za to ten zatrolenej lidskej faktor....
Samozřejmě, že ano, ale posádku bych tady stejně jako u Smolenska nevinil.