- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rozeberu koleje a prodám jako železo, na pozemcích se snad dá taky něco utržit...
Pochybuji, že budete dost rychlý. Za korunu je koupí někdo jiný a kolejnice do šrotu prodá ještě někdo jiný.
Nostalgické mi příjdou celé dráhy ... historické jsou na ní nejen vlaky
že na těch tratích se dá jezdit se ziskem i bez obrovských dotací ....
viz. stav trati na trase Vyškov - Ivanovice na Hané. Nádraží se většinou zredukovala na jednu výpravčí, pokladny zrušili a tak asi největší náklad na údržbu má generální ředitelství v Praze.
Hlavně aby ve smlouve bylo že po dobu sto let pozemky budou vedeny jako trat a ne že se za rok změní na stavební pozemky.
jenom aby to nedopadlo jako na trati Přibyslav - Sázava, chvíli provozovat jako turistickou atrakci a po pár letech rozebrat včetně všech mostů a za pár milionů prodat do šrotu.