Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Klaus se v názoru ke Šluknovsku mýlí, a to hned dvakrát

Nejdříve prezident Václav Klaus žádal postupovat v rozbouřeném Šluknovském výběžku rázně. O den později ubral na razanci a zastal se premiéra Petra Nečase, který do regionu zatím nepřijel. Ani v jednom však prezident nemá pravdu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ramon68

Vševědoucí

Je vidět, že všude byl, všechno ví a odevšad má tužku. :-)

0/0
16.9.2011 19:07

petrik1960

hlavně, že pan Komárek je neomylný, asi po otci

0/0
16.9.2011 12:46

woodward1.b

klaus se mýlí skoro ve všem

takže mnohem víc, než dvakrát

0/0
16.9.2011 9:03

Mustrum Ridcully

Nevhodné směšování

Samotné vyznění článku je v pořádku, ale to směšování s Británií, kde studenti rázně protestovali proti naprosto brutálnímu zvýšení školného - takovému, že do konce života to absolvent nemůže z normálního platu splatit - je naprosto nevhodné proto, že je zde o celém problému krátká nic neříkající a do článku nepřinášející zmínka.

Navíc při zmínce o Petru Nečasovi jako ctnostném člověku nevím, jestli se mám smát nebo brečet. Petr Nečas je jeden z nejprolhanějších politiků v tomto státě. Viz: http://www.youtube.com/watch?v=8jR22gbigUs , http://www.youtube.com/watch?v=b9MeD6juI1I , http://www.youtube.com/watch?v=fNqdLBcF43Q .

0/0
16.9.2011 9:01

Wranow

........

to ne, ale za ta léta se podřídili a hlavně, museli za komančů do uření. Máte bud nedostatek informací nebo krátkou pamět.

0/0
15.9.2011 19:28

masalo

Romove

Vy britanii nesahate ani pokotniky jak se muzete srovnavat s britskymi ostrovy takova zebracka zem vzdyt kdyz nekam prijde vas prezident jenom dela namyslenyho vola ze sebe vzdyt voni vas znaj tak proc to dela ,proc pisete v televizi anglicky napisy jako napri.live proc lizete kazdymu zadek proc nejste na svuj jazyk pysny,myslite ze oni taky pisou v televizi cesky ,to je hrdej narod nejako vy proto jste vsude uznavani jako zebraci a hlavne rasisti.

0/0
15.9.2011 13:59

Frollik

S názory pana Komárka převážně nesouhlasím.

Jeden příklad. Vznikne problém nebo katastrofická událost a "řešením" je, že se vládní činitelé nasoukají do vrtulníku a jdou se kouknout jak nás to pěkně zasypalo, zatopilo... Nejsme v pravěku aby se informace získávaly osobní účastí. Povyk starostů Šluknovska vyžadující si osobní účast Nečase je jen alibistická snaha přenést svoji odpovědnost na někoho jiného. Lidé si tam zastupitelstvo zvolilo aby řešili jejich problémy a oni mají peníze i moc něco dělat. Dávno měli zajistit veřejné práce pro nezaměstnané /jak se děje jinde/, dávno si měli zajistit cikánskou místní kapacitu pro styk s úřady a pro zajištění pořádku, protože tak to u nich funguje. Jistě že starostové neodpovídají za všechny excesy co se tam staly, ale obecní a městská zastupitelstva měla situaci dávno řešit a na své nadřízené složky přednést návrhy řešení která už nejsou v jejich možnostech. Ne až se stane celá řada průserů a domácí to už nevydýchají vykřikovat ať přiletí pánbůh to vyřešit.

0/0
15.9.2011 11:40

Frollik

Re: S názory pana Komárka převážně nesouhlasím.

Že to jde i bez humbuku nám ukázal p. Čuněk i p. Řápková. Můžete ty dva stokrát kritizovat, ale oni nevyzývali stranu a vládu a řešili to sami. Všichni co je kritizují, že blbě neudělali sami vůbec nic.

Celý problém je v tom,že cikány semlel kapitalismus. Povinné chození do zaměstnání za socíku mělo něco do sebe. Menšina cikánů dokonce i pracovala a to mělo na ně a jejich rodiny pozitivní vliv. Dnes byli tito lidé vytlačeni Ukrajinci a zahálka nese své plody. Proto politika veřejných prací,kterou prosazuje Drábek je naprosto správná a to i pro nikdy nedělající bílou verbež. Sice to zase semele lidi, kteří ztratí práci a nejsou nemakačenka, ale snad se to postupně vytříbí a stát bude rozeznávat mezi nezaměstnaným a nezaměstnatelným.

0/0
15.9.2011 11:48

Karla Mrackova

pane Bože,

pane Komárek, vy jste,  ale vůl.;-D

+1/0
15.9.2011 9:30

Edd

Re: pane Bože,

Pan Komarek by mel opustit diasporu a vzit si ty utlacovane romy sebou. ;-)

0/0
15.9.2011 9:36

hroch-u

Pane Komárku

Já Vás lituji, toho mindráku z VK se nikdy nezbavíte, zkuste na sobě pracovat, třeba to dokážete. Držím Vám palce.

+1/0
15.9.2011 9:29

katdub

trocha historie...

Za 1.republiky Romové buď kočovali nebo se usazovali především na Moravě a museli žít v souladu s místními pravidly a v rámci přísně hlídaných mantinelů. Ti, co se usadili, byli mezi prvními, kteří byli odvezeni za druhé světové války do koncentráků. Po druhé světové válce bylo potřeba zaplnit pohraničí, odkud byli vyhnáni Němci. Sem byli násilně převáženi Romové především ze Slovenska a bylo zároveň zakázáno kočování. Asimilační politika KSČ spočívala v tom, že jim byly vypláceny dávky za to, že zůstávají na místě. Po revoluci se stávají snadnou kořistí "soukromé" politiky v duchu: na chudobě se vydělává nejvíce. Velice mne potěšil Schwanzenberg, když v televizi otevřeně prohlásil, že za vznikem ghett stojí jen a jen korupce a nenasytnost. Moje zkušenost ze zahraničí mne jenom utvrdila v tom, že ve státech, kde jsou pravidla nejen vyžadována, ale i kontrolována a jejich porušování je důsledně trestáno, se i Romové chovají jinak. Protože musí. Nejen oni, všichni. Je tomu tak i v ČR?

0/0
15.9.2011 9:26

weneto

Re: trocha historie...

Slovenští cikáni byli usedlí již před válkou, nebylo třeba je motivovat k tomu aby se v pohraničí nehýbali. Kočovali Olaši, Sintí a část českých (nikoliv moravských jak správně píšete) romů. Cikáni z chatrčí se nacpali do pohraničí, dostali domy a možnost - za tři generace nic.

0/0
15.9.2011 9:38

Ringo.ringo

reseni je jednoduche

vratit jim ty kone a kola od vozu a udelat jim pa pa.

+3/0
15.9.2011 7:43

Kirken

Chudák Vašek...

Dává si pozor, aby nebyl našim multi kulti pisálkům za terč, ale není to nic platné. Oni si stejně všechno vyloží obráceně...:-/

0/0
15.9.2011 7:19

mfVčera

Klaus, který se stal prezidentem díky korupci. Vláda, která

se dala dohromady díky lhaní voličům, co k tomu dodat.Rv

+1/0
15.9.2011 1:01

Divam se na Vas a zasnu

Pane Komarku, mate pravdu.

Pane redaktore mate uplne pravdu, v civilizovanych zemich by sli dokonce o par kroku dal. Ceska elita opet totalne selhala, protoze nema moralni kompas, nybrz pouze kompas, jak se udrzet ve funkcich a tam proste nema moralka zadny prostor. Cesko opet prokazalo, ze neni narodem na urovni vyspelych narodu, nybrz vychodoevropska zeme deviantu. V kazde civilizovane zemi by okamzite ustavni cinitele odsoudili rasisticke akce a vyzvali narod k rozumu. V Cesku? Bida a moralni prazdnota. S Havlem Cesko opustilo rady civilizace. Primitiv z Vychodu to ale vidi samozrejme uplne jinak.

0/0
15.9.2011 0:44

Severak

Re: Pane Komarku, mate pravdu.

Ktere rasisticke akce mate na mysli. A ktere zapadni zeme vyresily multikulti. Pochlubte se argumenty.

0/0
15.9.2011 2:17

TrueRobos

Re: Pane Komarku, mate pravdu.

Které civilizované země máte na mysli? JAR, kde se bílí zavírají za ostnatým drátem, aby je černí v noci nevyvraždili? Austrálii, kde čas od času pořádají hony na přistěhovalce (obvykle po masovém znásilnění nějaké místní holky imigranty ze Středního východu)? Švédsko, kde do některých čtvrtí policajti jezdí zásadně se dvěma auty a nově založili kliniku pro znásilněné? Anglii, kde se smíte bránit pouze hlasitějším, ale politicky korektním křikem a kde se střední třída sestěhovává do "lepších čtvrtí" podle map zločinnosti? Kanadu, která poté, co zjistila, o co "našim emigrantům" jde, raději zavedla víza? Itálii, kde rasovou pohodu zajištuje mafie? A nebo Francii, která své nově přibyvší Romy řeší deportacemi? Tak která země je tak pokročilá a vše pohodově zvládla? A neříkejte USA, tam jsou města většinou stratifikována do čtvrtí podle ras.

+5/0
15.9.2011 3:47

babacek

Re: Pane Komarku, mate pravdu.

R^R^

0/0
15.9.2011 8:38

Vlastimil.Kornas

Re: Pane Komarku, mate pravdu.

Indie?

0/0
15.9.2011 15:56

Ježour1

Re: Pane Komarku, mate pravdu.

podepisuji v plnem rozsahu R^

0/0
15.9.2011 17:00

Kecálek

Kdybych napsal, co si o něm myslím, tak mě smažou

Ale vážně - kdo, kromě etnobyznysmenů a multikulti parazitů může ještě myslet vážně, že pomůže další přísun peněz a další pozitivní diskriminace?

+3/0
15.9.2011 0:36

Vlastimil.Kornas

Re: Kdybych napsal, co si o něm myslím, tak mě smažou

Nemyslí si to ani oni ale jsou rádi,že na to dostanou peníze.

0/0
15.9.2011 15:58

TrueRobos

Komárku, ty šprýmaři

Češi jsou jeden z nejpasivnějších a nejignorantštějších národů na světě, doslova na sobě nechají dříví štípat a pár extrémistů na tom nic nemění. Na svoje okolí dlabou a ignorují ho, jak je to jenom trochu možné. Takže JAK s nimi chceš pracovat, k jaké "toleranci" je chceš vést? K toleranci, že jedni mají noční klid od 22 a jiní až od 3:30? Nebo že je v klidu, že na tebe na ulici pořvávají a případně tě zkouší obrat? Už teď majorita platí "sociální pojištění", které táhne dávky, jako mourovatá, ze své strany tedy dělá dost. Majoritní populace není od toho, aby Rumungry z východu učila hygieně a slušnému chování, od prosazování civilizačních standardů je tu stát. Takže CO mají podle tebe Češi dělat? Jeden z integračních myslitelů mi tvrdil, že máme ukazovat, jak si cikánů vážíme. Proč? Za co? Za to, že existují? Máme je v úctě zdravit, dávat jim na potkání na pivo a cigáro, rozdávat jejich mládeži iPhony a nebo co si představujete?

+7/0
15.9.2011 0:34

Vlastimil.Kornas

Re: Komárku, ty šprýmaři

Koukám,koukám-velké ticho,žádný Komárek se pod otázkovým příspěvkem neobjevil.

0/0
15.9.2011 16:02

mildapr

Máte pravdu

Už jsem kolikrát přemýšlel nad úrovní našich "vůdců". Když si představím, že by nás tihle lidé měli třeba vést do války!  Nečas, Topolánek, Gross, Špidla, Zeman, Klaus. Dovedete si ty šašky představit? :-/

+2/0
14.9.2011 23:10

Vlastimil.Kornas

Re: Máte pravdu

Topolánka jó.

0/0
15.9.2011 16:04

minutos007

Pane Komárku,

co to melete? Mate snad patent na pravdu?

+2/0
14.9.2011 21:50

Pravy_Juice

s tím, že Klaus

občas rád lže a plácá nesmysly, to má autor pravdu (ale který člověk občas nedělá to samé). Jinak se ovšem naprosto mýlí.

Tak za prvé, Klaus vyžadoval zásah silou proti demonstrantům, nikoliv proti Romům. A za druhé, jeho řešení -neřešení situace je naprosto stejně blbé a neúčinné jako Nečasovo, nebo kteréhokoliv jiného "mainstream" politika.

Co se týče názorů autora článku, že za chování Romů mohou Češi... to je tragikomické. Vlastně ano, můžeme za to my, protože je živíme a pěkně si je chováme a podporujeme jejich množení.

+3/0
14.9.2011 21:19

leo12

váš návod

Váš návod na tuto situaci je pane redaktore úplně stejný jako kroky naší vlády, tedy k ničemu, škoda místa pro tento článek, pište raději o konci světa, třeba to klapne, ale za tenhle paskvil by jste měl jít zpátky do školy

+4/0
14.9.2011 20:13

telecasterr

Re: váš návod

Kdyby komousi rezolutne zasahli silou v 1989 proti masovym demonstracim -- proti lidem kteri toho  meli az po krk, tak by dnes Martin Kratochvil skrabal brambory U Pinkasu, Vaclav Klaus by skrabal neco o socialisticke investicni vystavbe a Romove by meli cas na skotaceny jen po pracovni dobe.

+2/0
14.9.2011 21:20

2718

Bla bla

Teda takovéhle polodůvody ... Kontroverzní nadpis, aby na to klikli pitomci jako já a pak neslané nemastné zdůvodňování. Slabé.

+4/0
14.9.2011 20:03

Tryskomys Muf

Zbytečný clanek

Dalsi naprosto zbytečný nicnerikajici článek.

+5/0
14.9.2011 19:36

Pěstební dělnice

Re: Zbytečný clanek

Ostatně jako 90% článků na iDnes. Tady se aspoň řeklo nahlas pár nepříjemných pravd.

0/0
14.9.2011 19:41

kafy

Re: Zbytečný clanek

Oni si prostě rádi plácají játra ... jako ostatně každej. Jen jich je nějak moc :D

0/0
14.9.2011 19:51

babca

to je zas článek

autor by zasloužil tam jít na tejden bydlet...to sou kydy...

0/0
14.9.2011 19:15

Wranow

Pane Havle

za přistěhovalectví necivilizovaných cikánů , můžeme poděkovat panu Václavu Havlovy a jeho stupidní představě o přestěhování cikánů ze Slovenských osad do Čech. Každému průměrně inteligentnímu člověku musí být jasné, že pokud jsou lidé zvyklí naživot ve středověku, nebudou umět žít v novověku. A tak se do Čech nahrnuli negramotní nebo pologramotní lidé, kteří nic neuměli a ani nevěděli jak používat wc. Tak začal celý problém, který v současné době je řešitelný jen velmi obtížně. TAKŽE Rv DĚKUJEME PANE HAVLE!!!!!!

0/0
14.9.2011 18:45

Marxistický holokaust

Re: Pane Havle

Proč děkuješ Havlovi? Poděkuj komunistům. Oni ten problém začali. Tenhle režim ho jen přiživuje.

+1/0
14.9.2011 19:39

Ryky

Re: Pane Havle

Když tak sleduji ty hrubé chyby v textu - kdo je to tady vlastně pologramotný člověk?

0/0
14.9.2011 20:11

Wranow

Re: Pane Havle

ty chytráku. to že má někdochyby v textu ještě neznamená že je pologramtný. Jsem po dopravní nehodě a krme toho že mám rucev sádře, tak koukám jen jedním okem a na tom mám 4 diopt. Zku si nasadit brýle na obvaz na hlave.;-D

0/0
14.9.2011 21:27

noboty666

Re: Pane Havle

Aha, ten otres mozku leccos vysvetluje ...

0/0
15.9.2011 1:07

Wranow

Re: Pane Havle

děkuji za pochopení a slušnost. Není to otřes mozku. Byla to proražení lebka:-)

0/0
15.9.2011 19:23

Cynyc_

Re: Pane Havle

Kromě toho, že máte horší češtinu než průměrný Rom, otevřeně lžete: drtivá většina zde žijících Romů tu žila už za komunistů a/nebo se tu narodila, nikdo, tím méně Havel, nestěhoval slovenské Romy k nám, při dělení Československa si každý mohl vybrat občanství a dnes jsme v Schengenu, takže stěhování slovenských Romů za příbuznými do Čech nelze zabránit.

0/0
14.9.2011 20:46

koa

Re: Pane Havle

Presidlovani romu ve velkem do Cech a castecne take na Moravu zacali komuniste koncem ctyricatych let, jako reseni pro zabydlovani pohranici po odsunu obcanu nemecke narodnosti.

+1/0
14.9.2011 22:19

babacek

Re: Pane Havle

Tedy ty co sem nastěhoval Dr. Husák byli civilizovaní ?8-o

0/0
15.9.2011 8:40

837

No s VK jsem tady nesouhlasil, ovšem Komárkovic blafy

to je jiná třída, cikáni jsou ti deprivovaní, a ti místní terorizovaní, ti vůbec nemají důvod být deprivovaní,  těm je podle Komárka zřejmě potřeba vysvětlit že si na ten život s cikánem musí zvyknout. Komárek má zřejmě dojem že na tom severu je nějaká nenávist bílých k cikánům jako v na Balkáně, přitom by tam stačilo málo, nechat ty bílé v klidu žít  a neotravovat jim život. U nás v městě těch cikánů je vcelku dost ale naštěstí takových slušnějších, neloupí, nepřepádávají, nelynčují, a kupodivu žádný Komárkovic  asistent tady nemusí nikoho usmiřovat ani hledat nějaké mosty, každý si zkrátka celkem v klidu žije po svojom. Kdyby se tady dělo to co na tom severu tak by tady byla atmosféra jako na tom severu, ono usmiřovat lupiče a oběť a hledat mosty to je dost mimo realitu.

  

cituji soudruha Komárka "Pracovat důsledně s Romy i s bílými. Usmiřovat, hledat mosty"

0/0
14.9.2011 18:22

Li.Kr

Re: No s VK jsem tady nesouhlasil, ovšem Komárkovic blafy

Třeba Komárek těmi mosty míní kam je vystěhovat když se nechtějí slušně chovat a svým hlukem obtěžují okolí.

0/0
14.9.2011 18:32

popetr

Jenomže podstata je někde jinde!

http://www.paratdnes.cz/2011/09/Cikani-vazeny-pane-premiere-dnes-nejsou-obeti-rasismu-Naopak.html

+1/0
14.9.2011 18:18

ojojo

Re: Jenomže podstata je někde jinde!

R^Velmi dobrý článek!

0/0
15.9.2011 7:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.