- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pilotům nedali dýchnout na zkoušku alkoholu. Asi na to zapoměli , že se tam chlastá jak u nás v putykách.
než třeba autoí. Myslel si když tam nahuláká plyn že nabere výšku,..
No jo, jestlipak mu dali dejchnout, než šel nahoru..
Jeli jste někdy autem kousek s omylem zataženou ruční brzdou? Rychle jste na to přišli,nejede to. kouří to a smrdí to. V letadle by obrovským přebytkem výkonu motorů obložení ihned shořelo. Připadá mně to jako úplná hloupost, nebo jde o špatný překlad ?
Jedna sousedka dojela se zataženou ruční brzdou z Uherského Hradiště až ke Kroměříži. Ale tam už to fakt dál jet nemohlo.
To mě taky napadlo i v autě svítí červená kontrolka a tak si člověk musí všimnout, že je něco špatně. V letadle by to mělo řvát jak blázen sakra!
je bezne pouzivano ruznymi aerolinkami u jejich Boeingu a Airbusu pro usporu paliva a snizeni hluku pri startu letadla. Palubni pocitac kalkuluje potrebny tah pri dodani velicin jako je vaha letadla a zbyvaji delka runwaye.
u nas v Rúsku vsjo jédno, nas mnogo....škyt
ale vždyť je to absurdní nesmysl - samozřejmě že v úvahu připadá jen použití parkovací brzdy.
tahu motoru s parkovací brzdou.Kterou májí zpravidla tyto éra na beranech (nebo jen u jedněch). A reverzní tah motorů myslím že JAK-42 nemá!
A kde se v článku se píše o omezovači tahu motorů?
jestli tohle je spekulace nebo to vyhodnotili podle zaznamu v cernejch skrinkach?? nebo kde vzali to, ze pilot to "omezeni" zjistil pri rozjezdu a okamzite vypnul..
Asi slyšeli sprosté nadávky opilého kapitána druhému pilotovi, že to neumí ani odbrzdit.