Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Politika mě zneklidňuje, řekl Havel MF DNES. Kritizuje VV i Klause

Bývalý prezident Václav Havel po téměř půlročním mediálním půstu, vynuceném jeho nedobrým zdravotním stavem, poskytl obsáhlý rozhovor MF DNES. Dal v něm mimo jiné najevo své zneklidnění z některých jevů na české politické scéně. Jeho výhrady míří především k Věcem veřejným, ale i k prezidentu Václavu Klausovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

837

A copak že to Bátora prohlásil po pracovní době

za polofašistického a poloantisemitistického ?8-o 

Pokud vím tak jménem iniciativy D.O.S.T. vyjádřil nesouhlas s tím že primátor Prahy a velvyslanci podporují průvod extremistické části homosexuálů a potom snad už jenom napsal to že knížepán je nějaký starouš.

Jakpak nazvat někoho kdo značkuje své spoluobčany za polofašisty a chce je vyhazovat z práce, jen za elementární a naprosto korektní vyjadření svých názorů, tohle není nic polovičatého to je naprosto plnohodnotný normalizační bolševismus.

To už člověk začíná chápat proč tenhle člověk tak srdnatě bránil zveřejnění seznamů těch svých chráněnců co spolupracovali s StB.

0/0
2.10.2011 16:32

leonard 2

Vše nejlepší

..... k narozeninám. Hodně zdraví a také sil v boji s nemocí přejí všichni slušní lidé....[>-]R^

0/0
2.10.2011 10:48

Corsini

Malá anketa...

Kdo toho udělal u nás po roce 1989 pro komunisty mimo jejich partaj víc než Havel?

Mě nikdo nenapadá. Měl by od nich dostat nějakou medaili. Máte někdo nějaké jiné tipy?

0/0
14.9.2011 12:57

holydance

Re: Malá anketa...

výborně, Havel může za to, jaký jsme národ...

0/0
14.9.2011 13:16

Corsini

Re: Malá anketa...

Buď nerozumíte psanému textu nebo odpovídáte na jiný příspěvek. Já jsem nikde nepsal, že Havel může za to, jaký jsme národ. Psal jsem, že mě nenapadá nikdo, kdo by tolik pomohl komunistům, je samotné nepočítaje, po roce 1989, jako Havel.

0/0
14.9.2011 13:20

holydance

Re: Malá anketa...

a já píšu, proč to házíte na Havla...co jste udělal vy pro vyrovnání se s komunisty....?

0/0
14.9.2011 13:24

Corsini

Re: Malá anketa...

Už zase "bití černochů"? Zmůžete se na něco jiného?

0/0
14.9.2011 13:26

Pavelap

Re: Malá anketa...

A zmůžete vy se na něco jiného než plivat na pana Havla...?

0/0
14.9.2011 15:12

Philosopher

Re: Malá anketa...

Josef Novák, Marie Zavišová, Petr Kladubový, Jiří Černý, Jana Drbohlavová a spousty dalších.... Více jak 5.000.000 lidí.

0/0
14.9.2011 13:31

Corsini

Havlův fanclub nějak upadá...

... nezmůže se na nic lepšího, než na tradiční nadávání do "čecháčků". Sem tam ještě probleskne nějaké to omlouvání ve stylu "vy zase bijete černochy", ale jinak slabota ;-D

+1/0
14.9.2011 12:09

holydance

Re: Havlův fanclub nějak upadá...

podívejte, já si exprezidenta Havla nijak neadoruju, nesouhalsím se vším, co vykonal, nebo pronesl, ale cítím, že se musím postavit proti té vlně bahna, co se tu pravidelně přežene.......

0/0
14.9.2011 12:13

Corsini

Re: Havlův fanclub nějak upadá...

Jak se do lesa, tak se z lesa. Prostě spoustě lidí vadí mravoučná kázání od někoho, kdo "rehabilitoval" komunisty, kdo vypustil na svobodu hordy zločinců, kdo si z pohodlí svých nemovitostí odfrknul nad paneláky, kdo omilostňoval své kamarády, kdo dokáže jenom kritizovat a šířit blbou náladu, kdo neustále napadá systém politických stran prosazováním spolků svých kamarádů "umělců" a "intelektuálů" bez jakéhokoliv madátu,... Prostě opakovaně promeškal svou příležitost konečně mlčet a důstojně odejít do ústraní za svou milenkou, pardon, dnes už manželkou.

+1/0
14.9.2011 12:21

holydance

Re: Havlův fanclub nějak upadá...

vaše poslední, zřejmě sarkastická poznámka, váš příspěvek, kde by se s notnou míru sebezapření dalo s něčím částečně i souhlasit, nebo spíše polemizovat, zcela degraduje.....

0/0
14.9.2011 12:38

Corsini

Re: Havlův fanclub nějak upadá...

Ano, je to poznámka zbytečně osobní, ale to, co předvedl jako čerstvý vdovec, bylo mimořádně nechutné. Neschopnost alespoň minimální úcty k nejbližšímu člověku je názorná ukázka celkového charakteru tohoto člověka.

0/0
14.9.2011 12:42

holydance

Re: Havlův fanclub nějak upadá...

ale no tak, říká kdo? etalon morálky?

0/0
14.9.2011 12:49

Corsini

Re: Havlův fanclub nějak upadá...

To nemyslíte snad vážně? O tom tahání se s milenkou se dá maximálně mlčet, jestli ho hodláte i v tomto omlouvat, tak to už je hodně velký úlet.

0/0
14.9.2011 12:55

holydance

Re: Havlův fanclub nějak upadá...

v soukromém životě se mu hrabat nebudu, hodnotím jen jeho veřejný život, takže vám na to neumím zareagovat....

0/0
14.9.2011 13:10

grabinoulor

Jako obvykle

Havlovo vidění situace na domácí politické scéně je jako obvykle naprosto přesné (jaký to kontrast s jeho odvozenou zahraničně politickou doktrínou!). Věci pojmenovává výstižně a elegantně. Držím palce v boji s neduhy a přeju hodně zdraví!

0/0
14.9.2011 11:23

techtle

:-)

"Ano, přesně tak tomu je: jistý malíř pokojů také přece

zakládal svou stranu v mnichovské hospodě a ne na pracovišti. Pravda, tu

a tam to zřejmě někdo poruší a naslouchá nové straně přímo na Hradě, a to ještě v rozporu se svým tvrzením, že malé strany jsou ohrožením demokracie"

S pohledem Václava Havla na svět jsem míval často osobně problém. Vidím svět trošku jinak, než on, ale to je celkem normální, jsme lidé, různí, nejsme deterministické stroje.  Výše uvedený citát pana Havla bych ale vytesal a pozlatil. Pane Havle, přeji hodně sil v boji s nepřízní biologie a přirody.

+4/0
14.9.2011 10:51

Philosopher

Re: :-)

Nechť se ostatní poučí, že i nesouhlas se dá napsat slušně. R^

+2/0
14.9.2011 10:59

holydance

Re: :-)

R^R^R^

0/0
14.9.2011 11:00

Funk

Závist

Tudíž zase platí zlaté pravidlo. Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde... Aniž by se slovem nadřazoval, Vy budete ze svých doměnek někoho osočovat z elitářství. Aniž byste mohli říci, že v článku v něčem nemá pravdu, budete jej odsuzovat jako senilního... Ano jeho morální kredit bude nejspíš někde úplně jinde než u Vás... A ano nejspíš nejezdí s Fabii HTP a ano dokonce už někdy byl v divadle...Tohle Vás může štvát, kvůli tomu na něj můžete nadávat ale pravda je, že jediné co děláte proto aby ste se posunul i Vy sami, je to, že zde závistivě plkáte v diskuzi... Nehodlám se tu do krve někoho zastávat, ale to jak se tady opět představuje to naše pověstné čecháčkovství v plné parádě přehlédnout nelze... Nehledě na to, že je k udivení, že Vás víc irituje někdo kdo z povzdálí komentuje současné politické dění, než pohlaváři, kteří nám z republiky dělají bordel...

+2/0
14.9.2011 10:38

Philosopher

Re: Závist

"Ale je to marný", "je to marný", ..., "je to marný".

0/0
14.9.2011 10:51

jajabar

Re: Závist

R^!!R^

0/0
14.9.2011 10:53

JHHVH

Politika mě zneklidňuje, řekl Havel MF DNES. Kritizuje......

NO - a mně zase zneklidňují svištící mačety..................!RvRv

0/0
14.9.2011 10:35

BARON FON SAXOFON II.

proboha, už opět pan havel!

vzhledem k tomu, že se kvalita politických komentářů pana havla s jeho stoupajícím věkem zhoršuje, si nedovedu představit jeho komentáře za dejme tomu 5 let.

možná by bylo lepší, kdyby se pan havel setkával se svými příznivci někde stranou a tam je oblažoval svými úvahami a neobtěžoval s tím ostatní, kteří o něj nemají zájem, ale bohužel o něj zakopnou díky prezentaci v celostátním médiu.

+1/0
14.9.2011 10:27

Funk

Re: proboha, už opět pan havel!

Opět v čem neměl pravu?

0/0
14.9.2011 10:30

BARON FON SAXOFON II.

Re: proboha, už opět pan havel!

řekl bych že prakticky v ničem, v kontextu toho, co se dělo za jeho éry dnes kritizuje nešvary, které sám trpěl nebo se na nich i podílel.

0/0
14.9.2011 10:37

wildchild

Re: proboha, už opět pan havel!

Máš na mysli třeba když v době té ohavné opoziční smlouvy stál sám proti tandemu ČSSD+ODS? Když se odvážně postavil pokusům tohoto tandemu účelově měnit Ústavu a zákony? Napadá mě třeba pokus ODS a ČSSD o novelu zákona o centrální bance, kdy se pokusily tyto strany dostat nezávislou instituci pod svoji kontrlou, nebo účelovou změnu Volebního zákona, která měla zajistit "nekonečnou opoziční smlouvu". V. Havel podal v obou případech stížnost proti těmto novelám Ústavnímu soudu. V obou případech dal ÚS panu prezidentu za pravdu...

+2/0
14.9.2011 10:47

Mikrospánek

Re: proboha, už opět pan havel!

Je to historická osobnost s tím nic nenaděláš. Já tu nedávno narazil na rozhovor se Štěpánem ( pokud víš kdo to je) no a když múže on prezentovat svoje názory v celostátním médiu proč by nemohl prezident Havel ;-)

0/0
14.9.2011 10:30

Mikrospánek

Re: proboha, už opět pan havel!

Já se zase domnívám, že kvalita politických komentářů pana Havla je již od 70-tých let minulého století vysoká, neměnná a trefná....( vím, že kvalita nemůže být trefná, ale intelektuál pochopí) :-)

0/0
14.9.2011 10:34

Philosopher

Re: proboha, už opět pan havel!

Jména a příjmení píšeme s velkými počátečními písmeny. To tě ve škole neučili ?

0/0
14.9.2011 10:35

BARON FON SAXOFON II.

Re: proboha, už opět pan havel!

myslel jsem, že se zajímáte pouze o otázky filozofické, ale vy děláte i do pravopisu. pokud si všimnete nějakých jiných mých příspěvků, uzříte, že píši zásadně malým písmem. důvod, proč tomu tak je, nechám na vaší filozofické rozvaze.

0/0
14.9.2011 10:40

holydance

Re: proboha, už opět pan havel!

já bych to viděl na lenost....

0/0
14.9.2011 10:42

BARON FON SAXOFON II.

Re: proboha, už opět pan havel!

ano;-)

0/0
14.9.2011 10:46

Philosopher

Re: proboha, už opět pan havel!

Zajímat se pouze o otázky filosofické by znamenalo zbytečné omezování. Tak člověk by měl umět používat svůj rodný jazyk. Chyby dělá každý, ale některé hrubky by dělat neměl.... Nad smyslem používání pouze malých písmen nehodlám přemýšlet.

0/0
14.9.2011 10:45

Mikrospánek

Re: proboha, už opět pan havel!

ale nick máš s caps lockem, viď zásado ;-D

+1/0
14.9.2011 10:46

BARON FON SAXOFON II.

Re: proboha, už opět pan havel!

ano:-)

0/0
14.9.2011 10:56

alčawirth

proberte se konečně ...

http://www.fragmenty.cz/iz000186.html ;-DRv

+1/0
14.9.2011 10:23

Světlonoš

Re: proberte se konečně ...

fragmenty vydava Haslingerova. To nebudu ani otvirat, je to naprosto neseriozni zdroj od fanaticke jezibaby

+1/0
14.9.2011 10:26

mmmx

Re: proberte se konečně ...

To ovsem neznamena, ze tam nemuze byt napsana pravda.

0/0
14.9.2011 10:28

jenyknovak

A pro pravdoláskaře a salonní levičáky

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/5553-opilec-vaclav-havel-svedek-vypravi-o-byvalem-prezidentovi.aspx

+1/0
14.9.2011 10:15

holydance

Re: A pro pravdoláskaře a salonní levičáky

díky, na to jsem čekal, věděl jsem, že se někdo najde....;-D

+1/0
14.9.2011 10:20

mmmx

Re: A pro pravdoláskaře a salonní levičáky

To je zrovna to o tom cteni mlade fronty a rudeho prava. ;-D

Ten clovek, co to napsal, je prave ten, co se dodnes soudi s estebakem, ktereho kryji zakony tohoto statu.

0/0
14.9.2011 10:24

holydance

Re: A pro pravdoláskaře a salonní levičáky

přeju, ať mu to dobře dopadne R^

0/0
14.9.2011 10:32

Corsini

Pročpak toho salónního levičáka zase tahají po novinách?

Copak už toho "šíření blbé nálady" nemá dost?

Nebo to je součást nenápadné kampaně levičáků za zvolení jejich kandidáta soudruha Švejnara prezidentem?

0/0
14.9.2011 10:12

Světlonoš

Re: Pročpak toho salónního levičáka zase tahají po novinách?

Nekdo te nuti to cist, nebo nedejboze tu dokonce diskutovat a sirit blbou naladu?

0/0
14.9.2011 10:17

holydance

Re: Pročpak toho salónního levičáka zase tahají po novinách?

to máte, jako když vás něco svědí, nemůžete si pomocta musíte se podrbat...R^;-D

0/0
14.9.2011 10:20

jenyknovak

......................................

"Jako občan jsem hluboce frustrován a zneklidněn prohlubujícím se odcizením politiky a veřejnosti," uvedl exprezident Havel."

To já byl už když pravdolásku zvolili do funkce prezidenta a on rozdával milosti svým kamarádíčkům. Nejdřív podvodnici, která chtěla ukrást přes půlku Hradčanského náměstí, podruhé, když syn jeho kámošky zabil svého vlastního otce......

0/0
14.9.2011 10:11

tarasov

K filmu Odcházení

Starej Veškrna najednou přišel na to, že stvořil tzv. klubový film.

Netuším, proč mu na to stát přispěl 42 mega.

Prosím případné kritiky, aby nevypravovali o tom, že se něco utržilo ze vstupného.

Pokud si vezmete necelých 40 tisíc diváků, z nichž podstatná část nic neplatila,

že 50 procent dostávají kina a že to provázela mohutná reklama, tak ani z toho nic nezbylo. Naopak....Rv

0/0
14.9.2011 10:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.