- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jinak to v rusku ani nejde!!!!
Na letišti Jaroslavl - Airpot Tunoša, je pouze jen jedna používaná dráha ( a byla tam když z ní ještě létaly Migy 23)! Je to dráha 05/23 (zeměpisné kurzy). A rozměry má 3000x44 m. A tak je to vypublikované v Jeppesnu).Pro ilustraci, nejmenší tzv. veřejné mezinárodní letiště v ČR K.Vary, má teoreticky 2150x30. A běžně sem Jak-servis vozí Rusáky do lázní s Jaky-42D.A při startu na VPD 29 se startuje do kopce. A sedají zde normálně B-737-800, příp. A-319. A fouká li vítr do zad nebo z boku, tak má každé letadlo svá maxima pro vzlet či přistání.
A jsi si jistý, že ta dráha byla k dispozici celá?
Včerejší DNES přinesla mimo jiné dva příšerné články, jeden přímo od redaktora DNES, který se rozhorlil nad tím, že někdo nad hokejisty smutní málo a někdo dokonce vůbec, zatímco správné je truchlit teatrálně, pokud možno s podporou bulváru a iDNES, vůbec se npozastavujíc nad myšlenkou, jak se bulvár na té tragické události nažral. A to mi vůbec nevadí, že se stavím na stranu zepsutého oponenta Škárky, kterého přitom nemusím. Druhý článek byl od přispěvovatelky, která sama sebe označila za leteckou publicistku. Nevím , co to přesně znamená, zda píše zásadně v letadle, nicméně v článku se pouští i do studia charakterů a povah, zatímco zcela opomíjí zjištěné důkatzy ze skříněk. Zahodil jsem tedy večer DNES, ale zítra to asi nebude lepší.
píšou, že je nutili startovat na krátké dráze a současně píší, že start trval neúměrně dlouho, což si protiřečí. Je to jak u blbých na dvorečku Co vypoví ten člen posádky?
ano v jaroslavli jsou 2 dráhy jedna delsší druhá krátká! tak že jasná věc,jen k vuli papalášum museli stratovat nesmyslně z té krátké
Informace sdělené uvedenou dámou obsahují řadu logických nesmyslů. Kdyby bylo vše jak popisuje, tj, motory běžely na plný tah, všechny klapky byly správně vysunuty a žádný přístroj nehlásil poruchu, tak ať mi vysvětlí proč ta stará rachotina měla výrazně pomalejší akcelerací než obvykle, stěží se zvedla ze země a za pár vteřin se již koupala ve Volze.
Určitě by nebylo od věci se zaměřit na samotné černé skříňky a zjistit jestli správně zapisovaly všechny údaje. S ohledem na to o jak koncepčně starý trakař se jednalo tak by mě nepřekvapilo, kdyby skříňky fungovaly podle kanálu. Určitě to nebyly digitální FDR a FVR posledního typu, které používají moderní dopravní letadla.
Pořád je možnost, že letadlo bylo přetížené
akorád pilot byl na kuráž posilněn vodku. V Rusku nic neobvyklého.
neleze mi do hlavy, co by tak piloti měli zvorat. Prostě nebyl tah, ale proč???
Český diskutér měl pár minut po nehodě jasno.....mluvilo se o ruském šlendriánu a dost lidí psalo jak jejich "kámoši,co byli v Rusku,říkali...".....Jak vidno,tak porucha nebyla.Palivo bylo OK.....tak na koho to hodíme teď?Co nám zůstalo v záloze?....jo už vím....nacamraný pilot.Tak rychle rychle český diskutére....napiš jak byl tvůj kámoš v Rusku.....
taky se tesim, ale hlavne na piloty vnitrostatnich letu v rusku :-) Tech tu je taky moc, a hodne leteckych inzenyru tu byva!
Nejlepsi bude kdyz si tady diskuteri udelaji vlastni zpravodajstvi. Jsou tak chytry ze to je az skoda toho nevyuzit! Letecky inzenyri, lekari, kriminaliste, ekonomicky experti, architekti, literati, proste elita naroda!
Elita asi ne, ale v mnoha článcích je po zuřivé debatě změněn nejen nadpis, mnohdy i obsah. Pravopisné chyby snad ani nemá cenu zmiňovat.