- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zpoplatnit vjezd do centra. A kromě residentů bych tam i tak stejně moc aut nepouštěl... Nejlépe pouze zásobování a taxíky. Nic víc. Zejména od úplného centra, tzn. Staré Město, Malá Strana.
Souhlasím, ale tohle se povede zavést až tak dětem našich dětí. Dnešní představitelé města ani státu jsou úplně mimo a mají jiné priority. Si jen vemte, jak by jezdili poslanci do Sněmovny a je jasné, že tohle nemůže ani náhodou projít.
-
Poplatky za vjezd do města chtějí prý zavést, ale má to dělat směšných 200 Kč za rok. Takže klasicky úplně k ničemu podobně, jak ten jeden den v měsíci na Václaváku bez aut (navíc v NE)
Ano, ale ze vseho nejdriv urgentne vycistit Vaclavak od veskereho pridaneho sajrajtu zabyvajicicho se prodejem prostitutek, drog a pochybnych "suvenyrovych" obchodu se zasobou podradneho suntu z ruskeho importu, ktery nema s Ceskem ani ceskymi suvenyry nic spolecneho.
Pak teprve se dohadovat zda by melo na Vaclavaku neco jezdit.
Vaclavak byval peknou vizitkou Prahy, ale pri kazde me navsteve Ceska je to horsi a horsi. Dnes to je ostuda Prahy!
........................a což třeba cesta z Václaváku přes Můstek až ke Karlovu mostu.To je teprve zážitek!!
Konečně někdo tam na vrchu dostal rozum. Nechápu, proč bych v centru města měl dýchat zplodiny z neustále projíždějících aut. Všichni chtějí být pohodlní a tak ucpou centrum svými auty. Nedělá to dobrou vizitku centru, které má být aspoň podle mě oázou klidu a už vůbec ne zdraví. Už jsem se tady několikrát vyjadřoval o tramvajích vůbec, ale moc se mi nelíbí, když tramvaje budou bezprostředně objíždět sochu sv. Václava. Tramvajovou trať bych vedl někde bokem a tuhle památku bych nechal.
Tramvaje na Václaváku nebudou, vy jste to nečetl? Jinak, ten 1 den v měsíci bez aut (navíc v neděli) to nějak moc nevytrhne a je to spíše úplně zbytečné
viděl jsem asi před 2 lety vítězný návrh na úpravu Václaváku. Ten bych realizoval.
Tam se počítalo i s návratem tramvají. Vím, že je dost argumentů proti jejich zavedení. Ale dva argumenty pro zavedení by mohly být vyslyšeny.
První, dříve mi nevadilo jít pěšky od Muzea do Jindřišské pěšky, dnes už ano. Jet "Áčkem" tu samou trasu je vzhledem k mé hybnosti utrpením. Ta tramvaj by byla lepší.
Druhý, pokud se něco stane na magistrále nebo se ucpe Ječná, tak tramvaje tímto směrem neprojedou. Už nyní jsou s plynulostí tramvají na této trase problémy, je navíc přehuštěná. Náhradní tratí by mohla být z Olšanské na Senovážné nám., ale ta je příliš zdlouhavá. Takže by se to vyřešilo tím, že by se alespoň zprovoznila trať od Muzea do Vodičkovi. V budoucnu až na Perštýn, protože lidé v důchodu a zdravotními problémy bude přibývat.
..............kardinální problém vznikl postavením magistrály.Na tak malém městě jako je Praha zhustit dopravu do centra ještě tímhle způsobem bylo nešťastné!
Je hrozně zajímavé, jaké zástupné problémy radnice vymýšlí - na VN nejsou problémem auta, nýbrž černí prodavači drog a zloději.
Zásobování stejně jako v Německu velmi brzo ráno, jinak nic... Když to jde jinde, proč by to nemělo jít i tady?
Od te doby, co Vaclavak multikulturne obohacuji cerni imigranti z Afriky, kteri zde pasou slapky, prodavaji drogy a veksluji, tak tam zadny normalni clovek nevleze.
To je pravda. Trochu mě to vyděsilo, když se procházím po Václaváku a nějaký černoch na mě anglicky něco vybafne, leknu se a ptám se, proč na mě mluví cizí řečí, když jsem v rodné zemi.
A podzemní parkoviště bude přínosem i pro naše movitější zákazníci, kteří sem chtějí přijet svým vozem.
A zároveň to bude příležitost i pro podnikatele, aby nám prokázali zájem o naši Stranu. Aby nám mohli přispět zase na billboardy v plavkách.
Vyhněte se Šervůdu, nezastavujte se u homelesáků, náhončích vykřičených dom, ...
Co to je za silenou fotku z 80tych let? Nebo snad Dum Mody jeste existuje?
Tak jestli by měl být dodržen zákon, tak to toho žádný investor nemůže jít, protože v této lokalitě by musel platit asi tak 5 let archeologický průzkum.