Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gang „pral papíry“ ukradeným vozům. Obviněný je i fotbalista

Středočeská policie obvinila šestičlennou skupinu z obchodování s kradenými luxusními vozy. Autům v Česku zajistila přihlášení a nové technické průkazy, a poté je prodávala. Mezi obviněnými je zřejmě i bývalý fotbalový reprezentant Tomáš Skuhravý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

RodoDendron0005

Rok sledování?

Copak se stalo, že to bylo tak dlouho, skupina přestala odvádět mafii výpalné???

0/0
10.9.2011 9:15

zakázaný názor II

Že to má

dobytek zapotřebí.

0/0
10.9.2011 8:23

JazzmineTea

Známá

mi před časem povídala, že někomu z rodiny ukradli auto, tuším VW, a při vyšetřování se zjistilo, že toto auto s padělanou občankou majitelky (!!!) odhlásila z registru nějaká cizí ženská. Nevím, jestli to byli tito, protože se to stalo na druhém konci republiky, než tady píšou... Fakt mi nad tímto zůstává rozum stát... Ale je fajn, že policie chytla aspoň někohoR^

0/0
10.9.2011 1:07

Hucinak

Re: Známá

Je to zvlaštní, když prodáš zahrádku za pár tisícovek, musí to jít před notáře, když se jedná o káru za pár mega, stačí kus papíru s podpisem, respektive čestným prohlášením.

0/0
10.9.2011 5:49

Svědomí národa

Jeden za 18 a druhy za 20 bez 2

A ta banda bylo tmave nebo nabilo natrene ceske obyvatelstvo?

0/0
9.9.2011 23:50

kosican76

Sakra .

Co ten Bomber s temi vydelanymi penezi udelal , ze musi krast? Myslim si ze v italii neco vydelal. je to jeho ostuda.... ajaky to byl v 90tych letech vzor pro mlady kluky [>-]Rv!!

0/0
9.9.2011 22:26

černej oes

Re: Sakra .

Bývají také, mnozí čutálisté, nazývani elitou národa....

0/0
10.9.2011 0:45

musicrex

35 x BMW X5 za 40 mega

Co to je za blbost. To musely být nějaký starý chrchly. Nová X5 nebo X6 je tak za 1 800 000.-

0/0
9.9.2011 20:17

Dr.Ozd

Re: 35 x BMW X5 za 40 mega

Nová ano.Ale řeč je o kradených ojetinách,chápeš?;-D

0/0
9.9.2011 23:19

Le Miserable

Re: 35 x BMW X5 za 40 mega

Vzhledem k tomu, že X5 se vyrábí od konce 90. let, jde o relné číslo.

0/0
10.9.2011 21:32

Le Miserable

Re: 35 x BMW X5 za 40 mega

oprava: reálné

0/0
10.9.2011 21:33

kykor

..

co s tím teda má Auto ESA? prodávali to zase k nim?

0/0
9.9.2011 20:03

prasák

líbezné

A obzvláště líbezné bude zabavování těchto vozů zakoupených za velmi výhodné ceny od nových majitelů . ;-D To bude po parádě. ;-D

0/0
9.9.2011 19:12

lrkfa1

Česko všech mafiánů ráj

!!

0/0
9.9.2011 18:21

langin

Západočeský kraj

Takový kraj u nás není.

0/0
9.9.2011 17:09

Zabr-Ali Mubarak

Re: Západočeský kraj

"Středočeská policie ve zprávě uvedla..."   Asi to těm policajtům ještě neřekli, že se kraje měnily... Ony takové policejní zprávy, to je vůbec často výživný materiál. :-)R^

0/0
9.9.2011 17:21

Realista

Re: Západočeský kraj

Tak tomu rozuměj tak, že policistům se kraje neměnili.

0/0
9.9.2011 17:44

A přece se maže...

Re: Západočeský kraj

Jestli to nebude tím, že velká část těch policajtů má stále v krvi heslo "Západočeský kraj - pevná hranice socialismu a míru" ;-D.

0/0
9.9.2011 18:04

lkrata

Ty vado...

To je jeste vic akcni, nez kdejaky film z Holy....

0/0
9.9.2011 16:26

Cowboy.from.hell

Luxusní vozy

Uff, tak to byly jen obyčejný evropský šuplíky. Luxusní už dávno ne. Drahé, tak to by šlo.

0/0
9.9.2011 16:19

Crocodylus anthropophagus

Re: Luxusní vozy

A co jsou podle tebe ty neobyčejný neevropský šuplíky které by se daly nazývat luxusními? Nějak mě totiž nic nenapadá...

0/0
9.9.2011 16:26

Alekks ban

Re: Luxusní vozy

kia?

0/0
9.9.2011 17:21

uss__topeka

Re: Luxusní vozy

:-)

0/0
9.9.2011 18:16

Maxxan

Re: Luxusní vozy

Nerušit. Kovboj přemýšlí. A to není žádná sranda. ;-)

0/0
9.9.2011 17:44

sun.alex

Re: Luxusní vozy

Tak kupříkladu Rangerover, Lexus nebo Toyota mezi SUV...Jinak souhlas, BMW a luxusní...;-D  To je jako značkové oblečení Adidas od větví...:-P

0/0
9.9.2011 18:44

bara.obava

Re: Luxusní vozy

uff ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
9.9.2011 18:22

zase smazaný

Povedený invalidní důchodce.

Jako, invalidní důchodce toho zatím stihl dost. Co mu můýe být, když zvládl i extrémní závod v Jižní Americe? Hegr, si už na jeho důchod posvítí. No , ale podvody to je jiná věc.Rv!!

0/0
9.9.2011 16:17

computer

Re: Povedený invalidní důchodce.

No pokud je zdravý, tak má velkou protekci a i Heger je na něj krátký. Snad možná Drábek nebo alespoň dráb s důtkami.

0/0
9.9.2011 17:09

braka

No jo, Skuhravý skuhral, že již

nemá tolik co dříve a tak to musel vylepšit !

0/0
9.9.2011 16:14

Gunter von Bahnhof

Skuhravý

Skuhravý, není to ten, co je bez peněz a spáchal nedávno pojistný podvod se svým Audi?

Tak buď zlodějina dost nenese a nebo spíš má dost nákladný životní styl.

0/0
9.9.2011 16:01

Vašek Koníček

statistiky hovoří...

podle Cebia je polovina ukradených aut legalizovaná a prodaná znovu v tuzemsku. Čtvrtina se rozebere na náhradní díly a další čtvrtina se vyveze ven. Podle Cebia jezdí po česku půl milionu kradených aut s novými papíry.

0/0
9.9.2011 15:28

Mihulka

Kde jste přišli na AAA?

Odkud je info, že zatkli management AAA nebo že jsou s tím AAA spojená? Že jsou to dobytci a vyděrači je jasné, ale přímo a prokazatelně se zaplést s kradenými vozy... Mohu poprosit o info?

0/0
9.9.2011 15:06

lip king

Re: Kde jste přišli na AAA?

Ano, v roce 2003 jsem pracoval pro společnost WEGO-CZ s.r.o. HK-Praha. Jednatelem společnosti byl (je?) Rus Kuzmin. Nevědomky si koupil v AAA ŠKODU která nejenže byla kradená, ale byla přímo v databázi odcizených vozidel. AAA zažehlila případ odstupením od smlouvy a nějakou tou korunkou, bo Kuzmin měl celkém zdatné právníky.

0/0
9.9.2011 15:57

Mihulka

Re: Kde jste přišli na AAA?

Ale ne... Netvrdím, že se v áčkách nikdy neprodalo žádné kradené auto. Dokonce netvrdím, že přímo zaměstnanci AAA neorganizují kšefty s kradenými auty. Ale je mi krajně podezřelé, že by se u toho nechali chytit. Stejně podezřelé mi je, že nikde na internetu není zmínka o tom, že by měl někdo zatknout kohokoli z managementu AAA. Proto se ptám po zdroji.

0/0
9.9.2011 16:14

braka

Re: Kde jste přišli na AAA?

Ale fuj, copak jim nedělá reklamu Šebrle ?

0/0
9.9.2011 16:17

kykor

Re: Kde jste přišli na AAA?

no, zdroj je jasný, ne? jedna paní z konkurence povídala ;-D

0/0
9.9.2011 16:37

bara.obava

Re: Kde jste přišli na AAA?

jako faktickou poznamku-upozorneni bych chtel varovat ze spolecnost CEBIA dala od AAA pryc ruce a nechcou jim delat kontrolu kilometru..;-);-)

0/0
9.9.2011 18:27

Mihulka

Re: Kde jste přišli na AAA?

Jistě, to je možné. AAA pokládám za bandu podvodníků a vyděračů. Nicméně pořád se nemůžu dobrat toho, proč je dávat do jakékoli přímé souvislosti s tímto případem.

0/0
9.9.2011 19:07

kykor

Re: Kde jste přišli na AAA?

to ale není pravda- http://www.zkontrolujsibazar.cz/. AAA jen potlačilo Cebii, která si bere moc peněz

0/0
9.9.2011 20:02

halník

Re: Kde jste přišli na AAA?

Přesně tak, zrovna Áčka si dávají na všechny papíry kolem aut velký pozor  a hodně to prověřují. Vlastní zkušenost -  moje BMW mi tam před vykoupením zkoumali snad hodinu  :-P

 Ale chápu je,  protože jinak by se nedoplatili, když nabízejí lidem  tuhle záruku vrácení peněz:

http://www.aaaauto.cz/cz/dozivotni-zaruka-vraceni-penez/text.html?id=366

0/0
9.9.2011 21:11

duff_

A co dál?

Jaká opatření budou provedena, aby se podobným podvodům konečně zamezilo?

0/0
9.9.2011 14:45

Mihulka

Re: A co dál?

Opatření reálně neexistují. Lze zvýšit buzeraci běžných dovozců, ale pokud kdokoli změní VIN (výrobní číslo vozu) a použije třeba doklady totálně havarovaného z ciziny, je to neodhalitelné. Dokonce ani expertíza VIN nic neprokáže, protože existuje i řada dobrých legálních důvodů, proč bylo do VIN nebo části vozu, kde je VIN vyraženo, zasahováno. Neobvyklý není postup, kdy se zravé, ale kradené auto částečně rozřeže a znovu svaří - odůvodní se tím zásah, který se vydává za opravu poškozeného vozu... Ani povinná expertíza (mimochodem značně drahá) tak nemusí jednoznačně odhalit kradené auto. Pouze může konstatovat, že např. vykazuje znaky zásahu. JInými slovy - obrana neexistuje. Pouze kupovat auta nejlépe přímo od majitelů v zahraničí a hodnotit jejich serióznost. Nezdá-li se mi cokoli, ruce pryč! A u nás pouze auta od seriózních dealerů, s prokazatelnou historií. Skutečně prokazatelnou, ne jen deklarovanou (jak to dělají velké autobazary...). Jen to bude stát o dost víc.

0/0
9.9.2011 15:19

Romztoronta

Re: A co dál?

Urcite obrana na dost vysoke urovni existuje. . Podle vysetrovatelu v CR se na legalizaci kradenych aut pouzili jednoduse VIN-ka tezce znicenych a neopravitenlych aut. Kdyz se eliminuje tato moznost zamen, situace s legalizaci kradenych aut se znacne zhorsi, mozna uplne eliminuje. Dam priklad z Canady: Na evidenci automobilu a jejich VIN se pouziva centralni registrace. Po kazde nehode ci jinemu poskozeni automobilu / napr. kroupy, voda.../ se technicky stav poskozeneho vozidla zhodnoti prislusnym odbornikem z pojistovny a toto hodnoceni se zanese do centralni registrace. Kdyz je poskozeni klasifikovano jako "opravitelne", postupuje se podle stanovenych pravidel oprav a prohlidek. Kdyz je ale auto klasifikovano jako "neopravitelne", NEMUZE JEHO VIN NIKDO DALE ZNEUZIVAT. Jednoduse zustane v centralni registraci porad vedeno jako auto neopravitelne a tudis se nemuze znovu objevit jeho VIN-ko u jine registrace. Kdyby to akceptovala cela EU, hodne by to stezilo legalizovani kradenych aut.

0/0
9.9.2011 15:53

Mihulka

Re: A co dál?

Tohle řeší pouze pojišťovnami řešené případy. Je spousta nepojištěných vozů, které majitelé po havárii prodávají, aby získali alespoň něco. Nepojištěné vozy tedy této evidenci nepodléhají. Pojišťovny také značnou část totálních škod odkupují a bylo by v přímém rozporu s jejich zájmem, prodávat je dál včetně dokladů.

0/0
9.9.2011 16:20

Mihulka

Re: A co dál?

Tedy řešilo by, pokud by všechny pojišťovny v Evropě a všechny registry vozidel byly propojeny. Jen s malou nadsázkou se však dá konstatovat, že v některých zemích EU, jako je třeba Rumunsko nebo Bulharsko, lze úspěšně pochybovat i o existenci samotného registru.

0/0
9.9.2011 16:26

Pšenda

Re: A co dál?

100% samozrejme ne, ale jiste by to slo silne omezit.

- RFID cip nekde v miste, ktere je nepristupne

- mikrotecky v laku (http://www.optaglio.cz/en/ovdot-ink)

0/0
9.9.2011 16:35

Mihulka

Re: A co dál?

Nepřístupné místo v autě neexistuje. Jakýkoli čip lze v autě najít a prostě vyjmout. "Poškozen při nehodě - opravě - nefunkční..." Mikrotečky by byly jakýmsi řešením, ale museli by ho akceptovat výrobci automobilů. Nejsem si zcela jist, že technologie lakování karoserií by umožnila měnit mikrotečky u každého kusu, spíš to vylučuji. Tedy tudy cesta taky nevede. Dodatečné označování, které je možné, je totiž také závislé na hromadně přístupné evidenci.

Možná skutečně existuje způsob neoblafnutelné identifikace, ale nevede ani elektronickou cestou ani cestou jakéhokoli jiného značení. Evidenční kontroly jsou v tomto případě jen úsměvné.

Jsem přesvědčen, že kdo najde opravdu účinný způsob, jak zabránit legalizaci kradených aut (a tedy ochrání mimo jiné zisky pojišťoven), vyhoupne se na žebříčku magazínu Forbes nad Billa Gatese :)

+1/0
9.9.2011 16:52

Pšenda

Re: A co dál?

Hele, skus hledat aby to šlo misto toho jak to nejde.

RFID zašiješ jich do auta 20, so sloupků, do prahů... do pěny sedaček. A z odstranění bude takova pakarna ze to nekoho odradi. Navic cast zlodeju to treba ani nedokaze

Mikrotecky. posledni vrstva, pruhledny lak v kufru a na dalsich mistech, ktere jsou pristupne, ale nejsou z venku videt.

A urcite jsou dalsi. Nejde o to udelat jedno neprustrelne opatreni, jde o to, aby jich bylo tolik ze se to nevyplati.

A co se tyka automobilek, tak konecne by byla evropska komise neco platna, krome vymysleni chujovin zakazujici zarovky.

0/0
9.9.2011 17:59

Mihulka

Re: A co dál?

Ze sloupků, prahů i sedaček se dá cokoli snadno vykuchat. Jak jsem psal už výše, je naprosto běžné, že se zdravé auto rozřeže a znovu svaří. Řekněme, že ojeté MBW 5 přiměřeného ročníku je tak za 700 000. Překupník ho od zloděje koupí třeba za 100 000 (a myslím, že ve skutečnosti mnohem míň). Dalších 100 000 může stát vrak, který daruje doklady. Čili se vyplatí investovat do čehokoli třeba 150 000 (a to si opravdu nedovedu představit, za co všechno by to mělo být), protože pořád pracuje se ziskem 50%. A to jsem asi ty ceny dost nadhodnotil...

Zloději, kteří by nedokázali najít RFID, kradou měď ze střech, ne drahá auta.

0/0
9.9.2011 19:04

kiv

Re: A co dál?

Zavařit do skeletu při výrobě např. 5 čipů jsou náklady v jednotkách pěněz a pak se prostě nikomu už nevyplatí rozkuchávat  a znovu svařovat, lakovat a strojit celé  auto... Jenže současný stav v podstatě všem, vyjma akcionářů  pojišťoven ( o jejich zaměstnancích to už neplatí) , víceméně vyhovuje.. Je to stejné jako s kradenými mobily, není přece naprosto žádný problém jednou ukradený mobil navždy zablokovat ale v podstatě se to téměř neděje. Hádejte proč? ;-D

0/0
9.9.2011 17:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.