Diskuze

ANIMACE: Jak se odehrála tragická havárie ruského letounu

Ruští záchranáři našli poblíž řeky Volhy obě černé skříňky, které mohou objasnit okolnosti nehody letounu Jak-42, v němž zahynuli i tři čeští hokejisté. Ruský server Lifenews.ru mezitím na základě dostupných informací celou tragédii zrekonstruoval.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KS

kacana

13. 9. 2011 18:40
ja myslím

že za zřícení může ta anténa.

0 0
možnosti
JV

jakobin

14. 9. 2011 6:37
Re: ja myslím

Jo ruční brzda, kvůli amaterismu pilota taková tragedie, opravdu opět v Rusku!

0 0
možnosti
MB

Ali_G

10. 9. 2011 14:57
hanba

to snad nemyslite vazne, ze i pred takovato videa davate reklamy!!!!

2 0
možnosti
E

eva.ok

10. 9. 2011 0:24
tragedie

Jen chci napsat , že to co stalo je příšerné a je mi to moc líto, tolik zmařených životů. Ať byla příčina jakákoliv, životy těm lidem to již nevrátí. A postřeh nakonec. Zdá se mi, že těch leteckých katastrof je čím dál víc

0 0
možnosti
P

prying

12. 9. 2011 11:25
Re: tragedie

To se ti fakt jenom zdá.

0 0
možnosti
JV

kubbba

9. 9. 2011 23:10
tento pořad Vám přináší šmoulové z Alberta

iDnes se zbláznil ....

1 0
možnosti
N

Nommád

9. 9. 2011 15:27
Jen jeden dotaz:

Nepadají ty letadla s prominenty v Rusku nějak často? Pokud měli nekvalitní palivo tak na to musel pilot přijít při zkoušce motorů před startem. Nemůžu si pomoct, ale stejně jako Smolensk mi i tohle zavání KGB.

0 0
možnosti
EL

Manstein

9. 9. 2011 15:31
Re: Jen jeden dotaz:

Ze by KGB vylepsovala rozpocet sazkami na viteze KHL?

0 0
možnosti
M

Mrak58

9. 9. 2011 15:26
palivo

Pokud stejné palivo čerpala i další letouny a nezaznamenaly problém mohlo by být příčinou selhání motoru/ů nedostatečné odkalení palivových nádrží před letem. Těžko spekulovat, to ukáže až rozbor záznamů "černých skříněk" - pokud se to inspektorům povede.

0 0
možnosti
T

telecasterr

8. 9. 2011 21:20
vztlakove klapky?

Co byla pricina havarie se dozvime, ale ja nerozumim tomu "spatnemu palivu." Pilot sleduje rychlost strojena rozjezdove draze a kdyz  se predepsana vzletova rychlost dosahne, tak  zmeni tvar kridel pomoci vztlakovych klapek. jako dusledek, nos jde nahoru a ero je ve vzduchu. Kdyz klapky selzou a uplatni se jen castecne, stroj nenabere predepsanou vysku. Proc tahle alternativa musela prohrat zrovna se spatnym palivem je zahada.

0 0
možnosti
B

bar.bu.do

8. 9. 2011 21:24
Re: vztlakove klapky?

... klapky se do polohy start nastavují před rozjezdem ...

... ovšem nemusely být v poloze start ...

... nebo šlo o jinou závadu ...

... na podvozku třeba ...

0 0
možnosti
LS

slavekskeeve

8. 9. 2011 20:39
:(

je to škoda

2 0
možnosti
PBPS

Pavel Brno po smazání

8. 9. 2011 19:32
Docela nechápu,

proč tam zařadila redakce tu první animaci - každý si musel ťukat na čelo. Z té druhé je vidět, že chybělo pár metrů k Volze a všechno mohlo dopadnout lépe - fakt pech. Záběry na přeživšího ve mě nevyvolávají pohoršení, ale naději, že přežije - byl při vědomí.

0 0
možnosti
PR

devizovy_cizinec

8. 9. 2011 19:47
Re: Docela nechápu,

pad do vody myslis? obavam se ze by to bylo velmi podobne. na dalsich zaberech je videt, ze vybuch byl asi az po dopadu... jinak prvni animace je opravdu nanic

0 0
možnosti
PR

devizovy_cizinec

8. 9. 2011 19:21
tady je kazdy expert

co vychazi z udaju a hlavne protichudnych informaci z vselijakych bulvaru. hlavne ze mate jasno, ze stozar byl blbe postavenej, ze pilot to tahl nahoru i kdyz mu zdechly motory, ze misto kerosinu jim tam dali obycejnou naftu a kdyz uz nic jinyho, tak to spadlo protoze to bylo v rusku. to se mi snad zda....8-o

1 0
možnosti