Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čech jako jediný natočil oba útoky na WTC, na záběrech vydělal statisíce

Před deseti lety natočil, jak do dvojčat v New Yorku naráží první letadlo. A potom i druhé. Brněnský rodák Pavel Hlava pořídil jedinou videonahrávku na světě, která zachycuje nárazy obou boeingů. Byla to světová senzace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

děteněkam

Já si poklad představuji jinak.

0/0
9.9.2011 9:17

Jindri

Re: Já si poklad představuji jinak.

R^

0/0
9.9.2011 14:04

panjarin

Pamatuji

Pamatuji si, jaká to byla velká událost, že český občan daroval důležité záznamy o 9/11. No a pak to najednou všechno dotyčný přehodnotil a za onen dar dodatečně požadoval peníze. Že si to nechachal zaplatit by normálně bylo naprosto v pořádku. Jen je škoda, že kolem toho prve nadělal všechny ty řeči o lidském soucítění atd.

Byla to nakonec dobrá ostuda, ale hlavně, že jsme byli zase jednou v NY Times. :-/

0/0
9.9.2011 8:39

Buffalobill navrat

Re: Pamatuji

nezáviď

+2/0
9.9.2011 10:44

apple7

Re: Pamatuji

Ty jsi zarny priklad,ktery veri tomu co noviny kecnou.Hlava nikdy nerekl,ze to da zadarmo,nikdy!!!A proc by to taky delal???8-o

0/0
9.9.2011 13:59

BeNiShMcFly

video

to bude asi tohle ne? http://goo.gl/sqb2g

na trubce ho ale nejak nemuzu najit :-/

0/0
9.9.2011 8:37

modryblazen

Re: video

9/11 First Strike on The North Tower (Pavel Hlava)

0/0
9.9.2011 8:53

Datel 15

Re: video

stačí napsat wtc pavel hlava ;-):-)

0/0
9.9.2011 9:34

Larrax

Tenkrát se tvrdilo, že všichni poskytly záznamy zadarmo

Protože na tom neštěstí nechtěl nikdo vydělávat. Zjevně tedy ne všichni ... Pojmenovat si pak ještě klub Twins mi přijde jako hyenismus.

0/0
9.9.2011 8:27

Larrax

Re: Tenkrát se tvrdilo, že všichni poskytly záznamy zadarmo

poskytli

0/0
9.9.2011 8:28

Duke._.Nukem

to

jak dotycny s tim videem ze zacatku nalozil svedci o jeho velmi chabem rozumu.Stacilo si najit tehdy v NY televizi CNN nebo ABC a mohl byt v mnohem vetsim baliku...:-)

0/0
9.9.2011 8:19

apple7

Re: to

Kdyz neumis anglicky ani Dobry den,tak muzes jit tak do rici.O chabem rozumu muzeme mluvit o redakturkovi z Novy,Hlava by mu to streli za 100000 a Nova na tom mohla vydelat.

0/0
9.9.2011 9:58

pyuiot

"Radio oznamil utok,slysel,zastavil u budovy..."

a natocil "oba utoky"?;-D;-D;-D

0/0
9.9.2011 8:06

Tic-Tac

Re:

To, že někdo umí číst evidentně neznamená, že chápe i obsah. Názorný příklad.

0/0
9.9.2011 8:48

halagajda

Re:

R^;-)

0/0
9.9.2011 10:51

Falewick

no nevím

Každý se zamyslete, jestli byste podobnou nahrávku předali zdarma, nebo za "blood money". Já bych asi peníze chtěl, televize jich má dost. Pak bych ale zalezl někam do díry a už o tom nemluvil. Otvírání klubu s názvem Twins za získané peníze vypadá už trochu nevkusně.

0/0
9.9.2011 8:05

bluespirit

To je starý...

0/0
9.9.2011 7:49

leonard 2

No

Byl asi dobře informovaný, věděl kdy to začne. No tak prostě vyhlídl nejlepší místo, slunce v zádech a pak to šlo samo, no nééééééééééééé;-)

0/0
9.9.2011 7:46

mlčanlivý boban

Aj tak je to celé reklamná kampaň - to neviete????

tie dve veže tam stále stoja, iba ich dočasne schoval David Copperfield na žiadosť Georgea Lucasa. Budú znovu odhalené pri premiére Hviezdnych vojen 7 - "jediho koniec" a po premiére spácha na vrchole jednej z nich Lucas rutuálnu seppuku laserovým mečom, pretože už sa nedá natočiť lepší film!

:-) :-) :-) :-) :-) :-)

0/0
9.9.2011 7:40

_Vladimir_

Re: Aj tak je to celé reklamná kampaň - to neviete????

:-D :-D A válka v Afghánistánu je obří airsoftový turnaj? :-D

0/0
9.9.2011 8:09

Fehrenheit 451

konecne zverejnene zaznamy unosu letadel 9/11

http://www.nytimes.com/interactive/2011/09/08/nyregion/911-tapes.html

0/0
9.9.2011 7:26

tojsouveci

To

To se divím, že v USA není zákon, který by nařizoval, abyste v takovém případě vydali důkaz související s trestným činem policii. To nemusíte ani u nás? Nebo to předáte policii a ta vám to po skončení vyšetřování vrátí a potom to teprve můžete naqbídnou médiím? Nevíte?

0/0
9.9.2011 6:15

captain cook

jednomu unikatni video, jineho fotografie zachranila

Prosluly australsky plavec Ian Thorpe byl v tu dobu v NY spolu se svym manazerem a jeho manzelkou, meli pronajaty apartman na Manhattanu. V to rano se Ian Thorpe sel projit po Manhattanu, zatavil se pod dvojcaty a pomyslel si " tohle je krasny den na fotografie NY ze 110.patra).

Zapomnel si ale (nastesti, jak se pak ukazalo) vzit sebou kameru a vratil se do apartmanu si ji vyzvednout. Manager mezitim odesel nekam na schuze a jeho manzelka prave snidala kdyz se Ian vratil pro kameru. Pozadala ho aby pockal nez se ona vypravi, ze pujde do WTC s nim.

Zatimco na ni Ian cekal, zapnul si TV a za nejakou chvili uvidel co se stalo auvedomil si, jake mel stetsi, ze si tu kameru rano sebou nevzal.

0/0
9.9.2011 5:15

Thyronx1

Ano, vzpominam si na to jak dnes

ta shanka po jeho videu ale zacala asi po 3 tydnech. Trvalo jeste delsi dobu nez se jeho video dostalo na TV stanice NBC,ABC a CBS, CNN a dalsi.

Psat o tom v ceskych novinach je skoro zbytecne protoze drtiva vetsina naroda veri konspiracnim teoriim a jednomu videu (911). Jeho autor se pozdeji omluvil za zavadejici teorie a zabery.  Dnes je kazdem s mozkem (nikoliv ceskym novinarum) jasne, ze obe veze WTC shodili teroriste.

0/0
9.9.2011 4:03

bluespirit

Re: Ano, vzpominam si na to jak dnes

Jo, byli to borci. Stejně jako spadla ještě třetí budova - bez zjevné přičiny, a do pentagonu podle všeho narazil neviditelný Boeing velikosti Cesny ;-D;-D;-D

0/0
9.9.2011 7:54

Gilth

Re: Ano, vzpominam si na to jak dnes

Elvis... jedina mozna odpoved na vase moudra...

0/0
9.9.2011 8:21

psykoig

Jak honzík k penězům přišel.. :D

To je dost šílený příběh v předposledním odstavci - jestli sem to pochopil správně tak člověk se chtěl z nějakého malého města nebo vesnice vydat do new yorku aby vydělal peníze, podarilo se mu to lip nez ocekaval a vratil se s penezma do cech, kde si koupil vysneny byt a otevrel bar, ktery asi zkrachoval a musel byt opet prodan a skoncil tam kde vlastne zacal  ;-D ;-D  R^

0/0
9.9.2011 1:43

captain cook

a nemyslis, ze je to ciste jen jeho osobni zalezitost

jak se svymi penezmi nalozi, jestli je znasobi, dobre ci spatne investuje a ze tobe je do toho uplne, ale uplne VELKE HOUBELEC?

Tva veta "otevrel bar, ktery asi zkrachoval a musel byt opet prodan a skoncil tam kde vlastne zacal  ;-D ;-D  R^" vcetne vysmesnych xichtu ukazuje ze jsi obycejny zavistivy cechacek tesici se z neuspechu jinych.

Dost mozna jsou tve zavery mimo misu. Kdo ma byznys v budove patrici nekomu jinemu, nema zarucenou jistotu a muze se dockat nemileho prekvapeni vypovedi najemni smlouvy. Pokud chce majitel objekt prodat, zalozit vlastni klub nebo (nejcasteji) dostane vyssi nabidku od jineho zakaznika, zaridi se podle sve kapsy a ne potreb dosavadniho najemnika.

+2/0
9.9.2011 4:35

Neznám špinavé peníze

A kde je ta nahrávka, zejména jak bourá to druhé letadlo

to jsem nevěděl, že natočil kromě prvního nárazu i druhý. Nemá někdo odkaz?

0/0
9.9.2011 1:43

Datel 15

Re: A kde je ta nahrávka, zejména jak bourá to druhé letadlo

http://www.youtube.com/watch?v=WyXo0gPauK8

0/0
9.9.2011 7:33

GU.HU

kdyby to prodal hned do amerických televizí

tak by za to dostal jinačí balík. Asi není moc chytrý, přece musel vědět, že ten záběr je unikátní. A on se nechá odbýt nějakým poskokem z Novy a pak to málem smaže...

0/0
9.9.2011 1:14

Sharpe

pres 200 demolicnich expertu souhlasi

Zdravy rozum nam rika ze oboji letadla  byla holoprojekce. Nemohli tam nechat narazit skutecna letadla, pretrhala by draty natazena k nalozim a mohla by dislokovat nektere naloze.

0/0
9.9.2011 0:58

Leninovo bytostné já

Re: pres 200 demolicnich expertu souhlasi

;-D

0/0
9.9.2011 1:26

Thyronx1

Re: pres 200 demolicnich expertu souhlasi

pitomo! tebe nepresdvedci ani kdyz to ty letouny naberou do tebe.

thyronx@seznam.cz

0/0
9.9.2011 4:04

captain cook

Re: pres 200 demolicnich expertu souhlasi

mne se zda, ze to bylo mineno jako fffftip

0/0
9.9.2011 4:39

Sharpe

Re: pres 200 demolicnich expertu souhlasi

Tady vydis, ze at si vymyslis sebeblbjejsi famu, jak to bylo, vzdy tomu nekdo uveri.

+3/0
9.9.2011 6:08

captain cook

Re: pres 200 demolicnich expertu souhlasi

;-D

0/0
9.9.2011 6:59

italy

Ach jo

0/0
9.9.2011 0:03

Danny_Kay

Jaky smysl...

...byl mel utok prave na Afganistan v pripade, ze si teda ti Amici WTC fakt shodili sami? Proc zrovna utok na nejmene vyhodnou zemi, ze ktere prakticky nic nemaji? ;-)

0/0
8.9.2011 23:28

Taras Bulba

Re: Jaky smysl...

Je pravda, že s tím Afghánistánem Američani konspirativcům docela dost zamotali šišky. Ropa tam není, strategicky významná poloha byla možná tak v naposledy dobách Hedvábné stezky, prostě kde nic tu nic (snad až na ten máček)... takže vznikl urgentní požadavek tuto zemi zatraktivnit. Napřed mluvili jako o hotové věci o ropovodu a plynovodu z Turkmenistánu, ale jak čas plynul a ropovod pořád nikde, tak chtě nechtě vzali zavděk ložisky železné rudy, zlata, mědi a kdovíčeho ještě. Tato ložiska nyní v komentářích konspirativců neustále mohutní a bobtnají tak, že za chvíli bude co do nerostného bohatství určitě i Saúdská Arábie blednout závistí. ;-D

0/0
9.9.2011 0:10

Sharpe

Re: Jaky smysl...

No protoze cinani si v Afganistanu otevreli velky medeny dul, tak ted je nutne do toho spiknuti zapocitat Cinu

0/0
9.9.2011 0:50

Taras Bulba

Re: Jaky smysl...

A v Iráku je situace v tomto ohledu ještě složitější. Tam vedle Amíků, kteří hrají v těžbě až třetí housle, nyní těží hlavně Číňané, Norové, Rusové, Britové ... Sakra, to vypadá, že proti tomu chudákovi Saddámovi se snad spiknul celý svět. :-)

Další věc je, že Amíci to celé oddřeli, aby prý mohli iráckou ropu ukrást, ale nakonec tam těží někdo úplně jiný - velmi zapeklitá situace pro naše konspiračníky. ;-)

0/0
9.9.2011 1:24

Neznám špinavé peníze

Re: Jaky smysl...

Důležitý ale je, že se za ropu platí dolarem, ne? To Saddám nechtěl, ten chtěl za ropu Eura. :-) Takže každej, kdo chce Iráckou ropu ji musí nakoupit za dolary. A dolary tisknou USA a mění je za zboží. Je to skvělý obchod, svět dotuje USA, aby dostal dolary a mohl nakoupit ropu.  ;-D

0/0
9.9.2011 1:57

Neznám špinavé peníze

Re: Jaky smysl...

Protože to tam v roce 2000 a 2001 držel Taliban pod krkem a produkce opia šla proti předchozím obdobím o 99,7% dolů. Po pádu Talibanu už zase trhá světové rekordy, není daleko doba, kdy se odtamtud ročně  "vyexportuje" 10.000 tun. Je to i na wikipedii, od 17. června 2000 do února 2001 zlikvidoval Taliban pole z rozlohy 51.000 hektarů na 137 hektarů. Takže důvod do Afghánistánu jít byl a hlídat políčka je nejdůležitější výsledek mise.

0/0
9.9.2011 1:49

Sharpe

Re: Jaky smysl...

No jsi pozadu za vyvojem, nejposlednejsi propaganda rika, ze tam sli kvuji loziskam lithia.

0/0
9.9.2011 6:13

krVak

Re: Jaky smysl...

OPRAVDU? Ohromná a zatím prakticky nedotčená ložiska železné rudy,

mědi, kobaltu, zlata a lithia, které nedávno v Afghánistánu popsali

američtí a britští geologové, jsou možná ještě bohatší, než se původně

očekávalo. Hodnota surovin by mohla dosáhnout až 3 bilionů amerických

dolarů.Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/afghanske-nerostne-bohatstvi-je-mozna-vetsi-nez-se-cekalo-pmw-/zpr_nato.aspx?c=A100630_213623_zpr_nato_inc

0/0
9.9.2011 3:08

Sharpe

Re: Jaky smysl...

No to se cinani teda nakapsujou

0/0
9.9.2011 6:11

dhj7

Re: Jaky smysl...

V Afghánistánu se pěstuje 90% opia , takže se dá kontrolovat trh s heroinem. Když tam byl Taliban ,tak se produkce skoro zastavila ,vzhledem k tomu že islám a drogy nejodu moc dohromady. Po roce 2001 a nástupu USA do země se produkce opia vyšplhala řeknu na 95% takže to jen abyste byl v obraze:-) navíc tam jsou obrovské zásoby ropy . Ty sice byly objeveny nedávno , ale "objeveny" . Takže si tak.

0/0
9.9.2011 7:02

Taras Bulba

Re: Jaky smysl...

Oblíbená lež o hodném Talibanu je opět tady. Taliban v žádném případě produkci opia nestopnul, jen ji zakázal všem ostatním kromě sebe, takže nějaké pindy o islámu a drogách si nech od cesty. 

A těmi obrovskými ropnými zásobami myslíš těch fantastických 1,8 miliardy barelů, které Afghánistán řadí někam na 37. příčku mezi ropnými zeměmi? ;-D

 Jen pro představu, kdyby se to těžilo stejným tempem jako v Libyi (a ta ani před válkou netěžila bůhvíco), tak by to bylo za 3,5 roku fuč. Kvůli tomu tam ti Amíci určitě vlítli. ;-D

0/0
9.9.2011 17:00

dhj7

Re: Jaky smysl...

Tak tam vlítly třeba kvůli poválečný obnově:-P to je kšeft jako prase , zničit všechno v dané zemi a pak ji obnovit:-)

0/0
9.9.2011 19:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.