- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kolik letadel načerpalo palivo ze stejné cisterny a vzlétlo? Bohužel se víc přikláním k technické závadě na letounu a následné chybě pilota, než ke špatnému palivu.
chybu pilota bych taky neviděl, nejsou to žádní dobrodruzi a sebevrazi, ale profíci, ne jako taxikáři
..Ma shodne rysy s DC-9 Northewst Airlines v Detroitu r 1987: http://aviation-safety.net/database/record.php?id=19870816-2
Ovsem az odborne vysetrovani prokaze skutecnou pricinu..
Píšu si takhle odpověď, a už je to celé pryč ... to jsou způsoby!
Kritika, zvlášť pravdivá, není oblíbená.
sorry ... který popisuje ten vojenský letec - tedy že pilot udělal chybu tím, že se za každou cenu snažil vzlétnout, i když neměl pořádný tah. Kdyby místo toho zabrzdil, následky nemusely být tak fatální .. předpokládám.
Hey Russia: with all that oil money, PLEASE start buying new planes. A já s ním souhlasím.
No, to je hezký, ale jak souvisí oil money ropných společností s letadlama aerolinek a jak obojí souvisí se státem...?
má ruský prezident pan Medvěděv.Ten by byl šťastný,kdyby už konečně Rusko nebylo považováno za zemi nepořádku.Rusko pokud se nevyhrabe z "nepořádku" ta je pořád k ničemu.Pozor neurážím v žádném případě.
jenom dneska umrelo a nebo nevyslovne trpi a z tohohle se dela takova ani nevim jak to slusne nazvat.
a ještě nějaký trouba chce dělat sbírku pro pozůstalé...
Bez ohledu na to, co vypovi cerne skrinky, je uz nyni jasny jeden zaver. Vinikem nezvladnuteho vzletu a padu letadla je pilot, ktery hrube selhal behem rozjezdu po runwayi. Nevime, co bylo pricinou nedostatecne rychlosti Jaku, to ukaze az dalsi vysetrovani, ale pokud pilot vidi, ze jeho letoun ma problemy nabrat minimalni vzletovou rychlost pro danou vzletovou konfiguraci (celkova hmotnost, rozlozeni teziste, klapky, trim), musi prerusit manevr nejpozdeji v miste, po kterem ma jeste bezpecnou vzdalenost pro zastaveni stroje na draze. Draha o delce temer 10.000 ft je vice nez dostatecna pro preruseny vzlet tohoto typu letadla az do plneho zastaveni. Podle znamych svedectvi mnohe nasvedcuje tomu, ze se sotva jestlii dostali na rychlost VR (Rotate) a velmi pravdepodobne uz i s velkym zpozdenim byli na V1. Uz tam mel pilot okamzite prerusit vzlet. Jak nize nekdo spravne podotkl, patrne se snazili o odlepeni pres vysoky uhel nabehu pred koncem drahy na hranici stallu. Smrtici koktejl. :-(
No právě, od toho se přece cvičí a zkouší RTO. Tak uvidíme, co řeknou data a záznam.
Staci se popdivat jake svinstvo se dava u nas do nafty ! Drive se tam davaly dokonce LTO oleje ! Hlavne ze umime nadavat na EU a jeji regulace a predpisy ! Hlavne, ze president plive na EU a o Rusku rika ze "nema chybu" . Vychodni Evropa vzdy byval jeden velky bordel !