Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tragédii mohlo způsobit špatné palivo, z Volhy vylovili černé skříňky

Leteckou nehodu v ruské Jaroslavli, při které zahynul kompletní tým zdejšího hokejového mužstva včetně tří Čechů, mohlo způsobit nevhodné palivo. Spekuluje o tom ruská agentura Ria Novosti. Záchranáři objevili obě černé skříňky z osudného letu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

brezinka1

Gubernátor Jaroslavlské oblasti vyhlásil třídenní smutek

0/0
8.9.2011 18:41

EvanS89

Proč palivo?

kolik letadel načerpalo palivo ze stejné cisterny a vzlétlo? Bohužel se víc přikláním k technické závadě na letounu a následné chybě pilota, než ke špatnému palivu.

0/0
8.9.2011 18:08

you.can

Re: Proč palivo?

chybu pilota bych taky neviděl, nejsou to žádní dobrodruzi a sebevrazi, ale profíci, ne jako taxikáři

0/0
8.9.2011 18:32

Antonín, topič

Re: Proč palivo?

No, profík to netahá nahoru, když nemá tah. Nebo jo?

+1/0
8.9.2011 18:53

demon3

Re: Proč palivo?

A co mu zbejvá jinýho ? Otočit to přes ručku do protisměru ? :-/

0/0
8.9.2011 20:01

Antonín, topič

Re: Proč palivo?

RTO. Když je ale pozdě, tak je prostě pozdě.

0/0
8.9.2011 20:24

demon3

Re: Proč palivo?

A pokud je pozdě i na RTO, tak zbývá co ? Předpokládam, že to víte...

0/0
8.9.2011 20:55

Antonín, topič

Re: Proč palivo?

Píšu, že když je pozdě, tak je pozdě. Pak holt zbývají dvě možnosti: zkusit to zvednout a nezkusit to zvednout.

0/0
8.9.2011 21:09

+Moravian+

Tahle havarie..

..Ma shodne rysy s DC-9 Northewst Airlines v Detroitu r 1987: http://aviation-safety.net/database/record.php?id=19870816-2

Ovsem az odborne vysetrovani prokaze skutecnou pricinu..

0/0
8.9.2011 14:54

dwarf

Hej, koukám že vlákno zmizelo .. :/

Píšu si takhle odpověď, a už je to celé pryč ... to jsou způsoby! ;-€ ;-O

0/0
8.9.2011 14:48

Mitchell

Re: Hej, koukám že vlákno zmizelo .. :/

Kritika, zvlášť pravdivá, není oblíbená. :-)

0/0
8.9.2011 14:59

medved.m

Re: Hej, koukám že vlákno zmizelo .. :/

Když něčemu nerozumím, tak to raděj smažu, ne?

0/0
8.9.2011 16:27

Mitchell

Re: Hej, koukám že vlákno zmizelo .. :/

;-D

0/0
8.9.2011 16:51

krucifix

Re: Hej, koukám že vlákno zmizelo .. :/

Tady mizí kompletni diskuze pod články cenzore

0/0
8.9.2011 20:00

dwarf

Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

0/0
8.9.2011 14:39

dwarf

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

sorry ... který popisuje ten vojenský letec - tedy že pilot udělal chybu tím, že se za každou cenu snažil vzlétnout, i když neměl pořádný tah. Kdyby místo toho zabrzdil, následky nemusely být tak fatální .. předpokládám.

0/0
8.9.2011 14:41

2Mac7

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

Kdyby začal brzdit včas, asi by to nebylo vůbec fatální.

0/0
8.9.2011 14:49

dwarf

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

proto nesnáším leteckou dopravu - že můj osud tam záleží na tom, jestli někdo jiný správně zareaguje. Podstatně líp se cítím, když držím v ruce volant a je jen na mě, co s ním udělám. A je mi úplně jedno, že je tam údajně větší selekce než u letecké přepravy ..

0/0
8.9.2011 14:56

+Moravian+

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

..No hodne stesti pri prejezdu Atlantiku ci Pacifiku.

0/0
8.9.2011 14:57

dwarf

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

Uveď mi jediný důvod, proč lítat přes Pacifik!! ;-D;-D

0/0
8.9.2011 15:00

+Moravian+

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

Napr pri ceste ze severni Ameriky do Asie ci Australie, troubo.

0/0
8.9.2011 15:08

dwarf

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

Do Austrálie nebo Asie si leť přes Severní Ameriku sám, pako.

0/0
8.9.2011 15:18

dwarf

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

když nesnáším leteckou dopravu, neznamená to, že ji nepoužívám. Právě naopak, sem tam musím.

Mmch. o lodní dopravě jsi někdy slyšel? :-P

0/0
8.9.2011 15:02

Antonín, topič

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

Loď taky obvykle řídí někdo jiný. Jinak s tím volantem máte pravdu, pokud budete na silnici sám. Což ovšem jak na potvoru obvykle nenastává.

+1/0
8.9.2011 15:06

dwarf

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

Proč, když je na silnici ještě někdo jiný, tak máš problém točit volantem?? Možná bys měl teda dobrovolně odevzdat řidičák - ve všeobecném zájmu. Rv ;-D

Loď možná řídí někdo jiný, ale plavat umím, létat nikoliv a to nezmiňuju rozdíl v rychlostech. Jdi radši přiložit do kamen, ať jseš k něčemu užitečnej. :-P

+1/0
8.9.2011 15:23

Antonín, topič

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

Napsal jste: "proto nesnáším leteckou dopravu - že můj osud tam záleží na tom, jestli někdo jiný správně zareaguje. Podstatně líp se cítím, když držím v ruce volant a je jen na mě, co s ním udělám.

"

Snažil jsem se vám naznčit, že i na silnici váš osud záleží na tom, jestli někdo jiný správně zareaguje. Marně. Příště zkuste místo dětských pokusů o urážky trochu přemýšlet.

0/0
8.9.2011 15:40

Antonín, topič

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

P.S. pokud to plavání zmiňujete v souvislosti s plavbou do Ameriky či Austrálie, tak jste asi oceán viděl jen na fotce, žejo?;-)

0/0
8.9.2011 15:43

+Moravian+

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

Slysel. Az te firma posle na sluzebni cestu na jiny kontinent a ty ohlasis dva tydny budou potreba jen na cestovani, budou te urcite velmi chvalit za prozretelnost. :-P:-P

0/0
8.9.2011 15:14

dwarf

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

Máš potíže s porozuměním psanému textu?

0/0
8.9.2011 15:26

bar.bu.do

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

... až Polák v kamionu proti Vám usne a vjede do protisměru, držte se pevně ...

0/0
8.9.2011 15:07

dwarf

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

Vy se držíte volantu? V tom případě doporučuju kratší modlitbu - určitě vám neuškodí.

0/0
8.9.2011 15:30

jdobry

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

"nesnáším leteckou dopravu - že můj osud tam záleží na tom, jestli někdo jiný správně zareaguje"

Kazdy den jezdim kolem jednoho pamatnicku. Dotycny neudelal nic spatne, auto take v poradku. Skocil mu do cesty privesny vozik z protismeru. Cas na reakci parkicky nula. Stale myslite, ze je jen na vas co udelate?

0/0
8.9.2011 15:41

Wolffie

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

A co bys udelal dneska tady?

http://www.novinky.cz/krimi/244074-v-troskach-vozu-nemela-ctverice-sanci-prezit.html?ref=boxE

Pokud mi to nevzalo odkaz, tak mam na mysli tu nehodu u Hradce, kdy se predjizdeli dva kamiony v zatacce

a odnesl to osobak.

Tam predpokladam, ze bys stisknul tlacitko na desce a vysunuly se ti kridla jako na Fantomasove aute?

0/0
8.9.2011 16:40

Antonín, topič

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

V tom novým článku píšou, že zavadil o anténu a že letadlo prý hořelo už ve vzduchu, což je možné.

Pokud se ztratí tah už při vysoké rychlosti, tak nejde dělat nic, je to panna-orel, jestli brzdit a bourat, nebo to zvednout a bourat.

0/0
8.9.2011 15:05

demon3

Re: Pravděpodobný mi připadá ten důvod,

Anebo tenhle - "ke snížení tahů motorů muselo dojít ve velké rychlosti, pokud by totiž jejich výkon klesl dříve, pilot by stačil zastavit".

Osobně bych se vašich teorií zdržel a dal šanci vyšetřovatelům. ;-)

0/0
8.9.2011 20:08

thomas.angel

Jeden známý na Facebooku napsal tuto větu:

Hey Russia: with all that oil money, PLEASE start buying new planes. A já s ním souhlasím.

0/0
8.9.2011 14:33

Antonín, topič

Re: Jeden známý na Facebooku napsal tuto větu:

No, to je hezký, ale jak souvisí oil money ropných společností s letadlama aerolinek a jak obojí souvisí se státem...?

0/0
8.9.2011 14:46

dwarf

Re: Jeden známý na Facebooku napsal tuto větu:

Myslíš, že slušná část z těch oil money nejde do státní kasy??

Myslíš, že letecké společnosti nejsou kontrolované státem, že nemají licence k létání??

Četl jsi vůbec ten článek??

0/0
8.9.2011 14:59

Antonín, topič

Re: Jeden známý na Facebooku napsal tuto větu:

Státem kontrolované jsou, ale stát jim určitě nedává prachy na nákup letadel. Rusko není Francie.

0/0
8.9.2011 15:07

dwarf

Re: Jeden známý na Facebooku napsal tuto větu:

Ale dává jim licence, nebo bere. Prosimtě přečti si ten článek, je v něm docela slušně naznačeno, jak to v Rusku chodí ... Konkrétně tu část o Medveděvovi.

0/0
8.9.2011 15:34

Antonín, topič

Re: Jeden známý na Facebooku napsal tuto větu:

Já jsem článek četl a nikde tam není napsáno, že stát bude za prachy z ropy někomu kupovat letadla.

0/0
8.9.2011 18:54

+Moravian+

Re: Jeden známý na Facebooku napsal tuto větu:

Pitomcu je vzdy hodne, treba takovych co pausalizuji a nevi ze napr. hlavni rusky prepravce Aeroflot dnes jiz neleta s IL ci TU ale letovy park z velke vetsiny jiz obmenil za Boeingy a Airbusy. To stejne se ale neda rict o mensich firmach kterych je v Rusku spousta.

0/0
8.9.2011 15:00

newcoast

Pravdu

má ruský prezident pan Medvěděv.Ten by byl šťastný,kdyby už konečně Rusko nebylo považováno za zemi nepořádku.Rusko pokud se nevyhrabe z "nepořádku" ta je pořád k ničemu.Pozor neurážím v žádném případě.

0/0
8.9.2011 14:04

dwarf

Re: POKRYTECKÁ iDNES!!!

taky za nic?  člověk tady nesmí napsat ani nic o dinosaurech .. :-P ;-)

0/0
8.9.2011 14:46

dwarf

Re: POKRYTECKÁ iDNES!!!

Hmmm, vlákno smazali, ale můj příspěvek jim koukám uniknul páč byl zrovna na cestě ....... ;-D

0/0
8.9.2011 14:50

mira777888

vite kolik lidi

jenom dneska umrelo a nebo nevyslovne trpi a z tohohle se dela takova ani nevim jak to slusne nazvat.

+1/0
8.9.2011 13:09

corrompere

Re: vite kolik lidi

a ještě nějaký trouba chce dělat sbírku pro pozůstalé...Rv

+2/0
8.9.2011 13:33

MaaGor

Re: vite kolik lidi

a co jako, lidí je jak sr...., být nás půlka bude dobře

0/0
8.9.2011 13:38

Vuvuzel

Re: vite kolik lidi

já sem jeden, ty seš jeden, tak skoč z Nuseláku a bude nás půlka - podle tvých představ (a  mně to vadit nebude, neboj)  ;-):-P;-D;-D;-D

0/0
8.9.2011 14:16

MaaGor

Re: vite kolik lidi

no vy mi taky ne, jen kvůli vám abych je do pepíkova se mi nechce

0/0
8.9.2011 15:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.