- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Může se pokazit tisíc a jedna věc... no do letadla už nesednu. Při autohavárii přece jen šance přežít je, když se vám pokazí, můžete na rozdíl od letadla vystoupit.
zkus si vyhledat roční počet mrtvých při autohaváriích a leteckých neštěstích ... zjistíš, že letadlo je nejbezpečnější dopravní prostředek
jistě, když spadne, tak je těch mrtvých najednou výrazně víc, než u autohavárie, ale celkové počty hovoří jasně já budu létat dál
když viděl, že za letu teče z křídla olej. Upozornil letušku, která prý jen mávla rukou, naprosto si toho nevšímali. Šťastně přistáli a kámoš to dodnes vykládá s vyvalenýma očima. Rusové, to jsou fakt bohatýři. Vodku a pak davaj.
Velky prusvih managmentu letecke spolecnosti. At uz byla primarni pricina palivo nebo nejaka zavada na letadle, hlavni zodpovednost maji velice pravdepodobne na krku piloti. V normalnich leteckych spolecnostech funguji pravidla, skoleni, kde pokud letadlo vcas jeste na draze nedosahne potrebne vypoctene rychlosti V1/VR/V2 aby se odlepilo, tak piloti musi prerusit start, rychlost je vypoctena podle parametru letiste, aktualni vahy letadla, podminek pocasi, a tohle pilot zda se ignoroval, snazil se odlepit za kazdou cenu i kdyz videl ze potrebnou rychlost nedosahne vcas aby mel moznoist bezpecne prerusit start a zastavit.
Jinak jasne, nehody se stavaji, Rusove jsou casto excelentni piloti, to souhlas, ale disciplina, nejaky rad a dohled nad dodrzovanim predpisu... to uz je horsi
[candle] za vsechny zahynule v tomto letadle :-(
...selský rozum mi velí nenajímat si na charterové lety společnosti, která měla opakovaně problémy s povoleními k provozu či lety do EU. To asi svědčí něco o jejich managementu, od kterého se pak odvíjí úroveň údržby, pilotů atd.
... a při jejich platech ...
kilometrů , vždy v pohodě a bezpečně !!
Tisíc a jedna věc mohla být příčinou havárie a vůbec nemusela souviset s tím kdo letadlo vyrobil,provozoval či pilotoval.Stala se tragédie k jakým občas dochází.Jistě se za pár týdnů či měsíců dovíme co bylo příčinou.Teď by se jednalo jen o zbytečné spekulace.
...je smutné, jak tu někteří šijí do Rusů - proberte se, už neni studená válka, ale "Sovětský svaz" se přesto mnohdy neoprávněně dočkává slaboduchých komentářů typu "Nojo, Rusáci, vožralej pilot, sračkový letadlo, komouši podělaný, určitě to udělali schválně bla bla bla..."
jen taková ne moc známá zajímavost: v 50.-70. letech byly statisticky jednou z nejnebezpečnějších aerolinek vyspělejší části světa naše slavné ČSA, přičemž za podstatnou část nehod mohli chrabří čeští a slovenští piloti.
Muzes to podlozit nejakymi cisly nebo uvest zdroj ?
ale pokud by platilo, co tady mistni znalci tvrdi, ze rusko je banda flakacu, tak pak jejich stroje maji neuveritelnou spolehlivost.... jinak, pravdepodobnost havarie letadla je mikroskopicka, ale bohuzel nenulova, vsude na svete..
sportovní tým se stávaly i v minulosti. Vzpomeňme jen Mnichov 6.února 1958, kdy ve sněhové vánici havaroval let BE609 a zahynuly skvělí mladí hráči Manchestru United, vracející se po vyhraném zápase z Bělehradu!
Sport baví mnoho lidí. Třeba zrovna hokej je pro Čechy, ale pro Rusy, sportem č.1 a Jaroslav je skutečně vynikající tým, navíc úzce spjat i s českým hokejem. Proto tato havárie zasáhla moc lidí! RIP
tady je porad c.1 fotbal,ale asi fakt uz ne dlouho..