Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dvojí metr při hlasování za kolegu. V Česku to prošlo, Radičová odešla

Incident ve Sněmovně, kde poslankyně Jana Drastichová z VV podváděla a obsluhovala i hlasovací karty svých dvou kolegů, není v českém parlamentu první svého druhu. Když před lety Miroslav Beneš z ODS hlasoval za Václava Brouska, o mandát nepřišel. Naopak na Slovensku se v roce 2009 Iveta Radičová mandátu vzdala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ka Lu Sek von Zlo Děj

Dovolím si podotknout že se hrdinně "obětovala"

za dva poslance VV a to Bártu a Johna. Vzdejme ji čest ;-D[>-]V

+9/0
7.9.2011 20:21

Bijec modrých kanců a VeVerek

Re: Dovolím si podotknout že se hrdinně

R^;-DR^

0/0
8.9.2011 9:34

Lojza Žalud

Této koalici

PROJDE VŠECHNO, S TÍM SE ČESKÝ VOLIČI HOLT MUSÍŠ SMÍŘIT.....

;-D;-D;-D

0/0
7.9.2011 20:11

zberanek

VV naprosto zbytečná strana

Naprosto zbytečná strana, a to ještě to omlouvala Peak tím, že je snad málo žen v PS. Takovéto ženy tam ale nemají co dělat. Jedna má trafiku a další podvádí, další má v bytě štěnici. To je zkrátka strana VV.

0/0
7.9.2011 19:53

vencac

Veverky jsou ostudou českého parlamentu a doufám že ti

co je volili si sypou popel na hlavu. Komu že to nalítli. Ať už soudíme zda karty vyndavala nebo zandavala je uplně jedno. Důležité je že poslanci z VV mají parlament za holubník. Není možná novinou, že onen konkrétní poslanec, který nebyl schopen vyndat svojí kartu při odchodu z poslanecké sněmovny byl Radek John. Pokud takto VV schvalují jednotlivé zákony začínám přemýšlet o tom jak celá strana (ne)funguje na svých resortech.

A že je na čase aby už voliči konečně pochopili, že takovéto pokusy Machů, Bártů a kdo ví koho jsou jen vyhozeným hlasem.

0/0
7.9.2011 19:43

zberanek

Re: Veverky jsou ostudou českého parlamentu a doufám že ti

Bohužel, všechny strany v PS jsou vyhozeným hlasem. Hodně to stojí daňové poplatníky. Poslanci těchto stran se starají jen o korupci a nebo jsou naprosto neschopní.

+1/0
7.9.2011 19:54

nerat

veverky se opět předvedly

To snad není pravda.V programu mají boj proti všemu ale vlastní podvody a korupce , uplácení jim je zcela vlastní.Čeho se od této perspektivní strany ještě dočkáme?Rv

0/0
7.9.2011 19:05

svatáDala

Za takový

podvod či prohřešek by měla jmenovaná odstoupit a vypadnout z VV!!!!!!!!!

Je to to samé, kdyby si kolegové vzájemně "píchačkami" hlásili příchod a odchod z práce, aniž by byli přítomni!!!!!!!!!!

To, že si přidávají přílepky jak se jim zlíbí je hnusárna a k tomu takovéto další a další lumpárny??!!

Vyházet to všechno, zrušit PS a Senát a místo toho jen několik lidí z každé politické strany nad 5% a udělat tzv. komoru. Na co živit taková p...........a, která se jen pachtí za svým. Zrušte ten "chlívek" plný humusu!!!!!!!!;-€

+2/0
7.9.2011 18:28

CHYREN

Šmanko(ko)te, to je maska..

kdo jí dal hlas??8-o

0/0
7.9.2011 17:07

popetr

Pane redaktore Kopecký

zpráva neuvádí, jak budou potrestaní falešní přítomní - nepřítomní poslanci. Jako občan bych za jejich podvod udělal to samé. Ona nehlasovala, pouze chtěla poctivý stav ve sněmovně. Poctivost je podvod?

0/0
7.9.2011 15:27

jejda to jsem ja

Re: Pane redaktore Kopecký

Poctivost sama ;-D;-D

0/0
7.9.2011 15:44

Ka Lu Sek von Zlo Děj

Re: Pane redaktore Kopecký

Bárta už je stáhan a ten druhý nějaký John , prý si bude muset oholit vous

0/0
7.9.2011 19:58

bo55bo

pripad Radicova

I.Radicova hlasovala za kolegyni, ktera dany zakon predkladala a stala za kecpultem, tudiz nemohla bezet ke svemu stolku. A Radicova ferove uznala, ze ani to nemela delat a vzdala se mandatu. Slusny postup, u nas to zatim nedokazal nikdo.

0/0
7.9.2011 15:22

daBmV

nejserioznejsi denik. CHA

v prvnim clanku se priznala sama, ve druhem uz na to upozornila CSSD? radicova aktivne hlasova, zatimco tahle spis zamezila zneuziti (ac v rozporu s jednacim radem), tzn dopustila se formalniho pochybeni a mela by dostat primereny trest (stejne jako john s bartou). Jak podvadela? trestny cin podvodu je definovan v zakone, ale at to ohybam jak chci, zadny prospech pro ni v tom nemuzu najit.Rv

0/0
7.9.2011 15:10

jejda to jsem ja

Re: nejserioznejsi denik. CHA

Samozřejmě, že by zasloužila pochvalu pane poslanče....;-D;-D;-D....žádný trestný čin nespáchala, tak co......a vůbec, podvůdek pro dobro věci není podvod...a zabití nepřítele není vražda....a okradený si měl svoje věci líp hlídat....a právní stát musí rozlišovat kdo jaký čin spáchal.......a možná by se za vraždu mohly ukládat vysoké peněžní pokuty...aby to nebylo pro každého.....prostě, takový nadstandard pro nadlidiRv bojím se vás a vašich názorůRv

+3/0
7.9.2011 15:40

jesterkasploutvema

hodinky vs holinky

oba pripady bych nesrovnaval. VVrka za ikoho nehlasovala, narozdil od Radicove. VVrka pouze dala do poradku to, ze tam VVrkari nebyli. Spise bych trestal je, ze imituji praci ve snemovne pouhym vlozenim karty do hlasovaciho zarizeni.

Zkuste si "odpichnout" v praci a pak se bavit v satne.

0/0
7.9.2011 14:50

Jerry7650

Re: hodinky vs holinky

Tím, že odpíchla 2 poslance snížila o 2 hlasovací kvórum. Defacto se její konání rovná hlasování za jednoho poslance. Je to naprosto stejné, co udělala Radičová.

Pokud tam ty karty byly zastrčené, potřebovala koalice o 1 hlas více, aby něco prošlo.

0/0
7.9.2011 15:29

pakunc

Radičová je formát, což prokázala (mj.) zveřejněním nátlaku

velvyslanců ve věci omezení zisků farmaceutických firem. (Náš pan premiér to neudělal.)

Jak se paní Drastichové líbí její omluva kolegyní Peake, která ji hájila tím, že je žena? Já bych si z toho vyvodil, že ostatní mě mají šanovat, protože jsem ani tak nepodváděl, ale spíš se ukázala moje hloupost.

0/0
7.9.2011 14:27

m4xp0w3r7

stejné jako u Radičové

Je to úplně stejný podvod, jako kdyby za ně hlasovala. Tím že je odhlásila, stačilo míň hlasů ke schválení, než kdyby na to nesahala. Čili podváděla za účelem získání výhody pro koalici. Což je pro VV, vzhledem k ostatním kauzám prkotina, viz. neuvěřitelné prohlášení legislativní šéfky vlády od VV, že o nic nejde.

+3/0
7.9.2011 13:48

hzahza

Re: stejné jako u Radičové

a neuvedla naopak evidenční stav na stav skutečný. Naopak by se jí mělo poděkovat ;-D

+3/0
7.9.2011 13:52

bkv

Re: stejné jako u Radičové

Až na to, že to může udělat pouze předsedající a ne poslankyně

0/0
7.9.2011 15:16

seelen

Re: stejné jako u Radičové

Trafikantka Peake?? to je pouhá figurka jako svého času Melčák nebo Pohanka.

+2/0
7.9.2011 14:16

daBmV

Re: stejné jako u Radičové

a nestacilo tim padem taky min hlasu k zamitnuti?

0/0
7.9.2011 15:02

jejda to jsem ja

Je to jako stále.....

Ano, je to porušení pravidel, ale nám se to hodí........tak to nemůže být podvod.......jo když kdyby to udělali ti druzí!!!!

Sakra pochopte už konečně, že pokud budete omlouvat lumpárny, podvody a podvůdky podle barvy kabátu, vymstí se to všem......a jenom b.l.b si myslí, že to nestojí za řeč. Falešné hlasování, falešných politiků s falešnými tituly skončí falešnou morálkou bez pravidel. ....:-(:-(:-(;-O

+7/0
7.9.2011 13:44

666999666

Re: Je to jako stále.....

R^ Popsáno přesně ;-)

0/0
7.9.2011 13:49

Borracho de Kalosko

Re: Je to jako stále.....

R^[>-]R^

0/0
7.9.2011 13:59

KarlKubrt

Re: Je to jako stále.....

R^

0/0
7.9.2011 14:06

seelen

Re: Je to jako stále.....

R^!!

0/0
7.9.2011 14:18

666999666

Sakra opravte mě jestli se mýlím,

ale nebyly to veverky, které před volba chtěly zavést slušnost , pořádek a vymahatelnost zákona? ;-DRvRvRv

+5/0
7.9.2011 13:36

m4xp0w3r7

Re: Sakra opravte mě jestli se mýlím,

Jo, ale jen když se to Bártovi hodí. V

0/0
7.9.2011 13:38

12mmmm12

Re: Sakra opravte mě jestli se mýlím,

R^;-D

0/0
7.9.2011 13:47

popetr

Re: Sakra opravte mě jestli se mýlím,

A jaky je trest pro podvodné poslance, kteří tam byli - nebyli? 8-o

0/0
7.9.2011 15:24

Glock Mark XVIII

pan novinář srovnává hruška a jablka

Pane Kopecký, dokážete najít 3 zásadní rozdíly mezi chováním obou paní poslankyň? 8-o8-o8-o

0/0
7.9.2011 13:36

Borracho de Kalosko

Re:je jich víc než 3ks

1 rozdíl ta naše to udělala naráz za dva poslance a to za předsedy posl klubu Bárty , a poslance Johna

2 vymluva na nezkušenost -  u místopředsedkyně poslaneckého klubu ???

3 bylo to na základě SMS od Bárty , na Slovensku na základě ústní dohody

4 na rozdíl od Radičové není babochlap ale obyčejná VeVerka   s mozkem o velikosti lískového oříšku, což ji možna dle vás omlouvá

+2/0
7.9.2011 13:57

daBmV

Re: Re:je jich víc než 3ks

Barta je politicka strana ze ma poslanecky klub? ale cestinu nechme stranou, ta tady v diskuzch trpi stale. spis by me zajimalo, kde jste vzal zarucene overenou informaci o sms od Barty?

0/0
7.9.2011 15:01

jenda3

Slováci nám jdou příkladem ve více věcech

+1/0
7.9.2011 13:33

slatin

Nerozumím srovnání s Radičovou

Když někdo hlasuje za jiného,je to podvod.Ale ta paní z VV jen vyndala hlasovací karty ze zařízení,tedy nehlasovala,jen upravila počet přítomných poslanců VV na skutečný stav.....Pokud je tady poslanec, ať to vysvětlí, v čem je ta "zrůdnost " tohoto aktu...

0/0
7.9.2011 13:23

jenda3

Re: Svatá prostoto

Ano, ona jen porušila hlasovací řád jiným způsobem

0/0
7.9.2011 13:34

Glock Mark XVIII

Re: Svatá prostoto

Jistě, hlasování o návrhu by měla Sněmovna zrušit a znovu opakovat. Té paní poslankyni stanovit přiměřený trest za neoprávněnou manipulaci s hlasovacími kartami svých kolegů.

0/0
7.9.2011 13:39

Glock Mark XVIII

Re: Svatá prostoto

A taky potrestat ty lemply, co tam ty svoje hlasovací karty zapomněli a odkráčeli ze sálu.

0/0
7.9.2011 13:40

Borracho de Kalosko

Re: Svatá prostoto

vy jsta takhle nazval Bártu a Johna ??? BuBu ABL ;-D

0/0
7.9.2011 13:58

Paa1

Re: Nerozumím srovnání s Radičovou

Typicky česká reakce, okecat to, zahrát do autu.

+3/0
7.9.2011 13:40

proost

Hlasování

Pokud mě paměť neklame, tak hlasování o zákonech je snad tou nejzávažnější činností, kterou pánové poslanci mají vykonávat. A podvádět při této činnosti je podle mě naprosto nepřípustné. Takže jakékoliv bagatelizování toho co se stalo není na místě a pokud VV sami nedokopou zmíněnou poslankyni k odchodu, tak u mně ztratí i poslední zbytky kreditu, které snad ještě měly. Prostě princip padni komu padni, pokud to náhodou nebude mně. ;-O

+2/0
7.9.2011 13:22

popetr

Re: Hlasování

Souhlasím, nepřítomní, co se hlásili jako přítomní, okamžitě odstupte!!!;-O;-O;-O!!!!

0/0
7.9.2011 13:25

Honza H

Re: Hlasování

Jednak: Nešlo o hlasování o zákoně, ale o proceduře (zda se bude hlasovat po 14. hodině). A potom: Šlo o formální pochybení - měla vznést žádost na předsedající a ne to řešit sama. Nehledě na to, že dva hlasy nehrály v té chvíli žádnou roli.

0/0
7.9.2011 14:03

daBmV

Re: Hlasování

napadaji me rceni o tonoucich a steblech, pripadne psovi a holi. je to presna jak pisete. mela by byt potrestana stejne jako ti dva sasci, co tam ty karty nechali podle stejneho radu, proti kteremu se provinila. reci o podvodech a podobne jsou fakt mimo.

0/0
7.9.2011 15:06

popetr

Už se to provalilo, nepřítomní šli fasovat viagru

aby byli v plné kondici a poslankyně se bála, že po jedné dávce to nezvládnou. Proto je odhlásila. Oni totiž byli v rauši viagry už v této době. Otázka zní: kdo s kým? ;-D;-D;-D když byli dva? On s ním, ona s ním, ona s ní....;-D;-D;-D

0/0
7.9.2011 13:08

náhodný kolemjdoucí

Re: Už se to provalilo, nepřítomní šli fasovat viagru

Máš zjevně nějaký problém. Jinak netuším, proč je třeba v každém příspěvku zmiňovat viagru.

0/0
7.9.2011 13:10

popetr

Re: Už se to provalilo, nepřítomní šli fasovat viagru

Protože je to in, on a on, ona a ona a kdo je proti, je impotent jako Bátora. Ten zastává klasiku.;-D

0/0
7.9.2011 13:24

Borracho de Kalosko

Re: Už se to provalilo, nepřítomní šli fasovat viagru

fuj že by holobrádek  Bárta s fuzgou Johnem ;-D ... toť velmi nechutné Rv

0/0
7.9.2011 14:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.