- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Migu 31 se blíží konec životnosti .Takovejch nehod bude přibejvat , jako každému starému letadlu
nebo sopečný spad, ale stíhačka? Poněkud neobratný obrat.
Idnes se trefil a ke zprávě dal správnou fotku. Večer se půjdu ožr.. půjdu to oslavit.
Buď rád,že neletěli Suchojem T-50... To bys na fotce idnes viděl leda tak pragma faulo
tady se zase sešlo odbordelníků na skvělou, skvělejší, ba nejskvělejší sovětskou techniku. My jsme asi fakt národ talentů (aspoň dle průzkumů si to o sobě myslí kde kdo, že je zneuznaný génius).
Ale k věci - protože není zatím známo, z jakého důvodu k nehodě letadla došlo, vůbec bych nespekuloval. Sice není pravděpodobné, že se to vůbec dozvíme (zvlášť když jde o vojenské letadlo), ale třeba se něco časem objeví. Co by mě ale zajímalo je to, proč se piloti nekatapultovali. Z informací v článku jde jenom spekulovat a to se mi moc nechce. Ale zkusím to - buď došlo opravdu k výbuchu a piloti byli mrtvní nebo v bezvědomí (neschopní v tu dobu letadlo ovládat), nebo se snažili mašinu zachránit a nevyšlo jim to. Každopádně škoda dvou životů.
pst. Ticho, nebo budeš označen za spekulanta.
Jinak průběh (stalo se to poblíž domovské základny, z letadla se nejprve kouří a pak až teprve bum) naznačuje, že hypotéza - pokoušeli se stroj zachránit a výbuch neočekávali - bude správná.
No ... stáva sa aj v lepších rodinách, že ... choď na http://micom.net/oops/ a tam si pozri F14aExplosion.wmw
V tomto smyslu totiz MiG-31 neni stihacka. Je to spis velmi rychle letajici radarova stanice s na svou dobu velice vyspelym systemem prenosu dat - stroje mohou operovat ve ctvericich desitky kilometru od sebe a vse, co "vidi" jeden, se zobrazuje i ostatnim. Pokryji tak siroky pas uzemi, nad kterym vyhledaji potencialni cile, ktere nici raketami s dlouhym dosahem. Zadne souboje.
Ani MiG-25 neni "klasicka" stihacka, byl urceny puvodne proti XB-70 a pak SR-71. Tedy zadne manevry, ale rychlost a dostup. MiG-31 ma proti nemu vyssi rozpeti i hmotnost, je trochu pomalejsi a jeste hur manevruje, ale zato je nabity elektronikou pro vedeni vzdusneho boje na dalku.
servus
heh! jsi nevidel krasny stroj! tohle je krasny stroj! http://www.youtube.com/watch?v=IdbpMOWGYGk
prý má povolené o 50% větší přetížení a pod věci se tu člověk dočte Všechny stíhačky už hodně dlouho létají na hranici bezvědomí pro pilota. I kdyby rusáci stavěli stíhačky na 15G je jim to prd platný. A za posledních 50 let pokud vemete ztráty ve vzdušných bojích, dopadlo to vždy pro ruské stroje tristně. Proč se tady vytahují nějaké simulace, když skutečnost je celkem jasná
Rejpale, o 50% větší povolené zatížení je oproti Mig-25 (4g vs 6g). Nauč se číst, když už nic jiného.
Jinak nevím, kde jste dělal zkoušky na vojenského pilota vy, ale u normálních armád když nevydrží krátkodobě 7g, tak ho do stíhačky nepustí. Teprve až 4,5 generace překonala hranice lidských možností, do té doby ty géčka byla nižší a ne proto, že by chtěli chránit pilota. A to je záležitost, řekněme posledních 20ti let.