- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Místo nesmyslného omezení reklamy stačilo zrušit koncesionářské poplatky, ČT by nám hezky zeštíhlela o diváky by musela pečovat a většina (za kterou poslanci údajně bojují :) by byla spokojená.Jenom při zeštíhlování by se mohlo "nezodpovědně" zrušit pár dobře placených míst předurčených pro politické mrtvoly a to je zřejmě v této zemi nepřípustné :(
To je přesně naopak. Oni hledají záminku, aby poplatky mohli zvýšit. Reklamu z čt převezmou soukromé televze (zafungoval lobbing soukromých televizí), a česká televize bude ve ztrátě a tím pádem bude muset zvýšit koncesionářské poplatky. To jsou dvě mouchy jednou ranou. Zase se jim povedlo o něco víc ostříhat nás ovce.
zbytečný tah, místo reklam budou stále se opakující upoutávky na jiné pořady. Takže přepínat budem stejně, jen bude mít ČT míň peněz.
Na to se dá říct jen jediné: pokud se raději dívate na teleshoping (např. keramické nože) než na upoutávky (např. na Nat. Geografic), musíte holt zamáčknout slzu.
Ale proč proboha na ČT2?
Zákaz reklamy se týká i Product placementu?