Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Matka zavražděných dětí opustila nemocnici, soud ji poslal do vazby

Okresní soud v Hradci Králové poslal do vazby 36letou matku podezřelou z vraždy čtyř dětí v Širokém Dole na Svitavsku. Jednání proběhlo přímo ve fakultní nemocnici, kterou ale žena odpoledne opustila. Sanitka ji převezla na psychiatrické oddělení vězeňské nemocnice v Brně-Bohunicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mražená spermie

***

Že se až takhle projeví jsem nečekal. Otce dvou dětí znám osobně, taky pěkný rapl.

0/0
7.9.2011 8:46

NejeHa

Žádný soud na světě

jí nemůže dát horší trest, než muset zůstat naživu a sžírat se tím co  udělala. (UDĚLALA-LI to, tím spíš, BYLO-LI to "v pominutí mysli".)

;-(;-(

0/0
6.9.2011 0:46

viveka

Re: Žádný soud na světě

Já myslím, že počká na příležitost a stejně si to hodí.. ;-(

0/0
6.9.2011 7:24

édlvais

vražda dětí

Myslím, že samotná matka by se neměla odsuzovat,i když zavraždit své dětí je něco nepředstavitelného , hrozného a omluvitelného pouze duševní nemocí. Připadá mi,že hlavní díl viny padá na hlavu druha (manžela) a hlavně jeho rodičů,kteří-dle článků v novinách-nepřijali jí samou a její děti do rodiny.Souhra všech těhto okolností a minulosti dané osoby,může zavinit i takovou tragédii.

+3/0
6.9.2011 0:22

vedoucí oddělení cenzury ÚV ČSSD

Re: vražda dětí

Jenže těch otců je mnoho a rodičů těch otců ještě víc. Z toho by se zbláznil snad každý.

+5/0
6.9.2011 7:57

Beter

Re: vražda dětí

To nevěděl, když jí dělal poslední dítě?

0/0
6.9.2011 16:36

síma25

Re: vražda dětí

Aha, takže když si můj příbuzný přivedl jako partnerku ženu, která mi neseděla a tudíž jsem ji nepřijala a nechovala jsem se k ní přátelsky, znamená to, že když jí hrábne a vyvraždí půl famílie, že na mou hlavu padá díl viny? Vážený/á, přijetí do rodiny si člověk musí zasloužit, to není samozřejmost, na kterou má právo každý.

0/0
6.9.2011 10:41

inkognito79

Re: vražda dětí

obecně máte pravdu, v tomto případě ale už jedna žena z rodiny utekla a ten pár se zrovna přestěhoval směrem od rodiny,

ale těžko soudit z toho mála co se dovíme

0/0
6.9.2011 11:32

lesní zvěř

Chudák paní.

Nemocná. Nepříčetná. Až ji vyléčí, čeká ji hrozné utrpení, až pochopí, co udělala...;-(

+3/0
5.9.2011 22:08

referentka

Re: Chudák paní.

je to hrozná tragédie...je mi jí moc líto...:-/

+1/0
5.9.2011 22:56

zuzamed

a tohle budeme do konce zivota zivit

nejak me nenapada nic slusnyho tak nic nenapisu

0/0
5.9.2011 20:09

síma25

Re: a tohle budeme do konce zivota zivit

Tak zatím je ve vazbě, tj presumpce neviny. Nicméně pokud to udělala, měla by být doživotně izolována od zbytku společnosti. Pokud se zbláznila, do blázince s ní a do smrti nepouštět, aby to nemohla zopakovat - nikdo nevíme, co se takovému člověku může honit škeblí, když míjí na ulici naše dítě. Pokud to byla vražda, zavřít až zčerná. Co mě na tom ale vážně žere je, že nám takový odpad společnosti tahají do štatlu;-€

0/0
5.9.2011 20:19

zuzamed

Re: a tohle budeme do konce zivota zivit

to radsi at je ve vezeni, na psychiatrii bude stat daleko vic penez ktere bude potrebovat nekdo potrebnejsi. a ve vezeni ji to urcite rad nekdo vysvetli i bez prasku, rucne a strucne

0/0
5.9.2011 20:25

síma25

Re: a tohle budeme do konce zivota zivit

To máte bohužel pravdu, o té ekonomické stránce věci, ale pokud je opravdu psychicky nemocná, nemůže za to. Ani nemusela vědět, že je blázen, neléčila se a takhle to dopadlo. Navíc z blázince může snáz utéct a vraždit dál. Ale i pobyt ve vězení stojí pěkný balík, takže pokud to skutečně udělala, dala bych jí prostor se oběsit znovu a tentokrát pořádně. Jenže zatím ani nevíme, jestli to skutečně udělala, takže bych s nějakými soudy byla opatrná.

0/0
5.9.2011 20:50

Josefprav,

Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

ale každé s jiným chlapem?

+5/0
5.9.2011 19:48

síma25

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

A jak jste na to přišel, že měla každé s jiným chlapem? Psali to na novinkách, nebo na blesku?

0/0
5.9.2011 20:13

S ČSSD do boje proti demokracii

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

V telebedně v hlavních zprávách. Asi nezafungovala cenzura feministek.

0/0
5.9.2011 21:45

Demagog z Lidového domu

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

Řeší se, kdo pohřbí ty zavražděné děti. Ke dvěma se našel otec, pro ostatní se uvažuje o sbírce, aby nebyly spáleny bez jakéhokoliv obřadu na obecní útraty. Jedno žádného (úředního) otce ani nemá.

+3/0
5.9.2011 23:26

LUCKA.KOBRA

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

na NOVĚ nebo v Blesku, to je v celku jedno. Hlavně, že je z toho senzace

0/0
6.9.2011 7:59

referentka

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

víš, život je divný...ona měla  nejdřív jedno dítě s jedním chlapem...nevyšlo to, rozešli se, pak měla dvě děti s dalším chlapem a on se na ně vykašlal...no a teď si myslela, že našla štěstí a bohužel jeho rodina , jak to vypadá podle informací,  je nepřijala...co chceš dělat?...ona to vyřešila tak, jak to vyřešila...bohužel to přežila...:-/

+1/0
5.9.2011 22:56

Demagog z Lidového domu

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

A kdo to má za ni řešit? U jednoho dítěte ani neví, s kým ho má; do rodného listu ani nemohla uvést otce. Její pojetí životní dráhy nemohlo dobře skončit. Stále čekala nějakého prince na bílém koni a přitom sama ....

+3/0
5.9.2011 23:22

LUCKA.KOBRA

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

kde berete tu jistotu, že neví s kým první dítě má?? Kvůli tomu, že ho nezapsala do rodného listu?? Ale jděte někam, těch důvodů, proč tam není jméno otce může být spousta. Nemusí to být rovnou k...a. Ale podle vaši pokřivené morálky, máte hned s každým jasno.

0/0
6.9.2011 7:59

vedoucí oddělení cenzury ÚV ČSSD

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

Tady to snad zase tak složité není;-)

+3/0
6.9.2011 8:22

LUCKA.KOBRA

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

opravdu to neznamená, že je to běhna, která dá každému.

0/0
6.9.2011 8:53

Bývalý volič ČSSD

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

Někoho vynechala?

0/0
6.9.2011 11:04

LUCKA.KOBRA

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

pravděpodobně vás, a to vás žere tak, že si nevidíte do pusy

0/0
6.9.2011 11:11

Bývalý volič ČSSD

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

Tak takovýhle materíál jsem vždy obcházel obloukem. A jak vidím, tak mé podvědomí mne vedlo dobře.

0/0
6.9.2011 11:40

LUCKA.KOBRA

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

odsoudit někoho koho vůbec neznáte je velmi přízemní.

0/0
6.9.2011 11:48

Bývalý volič ČSSD

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

Každá samice (pokud je normální) svá mláďata chrání. A nemstí se na nich za svůj zpackaný život. Mít děti neznamená jen požitek 9 měsíců před jejich narozením, víme?

0/0
6.9.2011 12:05

LUCKA.KOBRA

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

požitek 9 měsíců. Myslíte to zvracení nebo tahání břicha?? Jak víte, že si na nich vybila svůj zpackaný život? Podle sebe soudím tebe?

0/0
6.9.2011 12:27

Bývalý volič ČSSD

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

Podle sebe tebe nesoudím. Děti nikdy nezabíjím a vraždu dětí tvrdě odsuzuji. A těhotenské břicho se netahá celých 9 měsíců, zeptej se kamarádek, jak probíhá těhotenství a co se děje v té chvíli, které se říká početí.

0/0
6.9.2011 12:53

LUCKA.KOBRA

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

kamarádek se ptát nemusím. Začátek jsem prozvracela a až do poloviny mi bylo mdlo a k tomu to břicho. Píšete kraviny a pak ještě slovíčkaříte:-/ Moje chyba, mělo mi dojít hned, že s pokrytcem je veškerá diskuze zbytečná

0/0
6.9.2011 13:00

uhllik

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

Zvracet při sexu je hodně uchylný.Kam ten svět spěje..?;-D

0/0
6.9.2011 14:39

LUCKA.KOBRA

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

já nepsala při početí

0/0
7.9.2011 8:34

My, revizoři MHD, volíme ČSSD!

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

Nadávkama to začíná a vražděním dětí končí...

+3/0
6.9.2011 15:26

LUCKA.KOBRA

Re: Co to je za ženskou, když má čtyři děti,

které slovo z těch co jsem napsala je nadávka? Nejste přehnaně přecitlivělý?

0/0
7.9.2011 8:35

referentka

největším trestem

stejně je, že přežila...neumím si představit horší trest...:-(

+4/0
5.9.2011 19:42

lesní zvěř

Re: největším trestem

Máte pravdu....:-(

0/0
5.9.2011 22:09

pavel.n

tragedie

přeji jen bohu - otci  , aby tuto ženu ochránil..je to tragedie , která se stala a pro tuto ženu velmi těžká - prosím - dopřejte této ženě alespoň trochu soucitu - její tragedie nemá náš obzor !

+3/0
5.9.2011 19:36

chataricek

Re: tragedie

Napsal jste to dobře, podepisuji...

+2/0
5.9.2011 21:41

lesní zvěř

Re: tragedie

Souhlasím Je mi jí moc líto.

+1/0
5.9.2011 22:11

viveka

Re: tragedie

R^

0/0
6.9.2011 7:27

Bobrufka

Pokud by utekla, tak by ji nespíš našli někde v lese viset

0/0
5.9.2011 16:43

wwwand

Re: Pokud by utekla, tak by ji nespíš našli někde v lese viset

Přesně tak. Je to prostě tragédie, a i pouze ze zpráv z tisku se zdá, že to nebyl čin sadistky ale spíš čin opravdu v pomynutí smyslů, prostě takové malé osobní šílenství. I to se stává, tady s hroznými následky, ale šílenství je přecijen pochopitelnější, nežli když podobnou hrůzu provede někdo s rozmyslem, třebas pro prachy. Pokud se to stalo jako projev šílenství, pak patří do léčebny a ne do basy. Pokud by se něco takového stalo jako projev absolutní neúcty k životu a hamižnosti jdoucí přes mrtvoly (jako u těch partiček co třebas prodávají "bílé maso" do nevěstinců) tak bych se nerozpakoval použít "oko za oko, život za život" a hledal bych nejbližší strom...

+6/0
5.9.2011 16:59

tromoua

Re: Pokud by utekla, tak by ji nespíš našli někde v lese viset

Je to hrozna tragedie.Az si ta chudak mama uvedomi co zpusobila,stejne nebude chtit zit.Urcite nebyla svepravna,kdyz ty deti zabila.

+4/0
5.9.2011 18:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.