Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus má o svém intelektu vysoké mínění, radila ambasáda do USA

Americké velvyslanectví v Praze poslalo před cestou Václava Klause do USA v březnu 2007 americkým politikům rozbor jeho osobnosti. Depeše, kterou zveřejnil server WikiLeaks, měla usnadnit vzájemná jednání a pomoci porozumět povaze českého prezidenta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ramon68

Vševědoucí

Všude byl, všechno ví a odevšad má tužku. ;-D

0/0
16.9.2011 19:09

Pravá Míra

hodnocení má chybku

není uvedeno, za koho V. Klaus (kromě sebe) vlastně kope. Jsem přesvědčen, že za Rusko. Už tím, koho má vedle sebe, koho podporuje....zpochybňuje vše, rozděluje společnost důrazem na pseudoproblémy, potíže státu ho zjevně nezajímají, ne-li těší...Od roku 1996 nevyslovil jedinou positivní myšlenku:-(

0/0
5.9.2011 12:37

blanka

Co to ma byt...

rozbor ponekud pofiderni a hlavne z r. 2007...od te doby se hodne zmenilo...

0/0
5.9.2011 10:45

Tazwoman

A nejlíp umí

strašit sudetama.To mu lidi stále baštěj. :-/

0/0
3.9.2011 17:04

Lumir_B

Re: A nejlíp umí

Ale vždyť nikoho nestraší. Pouze poukazuje na nutnost vymezit nějakou čáru, za kterou by se už nemělo jít, protože jinak ty diskuze nikdy neskončí.

Tady je z jedné strany silný, vytrvalý a systematický tlak na proměnu vnímání tohoto historického problému....samozřejmě ze silně subjektivního pohledu. Z druhé strany apatie nebo ochota přisluhovat za nějakou formu odměny (dotace, studijní pobyt, medaile, pochvala, otištění článku..).

Je dobře, že někdo s jeho autoritou řekne, že někde by se už měla udělat tlustá čára.

0/0
3.9.2011 21:23

Prophet

Naše chování stojí moc peněz.

Moc mi nejde dohromady, aby člověk s jedním synem postiženým a druhým se spadlou tváří mohl být úplně přezíravý, ale kus arogance v sobě má. Avšak zapadá do běžného kolorytu této zěmě, kde je 80% lidí buď zcela nebo do 50% zdeformovaných vysokým sebemíněním a arogancí. Být Bůh, tak to tu vyhladím a začnu znova s vetknutím velké pokory. Jen co nás, stát, lidská arogance a všechno vysoké sebenadhodnocení stojí peněz. Lidi se uráží, pak zabíjí, musí do vězení, my je musíme živit. Mě vyhodilo z práce vysoké sebemínění mého šéfa. Nebýt všudypřítomné arogance, nebyly bychom právní stát. Stojí to víc peněz, než dovést do škol slušné chování, ekologii a všeobecnou bezpečnost chování. Jisté občan. sdr. tady vyčistilo kousek lesa, jednak si za to nechalo zaplatit a pak -znovu to lidi devastují. Naše chování stojí moc peněz. Jako ekonom by si to mohl Klaus spočítat nebo nechat spočítat. Docela by mě takové číselnictví i zajímalo.

0/0
3.9.2011 12:42

Přátelský

Hodnocení prezidenta Klause

Je to opravdu dost výstižné hodnocení. Klaus je velmi chytrý a schopný, přílišný liberál a s jeho názory často nesouhlasím. Stejně jako on se však bojím nebezpečí postupné ztráty naší národní suverenity a to nejen díky našemu členství v EU. Je potřeba pěstovat naši národní hrdost už od školy a také v médiích. Ne všechno u nás je či bylo špatné a ne všechno cizí je dobré a příkladné. Nepodceňujme se, ale věnujme se více vzdělávání a výchově mládeže.

+3/0
3.9.2011 10:09

karel-smíchov1

Re: Hodnocení prezidenta Klause

K pěstování národní hrdosti bych  přidal úctu k hymně a vlajce,což od občanů a

hlavně od mládeže nikdo nevižaduje [>-]

0/0
3.9.2011 10:49

Vanguard

Re: Hodnocení prezidenta Klause

A také úctu k rodnému jazyku a jeho gramatickým pravidlům, což evidentně nikdo nevyžadoval od tebe.

0/0
3.9.2011 11:48

Prophet

Re: Hodnocení prezidenta Klause

Souhlasím s tím, že je nutné vštěpovat mnohé už dětem. A bohužel, ze strany institucí, protože rodiče to v sobě nemají. Žiju na sídlišti a je to otřesné to pozorovat. Já mám jeden takový ještě spec.. problém u těch mladých maminek. Když teda vědí, že dětské hřiště je v atriu z paneláků, kde všechno tluče echa, proč dětem kupují tatrovky, trakaře a podobné masivní hračky z asi tvrzeného plastu? Maminka vyleze s dítětem už v 7 hodin ráno a odejde až v 18 večer, jen přes oběd je trochu klid. Umí si někdo představit jaké kapání na mozek to je? A běda, když jí něco řeknete. Je schopna vás tou tatrovkou utlouct. To, že není už vůbec schopna ta osoba pochopit, rozpoznat a vycítit, že asi dělá hluk, že teda asi není na tom sídlišti sama. To je porušování snad nějakých zásadních principů, které právě určují, že nejsme zvěř, ale lidé. Ta maminka rozhodně člověkem není. A je toho spousta...Ty tatrovky bych zakázala prodávat anebo pouze s gumovými koly. Nařiďte to, pane prezidente...

0/0
3.9.2011 12:55

blebleson

Docela by mě zajímalo jaké IQ by pan Klaus dosáhnul,

kdyby prošel formalizovaným testem IQ pod vedením psychologa.:-P

0/0
3.9.2011 9:22

Hans Wurst

Minimalne IQ 1000!

;-D

0/0
3.9.2011 23:00

sinn

Je to tak

No myslím, že to chlapci z velvyslanectví odhadli naprosto přesně. A není na tom nic špatného či dokonce urážlivého ani pro jednu stranu. R^

+3/0
3.9.2011 8:05

vransen

Re: Je to tak

Ano, američtí velvyslanci jsou diplomati - na rozdíl od Klause.

0/0
3.9.2011 8:07

Danny_Kay

Re: Je to tak

Urazliveho opravdu ne, jen je otazkou, kde Klaus tu svou predstavu inteligentniho cloveka bere...Vzdyt je bridilem i ve svem vlastnim oboru. Ekonomicky packal, ktery prilezitostne dela do ekologie. Proti Svejnarovi absolutni nula...jeho jedine stesti je,ze zije v CR, v normalni zemi by sanci sice dostal, ale brzy by ho hnali!

0/0
3.9.2011 8:27

Polemik

Re: Je to tak

Jak můžeš srovnávat Švejnara, člověka, který dokáže reprodukovat obecně platnou teorii s Klausem, který musel řešit, prosadit a realizovat jedinečné specifické procesy? Nic proti panu Švejnarovi, jistě v životě také hodně dokázal...a nechť zpovzdálí glosuje ekonomickou situaci...ale s Klausem ho nelze vůbec srovnávat.

+2/0
3.9.2011 8:58

vransen

Re: Je to tak

On je řešil, ale bohužel neprosadil. To, co realizoval nás hodilo pár let zpátky.

0/0
3.9.2011 9:00

Polemik

Re: Je to tak

No to si můžeš ve svém kroužku odpůrců VK tisíckrát opakovat, navzájem se o tom můžete ubezpečovat...ale je to naprostý nesmysl. Ten proces proběhl, pochopitelně s nutnými ztrátami, úspěšně. Ten, kdo to nechce vidět, to prostě neuvidí. To ale nic nemění na zkutečnosti, že ČR je stabilizovaná země plně fungující v tržním prostředí.

0/0
3.9.2011 10:31

zluta-rozinka

Re: Je to tak

vy jste bůh, že to takto dokážete zhodnoti??? :-/

0/0
3.9.2011 9:03

Andrea1

Re: Je to tak

Podle mne je to přesně naopak, Švejnar je v porovnání s Klausem dokonalá nula. Bylo to vidět na jejich vzájemné diskuzi při volbě prezidenta, kterou vedla senátorka Gajdůšková. Švejnar tenkrát jen papouškoval to, co tehdy prohlašoval Paroubek, ale sám nebyl schopen jediné samostatné věty. Ve výsledném dojmu prohrál Švejnar na celé čáře. Poslední prohlášení Švejnara o tom, že je nutno v Česku co nejdříve přijmout euro, snad pak už není vůbec třeba komentovat. Netvrdím, že je Klaus bez chyb, ale srovnávat ho s člověkem, který vlastně ani neví jestli se víc cítí být Čechem nebo Američanem a především mu jde o to, získat tady pro sebe co nejvyšší post, mi přijde nepatřičné.

+2/0
3.9.2011 9:16

Hrustic

Re: Je to tak

Tot je vtip ??? Svejnar se krasne odkopal behem prezidentske kampane - v diskuzich a prolasenich byl absolutne byl absolutne impotentni - nevyslovil zadny pevny nazor, porad jen neco okecaval, bal se cokoliv jednoznacneho vyslovit!!! Rv Nevim jestlito bylo tim, ze mu stal Paroubek za zady, ale ani pri pozdejsich vystoupenich to moc nevylepsil :-/

0/0
3.9.2011 22:38

honer

Re: Je to tak

Zapomněli podotknout, že K. téměř ve všem, co prohlásil, měl pravdu

0/0
3.9.2011 8:29

vransen

Re: Je to tak

Víte, nevím jestli můžete hlásat "pravdu" a mít máslo na hlavě. Klaus vtiskl politice beztrestné propojení s korupcí, což je hnací motor ODS dodnes.

+3/0
3.9.2011 8:59

emil2

Re: Je to tak

Podle Vás.

0/0
3.9.2011 8:59

sun.alex

Re: Je to tak

Tak já si to také myslím...Viz soudruh Topolánek a jeho podržtaška Dalík - to zase bude ostuda, až to američani dopitvají...myslím tím causu Pandur!

0/0
3.9.2011 9:44

Přátelský

Re: Je to tak

Je to opravdu dost výstižné hodnocení. Klaus je velmi chytrý a schopný, přílišný liberál a s jeho názory často nesouhlasím. Stejně jako on se však bojím nebezpečí postupné ztráty naší národní suverenity a to nejen díky našemu členství v EU. Je potřeba pěstovat naši národní hrdost už od školy a také v médiích. Ne všechno u nás je špatné a ne všechno cizí je dobré a příkladné. Nepodceňujme se.

0/0
3.9.2011 10:06

anti-anti

Intelekt

Být dobrým a zkušeným manipulátorem skutečně vyžaduje vysoký intelekt a nebo stačí i průměr ? :-/

0/0
3.9.2011 7:58

notabene9

To mínění..

má celkem právem - otázka je, jak ho používá či zneužívá..

0/0
3.9.2011 7:58

vransen

Re: To mínění..

V principu nijak. Pro zahraničí je bezvýznamný a u nás je to tak půl na půl.

0/0
3.9.2011 8:03

Primitiv Varel Frištenský

Mimochodem.

Kdy Klaus zase vyrazí na nějakou státní návštěvu? Od dubna na žádné nebyl. To je na tak velikého státníka přeci málo. ;-D

+3/0
3.9.2011 7:43

viky151

...

"Klaus má o svém intelektu vysoké mínění, radila ambasáda do USA" bohužel takový názor nemá většina národa v zemi, které vládne. A pak dělá ostudu, když ukradne propisku.

+4/0
3.9.2011 7:42

Titan no.1

Re: ...

To je přesně ovčí myšlení, které jen dokazuje jeho pravdu. Klobásožroutům stačí propiska, zatímco inteligentní lidi zajímají rozumové schopnosti. Čili obraz konzumentů evropského odpadu v super a hypermarketech = obraz člověka bez vlastní soudnosti a úsudku se značným sklonem podléhat mediální manipulaci...

0/0
3.9.2011 8:31

emil2

Re: ...

Otázka je, kdo více té manipulaci podlehl.

0/0
3.9.2011 9:01

Titan no.1

Re: ...

Otázka je zodpovězena - Klaus a my rozumní určitě ne. Udělejte si výzkum čemu masa obyvatel věří - výsledek je znám - zprávám z médií. Aktivně nevyhledávají žádné informace, kupují nejprodávanější periodikum - Blesk - a věří, že bio potraviny jsou nejlepší jak pro ně, tak pro planetu (a to přesto, že si je nemohou dovolit a jedí odpadky)...

0/0
3.9.2011 9:11

RumFighter

Až na to oslovení mas

velice přesné..

0/0
3.9.2011 7:37

Primitiv Varel Frištenský

Re: Až na to oslovení mas

Klausohujeři s IQ 41 přeci nejsou žádné masy. To ví každý neoliberál diskutující na IDnesu. ;-D

+5/0
3.9.2011 7:41

RumFighter

Re: Až na to oslovení mas

Ty máš krysu huso!

0/0
3.9.2011 7:46

Jahnn

Tehdejší hoši na velvyslanectví USA v Praze

ohodnotili Klause vcelku racionálně, aniž by se snažili k tomu dodávat své emotivní nálepky. To dnes by byla jiná káva: Klaus by byl pravděpodobně hodnocen jako ...ješitný, ...arogantní, ..nymyšlený, ...rasista, ...popírač.

Kéž by bylo na naší politické scéně více Klausů a méně Topolánků.

0/0
3.9.2011 7:29

Primitiv Varel Frištenský

Re: Tehdejší hoši na velvyslanectví USA v Praze

To se neboj.

Klaus je hodnocen ambasádou (a všemi ostatními velvyslanectvími) i dnes.

0/0
3.9.2011 7:30

RumFighter

Re: Tehdejší hoši na velvyslanectví USA v Praze

Nestraš... Více prezidentů, kteří neuznávají ústavní zákon republiky, ve které "vládnou?" Ne, děkuji.

0/0
3.9.2011 7:39

Rudla01

Re: Tehdejší hoši na velvyslanectví USA v Praze

Který ústavní zákon president neuznává?

0/0
3.9.2011 9:07

Vanguard

Re: Tehdejší hoši na velvyslanectví USA v Praze

Například dlouhodobě ignoruje rozsudek Nejvyššího správního soudu ve věci justičních čekatelů.

0/0
3.9.2011 9:11

wolfskin001

Depeše, kteru by mohl napsat i občan, co pouze sleduje....

zprávy a občas mrkne na nějaký rozhovor nebo si přečte knížku..... Ale vyznívá pro prezidenta i národ, který zastupuje pozitivně. Chtělo by se říci: ano, tak to je. Nemáme se za co stydět. ;-)

0/0
3.9.2011 7:14

Primitiv Varel Frištenský

Re: Depeše, kteru by mohl napsat i občan, co pouze sleduje....

Dalík si řekl o 480 milionu CZK úplatku a ono to vyznívá pozitivně?

Nebo je pozitivní, že za prezidenta máme populistu, který se ze zásady nevměšuje do vnitřní politiky? ;-D

+3/0
3.9.2011 7:29

zberanek

Bohužel selhal

Klaus je ješita, bohužel nemá být na co pyšný, kuponová privatizace se naprosto nepovedla ( a nebo naopak povedla, rozkradlo se všechno). Jistě Klaus má pravdu ohledně EU a oteplování, ale jsou to jen kecy. Když mohl Klaus svými činy prokázat, že ekonomice rozumí, tak selhal.

+6/0
3.9.2011 7:04

vransen

Re: Bohužel selhal

Tu transformaci bych mu nevyčítal. Ano, bylo to selhání, které nás stálo hodně peněz, ale v té době to těžko mohl zvládnout někdo výrazně lépe. V čem ale selhal, bylo financovaní jeho strany, kdy třeba sponzorství od Bácze a Sinhu najednou přihrálo jakémusi Šrejbrovi Třinecké železárny. Napojení ODS na ekonomickou mafii, tak jak to tehdy Klaus rozjel, zůstalo straně dodnes.

0/0
3.9.2011 8:02

želvaželva

Re: Bohužel selhal

Kupounovou privatizaci vymyslel Prognostický ústav jako možný způsob přechodu ke kapitalizmu při zachování ekonomické moci komoušů dávno před rokem 1989. Tak jak to vlastně je ? Musíme si uvědomit, že socialismus přes značné počáteční úspěchy vedl k zaostávání, a to nakonec i ve vojenské oblasti. A to bylo nebezpečné i pro samotné Rusko. To byl důvod k ukončení socialismu v Impériu. Ale protože socialismus byl zároveň ideovou platformou ruského imperialismu, muselo  nutně skončit i Impérium. To ale neznamená, že by se Rusko vzdalo své moci, skrytě vládne dál...

+1/0
3.9.2011 8:21

Hrustic

Re: Bohužel selhal

Tak skoda, ze se tehdy neprosadil nekdo chytrejsi, ktery by to udelal vsechno "spravne" :-P

0/0
3.9.2011 22:42

minutos007

Stále okurková sezóna?

Klaus je spolehlivé téma na které se chytí spousta žvanilů, kteří jsou v šoku, že může existovat někdo, kdo si veřejně dovolí vyslovit myšlenky, na které se sami bojí jen pomyslet. Někdo kdo si veřejně dovolí být euroskeptikem nebo se postavit proti globálnímu ohlupování... Prostě neslýchané, že ? A protože to jejich mozek nemůže pobrat, je jejch jediné vysvětlení, že ten druhý je hlupák. Jaký omyl...

+1/0
3.9.2011 6:58

vransen

Re: Stále okurková sezóna?

No teď mu ještě běž vypucovat boty...

0/0
3.9.2011 8:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.