Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bezdomovec žil v lese ve „vejtřasce“, neznámý zloděj mu ji vykradl

Když se ve čtvrtek večer vrátil sedmapadesátiletý muž do své nákladní Pragy V3S, ve které u Cvikova na Českolipsku bydlel, nestačil se divit. Jeho v lese odstavený "příbytek" mu totiž někdo vykradl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dehtak

koukam ze diskuze z vandsdorfu je smazana

0/0
3.9.2011 20:17

kocourek25

To byli asi sběrači kovů......

z kategorie "mladíků" co si tak přividělávají aby večer mohli si jít zahrát na automatech a pak když nic nevyhrajou dát

průchod mačetovému zápasu.;-D;-D;-D;-D

+2/0
3.9.2011 9:47

ČSLA

Re: To byli asi sběrači kovů......

ale to je legrace8-o

0/0
3.9.2011 13:14

anti-anti

Bezdomovec

Když již vykrádají bezdomovce tak to skutečně nemá obdobu.

0/0
3.9.2011 8:06

A přece se maže...

Do své Pragy V3S...

To je podobně eufemistický obrat jako "dům romské rodiny"?

0/0
2.9.2011 23:15

anti-anti

Re: Do své Pragy V3S...

Je to pořád pravděpodobnější, že mohl být jejím posledním majitelem jako to nač poukazujete.

+2/0
3.9.2011 8:09

Leinad

Těsně

Ale vyšlo to policajtům přes 5 000. Už jenom aby ho našli. :-/

0/0
2.9.2011 23:01

libynn

škodu měli nechat vyčíslit tomu člověku!!

0/0
2.9.2011 20:44

aby diskuse neměly sysl

Tohle spíš bude člověk žijící "off the grid"

než klasický bezdomovec. Prostě se vykašlal na diktát společnosti, že musí mít trvalé bydliště a hypotéku.

+1/0
2.9.2011 19:43

J.K. 4

Re: Tohle spíš bude člověk žijící

Máte recht R^ Ani se tomu člověku nedivím.

+1/0
2.9.2011 19:49

ČSLA

Re: Tohle spíš bude člověk žijící

přesně, hypotéky jsou jen způsob zotročení obyvatelstva

0/0
2.9.2011 20:26

wrah

Re: Tohle spíš bude člověk žijící

Zimu bych takhle v lese nemusel, ale jaro, léto, podzim jsou patrně velmi příjemné. Tuplem, jestliže není (což podle propan butanu není) dotyčný bezdomovec somrák, ale člověk, co si přivydělá nějakou tou brigádou. Co já bych na chalupě dal za člověka, co by posekal zahradu třeba za stovku a flašku rumu. Pětistovku nikomu nedám, jak by si asi kluci představovali.

+1/0
2.9.2011 20:34

ČSLA

Re: Tohle spíš bude člověk žijící

tak jako...když to budem brát takhle...dovedu si představit takovýho jako..volnomyšelnkáře, co mi bude bydlet na chalupě, v nějakém přístřešku a za 500 měsíčně mi tam poseká trávu a tak dál, zachlastat můžem čas od času spolu..ale je to přecejenom složitý :-)))

0/0
2.9.2011 20:40

modrozlodějskej fógl

Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

bezdomovce nenarazil??! A to ani v lese, pod mostem či v topném kanále?? A to bylo v kriminále zalígrováno v celém ČSSR stějně osob  jako nyní!! Kam je za té totality  schovávali!!8-o

0/0
2.9.2011 19:03

.@.

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Úplně snadno. Za bolševika žili na úrovni bezdomovce všichni, kromě příslušníků politbyra.

+2/0
2.9.2011 19:10

Chemický Ali

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

;-)

0/0
2.9.2011 19:21

modrozlodějskej fógl

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Hm., to máš zřemě nastudováno z Nového výkladu dějin od Člověka v plísni! No je to možné, že se stála fronta na banány, ale na mou otázku kde ti všichni bezdomáči bydleli? Zřejmě v těch Havlovejch betonovejch "krrrálikárrrnách", které se nyní pordávají po bytech za 1.3 mega za 1+2! Vějtřasky ještě používala armáda, a kanály byly zamčené!

0/0
2.9.2011 19:26

ČSLA

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

co se kdysi přidělovalo mladým rodinám, tak dnes se s tim tvrdě bez skrupulí obchoduje a zbytek jste taky napsal výborně, ano, díky

0/0
2.9.2011 19:50

.@.

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Psal jsem "na úrovni bezdomovce", myšleno toho současného. Polopaticky: Srovnáváme tehdejší úroeň "obyčejného člověka" s dnešní úrovní bezdomovce. I nepojízdná vejtřaska, kterou dnes ten bezdomák má, se tehdy cenila na úrovni dvojnásobné ceny bytu, co k tomu dodat? :-)

0/0
2.9.2011 20:04

ČSLA

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

plácáte nesmysly..za socialimsu se všichni měli stejně dobře, byt 2+1 v paneláku(pro větší rodiny 3+1), někdo stavěl domek, všichni měli jedno auto, škodovku, wartburga, trabanta,,.ti bohatší žigula...všihcni měli chalupu, nebo chatu, nebo aspoň malou chatičku...každých pět let dovolená u moře..prostě všichni stejně..nidko se neměl extra dobře( až na papaláše, umělce, vrcholévsportovce a veksláky, samozřejmě), ale nikdo se něml extra zle, neexistovaly armády spásy, azylové domy, ubytovny pro chudé....

0/0
2.9.2011 20:23

wrah

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

A i ten nejkradláčtější zloděj si ani nedovedl představit lumpárny typu Pandur, Promopro, Opencard.. Maximum byla vilka na ořechovce, ten žigul fungl nový a milion v krabici od bot.

0/0
2.9.2011 20:29

ČSLA

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

jasně, třeba Miloš Kopecký..bílá Lada, byt v centru Prahy, chata v podobě mlýna v jižních čechách u Křemže a pár set tisíc naspořeno :-) to byl klasikcý bohatý občan ČSSR..ovšem kam se hrabal na veksloně

0/0
2.9.2011 20:33

Two-by-four

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Ze se za socialismu meli vsichni stejne dobre ?  A zahrnujete do toho i ty tisice politickych veznu ?

Za cenu otrocke prace nekterych nasich obcanu se meli jini dobre, vlastne nejhorsi mozna forma vykoristovani.

A v podstate lze rict, ze i vetsina tech co nebyli ve vezeni byla hrube vykoristovana.

Jinac lzete jak Rude pravo.  Napr. ani zdaleka vsichni nemeli jedno auto.  Auto bylo povazovano za luxus (a to i to MB1000 ci Trabant).  Chalupu/chatu taky nemel kazdy, ale ti co ji meli ji vyuzivali hlavne na "utek z reality".  Nekde v lesich nemuseli koukat na srpy a kladiva, rude hvezdy a jine propagandisticke nesmysly a zapomenout na realitu fadniho zivota bez perspektivy.

0/0
2.9.2011 20:43

Two-by-four

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Ta chata bylo taky tak jedine do ceho se dalo investovat, tak se v tom proste vyzivali.

Takze spis by se dalo rict, ze za socialismu se meli vsichni stejne spatne az na papalase a politicke vezne. Ti prvni se pak meli podstatne lepe a ti druzi, zase nesrovnatelne hure, nez kterykoliv clovek dnes, tedy i v porovnani s bezdomovci.

0/0
2.9.2011 20:43

ČSLA

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

no tak dejmu tomu, že ti političtí na tom byli nejhůře..protože seděli za názory, což by se nemělo..to byla ta hysterická hra KSČ, likvidovat politické odpůrce...to je bohužel dědicví Stalina, ten zavedl ten zuřivý nesmiřitelný boj s jiným názorem..ale to nikomu náladu nekazilo...ono taky...podle mě..život se má brát pragmaticky a je rozhdoně lepší se umět přizpůsobit! je to rozhodně zdravější, než křečovitě vzdorovat za každou cenu. Podivejte se na chartisty, jak s e mají dnes. Vypadá to ,jakoby se z toho svého věčného pdoporu proti establishmentu už nevzpamatovali je tohle cesta? Ne není.

0/0
2.9.2011 20:52

ČSLA

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

auto nebylo rozhdoně považováno za luxus, majitelé postarších orezlých pekáčů typů Škoda 1000 MB, nebo vždy podcenovaný Trabant, ti byli terčem všeobecného posměchu..naopak mjaitelé JAKÉKOLIV vozu zpoza železné opny byli považování za ..já nevim..co..no, stačilo mít Renaulta a vypadal jste jako boháč, asi tak...na 1000 škodovek byl jeden renault:-))))ale orzhdoně bnebylo auto luxus..možná tak v roce 1960

0/0
2.9.2011 20:49

lochetma

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

ty jsi spad z višně asi 8-onebo jsi žil někde jinde-sehnat byt byl manévr na tři pětiletky-do té doby se bydlelo u rodičů i když jsi měl tři sourozence a dvě děti,pokud jsi někomu něco nedal nebo jsi neměl z čeho dávat,tak šup do pořadníku,kde tě předběhli ti ,co nějaký to "všimný" dali.

O autu si většina lidí mohla nechat jen zdát a chatu nebo chalupu taky všichni neměli,no a s tou dovolenou u moře jsi to vážně přepísk-byla jsem jednou s CKM v Polsku ve vnitrozemí a ještě jsem si musela vystát frontu na doložku,jestli mě vůbec-byť v rámci socialistického tábora- někam pustí.

0/0
5.9.2011 9:15

ČSLA

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Nevím co vám na to mám říct. Vidíte ze svého úhlu. Moji rodiče byli zpočátku spíš chudí a žilis babičkou. Ale prostě jim právě proto Národní výbor přidělil byt v paneláku. Pak dostali větší, když otec začal pravoat u Pozemních staveb. Škodovku 105L si koupili mezitím. Nikdy se moc nezadlužovali, na všechno, co jsme měli dokázali sami vydělat. Otec kvalifikovaný montér Pozemních staveb, matka byla úřednice, účetní, fakturantka. 3 děti.

Byty se nedostávaly uplně zadarmo, byla ta jistá malá částka, která člověk mohl zaplatit. A nebo si upravit bo použivatelného stavu sám. Což vzládl každá trochu manuálně zručnější, což montér z Pozemních staveb rozhodně byl.

0/0
5.9.2011 17:57

zorro_rojo

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Tomu sam neverite.

Na auta byl poradnik, (i ten trabant stal dvacetinasobek mesicniho prijmu) byt jste jako svobodny temer nemel sanci dostat. (pokud jste nebyl policajt nebo vojak)

O dovolene u more by se dalo mluvit, ale to jste nesmel byt spatne zapsany. (napriklam nase rodina smela jen k Baltu do DDR, Jugoska nepripadala v uvahu)

Pravda je, ze extra zle se nemel nikdo. (krom politickych, ale ti byli stejne vetsinou zavreni, takze to nikomu nevadilo - krom nich samotnych.. treba dedovi se v uranovem dole opravdu moc nelibilo)

0/0
5.10.2011 1:07

ČSLA

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

v té době se byty PŘIDĚLOVALY, čoveče....kde jste žil za bolešivika vy....

0/0
2.9.2011 19:42

.@.

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Ano, správně, však to píšu! PŘIDĚLOVALY.  Členům KSČ (proto jich bylo tolik), STB, milicí... Ano, žil jsem tady a nic mi z výše uvedeného titulu přiděleno nebylo. ;-D

0/0
2.9.2011 19:54

ČSLA

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

totální nesmysl, byty se přidělovaly zaměstanncům podniků, nevíte vůbec nic, asi čerpáte z nějaké notně zmatené brožury, už se dál neztrapňujte

+1/0
2.9.2011 20:17

Two-by-four

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Jo, pokud ten podnik byla treba CSLA a byl jste prave lampasak.  Nebo i zamestnancum dolu ap.  Ale vetsina obyvatel tuto vyhodu nemela.  Byty byly na poradnik, a treba ja bych v Praze cekal asi 12 let, kdyz bych mel stesti.

A pokud mluvite o ubytovnach, jako treba melo CKD, tak to zas nejsou byty.  Takze se zde neztrapnujte vy.

0/0
2.9.2011 20:30

ČSLA

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

mlj otec dostal byt ve 27 letech , ženatý, dvě děti, dostali s mámou byt v roce 1975, 2+1, nebyl ve straně, zaměstnavatel Pozemní stavby, v roce 1980 dostali 3+1, roku 1977 nová Škoda 105L(zhruba 77 tisíc) ..potřebujete ještě nějaké jiné informace? stačí vám tohle? opakují - nebyl ve straně, ani v armádě, pouze jako záložák.

0/0
2.9.2011 20:35

ČSLA

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

nevíte nic člověče, já znám samé ročníky 1940-1960, co byt prostě dostali od státu! podle dětí, podle zaměstnání....na škodovku, či na jiné auto si už nějak našetřili..dovolená dvakrát ročně, v práci se rozhdoně nepředřeli,...jen na ten západ se hotl nedostalim, ž po roce 1989...

0/0
2.9.2011 20:38

Two-by-four

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Do toho rozmezi 1940 - 1960 spadam i ja, ale me zkusenosti jsou jine.  Ovsem nebyl jsem hornik, lampasak, policajt ani clen KSC ci Stb-ak nebo jinej udavac, takze je to pochopitelne. 

Vy jste mohl mit bud mimoradne stesti (spis nejakou protekci), pokud jste opravdu sam nebyl komunista.  Ale to neznamena, ze tak na tom byli vsichni.  Ale hlavne je jasne, ze tu nikdo o sobe nenapise, ze byl treba bachar v Jachymove, ale je jasne, ze jeho zivotni zkusenosti se shanenim bytu ci auta na poradnik budou jine, nez vetsiny normalnich slusnych obcanu.  Vy napr. mate velmi pozitivni zkusenosti, da se rici ve vsech aspektech zivota v socialismu.  Nezda se vam to nejak podezrele ?

0/0
2.9.2011 21:10

ČSLA

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Já mluvím o svých rodičím. Moji rodiče byli snad jen v ROH..a v SSM, ale to jen tuším,... nikdo z rodiny nebyl v KSČ, jeden vzdálený nepokrevný příbuzný, který dělal předsedu JZD na slovensku, to bykl straník. měl malý baráček u hřbitova a škodovku. Stát šel vstříc mladým! Dostali byt, na škodovku si našetřili..na západ nejeli, k moři až na konci 80.let....táta musel jezdit povinně na montáže a přes týden bydlet po maringotkách..máma se starala o tři děti...nevím, co chete tady řešit. ve straně nebyl nikdo, prostě drželi ústa a krok a ěli se dobře, líp než já dnes. Já byt nedostanu. Strýc měl 3 zaměstnání,měl 3+1 na "lepším "sídlišti, žigulíka, hezkou chatu a k moři jezdil častěji. Ve straně taky nebyl. Jeho bratr byl lempl, měl 2+1 jedna vpaneláku a jezdil dvacet let starou škodou 1000MB a na rekrace jezdili jen tak jako po čechách a od podniku, nic extra. Rozdíl mezi nimi nebyl veliký, jeden dřel jak kůň, druhý se vezl. Otec byk uprostřed nich.

0/0
2.9.2011 21:18

carolusI

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Konkrétně k ČKD tam mi nabídli byt po třech létech práce. A to jsem se nijak netajil záporným postojem ke komunistům. Jenže já jsem ho odmítnul, protože bydlení na sídlišti mě nelákalo. Od OPBH jsem získal garsonku za dva roky se závazkem, že budu dělat domovníka. Na Praze1. Takže tak tragické to zas nebylo. Kdo se nebál práce, tak se ani za komunistů neměl nijak špatně. Měl jsem i pas, na který se smělo jen do NDR. Jinam mě nepustili, protože se úplně zbytečně obávali, abych náhodou nezačal pracovat pro kapitalisty.:-)

+1/0
3.9.2011 2:53

Two-by-four

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Pro Fogla:  Co by za to vezni na otrockych pracich v lagrech dali, kdyby mohli byt dnesnimi bezdomovci.  Jejich utrpeni bylo nesrovnatelne horsi a bylo jich v cele republice vic, nez je dnes bezdomovcu.  Jenze prave proto, ze byli v tech lagrech, tak jsi na ne v lese ci pod mostem nenarazil.  A z jejich otrocke prace se pak platili i lemplove jako ty, takze i proto to vydrzelo tak dlouho (a chvili se i naivkum pri hodne povrchnim pohledu mohlo zdat, ze to funguje).  Ovsem ani vyuziti otrocke prace politickych veznu  nemohlo zabranit konecnemu rozpadu ekonomicky nefungujiciho sytemu.

0/0
2.9.2011 20:21

ČSLA

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

pochybuj, že to těch pár politickejch v Minkovicích nějak ekonomicky táhlo 8-o;-D

0/0
2.9.2011 20:25

Two-by-four

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Ja mluvim o vsech lagrech dohromady.  A porovnavam pocet politickych veznu s poctem bezdomovcu ktere jste zminoval vyse. Takze ac zadny system neni dokonaly, lze porovnavat kolik lidi v kterem trpi.  Pritom ti dnesni bezdomovci maji vetsinou osud ve svych rukou, maji se sanci z toho dostat, kdyz by chteli.  A take mnozi jsou tam kde jsou i svym pricinenim. Naopak politicti vezni v minulem rezimu byli v tech lagrech naprosto bezmocni.    Jinak jiste, ten nefungujici system nemohla zachranit ani ta otrocka prace tisicu veznu.  Ale ekonomicky dopad to melo, i proto se treba Skodovky (montovane vezni) mohly prodavat v Kanade za $ 4000. - ( kolem r. 1982), coz nebylo pro Kanadany moc, ale pro rezim v CSSR to byly dulezite valuty.  To vse ten pad socializmu trochu zpomalovalo, ale konecny rozpad byl nevyhnutelny.

0/0
2.9.2011 21:00

modrozlodějskej fógl

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Co to mimoni plácáš za hovadiny? Ve škodovce v Mladé Boleslavi dělali vězni (kriminálníci), začišťovali a pískovali  plechy a odlitky! Díky jim každou chvili linka stála! A to byla jen nepatrná část celého provozu! A o jaké  otrocké práci to pořád meleš? S povinnou prací vězňů v USA to nemá nic společného!

+1/0
2.9.2011 21:09

Two-by-four

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Mluvim o pracovnich taborech, treba na tezbu uranu ap.  Nektere mukly z te doby jsem poznal i osobne.

0/0
2.9.2011 21:15

ČSLA

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

jít do uranu, to bylo jít vydělávat těžké peníze, ještě víc, než jít dělat horníka a to už je co říct. Znám jednoho, co pracoval na těžbe v Stráži pod Ralskem a na konci 80.let měli Renaulta, vilku, dálkovými světlomety ovládaná vrata do dvora, myčku nádobí a video. To všechno na konci 80.let byla známka luxusu. Roku 2000 se nedožil, zemřel na následky ozáření.

0/0
2.9.2011 21:20

zorro_rojo

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

A byl tam dobrovolne, nebo ho zavreli do lagru s vidinou ze na dozivoti? (coz nemuselo trvat zas tak dlouho.. )

To bude asi ten hlavni rozdil v pohledu na vec.

0/0
5.10.2011 1:14

ČSLA

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

hehe, to jsou mi špígl nígl infromace, prej 1982 4000 kanadských dolarů škodovka..no, co já vim, tak se určitě vyvážely do UK...a byly konkurence schopné leda tak cenou jelikož vedle srovnatelných vozů typu Ford Fiesta, Renault 5, VW Golf..no..moc jich teda nebylo..tak vedle těchto vozů, jež byly konstruované s nejvyšší pečlivostí, aby zákazník dostal velmi solidní vůz za své peníze byla prostě ta socialistická škodovka, i když s maximální exportní výbavou,na kterou občan ČSR nikdy nedosáhl, stále dosti ubohá :D to je fakt. Ale tak jako...byla tu vůle dělat lepší auta! Ale když tu bylo centrálně řízené hospodaření apřednost měla především armáda a těžký průmysl, na lehký průmysl a strojírenství vyšlo míň peněz a tak se šetřilo, kde mohlo + neuvážené zákroky do výroby. a výslek byl až k pláči..ale protože tu jaksi nebylo nic lepšího a žiguly, které lepší byly, byly jaksi dražší, tno tak to bylo dobrý. Prostě bylo a hotovo. Samozřejmě po sametu se ukázlo, jak ubohá produkce AZNP byla

0/0
2.9.2011 21:09

ČSLA

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

já osobně vnímal v 2/2 80.let Škodu 120L jako ETALON motorového vozidla..cokoliv nad ní bylo supr, cokoliv pod ní bylo posměšné..asi takhle

0/0
2.9.2011 21:12

carolusI

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Ty lágry s tisíci politických končily počátkem šedesátých let za prezidentství Novotného. Pak už to nebylo ono. Političtí už se nechali počítat jen na stovky a neměli to horší než běžní kriminálníci. Protože oficiálně byli souzeni za nějaký třeba smyšlený kriminální čin. Určitě ale netáhli ekonomiku. To je směšný nápad.

+1/0
3.9.2011 3:14

modrozlodějskej fógl

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Hehe tak ty jsi mě s tím emerickým nickem pobavil! Otrocké práce? On byl vůbec pro některé lidi problém pracovat a to i poté revoluci! Nedávno si stěžovali ( když byl soud s Vondruškou), že museli pracovat!! No dokonce..... Politika se lépe dělala v putice!Uvádí se že bylo popraveno nebo zemřelo za dobu minulého režimu cca 264 politických vězňů.Poslední vězeň podle Hlavy I.tr.zákona byl odsouzen v r.1983 ( za špionáž). Tuto zimu zemřelo nebo uhořelo jen v Praze cca 70 bezdomovců.A to se nedělá statistika za celou ČR. A kolik jich bylo za těch 20 let ty "lemple" s vymytou mozkovnou! A jak je možné, že ten policejní stát věznil v průměru méně lidí než to nové démos.....??!

0/0
2.9.2011 20:45

DickLarge

Re: Jak to jen ten bolševik dělal?? Že jsem nikdy na žádného

Bohužel to tak chlapče není. Stejně jako dnes to bylo nuznější než na západě, ale většina lidí se slušně uživila. Z dělnickýho platu se dal postavit barák a státní dluh byl zanedbatelný.

0/0
4.9.2011 12:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.