Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Smutný příběh spisovatelky Monyové mohou zažít desetitisíce rodin

Odborníci, kteří se zabývají domácím násilím, jsou od vraždy spisovatelky Simony Monyové zavaleni žádostmi o pomoc. Začíná se potvrzovat, co dosud jen odhadovali – násilí a týrání je mnohem rozšířenější, než se zdá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nadclovek

On pobodaný, ona ubodaná k smrti.

Krásná rodinka.

0/0
17.10.2011 7:59

obálkovač

Nechápu...

Opravdu nepochopím jak může žena tolik let žít v podobném vztahu. Je to určitá závislost ( jak bylo citováno níže) a také asi, že jí to dělalo dobře-sadomaso.

Pravda jako vždy bývá někde uprostřed. Ženy, které odejdou od alkoholika si najdou zase podobného muže atd.

Je to diagnoza, ale ted´si nemohu vzpomenout na jméno...?

0/0
30.8.2011 15:43

TrueRobos

Děti moje

jestli on byl na ni závislý pruďas a ona rejpalka, co mu to nechala sežrat, tak to je opravdu recept na katastrofu. To nemohlo dopadnout dobře. Opravdu ryzích psychopatů, jako byl Leo z Twin Peaks je málo a i Leo měl po pravdě vlastně objektivní důvod. Na takovém problému se obvykle podílejí obě strany, které se prostě táhnou do sebezničení, jako ti dva borci, co se málem vyhodili z okna a skončili podmínkou.

+1/0
30.8.2011 15:21

Oranžovej Bůch

Chlap si myslí, že se ženská po svatbě nezmění.

Ženská si myslí, že se chlap po svatbě změní.

Mýlí se oba.

+4/0
30.8.2011 14:18

VYDRA1

Re: Chlap si myslí, že se ženská po svatbě nezmění.

Nemýlí,  po svatbě k horšímu

+1/0
30.8.2011 14:57

pesimistka7

Divíte se, že si ho vzala i když jí uhodil?

Je to složité. Takoví násilníci nejsou násilníci neustále, případ známé: partner, později manžel - pozorný, ve společnosti oblíbený, ochotný pomáhat známým, zábavný, pracovitý (pořád zveleboval byt) pro rodinu cokoliv, ALE... - nikdo by do něj neřekl, že svoji partnerku bije, někteří jejich tehdejší společní známí tomu stále nevěří! Nejhůře začalo být, když šla na mateřskou a stala na něm "závislejší". Po několika rozhodnutích odejít a těch "nepochopitelných vycouváních z toho", naštěstí odešla. I jí uhodil už před svatbou. Ve fázi zamilovanosti jsou některé ženy, schopny odpustit milovanému i třeba tu facku, omlouvací fáze takových, totiž bývají velkolepé a přesvědčivé - oni jí totiž milují -, občas se naťukne i ono "že si za to trošku mohla" - pokud se oběť podaří dostat do takové "sebekritické" fáze, má násilník v podstatě vyhráno. Potom už stačí jen udržovat či "lépe" sem tam prohlubovat pochybnosti oběti o sobě samé....

+2/0
30.8.2011 13:29

Doomguard

Re: Divíte se, že si ho vzala i když jí uhodil?

Ženská, která se bez následné reakce (tedy zůstane u já tě tak lovískuju mijášku, ...) nechá břinknout chlapem je normální nicka, na druhou stranu, některé slepice si to svými kecy zaslouží.

0/0
30.8.2011 13:35

pesimistka7

Re: Divíte se, že si ho vzala i když jí uhodil?

Výborně. Budete zřejmě empatický psycholog se spoustou životních zkušeností, tipuji...:-/

+2/0
30.8.2011 13:45

Doomguard

Re: Divíte se, že si ho vzala i když jí uhodil?

:-) A co jiného ženská může být, když se nechá bez náležité reakce břinknout, udělá to jednou udělá to příště zase nebo si vážně nějaká slepice může myslet, že ji mijášek plácne až chytne druhou o zem a pak se v něm pohne svědomí. ;-D

0/0
30.8.2011 13:50

VYDRA1

Re: Divíte se, že si ho vzala i když jí uhodil?

Souhlasím, že se umí dobře maskovat, sehrají divadýlko s cílem dohnat ji ke svatbě, pak začne peklíčko. Většinou  ženské netuší, s kým mají tu čest. Doufají, idealizují, přímo  zoufale si chtějí zachovat iluze. Na tom to stojí. Osobně si myslím, že nechtějí vidět tvrdou realitu. I kdyby prohlédly a včas vzaly roha, naletí mu jiná, méně zkušená. K týrání stačí se sestěhovat, vytvořit závislost, k tomu není nutná ani svatba.

+2/0
30.8.2011 14:17

pesimistka7

Re: Divíte se, že si ho vzala i když jí uhodil?

Holt láska je slepá... a tohle násilí je z nejhorších, protože se děje doma - kde by se člověk měl cítit bezpečně, jediný svědek (zároveň oběť) je sakra ovlivňován. (P.S. tu známou poprvé uhodil když už bydleli spolu, v jeho bytě)

0/0
30.8.2011 15:18

VYDRA1

Tyrana naštve nejvíc, když chce odejít

Mám vlastní zkušenost, že tyrana naštve nejvíc, když nicka, ženská, kterou mlátí a týrá se chce postavit na vlastní nohy a odejít od něj. Pak je násilí nejhorší, přitrvdí, nechce připustit, že by to dokázala, nechce, aby odešla, potřebuje si vybít svůj mindrák. Nechápu tedy chytré rady: měla odejít. Ano, je to dobrý nápad, ale ne vždy se zdaří. Poznat tyrana dopředu je těžké, umí se přetvařovat. Typické je "ženu nebiji, ale kdyby bylo potřeba..."..už v tom je znát vyhrožování násilím, zastrašování. Co jeho žena může čekat ? Asi ne rozhovor na úrovni... Nezávidím

+2/0
30.8.2011 13:22

Gmurr

Re: Tyrana naštve nejvíc, když chce odejít

Kdyz chce tyrana zena odejit, jde ji proste o zivot.

+1/0
30.8.2011 15:25

Akia

Tloukl ji už před svatbou???

Tak proč si ho probůh brala???8-o8-o8-o

0/0
30.8.2011 12:29

akademik Richard

Re: Tloukl ji už před svatbou???

asi byla mdleho rozumu.

+1/0
30.8.2011 12:37

Marxistický holokaust

Re: Tloukl ji už před svatbou???

Protože i ta nejzarputilejší feministka má geneticky zakódovanou potřebu, aby jí někdo dominoval a vlastnil. Ty extrémnější případy potřebují, aby jim muž dokazoval svou nadvládu fyzickou silou. Jinými slovy líbilo se jí to a viděla v tom mužnost.

+2/0
30.8.2011 13:20

pesimistka7

Re: Tloukl ji už před svatbou???

8-o

0/0
30.8.2011 13:32

Gmurr

Re: Tloukl ji už před svatbou???

8-o8-o8-o;-€;-€;-€

0/0
30.8.2011 15:25

desmodromV

Co řešíte?

Některá to potřebuje, některá to má ráda. Hlavně je to jejich věc!

Chlap co nedokáže dát ženský facku není chlap.

Nikdy jsem to neudělal, ale ta moje ví, že když to bude potřeba, pár facek dostane. Jasně jsem jí to řekl.

A mám doma pořádek.

+3/0
30.8.2011 11:51

DahliaPinata

Re: Co řešíte?

RvRvRv

0/0
30.8.2011 11:53

2200

Re: Co řešíte?

ty jsi teda chlapRv zkus to dokazovat jinak

0/0
30.8.2011 11:59

jnew

Re: Co řešíte?

Jůůů...ta musí být šťastná.

0/0
30.8.2011 12:09

desmodromV

Re: Co řešíte?

Fakt nedokážete pochopit, že každý vztah je jiný?

To je mi líto.

0/0
30.8.2011 12:50

VYDRA1

Re: Co řešíte?

TO NEDOKÁŽETE POCHOPIT, ŽE KRÁSNÝ VZTAH JE ZALOŽEN NA NĚČEM ÚPLNĚ JINÉM?

+2/0
30.8.2011 14:08

yaru

Re: Co řešíte?

;-D  takže je to přesně obráceně, že ...... ten největší vychloubal bývá největší podpantoflák - tak se dneska z práce moc nezdržuj ať nejsi bit, b.l.b.e.

+1/0
30.8.2011 12:22

Englishman

Re: Co řešíte?

Takže chlap, který se nechá bít od ženský, je b.l.b, zatímco ženská, která se nechá bít od chlapa, je chudinka? 8-o

0/0
30.8.2011 14:45

TrueRobos

Re: Co řešíte?

A co jinak doma, rednecku? Stahuješ veverky, líčíš na medvědy, šmíruješ turistky, co projíždějí kolem vaší pustiny? (Když slyším tyhle kecy, vždycky se mi vybaví rodinka z Texaského masakru motorovou pilou.)

0/0
30.8.2011 15:25

Gmurr

Re: Co řešíte?

takove individuum jses ty :

naprostej zakomplexovanec TADY

http://www.youtube.com/watch?v=lYnmnuD3tpQ

!!

0/0
30.8.2011 15:32

defi

Nezlobte se, ale za tento konec si může sama

Nebyla na něm finančně závislá a mohla kdykoliv odejít. To že to nechtěla, toleroval to, že jí bije a možná jí to sem tam až tolik nevadilo, bylo jen její rozhodnutí. Kdyby to byla krátkodobá aférka, neřeknu, ale takhle měla dost šancí to změnit. Neobhajuji násilníka, jen když se člověk koupe s krokodýli musí čekat, že ho sežerou.

0/0
30.8.2011 11:07

Kyros

Re: Nezlobte se, ale za tento konec si může sama

mám takové tušení, že ho i vystěhovala a už s ní nebydlel. Pak se asi při nějaké schůzce pohádali a došlo na šermířský souboj. Tam bohužel zjistila, že rovnoprávnost nefunguje.

0/0
30.8.2011 11:12

defi

Re: Nezlobte se, ale za tento konec si může sama

aha, tak to je špatný... ale je fakt, že to asi mělo přijít dřív. Divím se, že si ho vůbec brala, když jí před svatbou zmlánil. Kolik jiných chlapů by mohlo být s ní šťastných. Kdyby přemýšlela.

0/0
30.8.2011 11:20

zloděj s oranžovou šálou

Re: Nezlobte se, ale za tento konec si může sama

Kdyby přemýšlela, tak by ho nezačala bodat. Nebo si myslela, že ho zabije hned tou první ranou?

0/0
30.8.2011 11:58

_m-

Re: Nezlobte se, ale za tento konec si může sama

Nikde jsem nečetla nic o tom, že jeho rány byly bodné

0/0
30.8.2011 12:24

zloděj s oranžovou šálou

Re: Nezlobte se, ale za tento konec si může sama

Magdičko, popiš nám, chlípníkům, co to bylo za rány.

0/0
30.8.2011 12:30

_m-

Re: Nezlobte se, ale za tento konec si může sama

Najdi si to, chlípníku.

+1/0
30.8.2011 14:12

síma25

Re: Nezlobte se, ale za tento konec si může sama

Naprostý souhlas, pokud ji bil, měla to nahlásit na policii, dyť mohl klidně napadnout i její děti! Pokud ji bil už před svatbou, nechápu, proč si ho vůbec brala. Nic to nemění na tom, že on patří zavřít až zčerná, ale ona prostě musela být buď hloupá, nebo jí to zkrátka vyhovovalo. To, že se to vyhrotilo až při jejich rozvodu je shoda okolností. Ale kdyby policie měla nahlášené každé napadení, mohl už dávno bručet a ona žít.

Bohužel takovích pipin jsou mraky, znám jednu slovenu, která tvrdí, že když ji chlap neumí zmlátit, není pro ni dost chlap.

+1/0
30.8.2011 12:20

pesimistka7

Re: Nezlobte se, ale za tento konec si může sama

Možná je "pipina" ta Vaše "slovena", ale jinak jste, bohužel, jen další z mnoha lidí, kteří nejspíš nemají zájem o tom víc vědět a mají to vyřešené : bl*bá nebo jí to vyhovovalo, ale oceňuji, že si alespoň nemyslíte, že "si za to bití určitě mohla sama", což většinou po těch prvních dvou ohodnoceních následuje.

0/0
30.8.2011 13:39

TrueRobos

Re: Nezlobte se, ale za tento konec si může sama

A není to náhodou cikánka, že ne? Tam ta brachální agrese je takové kontkantní vyjádření lásky. U jiných Slovenek jsem něco takového nepozoroval.

0/0
30.8.2011 15:27

Gmurr

Re: Nemuze si za to sama

nenapadlo by vas treba jine reseni, ze odejit ma ten agresor, zvlaste kdyz je to jeji byt?

Copak nechapete, ze ji zavrazdil kvuli tomu, ze chtela odejit? Rv

0/0
30.8.2011 15:28

BajnyPhoenixI

Zacinam chapat svet predku

kdyz pominu aristokracii,kde to zase bylo o cenem jinem,tak vyber partnera rodici asi nebyl uplne od veci. Ponevadz  dcerunka by si domu privlekla nejlepe loupeziveho rytire a pak se divila,ze neora jejich policku 4x4 metry.

+3/0
30.8.2011 11:07

studuji VŠ cenzorskou

nenávist

Ano, násilí na ženách je tolerováno! Do očí vám to nikdo nepřizná, ale anonymní diskuze jsou toho důkazem. Dá se tady číst, že by to někdo odsuzoval? Ne, vždy je na vině žena a ta má od násilníka odejít. Je to její chyba, že se nechala týrat. Nikdo tady nepíše, že týrat se nemá. A to žijeme v relativně civilizované Evropě. Je mi z toho fakt šoufl 8-o

+3/0
30.8.2011 10:56

Kyros

Re: nenávist

Krást se nesmí a krade se, vraždit se nesmí a vraždí se. Tvoje představa, že se to nesmí je dětinsky naivní. Co je to komu platné, když se mu děje příkoří, vykládat tyranovy, že se to nesmí.

0/0
30.8.2011 10:59

studuji VŠ cenzorskou

Re: nenávist

Ano, viníci jsou většinou potrestáni. U domácího násilí se poškozená těžko domáhá spravedlnosti.....

0/0
30.8.2011 11:02

Akia

Re: nenávist

Souhlasím, krást a vraždit se sice nesmí, ale přesto si svůj byt radši budu zamykat a budu se vyhýbat rizikovým lokalitám. Nebudu spoléhat na to, že se všichni řídí pravidly slušného chováné.

0/0
30.8.2011 12:33

levicak

Re: nenávist

A co násilí v hospodách, taky řešíš? Kdo a proč koho udeřil?

0/0
30.8.2011 11:00

defi

Re: nenávist

Ano, týrat se nemá, ale lidé to dělají. A žena má mít natolik rozumu, aby od takového chlapa odešla. Na světě je hodně jiných, slušných chlapů. Tak co.

0/0
30.8.2011 11:08

neverleft

Re: nenávist

to je prave ten problem, ze slusnaci nejsou atraktivni. zena se prece musi bavit, nalezat nove podnety, a jine blaboly. Ale co ona sama vnese do vztahu? Na to slysim vzdy odpoved, ze chlap se musi starat preci ne?  No to jo, ale vecne blbce ze sebe delat nebude.;-)

+3/0
30.8.2011 11:19

síma25

Re: nenávist

Tak ze sebe nedělejte blbce a najděte si nějakého pěkného kluka:-P Nebo normální ženskou.

0/0
30.8.2011 12:22

Tryskomys Muf

Re: nenávist

Co to blábolíš? Tolerují ho především oběti násilí, a to je především jejich problém. Holt slabými osobnostmi/jedinci se zametá v jakékoli společnosti lidí. Tak to vždy bylo a vždy tomu tak bude. Když se ti to nelíbí, musíš se holt snažit a makat na sobě, i když to bolí (tj. např. oznámit to na policii a odejít z domova, a zajistit si horko těžko existenci vlastními silami).

0/0
30.8.2011 12:32

zloděj s oranžovou šálou

Ženy baží po grázlech.

A myslí si, že k ní bude mít jiný, zázračný vztah.

0/0
30.8.2011 10:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.