Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kaddáfího rodina je na našem území, tvrdí Alžírsko

Manželka libyjského vůdce Muammara Kaddáfího, jeho dcera a dva synové v pondělí vstoupili na území Alžírska. Prohlásilo to alžírské ministerstvo zahraničí. O Kaddáfím se nezmínilo. Rebelové mezitím oznámili, že při náletech zemřel plukovníkův syn Chámis.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

strycek-Joe spol. s r.o.

Běsnění demokratických rebelů

nemohou civilizovaní lidé tolerovat. Je třeba trvat na dodržování mezinárodního práva a ženevských konvencí. Proto apeluji na naše ministerstvo zahraničí, ať předá staronovému libyjskému diplomatu-přeběhlíkovi protestní nótu !!

0/0
30.8.2011 16:02

traktorista operator

diktátor a despota Kaddáfí

V moci Kaddáfího jednotek dosud zůstávají dvě velká města - Syrta a pouštní

Sebha na jihuR^;-D

0/0
30.8.2011 15:39

Larry Matejka

Rebel Triumvirate of Terror Rules Darna

According to the Daily Telegraph of March 26, Darna, a key city in the rebel heartland between Benghazi in Tobruk, is commanded by al-Hasidi, an al Qaeda terrorist controller who trained and hobnobbed with Osama bin Laden at the Khost terrorist training camp in Afghanistan. Hasidi boasts of having sent 25 fighters to fight US and NATO forces in Afghanistan; one wonders how many they managed to kill. Hasidi was a US prisoner of war after being captured by the Pakistanis, but tells the Wall Street Journal of April 2 that he now hates the US only “less than 50%” hinting that Americans can redeem themselves by appeasing Al Qaeda with arms, money, political power, and diplomatic support. At his side in the city leadership is Sufian bin Kumu, Osama bin Laden’s chauffeur, another terrorist who was an inmate at Guantánamo Bay for six years. Also among the Darna city fathers is al-Barrani, a devoted member of the Libyan Islamic Fighting Group, which merged with Al Qaeda in 2007.

0/0
30.8.2011 14:25

Larry Matejka

Re: Rebel Triumvirate of Terror Rules Darna

See London Daily Telegraph, March 25, 2011: “Libyan rebel commander admits his fighters have al-Qaeda links: Abdel-Hakim al-Hasidi, the Libyan rebel leader, has said jihadists who fought against allied troops in Iraq are on the front lines of the battle against Muammar Gaddafi’s regime,”

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/africaandindianocean/libya/8407047/Libyan-rebel-commander-admits-his-fighters-have-al-Qaeda-links.html

See also Wall Street Journal, “Ex-Mujahedeen Help Lead Libyan Rebels,” April 3, 2011, at

http://online.wsj.com/article/SB10001424052748703712504576237042432212406.html

0/0
30.8.2011 14:26

Larry Matejka

Re: Rebel Triumvirate of Terror Rules Darna

Učebnicoví demokraté, že? ;-D;-D;-DRv

0/0
30.8.2011 14:27

rene1879

Nebýt internetu, nevíme nic

http://www.nwoo.org/view.php?nazevclanku=videa-usvedcujici-z-silenych-zverstev-libyjske-quotrebelyquot-podporovane-nato&cisloclanku=2011070034

Už zase podporujeme šílenou sebranku. Jako tenkrát obchodníky s lidskými orgány v Kosovu.

Kdybychom byli odkázáni jen na české noviny, budeme informovaní asi jako lidé v KLDR.

Páni novináři proč mlčíte?

Nemáte ambice nebo se bojíte?

+2/0
30.8.2011 13:26

Noli tangere circulos meos

Re: Nebýt internetu, nevíme nic

to je hnus, na bliti a jeste vice je mi na bliti z tech kteri NATO valku na Libyii schvaluji, protoze schvaluji i tyhle svinarny.

Valka na Libyii nema ospravedlneni, je to zlocin. Kaddafi nebyl ani zdaleka vetsi diktator ne Gusta Husaku. Nemel sve lidi za plotem a nestrilel je pri pokusu o prechod hranic. To by si kazda tupa hlava mela uvedomit, co tady vykrikuje jaky zloduch to byl.

+1/0
30.8.2011 13:57

55108311

Re: Nebýt internetu, nevíme nic

;-D Je hezké, jak všichni Kadáfího fans neomylně poznají, že každé video hovořící v neprospěch Kaddáfího bylo vytvořeno v ateliérech CNN/CIA, zatímco všechna videa v jeho prospěch jsou bez jakýchkoli pochybností pravá.

Stejně tak jako zprávy CNN jsou lživá propaganda (samozřejmě kromě těch zpráv, které nějakým způsobem kritizují rebely), zatímco vše co prohlásí Kaddáfího mluvčí je určitě čistá a ryzí pravda.

0/0
30.8.2011 14:22

bumm

Re: Nebýt internetu, nevíme nic

Český novinář má svůj názor, no hluboce s ním nesouhlasí.

0/0
30.8.2011 18:23

alarik

NATO už třetí den srovnává město Sirte se zemí

...a nikdo o tom neví...Již třetí den letadlo NATO nepřetržitě

bombardují Libyjské město Sirte, rodiště plukovníka Kaddáfího.Město je zcela obklíčeno rebely a speciálními jednotkami z Bitánie, Francie, Kataru a SAE. Nikdo nemůže město opustit. Ani ženy a děti. Muži pokoušející se odejít jsou okamžitě zastřeleni a ženy poslány zpět.   http://mathaba.net/news/?x=628388

+3/0
30.8.2011 12:28

Noli tangere circulos meos

Re: NATO už třetí den srovnává město Sirte se zemí

ale vi, uz jsem to tu psal vcera ..... jenze svet o tyom nevi protoze korporacni media tyto zpravy neprinaseji, ted je dulezitejsi povoden v USA Rv

0/0
30.8.2011 13:53

dongque_d@yahoo.com

NATO

pravda o bombardování NATO   už  zničil  stát Lybi

0/0
30.8.2011 11:41

Pláteník

a to se chlubí,

nebo si stěžujou?8-o

0/0
30.8.2011 11:07

2Alien.cz

Musí to být otrava, narodit se se zlatou lžičkou v hubě

... a nakonec skončit jako štvanec na útěku ;-D

0/0
30.8.2011 10:37

demokratická diktatura

pro greenaliena, tarase, mosega a další nadšence

Přátelé. Můžete mi jednoduše napsat co Vy osobně z neokoloniálních válek v Iráku, Afghánistánu či Libyi máte? Pochopil bych pokud by někdo z vás byl velký akcionář olejářské korporace či představitel zbrojního průmyslu, ale mám za to, že ani jedno z toho nejste.

Pravděpodobně budete patřit do sorty obyčejných ekonomických otroků, kteří tyto války platí ze svých daní. To znamená, že válka vám nejen nic nepřinese, naopak ji společně s masou dalších ekonomických otroků platíte ze své kapsy. K tomu si můžete připočíst nárust terorismu, který odnese zas a znovu obyčejný ekonomický otrok, tím pádem i vy. Díky těmto válkám se zhoršuje i mezinárodní bezpečnostní situace, jsou zaváděni drakonické zákony a instalován policejní stát, který se znovu dotkne pouze ekonomického otroka a jsme znovu u vás.

Zatímco zisky z války jsou privátní a vy z nich neuvidíte ani halíř, ztráty a náklady jsou veřejné, tudíž jdou z vaší kapsy.

Opravdu je schizofrení podporovat něco, co je totálně proti vaším zájmům.

+4/0
30.8.2011 10:37

2Alien.cz

Re: pro greenaliena, tarase, mosega a další nadšence

Rv máš to úplně popletené, chlapče :-(

+3/0
30.8.2011 10:39

Lady Lucy

Re: pro greenaliena, tarase, mosega a další nadšence

;-D hlavně že Ty máš jasno

0/0
30.8.2011 10:42

moseg

Re: pro greenaliena, tarase, mosega a další nadšence

chápu že je to pro tebe nepředstavitelné, ale na světě jsou lidi, kteří háji jisté věci z morálních důvodů a ne proto, že z nich mají prospěch a jejistli ze svých daní platím války proti diktatorům a teroristům, pak aspoň vím, že jdou na něco užitečného, že nejsem zcela zbytečný mraveneček a platím je rád!  Víš je to asi pro tebe nepředstavitelné ale sou lidi, kteří rádi přispějí k dobré věci, i z vlastní peněžneky, sic!

+3/0
30.8.2011 10:41

Lady Lucy

Re: pro greenaliena, tarase, mosega a další nadšence

;-D;-D;-D

0/0
30.8.2011 10:43

Terrek

Re: pro greenaliena, tarase, mosega a další nadšence

..prosím, napište nám, co je na těchto válkách morálního, prosím, nenechte se  pobízet, ven s tím, chci být také tak prozíravým, jako jste Vy...

0/0
30.8.2011 12:05

greenalien

Re: pro greenaliena, tarase, mosega a další nadšence

Nevím proč bych měl cokoliv vysvětlovat člověku který tráví většinu času psaním anonymních žlučovitých příspěvků ve kterých obyčejně se mě snaží nějak poškodit, ale část o bezpečnostní situaci mi příjde komická. Možná někde se zavádějí přísnější zákony, ale konkrétně v České republice jsou zákony vztahující se k činnosti policie či rozvědek dost restriktivní pro tyto instituce, a to tak že pravděpodobně nejvíce od jejího vzniku, například policejní odposlechy prakticky přestávají existovat, navzdory mediální hysterii.

Hmm a budeš se opravdu divit ale i když mi tato válka nic nepřinese, nepovažuji se za bohem vyvoleného nadčlověka, kterému by nemělo vadit přihlížet masakrům Libyjců pod koly Muammarových tanků. A nemyslím si že když napěchuji šest milionů muslimů do totalitního státu, a nechám je žít ve stavu permanentního ohrožení ze strany represivních složek, tak budu nějak bezpečnější. Tohle mi příjde jako dost komický protiklad vůči Tvé úzkostlivé péči o "drakonické zákony."

+3/0
30.8.2011 11:01

petrmoudry

Re: pro greenaliena, tarase, mosega a další nadšence

jo, jo, doporuč si ten svůj vlastní příspěvěk soudruhu greenliene.....;-D;-D;-D

0/0
30.8.2011 11:05

moseg

Re: pro greenaliena, tarase, mosega a další nadšence

a to je stejná pravda jako ta o Kadafím, že? doporučil sem ho já. Víš, měl by si mít nějakou jistotu o tom, že víš co se jak doopravdy stalo než o tom začneš kafrat

0/0
30.8.2011 11:09

littledwarf

Re: pro greenaliena, tarase, mosega a další nadšence

Blbost kdyz te nekdo ohrozuje (stat, teroristicka organizace a pod..) tak je prirozene ze tuhle "valku" spise intervenci zaplati danovi poplatnici kteri jsou soucasti statu nebo v tomhle pripade unie ktera je ohrozovana podbnymi zivli jako Kaddafi nebo Al-kaida. Jinak vy jste asi kazdy sam za sebe tak si seberte tech zopar Kc co vam vzali a jdete do Libye bojovat za sve nebo kdyz vas nejaky terorista napadne tak si stat koukne jestli jste jeden z tech co se nechce podilet na spolocne obrane a pak rekne ze vam pomahat nebude protoze je to vas boj.

Tenhle alibismus je k bliti.

+1/0
30.8.2011 11:32

vigoth

Lybie

Pamatujte-Historii píší vítězové(smutné,ale kruté)

+1/0
30.8.2011 10:14

moseg

Re: Lybie

Pravda vítězí[>-]

+1/0
30.8.2011 10:19

greenalien

Re: Lybie

Ty asi dostaneš. Ale dal jsem +1. ;-)

0/0
30.8.2011 10:24

petrmoudry

Re: Lybie

ano, je to tak, pravda o bombardování NATO a násilí rebelů vítězí, je to tak soudruzi.....;-D

+1/0
30.8.2011 10:33

moseg

Re: Lybie

nějak sem si nevšiml, to že si vymyslím sto hovadin které tady rychle napíšu není žádné vítězství, NATO a rebelové vyhráli v  Libyii protože pravda byla na jejich straně, i tak jsem to myslel

0/0
30.8.2011 10:36

Lady Lucy

Re: Lybie

A ono snad došlo ke změně vlády? Proč se tlupa z Benghází bojí do Tripoli přijet?;-D

0/0
30.8.2011 10:45

moseg

Re: Lybie

protože se tento strach odehrává pouze v tvé fantazii

0/0
30.8.2011 10:48

Lady Lucy

Re: Lybie

Takže ty články z iDNES kde se píše že Jalil prosí o pomoc v hledání Kaddáfího protože je tam velmi nebezpečno jsou lži? 8-o

0/0
30.8.2011 10:49

moseg

Re: Lybie

Libyjská vláda prosí o pomoc NATO při hledání Kadafího, ne aby je chránili v Tripolisu

0/0
30.8.2011 10:54

Lady Lucy

Re: Lybie

A kde píšu, že prosí o ochranu v Tripoli? Tu přece mají, NATO stále úřaduje a vojáky tam mají taky;-D ptám se Tě na zdroj, že je tlupa z Benghází v Tripoli už, minule se Jalil nechal slyšet že se bojí a má strach jen z Kaddáfího hlasu;-D

0/0
30.8.2011 10:56

moseg

Re: Lybie

Já vím, že ty to nepíšeš, ale média to píšou, Libyjská vláda prosí NATO o hledání Kadafího, těch pár speciálních vojáků a agentů NATO co jsou v Libyii hledají kadafího...

0/0
30.8.2011 10:58

petrmoudry

Re: Lybie

těch pár speciálních vojáků, to jich je tuším minimálně 2.500, také to už někde zaznělo, takže žádných pár vojáků, ale ozbrojení teroristé z NATO.....

0/0
30.8.2011 11:00

moseg

Re: Lybie

tak to by mě fakt zajimalo, kde zaznělo, že vojáků je 2500, fakt by mě to zajímalo... to že někdo něco zazní ještě neznamená, že to je pravda...a i kdyby jich bylo 2500, copak 2500 vojáků je nějaký počet? Američané do iráku poslali 120 000...

0/0
30.8.2011 11:02

petrmoudry

Re: Lybie

no, na to, že rezoluce pojednává o ochraně bezletové zóny a ochraně civilistů bez možnosti nasazení pozemních jednotek, je počet minimálně 2.500 cvičených zabíjáků až, až.....!

0/0
30.8.2011 11:08

moseg

Re: Lybie

minimálně 2500 zabijáků ale vymyšlených...

0/0
30.8.2011 11:11

Lady Lucy

Re: Lybie

Můžeš mi tedy také uvést zdroj, že statečný Jalil už je v Tripoli a nebojí se?;-D

0/0
30.8.2011 10:50

moseg

Re: Lybie

to že se vláda zatím nepřestěhovala do tripolisu ještě neznamená, že ho nemá pod kontrolou, je sto dalších důvodů, třeba logisitické...

0/0
30.8.2011 10:55

Lady Lucy

Re: Lybie

Nebo to, že nemají v rukou letiště;-D

0/0
30.8.2011 10:57

moseg

Re: Lybie

ano to je taky docela úpodstatný důvod, díky za nápovědu, a o čem to svědčí? jen o tom, že se nějaká jednotka fanatiků drží na letišti, no a co?

0/0
30.8.2011 11:00

petrmoudry

Re: Lybie

nějací fanatici pořád okupují Tripolis a téměř celou Libyi, myslím, že si říkají povstalci.....;-D;-D;-D

0/0
30.8.2011 11:02

moseg

Re: Lybie

jo jsou to fanatici svobody, byli za ni ochotni obejtovat své životy, pro čecha nepředstavitelné...

0/0
30.8.2011 11:05

petrmoudry

Re: Lybie

jo, jo klidě si napiš těch pár  sto hovadin....

+1/0
30.8.2011 10:50

moseg

Re: Lybie

hovadiny tady píšou jen kadafí fans...

0/0
30.8.2011 10:56

Lady Lucy

Re: Lybie

Ještě že ty píšeš tak hodnotné příspěvky plné inteligentních komentářů;-D;-D;-DRv

0/0
30.8.2011 10:58

petrmoudry

Re: Lybie

no jo no, komu není shůry dáno v apatyce nekoupí.....

0/0
30.8.2011 10:58

petrmoudry

Re: Lybie

mosegu

0/0
30.8.2011 11:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.