- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zákony sice platí pro všechny, to je pravda. Jenže ty značky upravující předjíždění jsou navrženy pro auta, které mají zrychlení 0-100 okolo 10s. Naproti tomu má drtivá většina motorek zvládne 0-100 pod tři sekundy a velká část má 0-200 pod 10s. Je to stejná situace, jako když v autě předjíždíte traktor jedoucí pětadvacítkou a taky se to na zákazech často dělá. Kdo v životě moderní motorku neřídil, nedokáže si to představit. Že by někdo nestihl s motorkou předjet se stává velmi zřídka a přitom u aut je to typická příčina katastrofálních nehod.
Z tohoto článku úplně stříká senzacechtivost a generování problémů. Na Eccák se totiž momentálně jezdí mnohem méně než dva tři roky nazpátek, jelikož je tam silnice typu tankodrom.
zřejmě vadí motorkáři. A přeci do moderní Evropské unie nepojedeme na motorce. Já nic zběsilého ani riskujícího neviděl. Že jeli trochu rychleji a přejížděli plné čáry mi je jedno. Pokud si nahlédli do zatáček a věděli do čeho jedou, ať si jezdí, nehledě na to, že motorka reaguje jinak než auto. To jen zase novináři hledají senzace.
Zastáncům "bezpečného" překračování limitů o vysoké hodnoty - uvědomte si, že jde také o reakční doby a následnou brzdnou dráhu, o následky potenciálních střetů a taky o to, že další účastník silničnío provozu nepředpokládá, že se nějaký cvok řítí městem více než dvojnásobkem povolené rychlosti. To se pak těžko odhaduje, jestli se před ním dá stihnout odbočit nebo přejít silnice.
Není to tak dávno, co jsme nakládali jednoho takového mistra světa, který jel na konci města ještě na padesátce nějakých 150 km/h a nabořil to z boku do odbočující dodávky. Naštěstí sebou nevzal nikoho dalšího.
Hm, mohl bych prosím vidět tu "zběsilou jízdu"?
Co že to provedli? Aha, přejeli na zemi namalovanou čáru. V místech, kde do pravotočivé zatáčky viděli a měli rezervu. A to je špatné. Proč? Protože to řekl úředník. Až tentýž úředník řekne, že přejíždění čáry je v pořádku, budou tito motorkáři najednou bezproblémoví. Ač se na jejich chování nic nezmění.
Omezili někoho? Ohrozili někoho?
Submisivním frustrátům (copyright by Honza ZZR), křičícím "písek, zakázat, zastřelit!" bych doporučil letní výlet do Dolomit. Tam nikoho předjíždění "přes plnou" v horách či ve městech nevzrušuje, pokud se při tom dotyčný nechová jako hovado. Ano, ani policii. A všichni jsou v pohodě.
Ovečka, která rezignovala na svůj rozum a bude stát o půlnoci na červenou na přechodě, ač vpravo ani vlevo nic nejede (protože jít na červenou je špatné), to je ideální matroš pro současný stát.
V těch videích jsem neviděl vůbec nic nebezpečného, hrozného, odstrašujícího - přejeli plnou čáru! Dokonce byl i slušný výhled dopředu! Wow, zabijte je, asociální hajzly! Místo, aby koukali na telenovely a reklamy v TV, tak si jezdí jen tak po krajině! 3x FUJ
Až budou jen tak po krajině jezdit víceméně podle předpisů, nikdo normální ani nepípne. Dokud jen tak po krajině znamená 100 km/h v obci, 180 km/h mimo obec, 250 km/h po dálnici, zatáčky projíždět protisměrem a nebezpečně předjíždět, pak ať si to motorkáři (i stejně se chovající plechovkáři) strčí do špic a nebrečí, že na ně skoro každý nadává. Čest všem rozumně jezdícím motorkářům, škoda jen, že jich člověk v provozu potká zoufale málo.
už od rána, článek jsem si přečetl včera a 11 stran diskuze prýštící nenávisti a závisti které na mě vyskočili po příjezdu do kanceláře mě nadále utvrzuje v tom, že mne opravdu lidi v autě chtějí zabít. A to už jsem si po skoro po odjeté sezoně myslel, že je to lepší (v Praze určitě)...takže znova pod mojí helmou pro vás mám maximálně shovívavý úsměv....plechovky.
..trocha pisku do vinglu , a smeju se ja...
.. a ty asocialove se asi koupi motocyklu financne vycerpali , jinak by si sli zajezdit nekam na okruh ,do Brna, do Mostu...
smetí mezi spořádanými lidmi, podobnou roli hrají na silnicích motorkáři. Tedy aspoň jejich velké procento. Jezdí riskantně a nebezpečně. Svůj podíl na situaci mají ovšem i výrobci. Proč se vyrábějí a běžně prodávají stroje stále vyšších kubatur a výkonů, když na silnici je předepsaná devadesátka a na dálnicích 130? K čemu jsou pak monstra s výkony značně převyšujícími možnosti běžných automobilů? Tam je to ovšem podobné. Proč si kupovat auta s výkonem nad 130 ks, když se tohoto potenciálu vlastně beztrestně nedá využít? Jistě, je to vřelý vztah k technice, ale i pěkná snobárna. A na silnicích nebezpečí pro ostatní.
proto doufam ze prijde doba kdy kazdy prostredek bude mit povine automaticky "GPS" omezovac, ci bude rizen pocitacem. Srdcari zavodnici nicmene budou namitat, ze to neni takova zabava...
Předpokládám, že všichni tady souhlasíte s pokutama za 51km/hod za cedulí obce.
no jistě. a když jsem byl v Kurdistánu( východ turecka) tak u každé vesnice bylo jedno kulometné hnizdo. Tohle by se mělo zavést u nás a je klid.