- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zcela zbytečná investice, když 90 % českých řidičů vůbec nechápe "zip"
Náhodou, mně to občas docela vyhovuje - třeba když kilometr před zúžením se všichni cpou do průběžného pruhu, tak tím končícím objedu celou kolonu a v místě zúžení se zařadím do průběžného.
jsem jel na motorce okolo, zrovna když byla v "bobové dráze" kolona a měl jsem nutkání to vzít po novém úseku. Naštěstí jsem si včas všiml, že je tam jakási sláva, pánové by se asi podivili, kdybych jim mašinou přestřihnul pásku (míněno samozřejmě v žertu )
Hurá, nebudou žádné kolony, místo zipu se posunulo za pár melounů o pár metrů dál.
Jenže důvody kolon zůstávají: Lidi, kteří se neumí ve městě řadit do pruhů (nedávno mi jeden přesvědčoval, že se jezdí vpravo), lidi neznající účel levého pruhu kruháčů. Lidi neznající zip, jednotlivci přejíždějící do vedlejšího pruhu daleko dříve. Jedinci nedodržující rozestupy(častá příčina úplného zastavení kolony a spotřeby pohonných hmot, místo pomalejší jízdy pár metrů)
Také existuje Braessův paradox, takže nejsem zastáncem rozšiřování všech silnic. Jsem pro podporu MHD (třeba namalováním bus pruhů a výstavbou tramvajových tratí) a placení silnic pouze z mýta/parkovného.
Dodnes jsem nepochopil levy pruh u kruhace, ktery je tak prtavy, ze skoro vypada jako krizovatka. Vubec se mi zdaji nektere dvoupruhe kruhace dost nebezpecne. Zvlast kdyz nekdo v levem pruhu chce nahle vyjet.
Přemostění tratě, zemní práce atd.. plus příprava na budoucí mimoúrovňovou křižovatku.
viď?
Automobily maj nádrže, vzpomínáte? A v těch nádržích bývá benzín nebo nafta, pamatujete? Taky jezděj po silnicích i cisterny... Mimo silnice jsou půdy a spodní vody a ty je třeba ochránit. Už vám to dochází nač to slouží?
za dva roky není to zbytečně rychle? Už aby tady stavěli dálnice a silnice firmy z ČÍNY. Dražší to nebude spíš naopak a víc nekvalitní už to bude jen těžko
To jo, Poláci můžou vyprávět. Teď jim to dostavují Češi
z veřejných rozpočtů. Do silnic a dálnic bychom mohli investovat celý HDP, a pořád to bude málo...
ale nestačí to. Bohužel se spousta peněz z Prahy nacpe na alespoň částečné zcivilizování Moravy, takže pak peníze v Praze chybějí.
Kdyby z Moravy nešly skoro všechny peníze do Prahy a páni ministři nezakazovali stavět,tak si dálnice postavíme do každé dědiny.
Tak jsem si to schválně cestou do Štěrbohol projel a je to spíš k nasrání.
1) "60" samozřejmě zůstala te stejného místa po stejné místo jako na staré bobové dráze.
2) dva pruhy jsou stále, akorát se zúžení posunulo cca 100 - 200 metrů
3) Jak už tu někdo psal. Ta poslední zatáčka, kterou se vrací na "Starou" tam je skoro o hubu víc je i z osobákem...
Takže gratuluji proinvestované prachy a výsledek pro dopravu nulový.
bohužel musím souhlasit, dva pruhy ze tří = v čr neřešitelný problém, pořád se budou lidi v tom pravým zařazovat až na poslední chvili a kolony tam stejně zustanou, a v zimě si myslím pro kamiony ty šikany a kopce budou velky oříšek....