Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidiči projedou po pražské Jižní spojce snáz, má nové „rameno“

Řidiči, kteří se potřebují dostat z dálnice D1 na D11, si oddychnou. V úseku od lanového mostu k mostu DP- Metro bylo zprovozněno nové rameno Jižní spojky směrem k navazující Štěrboholské radiále. Výstavba kilometrového "ramene" trvala zhruba dva roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ten co odhlasil předplatne MF

uf

zcela zbytečná investice, když 90 % českých řidičů vůbec nechápe "zip"

0/0
30.8.2011 14:35

Mitchell

Re: uf

Náhodou, mně to občas docela vyhovuje - třeba když kilometr před zúžením se všichni cpou do průběžného pruhu, tak tím končícím objedu celou kolonu a v místě zúžení se zařadím do průběžného. :-)

0/0
30.8.2011 16:48

Leinad

Re: uf

Pokud tě pak pustí :-) jojo, také to dělám.

0/0
30.8.2011 18:47

JoeMax

Včera

jsem jel na motorce okolo, zrovna když byla v "bobové dráze" kolona a měl jsem nutkání to vzít po novém úseku. Naštěstí jsem si včas všiml, že je tam jakási sláva, pánové by se asi podivili, kdybych jim mašinou přestřihnul pásku ;-D (míněno samozřejmě v žertu ;-))

0/0
30.8.2011 12:18

Leinad

Super

Hurá, nebudou žádné kolony, místo zipu se posunulo za pár melounů o pár metrů dál. ;-D

Jenže důvody kolon zůstávají: Lidi, kteří se neumí ve městě řadit do pruhů (nedávno mi jeden přesvědčoval, že se jezdí vpravo), lidi neznající účel levého pruhu kruháčů. Lidi neznající zip, jednotlivci přejíždějící do vedlejšího pruhu daleko dříve. Jedinci nedodržující rozestupy(častá příčina úplného zastavení kolony a spotřeby pohonných hmot, místo pomalejší jízdy pár metrů)

Také existuje Braessův paradox, takže nejsem zastáncem rozšiřování všech silnic. Jsem pro podporu MHD (třeba namalováním bus pruhů a výstavbou tramvajových tratí) a placení silnic pouze z mýta/parkovného.

0/0
29.8.2011 22:22

tommy008

Re: Super

Dodnes jsem nepochopil levy pruh u kruhace, ktery je tak prtavy, ze skoro vypada jako krizovatka. Vubec se mi zdaji nektere dvoupruhe kruhace dost nebezpecne. Zvlast kdyz nekdo v levem pruhu chce nahle vyjet.

0/0
29.8.2011 23:36

Leinad

Re: Super

Na malých kruháčích to má být oddělené, třeba mantinely, jako odbočovací pruh doprava(mimo kruháč) a vlastní kruháč. Pokud vedou všechny výjezdy na dvouproudovky, dá se to udělat bezpečně, třeba i s plnou čárou těsně za výjezdem.

A kdo se neumí zařadit na velkém kruháči včas doprava, vyjet a používat u toho blinkry, ten dělá dobře, že jezdí vpravo, ale občas se mi zdá, že takových "začátečníků" je příliš mnoho na to, aby mezi nimi šlo najít i "lenocha se starším řidičákem. "

0/0
29.8.2011 23:54

Mitchell

Re: Super

Tak zkus dvoupruhové kruháče ve F-M směrem na Frýdlant, tam je to fakt děs.

0/0
30.8.2011 16:51

paskundilek

Re: Super

"(nedávno mi jeden přesvědčoval, že se jezdí vpravo)"

Možná se budeš divit, ale i ve městě se na víceproudé silnici jezdí vpravo. :-P

0/0
30.8.2011 9:40

znám 001 dívku, nemá dukáty

Re: Super

Jezdí se, jistě. :-P Ale není to (obecně) povinné.

.

V obci na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačených na vozovce v jednom směru jízdy smí řidič motorového vozidla užívat k jízdě kteréhokoliv jízdního pruhu; přitom se nepovažuje za předjíždění, jedou-li vozidla v jednom z jízdních pruhů rychleji než vozidla v jiném jízdním pruhu. Pokud by vozidla jedoucí současně ve všech jízdních pruzích bránila v jízdě rychleji jedoucímu vozidlu, musí řidič jedoucí v levém krajním jízdním pruhu tento pruh co nejdříve uvolnit; to neplatí, užívá-li řidič levého krajního jízdního pruhu k odbočování, otáčení nebo při souběžné jízdě podle odstavce 3. (pokračování)

0/0
30.8.2011 10:19

znám 001 dívku, nemá dukáty

Re: Super

(pokračování) Řidič nákladního automobilu o celkové hmotnosti převyšující 3 500 kg, jízdní soupravy, jejíž celková délka přesahuje 7 m, zvláštního motorového vozidla a motocyklu s nejvyšší povolenou rychlostí do 45 km.h-1 smí levý krajní jízdní pruh užít k jízdě, jen jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění, otáčení nebo odbočování.

0/0
30.8.2011 10:20

kmotrs

Re: Super

tak si přečte paragraf  vratte papíry

0/0
30.8.2011 10:30

paskundilek

Re: Super

Pán být dyslektik? ;-D

0/0
30.8.2011 10:35

Leinad

Re: Super

Přísně logicky vzato jo, jezdí se i vpravo. [-P]

Ale co takhle přečíst si druhý odstavec dvanáctého paragrafu?

0/0
30.8.2011 18:36

braka

Březino, co tomu říkáš

1 200 metrů= 850 milionů ?

0/0
29.8.2011 22:03

havran80

Re: Březino, co tomu říkáš

Přemostění tratě, zemní práce atd.. plus příprava na budoucí mimoúrovňovou křižovatku.

+1/0
29.8.2011 22:37

Ejsí

no to je skvělý, že si to v Praze zase vylepšili

Rv

0/0
29.8.2011 20:29

RSDr. Jaroslav Lančík CSc.

Re: no to je skvělý, že si to v Praze zase vylepšili

viď? ;-DR^

0/0
29.8.2011 20:34

Homer _5

Re: no to je skvělý, že si to v Praze zase vylepšili

To se staví proto, že až přijedeš do Prahy i se svým mindrákem, tak aby ses tam vůbec vešel...

0/0
29.8.2011 23:27

Aqua

Re: no to je skvělý, že si to v Praze zase vylepšili

To musí bejt vošklivej život, vod rána do večera sedět na praha.idnes.cz a zelenat závistí nad každym novym šroubkem v Praze....

0/0
30.8.2011 11:12

Volejbalové kladivo

Re: no to je skvělý, že si to v Praze zase vylepšili

vylepšili ale za vlastní peníz, tak nezáviď

0/0
30.8.2011 14:28

newcoast

Retenční

nádrž pro automobily?

0/0
29.8.2011 20:28

Fox Mulder

Re: Retenční

Automobily maj nádrže, vzpomínáte? A v těch nádržích bývá benzín nebo nafta, pamatujete? Taky jezděj po silnicích i cisterny... Mimo silnice jsou půdy a spodní vody a ty je třeba ochránit. Už vám to dochází nač to slouží?

0/0
30.8.2011 2:14

nepetr

Kilometr

za dva roky není to zbytečně rychle:-P? Už aby tady stavěli dálnice a silnice firmy z ČÍNY. Dražší to nebude spíš naopak a víc nekvalitní už to bude jen těžko:-/

0/0
29.8.2011 19:46

Pruitt Igoe IV.

Re: Kilometr

To jo, Poláci můžou vyprávět. Teď jim to dostavují Češi ;-)

0/0
29.8.2011 19:54

zabanovany lajos

Re: Kilometr

mozna by bylo dobry si zjistit proc cinani dopadli jak dopadli.

0/0
29.8.2011 20:16

ligac

Re: Kilometr

viš vůbec , co se tam stalo a proč ?!

0/0
29.8.2011 20:19

tommy008

Re: Kilometr

Zlati cinani. Nejenze jim darovali miliony dolaru, ale jsou i ochotni priznat chybu. U nas by se to spravilo dvojnasobnym navysenim rozpoctu.

http://www.chinadaily.com.cn/bizchina/2011-06/18/content_12728120.htm

Pokud by nase republika mela nekdy jen stesti aby tu u nas staveli, nemeli bychom to promarnit. Verim jim 100x vic nez nasi mafii. A "fnukani" ze uberou praci nasim lidem si nechte, pokud nekde stat usetri, je to jen dobre.

0/0
29.8.2011 20:34

hrcprcsalala2

Re: Kilometr

No to je bomba, vyhrajou výběrové řízení super nízkou cenou a pak jsou strašně překvapení, že to za tu cenu nejsou schopni postavit. ;-D A někdo je za to ještě obdivuje. 8-o;-D

0/0
29.8.2011 20:42

tommy008

Re: Kilometr

Zato Metrostav, Skanska a podobni vyhrajou rizeni superdrahou cenou, praci za polovic preprodaj "cinanum" a pak jeste dokazi cenu navysit 2x. Souhlasim, to si zaslouzi obdiv. Smutny je jen ze musime platit tak velke dane abychom tyto uspechy (dalo by se rict uspechy socialisticke prace) dosahli. A kdyz jim na zvlnenou vozovku daj ceduli, tak prskaj. Nulova odpovednost.

0/0
29.8.2011 20:53

bubli1fuk

Re: Kilometr

Hele o Metrostav se neotírej, ten mi každoročně vyplácí dividendu! A to je velmi, ale opravdu velmi příjemné.:-)

0/0
30.8.2011 16:43

Pán_Zlobrů

Re: Kilometr

a teď tu o perníkový ;-D

0/0
29.8.2011 19:58

Pundit

Takhle mizí miliardy

z veřejných rozpočtů. Do silnic a dálnic bychom mohli investovat celý HDP, a pořád to bude málo...

+1/0
29.8.2011 19:09

Willy321

Je to dobré

ale nestačí to. Bohužel se spousta peněz z Prahy nacpe na alespoň částečné zcivilizování Moravy, takže pak peníze v Praze chybějí.

+3/0
29.8.2011 19:09

Fosgen72

Re: Je to dobré

Kdyby z Moravy nešly skoro všechny peníze do Prahy a páni ministři nezakazovali stavět,tak si dálnice postavíme do každé dědiny.

+3/0
29.8.2011 19:35

hrcprcsalala2

Re: Je to dobré

A ty peníze pěstujete na Moravě kde? ;-D

0/0
29.8.2011 19:44

realista1234567

Re: Je to dobré

RvRvRv

0/0
29.8.2011 19:55

Trupman

Re: Je to dobré

Jako ironická poznámka je to dost trapný. Mě by to zajímalo spíš naopak - kde ty peníze pěstujete v Praze? Protože, možná vás to překvapí, ale i to zemědělství je sakra důležitou součástí hospodářství, ale na dědině z těch "vypěstovaných peněz" zůstane jenom minimum, protože hodně firem - i agrokombinátů - má HQ v Praze.

0/0
29.8.2011 20:31

hrcprcsalala2

Re: Je to dobré

No jasně, agrokombinátama se to v Praze jenom hemží... ;-D;-D;-DR^ A vůbec, ziskovýma argokombinátama se to jenom hemží v celé ČR. R^

0/0
29.8.2011 20:35

Trupman

Re: Je to dobré

ani nevíš, co ti stojí za panelákem

0/0
29.8.2011 20:52

hrcprcsalala2

Re: Je to dobré

Sídlo moravského agrokombinátu? ;-D

0/0
29.8.2011 20:54

Trupman

Re: Je to dobré

dost možná

0/0
29.8.2011 22:08

braka

Re: Je to dobré

Nikdy jste nepil moravské víno ?

0/0
29.8.2011 22:06

Pán_Zlobrů

Re: Je to dobré

z čeho?? ;-D;-D  z 30% nezaměstnanosti a HDP na obyvatele cca 12 000 USD?? ;-D

0/0
29.8.2011 19:50

realista1234567

Re: Je to dobré

Nejdřív odrbat, potom se vysmát. Nedivím se Slovákům.

+2/0
29.8.2011 19:56

Pán_Zlobrů

Re: Je to dobré

spíš se divím Čechům, že se dobrovolně dali do holoportu s takovým národem...Morava je naštěstí pouze subregion Čech, takže tento stav je naprosto v pořádku...

0/0
29.8.2011 19:59

realista1234567

Projev

čecháčského šovinismu [>-][>-][>-]Rv

+1/0
29.8.2011 20:33

Aqua

Re: Je to dobré

Jojoo, příště si naše pragocentrické komando zajde pro ty miliardy, co sem obětavě posíláš, přímo k tobě domů ;-))

0/0
30.8.2011 11:13

ligac

Re: Je to dobré

a jéje, další dýňovec;-D

0/0
29.8.2011 20:20

Ejsí

Re: Je to dobré

No to je superblbina.Rv Pán z Prahy by se měl léčit.

0/0
29.8.2011 20:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.