Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Karlovarsku se zřítilo sportovní letadlo, zahynuli dva lidé

U obce Hlinky na Karlovarsku se v neděli odpoledne zřítilo sportovní letadlo. Stroj začal po pádu hořet, v troskách zahynuli dva lidé. Na místě zasahovali policisté, zdravotníci i hasiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tojemujmail

Toto se nemuselo stat!

Proč už dávno úřednící nesebrali Aeroklubu ČR provozní povolení?

To je otázka, která zní napříč celým spektrem českého letectví již

delší dobu. Její důležitost opět vyzdvihla včerejší tragická nehoda dvou

pilotů. více zde:http://aeronoviny.cz/2011/08/29/proc-uz-davno-urednici-nesebrali-aeroklubu-cr-provozni-povoleni/

0/0
29.8.2011 14:30

pilot Čkalov

Re: Toto se nemuselo stat!

Hm., tak jsem si přečetl ten tvůj odkaz. Podobné flusnutí na aeroklubáky jsem naposledy četl od jednoho z předchozích expresidentů LAA! Když potom tragicky zahynul na svém podivném stroji, tak se dodatečně zjistilo že ani nevlastnil pilotní průkaz, či periodickou lékařskou prohlídku Medikl II.tř.. To že je ten president AČR kámoš Kalouska, je sice hezké, ale v kontextu nejde až zase o tak velký delikt jak se uvádí.Použitíí cca 1 mega dotace na jiné provozní výdaje není až zase tak strašné.V jiných případech MF vrácení dotace mnohokrát větší částky promíjí. Jenže AČR není jen pan Dvořák! Zřejmě nějakému arizátorovi pálí žáha na to, co ještě zbylo z původního, státem dotovaneho Aeroklubu. Svazarmu ČR. Myslím, že kdyby se ÚCL zaměřil i na ostatní soukr. letecké provozovatele, kteří provádějí letecké práce, tak by občas i nějaká kytička padla. Bohužel ani této neziskové organizaci AČR se nevyhnulo tržní hospodářství bez přívlastků, tak se postupně rušily místa zaměstnanců, tj.inspektorů,

0/0
29.8.2011 18:14

pilot Čkalov

Re: Toto se nemuselo stat!

ale postupně i profesionálních leteckých mechaniků,včetně omezení centrálních leteckých tech. středisek. A jistě je i kardinální otázkou, zda použít nicotnou dotaci státu na platy zbytku zaměstnanců, příp. na náhradní díly k letadlům. Za ostudnou záležitostí s Blaníky L-13 nemůže v golbálu pres. Dvořák, ale protiletecký úřad EU,  EASA v Německu Díky němuž se po Německu a Rakousku ( k jejich úpřimné radosti) vykoupily staré  dřevěné šroty - dvousedadlovky z 60 let, aby mohl v ČR pokračovat výcvik žáků! Řada těchto strojů je min. o jednu generaci za Blaníky, ale přesto mohou na rozdíl od celokovových Blaníků létat! No bližší košile než kabát! Bohužel, zda náš dříve dost slušný vývozní artikl bude v EU létat (v USA,Kanadě, Rusku a pod. může Blaník  létat dál) , tak paradoxně záleží na Rusech. Kteří s koupí let. fabriky vlastní i ostatní výrobní práva.

0/0
29.8.2011 18:36

Duke._.Nukem

jj,

gravitace je previt...:-(

0/0
28.8.2011 17:29

ivoš

Re: jj,

Nahoru můžeš, dolů musíš.

0/0
28.8.2011 18:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.