Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policii hrozí vážná krize, míní její prezident. Očekává masivní výpovědi

Policii stále klesá mzdový rozpočet a proto do konce roku hrozí odchod až 2 000 mužů a žen zákona. Jejich stav by tak klesl na 38 tisíc, což je už podle policejního prezidenta Petra Lessy kritický stav omezující výkon policie. Podle něj je navíc přílišné šetření v tomto sektoru takticky nesprávné a ekonomicky nevýhodné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

noorange

jednodušší je říci v čem krize nebude

!!

0/0
29.8.2011 18:58

nexus99

Kolik peněz asi stát ročně zaplatí

na výsluhách těch vyčuránků, kteří se u policie "jen ohřáli" za účelem, aby měli jistý doživotní příjem? Kolika darebákům platí výsluhy jen proto, že když jim začalo téct do bot, dali sami výpověď? Tady hledejte prachy..

+1/0
29.8.2011 12:23

McTuzemák

Re: Kolik peněz asi stát ročně zaplatí

No ohřáli se deset let, sice nic světoborného nepředvedli, ale je to tak.

Pokud jde o výdaje PČR, tak daleko zajímavější než výsluhy je to, kolik hydra požírá průběžně na svou existenci. Vezměme jen výrok policejního prezidenta k Rumburku/Varnsdorfu. Pošle tam 200 lidí a bude to stát třičtvrtě miliardy ročně,,,,,,??? Proboha, jak k tomu číslu došel? To nás jeden uniformovaný bijec opravdu stojí 312000Kč měsíčně, když jeho plat není ani desetina této částky?

0/0
29.8.2011 19:13

Frollik

To už jsou ty auta, co Ičko předváděl v Brně

na šrot, že chce PČR investovat do aut? A na co auta, když údajně nemají na benzín?

Masívního odchodu darmožroutů do pokladen Lídlu se na rozdíl od autora neobávám.

0/0
29.8.2011 12:13

666999666

No tak třeba přestanou vopruzovat na silnicích.

R^;-D;-D;-D

+3/0
29.8.2011 11:38

nexus99

Pane Lessy rád Vám poradím.

Vyplácejte služné jen policistům v činné službě, případně těm, kteří ze služebního poměru odejdou do důchodu. Je naprosto tragické, když si kdokoliv ohřeje u policie zadnici a za pár let jde s nárokem na služné kamkoliv jinam. Toto aplikujte i zpětně a naši poldové (ti skuteční) budou do pěti let jezdit služebními mercedesy a mzdy budou mít jako jejich západní kolegové. Zároveň to policajty donutí k odvádění kvalitní práce. Kvalitně zatím pracují pouze některé speciální oddíly. Zbytek se veze a mnozí z nich ani nezná základní zákony! Udělejte ze "zaopatřovny" pro maturanty stav..

0/0
29.8.2011 8:31

komentator-1

Re: Pane Lessy rád Vám poradím.

Vážený, toto ovšem není v kompetenci pana Lessyho, protože výslužné upravuje zákon, který by musela změnit poslanecká sněmovna.

0/0
29.8.2011 8:58

nexus99

Re: Pane Lessy rád Vám poradím.

To je sice pravda ale policejní president má možnost předložit názor ministrovi vnitra a ten má možnost iniciovat návrh zákona. Pokud to policejní presidium nebo MV vidí jinak, pak jsou to úplně zbytečné instituce a potřebovaly by důkladnou reformu..;-)

+1/0
29.8.2011 11:19

Kirů

Policie nemá na výplaty ?

Proč tedy zaměstnává hromadu důchodců okolo 70-ti let, raritou je v Praze i 90-ti letý staroušek. Jakou asi předvádí výkonnost ?

0/0
29.8.2011 6:46

E.M.R. verze 1.4

Je potřeba pokračovat v potřebných reformách !

A zavést 100 korunovou policejní daň, tak jako se osvědčila daň povodňová !

0/0
29.8.2011 6:38

nexus99

Re: Je potřeba pokračovat v potřebných reformách !

Jj. A ta zmizí na MMR a v dalších resortech stejně jako ta povodňová..;-D;-D

0/0
29.8.2011 8:33

pět elementů

Za poloviční plat

Za poloviční plat drazí!Stačily by mnohdy figurýny a to budou ty figurýny užitečnější,že když je tam někdo zabetonuje,přivaří,přišrubuje,zamkne,přitluče,tak tam budou!Policajt je všude,jenom tam kde má ,není!Nejraději demonstruje,nebo se někde zašívá!:-PV!!

0/0
29.8.2011 1:10

Rudá Lůza vpřed, zpátky ni krok

Re: Za poloviční plat

V Polske mají figuríny četníků i atrapy policejních vozů, a funguje to dobře. Nepotřebují plat, benzín, dovolenou, slouží bez odpočinku, jsou samoúdržboví-déšť umyje a slunce usuší!

+1/0
29.8.2011 1:46

McTuzemák

Re: Za poloviční plat

Jo, jenže v česku taky byli placatí atrapisté ruky zákona u silnic a někteří z nich byly odcizeni, jiní pozměněni a vylepšeni, například připínacím oním. Takže tady nemá autoritu nejen živý orgán, ale ani umělý.

0/0
29.8.2011 19:16

nexus99

Re: Za poloviční plat

Máme lepší: Živé figuríny..R^

0/0
29.8.2011 8:34

antiodborář

Kdyby

Tak je to s tím podplácením, uplácením a přeplácením vždycky!Kdyby se těmto vykukům za trest zatrhly renty,však oni by se rozmysleli,jestli odejít!:-P;-)Rv!!

+2/0
29.8.2011 0:50

lynxxx

40000 fízlů?

No tak jestli je jich tolik, tak v Brně by jich mělo být vidět tak 2000. Někdy mám pocit, že jich tu je maximálně 20. Ostatní jsou asi zašití. Vyházet polovinu a tu druhou přinutit aktivně pracovat. Šetřit se dá a fungovat líp taky. Lessy je lenoch a nechce nic řešit. Vyhodit ho.

+1/0
28.8.2011 22:59

akro

Re: 40000 fízlů?

Omyl současné PČR je, že policejní prezident musí být policajt. Pak fungují klasická klišé a nefunguje policie. Poslední fungující policejní prezident v české historii se jmenoval Novotný a nebyl policajt. Taky mu proto bafuňáři ani prosté duté hlavy nemohly přijít na jméno. On totiž myslel.

0/0
29.8.2011 0:32

vencac

Zákaldní dotaz proto že nevidíme po ulici jezdit požárníky

tak je taky zrušíme. Asi by bylo dobré znát důvody proč nejsou vidět v mnohých případech mají tvrdě omezené náklady na benzín. birokracie policie je daleko složitější než přiznání daně a další  a další. A co dělá naše vláda pro to aby policista vyjel jen vymýšlí další a další lejstro proč vlastně vyjel. V první řadě zjednodušme tohle pak dejme policii peníze na benzím a halvně když už policije na něco přijde tak vyházejme všechny ty státní zástupce co zloděje a tuneláře posílají na svobodu. Prosím uvědomte si že pokud budeme fungovat systémem nejsou vidět tak je zrušme nám vůbec nepomůže. Apropo typický příklad Langer a fotbalové zápasy. Aby naši sportovní milionáři nemuseli platit drahé policejní zákroky přišel Langer s nařízením, že si mohou najmout soukromou agenturu. Od té doby se po zásazích těchto agentur počítají mrtvý zmrzačený a jinak šikanovaní. Ale co proč pořádkovou policii nezrušit na stadionech už je nikdo nevidí. Ano jsme tak stu..pidní stádo, že chceme jít touto cestou.

0/0
28.8.2011 22:51

vencac

Re: Zákaldní dotaz proto že nevidíme po ulici jezdit požárníky

já tedy ne a podle mého vám všem musí být jasné, že hlavně tato vláda podporovaná soukromými agenturami typu ABL  ( a že se cpal Bárta na Mv) se sistematicky snaží zrušit naší policii a nahradit ji právě takovýmato agenturama. Skrátka po vzoru Komunistů( taky většina těchto podnikatelů z nich pochází) už mají moc vládní a teď si potřebují zajistit moc výkonou a založit takové nové STB. Děkuji já tohle nechci a proto budu vždy stát za klasickou státní policií, která se přecijenom hůř ovládá.

0/0
28.8.2011 22:55

lynxxx

Re: Zákaldní dotaz proto že nevidíme po ulici jezdit požárníky

Policie nefunguje, tak bude nahrazena. Jsou to všechno flákači.

+2/0
28.8.2011 23:00

akro

Re: Zákaldní dotaz proto že nevidíme po ulici jezdit požárníky

venćac je dnes univerzálně mimo. Bláhově si mylsí, že policajti do ulic nemusí, a stejně kriminalita nebude, zatímco hasiči musí, aby nehořelo a doktoři musí, aby nebyly mrtvice a infarkty. Smutná ale výmluvná úroveň duševna české policie. A na lepší časy se neblýská.

0/0
29.8.2011 0:34

burbeles

Mám obavu

Podle některých příspěvků jsem darmožrout, příživník a nevím co ještě, protože jsem službě věnoval 34 let, nicméně od revoluce není v tomto státě politická vůle, aby policie fungovala a měla zázemí pro svou náročnou práci. Vládnoucí garnitura zahnala policii do kouta, aby se utápěla vlastními problémy. Vyžadují, aby plnila zákonné poslání, ale nezajímá je jak a s čím. Technika je zastaralá, nová auta nic neřeší, když nejsou peníze na benzín, zájemci o práci u PČR nejsou (kdo by nastupoval za 14 000,- brutto), zkušení policisté jsou unavení , znechucení a odcházejí. To hraje do karet zlodějům, podvodníkům, extrémistům a jiným živlům. Vláda si dala prioritu bojovat proti korupci. Když nebude funkční policie, kým budou bojovat ABL-kou. Bojím se, že přijde den, kdy začnou lidi zakládat domoobranu. Do roku 2014 má klesnout stav policie na 30 tis. a to už končí legrace. Dnes jezdíme za odbornými lékaři desítky km daleko, jak vám bude, když nejbližší PČR bude v krajském městě s minimem lidí ?

0/0
28.8.2011 21:31

akro

Re: Mám obavu

A to bude jiné než je to dnes?

+1/0
28.8.2011 21:35

pučmidrát

Re: Mám obavu

Asi jo, to už nebude koho do těch severních Čech poslat!

0/0
28.8.2011 21:38

DADAnce

Re: Mám obavu

R^

0/0
28.8.2011 21:52

Theuniversal1

Re: Mám obavu

R^

0/0
28.8.2011 21:53

škovras

Re: Mám obavu

Máte naprostou pravdu. Jenže běžný občan nevidí tu mravenčí práci policistů při hledání pachatelů, práci odborníků kriminalistického ústavu atd.. Jen si přečte, že chytli člověka, který zmlátil děti na Hůrce, ale už si neumí představit, že plno lidí na tom muselo ty dva dny pracovat, zatímco on zveleboval svou chatu. No a pak cestou domů ještě dostal pokutu. Výsledek ? Je naštván na policajty, protože neumějí nic jiného, než dávat pokuty. Víc jeho mozek "nepobere". Faktem ovšem je, že v běžném životě se setkáváme spíš s těmi mladými na obvodních odděleních než se specialisty, kteří mají nějakou odbornost a zkušenost. A věřte, je to bída.

0/0
28.8.2011 22:10

lynxxx

Re: Mám obavu

Mravenčí práci? Sloní lenost bych řekl já.

+2/0
28.8.2011 23:02

škovras

Re: Mám obavu

Jasně, a proto toho, co zmlátil děti na Hůrce, chytli za 2 dny. ;-D Víte, já nerozumím práci IT odborníků, ale taky o nich nepíšu, že jen ťukají do klávesnice. Oni by si pak mohli ťukat na čelo.;-)

0/0
28.8.2011 23:54

lynxxx

Re: Mám obavu

Ne každý se dá chytit okamžitě, ale je třeba konat. V Rumburku zmlátili 6 lidí a policie ten den nic nepodnikla. Proč? Protože se jí nechtělo. Začali ťukat do počítače druhý den a kdyby jim nebylo sděleno, kdo je pachatel, tak by se ani nic dalšího nestalo.

Zkušeností mám dost - vykradení kanceláří, auta, poškozování domu... Vždy formální nečinnost i přesto, že možnosti byly (dorazila vždy slečinka s bločkem po 4 hodinách). Policie není ani tak neschopná, jako líná. Je to děs, který stojí spoustu prachů. Klidně jich vyházet půlku a nestane se vůbec nic.!!

+1/0
29.8.2011 0:17

dr.Radarius

Re: Mám obavu

Otazka:

Jakto, že máme nejvyšší počet policistu na obyvatele v Evropě a stav je takový jaký je?

0/0
28.8.2011 22:21

vencac

Re: Mám obavu

Protože máme taky ne nejvyší ale 2x nejvyšší kriminalitu z celé Evropy. Jen se o tomto stavu nikdy nemluví.

0/0
28.8.2011 22:57

dr.Radarius

Re: Mám obavu

To mi chces tvrdit že v ČR je 2x větší kriminalita nez ve zbytku EU vcetne napr. Slovenska (ktere ma podobne socialne, kulturne, historicky nejblize k CR). Tomu fakt nevěřím, je to logický nesmysl.

+1/0
28.8.2011 23:14

lynxxx

Re: Mám obavu

Jestli to je pravda, je to nejlepší důkaz neschopnosti místní policie. A že je sakra neschopná.

0/0
28.8.2011 23:15

lynxxx

Re: Mám obavu

Protože máme i vyšší podíl osob zajímajících se o příjem bez práce. !!

0/0
28.8.2011 23:03

dr.Radarius

Re: Mám obavu

2x více než je v zbytku EU?

0/0
28.8.2011 23:15

lynxxx

Re: Mám obavu

V EU by možná zájem byl taky, ale ty možnosti jsou omezenější. ČR je velkorysý stát.

0/0
28.8.2011 23:24

dr.Radarius

Re: Mám obavu

Což je samozrejme nesmysl.

0/0
28.8.2011 23:28

lynxxx

Re: Mám obavu

Ale pane doktore, proč nesmysl? Je to dost dobře možné - z peněz poplatníků tu žije spousta budižkničemů. U nás možná víc v policii než jinde.

0/0
28.8.2011 23:32

dr.Radarius

Re: Mám obavu

Omlouvam se spatne jsem pochopil Vasi odpoved,

Myslim ze spolu souhlasime a tato diskuze byla zbytecna:-)

0/0
28.8.2011 23:37

akro

Rusko

V Rusku na rozdíl od nás pochopili, že flákající se, namyšlenou, podplacenou, arogantní a neschopnou policii nelze reformovat. A tak kromě té původní vzniká zcela nová, postavená na lidech, kteří s tou druhou nesmí mít absolutně nic společného. A ukazuje se, že je to správná, efektivní a účinná cesta. A jza několik let nastane den, kdy ta strará skončí, ropzustí se do důchodů, vězení či pod mosty a fungovat bude už jen nová.

0/0
28.8.2011 21:00

paxxtor4u

Re: Rusko

Schválně bych udělal průzkum, kdo se podílí na trestní činnosti policistů-zda ti staří v aktivní službě před r. 1989 anebo ti noví. Možná, že by jste se divil.

0/0
28.8.2011 21:11

akro

Re: Rusko

Obávám se, že jste obsah příspěvku nesprávně pochopil. To nebylo o tom, že absolvent "traktorista s maturitou" po rychlokursu v údolí dutých hlav nabyde sebevědomí a přepadne v teplákách směnárnu. Důvody, proč ruští milicionáři za půl roku, rok,dva, hromadně skončí ve vězení či pod mosty je úplně jiný.

0/0
28.8.2011 21:25

pučmidrát

Re: Rusko

To údolí dutých hlav jsou plzeňská práva??8-o

0/0
28.8.2011 21:28

akro

Re: Rusko

To už jsi v jiné galaxii. Problémem PČR nejsou plzeňská práva.

0/0
28.8.2011 21:31

škovras

Re: Rusko

Ne, Praha 4 - Lhotka.

0/0
28.8.2011 21:56

denny6002

Re: Rusko

"Údolí dutých hlav" - Praha -9; Hrdlořezy.

0/0
28.8.2011 22:21

akro

Re: Rusko

Jojo, nalejvárna odmaturovaných traktoristů, dají jim uniformu, služební číslo a propláchnou pavučiny v dutině lební. Akademie to není, ta je opravdu na Lhotce, ale tam se dostanou jen elitní traktoristé.

0/0
29.8.2011 0:38

paxxtor4u

Situace je vážná

Stát přestává plnit svoji základní funkce: justice kolabuje a policie se rozkládá a je zpolitizována, zatímco jiné bezpečnostní sbory plné policejní kompetence postrádají. Nejsme Finové nebo Švýcaři, kde vzhledem k občanské uvědomělosti a sounáležitosti ke společenství velmi nízký počet policistů je dostačující. Tady, v ČR je vše "veřejné" diskvalifikováno, zatímco "soukromé" se glorifikuje (typicky neférové jednání developerů a vlastníků nemovitostí, kteří sestěhovávají nepřizpůsobivé z atraktivních lokalit do pohraničí, kde navíc inkasují od státu dotace na sociální bydlení).

+3/0
28.8.2011 20:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.