Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při nehodě v Chorvatsku zemřela Češka, manžel a děti jsou v nemocnici

Na dálnici A1 nedaleko chorvatského města Gospič havarovalo auto s českou poznávací značkou. Na místě zemřela česká turistka, její tři spolucestující včetně dvou dětí skončili v nemocnici. Podle chorvatského serveru novilist.hr nejsou v ohrožení života.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jordan23

Šla smrti vstříc

Vzhledem k dvěma dětem seděla žena zřejmě vepředu. Na sedadle smrti, nepřipoutaná....ta si o to vyloženě říkala!!

0/0
30.8.2011 10:03

SerenaGG

Re: Hlavně že ušetřili za nocleh

.. Musíš být velká nula to takhle hodnotit když o tom nic nevíš! Mohl bys mít trochu soucitu a myslet na ty děti jak se asi cítí a na toho manžela. Já osobně je znám, a ta žena byla ten nejhodnější člověk na světě .. Takže až zase budeš psát tak trapné komentáře, zamysli se, koho to může dost ranit .. Jak by ses asi cítil, kdyby to byla tvoje matka!;-O měl by ses stydět..!!

0/0
29.8.2011 11:02

kali gandaki

Moji rodiče jezdí

2x za rok na jih, jednou Francie, jednou Chorvatsko. Francii (1500km) jedou s jedním přespáním, Chorvatsko bez, ale samozřejmě s přestávkami. Mezitím kratší štreky do Německa a Rakouska. Jezdí tak mnoho let - odhadem víc než 350. Střídají se, nejezdí přes půlnoc. Proč to píšu? Jsou zkrátka zvyklí, cesta je pro ně relax. Máma 74 let, táta 82...

0/0
28.8.2011 22:38

kali gandaki

Re: Moji rodiče jezdí

Ta nula je tam navíc :) 35 let je dost a dost

0/0
28.8.2011 22:39

Sisoj Psojič

Je to kluk od nás, hráli jsme spolu v jednom manšaftu hokej

jeho manželka moc hezká a sympatická žena.....je to strašná tragedie :-(

0/0
28.8.2011 19:15

p.erk

Re: Je to kluk od nás, hráli jsme spolu v jednom manšaftu hokej

Promin, z jakého jsi města?? Je to hrozná věc.

0/0
28.8.2011 21:31

Sisoj Psojič

Re: Je to kluk od nás, hráli jsme spolu v jednom manšaftu hokej

z místa severně od Brna. Nejde o žádné velké město. Omlouvám se, že to nebudu blíže specifikovat, nechci dávat svým úhlavním přátelům z jiných diskusí návod....

0/0
29.8.2011 1:18

p.erk

Re: Je to kluk od nás, hráli jsme spolu v jednom manšaftu hokej

ok,takhle to stačí, měl jsem obavu o jedny známé, ale nejsou to oni... dík..

0/0
29.8.2011 7:59

Náhodný Bodec

mikrospánek je svině, radši hoďka pauza se spánkem a potom

nějakej redbull do finále cesty než pohřeb místo dovolené......

+2/0
28.8.2011 15:15

enol

Re: mikrospánek je svině, radši hoďka pauza se spánkem a potom

hoďku se spánkem si nedovedu představit, já prostě na tak krátko nezaberu, na druhou stranu 1400 km z Říma do HK pro příklad jsem dal úplně v klidu, stačí neodjíždět unavený (!) a cestou to proložit příslušným počtem odpočinkových desetiminutovek, hned jak přijde první signál...

0/0
28.8.2011 15:22

sámvelkýmao

Re: mikrospánek je svině, radši hoďka pauza se spánkem a potom

to je názor z praxe. prostě když mám dost, zastavím, zacvičím si, občerstvím se, odskočím si a opláchnu se vodou, a jedu dál zcela v pohodě. na trase 900 km není nutno spát. hodinovej spánek k ničemu nevede..........

0/0
28.8.2011 15:39

Kapitán Hollister

Re: mikrospánek je svině, radši hoďka pauza se spánkem a potom

ale tak to berte tak, že to má každej jiný..když je nedostatek spánku, tak je dobrých i pár minutek zdřímnutí na krátké rychlé osvěžení, JEŽIŠMARJA lidi, fakt..každej to má jinak

0/0
28.8.2011 17:36

Mitchell

Jak jet?

Byl jsem tam letos opět po několika letech. Střídali jsme se dva řidiči, i když posledních skoro 400 km jsem táhl já. Dělal jsem pauzy cca po hodině a půl, pokaždé procházka, pití cigárko (jsem kuřák, no) a pak zase v klidu dál. Před rozedněním jsem dělal pauzu u Šibeniku (most u Skradinu, vřele doporučuji, nádherné panorama při východu Slunce), dali jsme si kafíčko v kavárně a pak už za světla jsme dojeli naprosto bez problémů posledních 100 kilometrrů až do Omiše.

+1/0
28.8.2011 14:45

p.erk

Češi podle Chorvatů po BH nenebězpečnější řidiči...

To je ostuda, být druzí... Neurážím se, je to pravda..Chorvati mě tam neohrozili ani jednou, i kyž jezděk jak hovada, Češi už několikrát..

http://danas.net.hr/crna-kronika/page/2011/08/28/0050006.html?rss=2

0/0
28.8.2011 13:17

Mitchell

Re: Češi podle Chorvatů po BH nenebězpečnější řidiči...

Podle Chorvatů možná, podle mých (a nejen mých) zkušeností jsou největší "CENSORED" Poláci. ... A nejen na silnici. Rv

+1/0
28.8.2011 14:37

p.erk

Re: Češi podle Chorvatů po BH nenebězpečnější řidiči...

pravda, taky nrjsou nic moc,ale v hr.anketě ani nejsou..

0/0
28.8.2011 14:44

Mitchell

Re: Češi podle Chorvatů po BH nenebězpečnější řidiči...

Tu anketu jsi viděl kde? .. Diskusní příspvěvky ve stylu, že češi by se měli z Chorvatska vypakovat, protože si vozí jídlo a Chorvatsko z nich nemá zisk, jako relevantní argument neberu. A ještě k té diskusi na tebou uvedeném linku - až budou služby v Chorvatsku cenou odpovídat kvalitě, tak tam Češi budou utrácet mnohem víc. Ovšem abych nechal za večeři pro dva v restauraci v přepočtu cca 2000 Kč, tak to nemusím jet do Chorvatska. Za ty prachy (při každodenní večeři v restauraci během týdenního pobytu) pořídím pro jednoho člověka all inclusive v Egyptě na dva týdny včetně cesty.

0/0
28.8.2011 15:01

Mitchell

Re: Češi podle Chorvatů po BH nenebězpečnější řidiči...

Jo, ještě k těm Polákům - ti se častěji vyplombují na R 46 v Prostějově.

0/0
28.8.2011 15:03

p.erk

Re: Češi podle Chorvatů po BH nenebězpečnější řidiči...

anketa je na stejné straně jako článek-tisíce respondentů...

0/0
28.8.2011 15:21

p.erk

Re: Češi podle Chorvatů po BH nenebězpečnější řidiči...

Jinak-když si dáš trochu práce s hledáním restaurace, najíš se v Hr.v pohodě i s pivem do 200 - 250 Kč na osobu.

Ale že se někteří hospodští Chorvati chovají jako hovádka je fakt.Takovou aroganci a přezíravost jsem jinde nezažil..

Ale lepší se to..

+1/0
28.8.2011 15:32

Třetí kolo u dvoukoláku

Bůh žehnej

Bůh žehnej dálkovým štrekám na jeden zátah :-/

0/0
28.8.2011 13:13

JMoudry

Re: Bůh žehnej

Tak pro někoho je problém 300 km v kuse, jiný si dá poměrně v klidu i 1000, takže problémem jsou spíš tendence přeceňovat své schopnosti, než dálkové štreky

0/0
28.8.2011 14:10

Mitchell

Re: Bůh žehnej

POkud si někdo dá "v klidu" 1000 km na jeden zátah, tak své schopnosti přeceňuje taky. Pokud si dá po cestě 2 - 3 pauzy s procházkou mimo auto, odpočinkem a dostatečným příjmem tekutin, pak samozřejmě souhlas. ... Jinak znám i lidi, pro které je problém dát na jeden zátah víc než 100 km.

+1/0
28.8.2011 14:39

enol

Re: Bůh žehnej

tak řekl bych, že je to zjednodušeně řečeno, 1000 km na jeden zátah bez sebemenší zastávky nedá "nikdo", to není normální, mnohým ale i to málo stačí, cigárko, křovíčko, protažení, a jede se dál a taky se to v zásadě dá považovat za jeden zátah, ve srovnání s někým, kdo musí uprostřed cesty na hoďku zabrat a hned to podsouvá druhým...

+1/0
28.8.2011 15:29

kali gandaki

Re: Bůh žehnej

Křovíčko? Ano, vždycky poznám Čecha. Svůj měchýř vyprazdňuje na těch nejneuvěřitelnějších místech. To se pak za tu značku CZ fakt stydím.

0/0
28.8.2011 16:00

enol

Re: Bůh žehnej

Ale no tak, prostě jsem napsal obrazně křovíčko, namísto záchodek, víte? Ale to jsem hned nahrál na lopatu škarohlídovi, co mu Čech uváznul ve chřtánu, že? Se stejně debilní logikou se můžu teď opřít do příslušníka národa francouzského, co nám aktuálně polámal sochu na Karlově mostě... Ale to bych byl vlastně ihned popoháněn, že do vznešených národů se kopat nesmí, není-liž pravda? !Rv

0/0
28.8.2011 16:15

kocourek25

Zákon č.1 ....

Připoutání-ostatní podružné...   Soustarst pozůstalím.!! Výstraha pro druhé - proto také se to sem dává.!!

0/0
28.8.2011 13:11

SIFL

Re: Zákon č.1 ....

Nerozumi tšeski

+1/0
28.8.2011 13:33

sámvelkýmao

Re: Zákon č.1 ....

on psát jazyk svoje kmen.........

0/0
28.8.2011 15:41

bloodyvalentine

everything you know is wrong

hlavně že náte všichni jasno v tom že spěchali na pláž...a co když vyrazili domů?

0/0
28.8.2011 12:27

Psychorův klon

Re: everything you know is wrong

něco se dá vydedukovat. Zkus poslední větu.;-)

0/0
28.8.2011 12:29

bloodyvalentine

Re: everything you know is wrong

třeba přeskočili svodidlo ;-)

0/0
28.8.2011 12:31

Psychorův klon

Re: everything you know is wrong

tak sobota půl čtvrté ráno? Dopoledne se často střídají turnusy? Kdyby jeli nahoru, tak asi z Albánie;-)

0/0
28.8.2011 12:33

bloodyvalentine

Re: everything you know is wrong

třeba skončili již v pátek...užili si ještě den a večer...pak 4 hodky pospali a vyrazili :-) treba to bylo uplne jinak...jen se divim tem co nezvazuji jinou moznost...a je jim vsechno jasne

0/0
28.8.2011 12:38

Psychorův klon

Re: everything you know is wrong

nebo to ví jako fakt a netušili, že se v tom bude někdo vrtat;-D Mnoha lidem by patrně padla brada, kdyby se ukázalo, že za to může např. tech. závada.

0/0
28.8.2011 12:44

bloodyvalentine

Re: everything you know is wrong

no jo...asi by mnohým padla brada jen kdyby se dověděli sami o sobě jací jsou a jak jsou vnímáni :-) ale to už je jiná diskuse :))

0/0
28.8.2011 12:50

Psychorův klon

Re: everything you know is wrong

no přesněR^;-D

0/0
28.8.2011 13:00

gt2006

nehoda..

Opět slušná a kultivovaná diskuse;-([

0/0
28.8.2011 12:23

bloodyvalentine

Re: nehoda..

zjevně závist těch co si dovolenou nebo rodinu nemohou dovolit :)

0/0
28.8.2011 12:30

Kapitán Hollister

Re: nehoda..

tak si to klidně mysli dál

+1/0
28.8.2011 15:33

sámvelkýmao

Re: nehoda..

mohou - nemohou, v zinku bych se z dovolený nechtěl vrátit...............

+1/0
28.8.2011 15:42

Christopher2011

Nehody se stávají i v česku

bylo by zajímavé se dostat ke statistikám nehod českých řidičů během dovolených a možná bychom zjistili, že riziko havarií je plus mínus stejné jako mimo dovolenou, porovnání noční a denní dálkové jízdy by možná ukázalo totéž, protože zase během dne je obvykle hustší provoz

0/0
28.8.2011 11:57

P.spk

České plácanice na diskuzi

Jezdit autem do zahraničí autem není žádný hazard, nehody nenusí být způsobeny přetěžováním řidiče.......je však potřeba, aby řidič věděl, na co má a tím se řídil. Sám jezdím každoročně několik let do Řecka a s únavou nemám problém, odpočívám, když je potřeba.....

+2/0
28.8.2011 11:44

macarát

Tak to vypadá, že nikdo nevinný nezemřel

rodina má v tomhle případě vždy spoluvinu, protože s hazardem souhlasila. Třináctiletý člověk už má dost rozumu na to, aby řekl: Táto (mámo), nejezděme přes noc, je to nebezpečné.

+4/0
28.8.2011 11:38

Psychorův klon

Re: Tak to vypadá, že nikdo nevinný nezemřel

rodina prvd spala. Tak že je to takovej tichej souhlas viď? Pane vachmajstr, voni jsou hlava.........

0/0
28.8.2011 11:41

macarát

Re: Tak to vypadá, že nikdo nevinný nezemřel

Tichý souhlas, také souhlas. A dost pochybuji, že jim večer řidič slíbil, že v noci zastaví, a pak to nedodržel. Pak by to bylo samozřejmě jinak.

0/0
28.8.2011 11:43

Psychorův klon

Re: Tak to vypadá, že nikdo nevinný nezemřel

raději nic.

0/0
28.8.2011 11:45

dimple

Re: Tak to vypadá, že nikdo nevinný nezemřel

stačí si dát mokrý kapesník na hlavu, klone...

0/0
28.8.2011 11:45

Psychorův klon

Re: Tak to vypadá, že nikdo nevinný nezemřel

tak si ho dej. Nemusíš nám to oznamovat.

0/0
28.8.2011 11:45

dimple

Re: Tak to vypadá, že nikdo nevinný nezemřel

to byla jen malá rada pro tebe... A nemusíš rádoby vtipně reagovat...

0/0
28.8.2011 11:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.