Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kaddáfí ustupuje, navrhuje zahájení rozhovorů s povstalci

Libyjský vůdce Muammar Kaddáfí je připraven zahájit jednání o předání moci. Podle britské stanice BBC to oznámil jeho mluvčí. Pouštní vládce navrhl, aby rozhovory s povstaleckou Národní přechodnou radou vedl jeho syn Saadí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Noli tangere circulos meos

ja si pockam na tu prosperitu a stesti

pod vladou rebelu. :-)

0/0
29.8.2011 0:51

Taras Bulba

Re: ja si pockam na tu prosperitu a stesti

Co ti taky zbejvá, když drahoušek Kaddáfí to má i přes váš hrdinský elektronický boj spočítaný, žejo? :-)

0/0
29.8.2011 15:05

Sprintujici.stonozka

Tak jak

něco nového?

0/0
28.8.2011 22:23

BajnyPhoenixI

To mate marny

Green a spol. jsou poplatni dobe,ale patri do ranku kovani soudruzi . Uz jste videli nekdy nekdo presvedcit kovaneho soudruha za bolsevika  ,ze s rezimem neni zdaleka vse v poradku? Bez sance .

A jejich nasledovnici se stejne urputne perou za oligarchy a je jim uplne jedno,ze je lide maji za pitomce,tak jako drive kovane soudruhy . To je proste takovy druh lidi ,kteri musi znat sve misto a mit hlavu v necim zadku. Bud Moskva nebo Washington,jinak si to predstavit neumi .

+1/0
28.8.2011 22:09

greenalien

Re: To mate marny

Je vidět že bez osobních útoků to zastáncům plukovníka prostě nejde. Jakmile se příjde že sem píšou naprosté hovadiny tak je třeba to hned zalepit nějakou řádnou ideologickou přednáškou na libovolné téma.

0/0
28.8.2011 22:17

greenalien

Re: To mate marny

*příjde na to

0/0
28.8.2011 22:17

Larry Matejka

Re: To mate marny

Novodový bolševik, je zajímavý fenomén... Demokraté, kteří se se sadistickou radostí radují z lidského utrpení. Člověka, kteý má jiné názory  by nejraději nechali zavřít... Politruky a přisluhovače režimu přinášela každá doba. Vždy byli ti nejhorší... A vždy měnili režimy s lehkostí, kterou nepochopím...

0/0
28.8.2011 22:26

Larry Matejka

Re: To mate marny

BTW: Právě koukám na Zelenou míli... Je tam charakteristická postava bachaře, která je přesným popisem těhle lidí...

0/0
28.8.2011 22:31

55108311

Re: To mate marny

čím to, že tak snadno poznám, když někomu dojdou argumenty? ;-D

0/0
29.8.2011 0:43

Larry Matejka

Re: To mate marny

to není otázka argumentů, ale čísel... možná by se dalo i říci, že je to i otázka nedostatku fantazie, obvykle charakteristické pro státní orgány...;-D

0/0
29.8.2011 0:48

Larry Matejka

Re: To mate marny

BTW: stejně jako existuje fenomén novodobého bolševika, existuje i fenomén novodobého estébáka...

0/0
29.8.2011 1:02

NEAGRESI

Okénko do historie

Až bude taková to demonstrace za podporu rebelů, tak uznám, že většina Libyjců chtěla změnu vlády. Zatím přesvědčen nejsem.

http://www.youtube.com/watch?v=xvfAuwGOtKg&feature=related

+1/0
28.8.2011 21:39

greenalien

Okénko do historie

To je mimořádně trapný příspěvek.

http://www.youtube.com/watch?v=05XsGt3uPH0

http://www.youtube.com/watch?v=1yQNxbiCjBI&feature=related

0/0
28.8.2011 21:47

NEAGRESI

Re: Okénko do historie

Možná vám nedošlo, že Libye je bipolární. Východ a západ Libye byl vždy názorově jinde. Vaše demonstrace nejsou ani zdaleka tak početné. Jsou přesvědčivé pro východ země. Připomíná mi to Severní a Jižní Koreu. V současnosti nekompatibilní země. Ale v Libyi se to násilím zřejmě nějak vyřeší. Jenže násilí plodí jen další násilí a nestabilitu. Trapný je zejména váš jednostranný přístup k problematice. Nepřipouštíte diskuzi a jiné reálné názory, to je problém vaší sebereflexe.

0/0
28.8.2011 21:56

greenalien

Re: Okénko do historie

1. Ejhle, ještě před chvílí bylo kritérium najít stejnou demonstraci, teď už to nevadí, musí se to zamáznout přednáškou "bipolaritě."

2. Zajímalo by mě jak jste došel k názoru že nejsou "ani zdaleka tak početné" - vy jste to nějak počítal? Jak? Povězte...nebo prostě berete za bernou minci když vám státní televize poví že jich bylo v Tripolisu na manifestaci milion a všichni dobrovolně?

Kážete o sebereflexi ale evidentně vám samotnému to nic neříká.

0/0
28.8.2011 21:59

NEAGRESI

Re: Okénko do historie

Je vidět, že opět nediskutujete o tom podstatném a to je bipolarita země. Na rozdíl od vás uznám, že mají rebelové své příznivce a jestli jsou tam dobrovolně nebo ne, to neřeším. Bohužel těch hlasů o zvěrstvech rebelů se objevuje více a více. Nějaký komentář? Plukovníkova propaganda to asi nebude, když není u válu.

Práce s davem a kamerou dokáže věci. Viděl jsem hezké natáčení Al Jazeerou, demonstranti reagovali na pokyny a vše se natáčelo. Netvrdím, že se to děje vždy, netvrdím, že to nedělal režim taky. Ale tohle jsem viděl docela jasně. Počty lidí se dobře porovnávají. Záleží na vzdálenosti záběru a velikosti postavy na monitoru. Taky je dost důležité jakou plochu záběr zabere. Z malé demonstrace se dá udělat i docela hezká velká, hlasitá......

0/0
28.8.2011 22:27

greenalien

Re: Okénko do historie

To podstatné byl váš úvodní příspěvek kde jste psal, cituji, "Až bude taková to demonstrace za podporu rebelů, tak uznám, že většina Libyjců chtěla změnu vlády. Zatím přesvědčen nejsem." Ukázal jsem vám demonstrace které rozhodně jsou přinejmenším stejně veliké.  Takže chyba, prvoplánový záměr se nevydařil, tak je třeba míchat do hromady bipolaritu, povstalce, propagandu, Al Džazíru, prakticky kterákoliv přitažlivá slova pro čtenáře, hlavně jen aby se nepřišlo na to, jakou volovinu jste napsal.

0/0
28.8.2011 22:30

NEAGRESI

Re: Okénko do historie

Stále tu nevidím přesvědčivý logický argument. Když není, tak musí stačit slovní výpad. Mezi principy demokracie patří tolerance menšin, náboženství a vlastního názoru.(neextrémního) V Libyi žádné pogromy na černochy či křesťany neprobíhali. Libye nebyla demokracie západního střihu, to není ani většina západních zemí v současnosti, ale k budoucnosti vyhlížím s obavami. Jedna věc je útočit s NATO a druhá věc bude dát do pořádku zemi zničenou boji, zabránit čistkám a uspořádat volby. Slibovali za 6 měsíců, tak na to bych nevsadil.

0/0
28.8.2011 23:19

55108311

Re: Okénko do historie

To je klasika. O kus níže petrmoudry tvrdil, že rebelové jsou džihádisti, vysvětlil jsem, že to nemůže být pravda , protože za jediného vůdce džihádu se považuje Kaddáfí. A téma se okamžitě plynule přehouplo na CIA , al kajdu a jestli jsou rebelové demokrati.

0/0
29.8.2011 1:11

NEAGRESI

Abu Salim

http://www.youtube.com/watch?v=dMt5VKdXcsI&feature=related

0/0
28.8.2011 21:36

NEAGRESI

Černoši v Tripolisu

A tady máme černochy, kteří vypadají dost nebezpečně. Zahraniční dělníci? Na nebezpečné žoldáky to nevypadá, ale asi to pěkně schytají. Někteří rebelové vypadají dost islamisticky, z těch strach jde.

http://www.youtube.com/watch?v=3_BY-x5p07E&feature=related

0/0
28.8.2011 21:11

NEAGRESI

Tripolis před pár dny

Všimněte si těch aut. Co je na nich divného? Obvykle se u aut zamykají dveře i kufr, tak proč to má většina těch aut otevřeno?

http://www.youtube.com/watch?v=puY5lMBhUgE&feature=player_embedded#!

0/0
28.8.2011 21:08

AnlaShok999

Kdo plati tyhle lzi??

Kaddafi uz navrhoval rozhovory davno, nicmene NATO o zadne nestalo. Jejich placeni "rebelove" samozrejme taktez nic podobneho nechystali..RvRv

+1/0
28.8.2011 21:04

greenalien

Re: Kdo plati tyhle lzi??

http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/239741-o-mem-vitezstvi-je-rozhodnuto-odmita-kaddafi-vyjednavani.html

0/0
28.8.2011 21:15

Larry Matejka

Re: Kdo plati tyhle lzi??

To tomu Borgisu křivdíte, proč by měl platit lži??... Možná za Porybného nejlepších let... Spíš bych hledal toky peněz na propagandu v Congressu, před kterým Hillary Rodham Clinton nedávno prohlásila: We are in Information War and we are Loosing that War... a žádala víc pěněz na propagandu....

+1/0
28.8.2011 21:23

petrmoudry

Re: Kdo plati tyhle lzi??

tak když se musel sklonit před hrubou silou, že ti to není jasné, morálně vyhrál.....

0/0
28.8.2011 21:27

Larry Matejka

Další Irák... Destabilizace a násilí místo demokracie

Jsme nepoučitelní? Kdepak... Detabilizace není nechtěná záležitost... Ordo ab Chao je odvěký kolonizační princip... Zednářská bible by mohla vyprávět, kolik Zednářů 33té úrovně na ní v historii přísahalo... Ordo ab Chao je jejich motto... Co na tom, že se operace Mermaid Dawn změnila v Operaci Civillians Down...  Jaký vlastně je řád vznikající z chaosu? Je chaos nutný? Je nutný řád? Je nutný řád, který vnutí jedna civilizace druhé? Proč nás historie dokola učí, že naše vlády jsou příčinou číslo jedna v zavinění nepřirozeného úmrtí? Někdy k tomu používají válku, jindy daňové reformy, jindy zelené hnutí... Kam se hrabou letecká neštěstí, dálnice a rakovina. V důsledku jednání svých vlád zemřelo ve dvacátém století 200 000 000 lidí...

+1/0
28.8.2011 20:21

traktorista operator

Re: Další Irák... Destabilizace a násilí místo demokracie

Terezo, já tě nechápu, vždyť ty píšeš věci, kterým sama nevěříš, proč to děláš?Rv8-o

0/0
28.8.2011 20:37

Lumpíí po banánu 2

Re: Další Irák... Destabilizace a násilí místo demokracie

s tím souhlasím

0/0
28.8.2011 20:39

avatar30

Re: Další Irák... Destabilizace a násilí místo demokracie

A mohu se zeptat, jak byste si predstavoval zmenu? Jak sam pisete, je to odveky "problem" (nebo prirozene chovani?), s cimz souhlasim. Vzdy tady byly velmoci, ktere si rozparcelovali svet. Uz jsem s Vami o tom diskutoval a i kdyz nejsem zastance konspiracnich teorii (napr predevcirem jsem se kralovsky bavil u davani souvislosti HAARP a Irene), tak to, ze zde veskere globalni deni ovlivnuje uzka skupina lidi, jsem ochoten pripustit. Navic pak nechapu tu nenavist (nemyslim konkretne Vas) lidi vuci USA. Vzdyt podle toho jsou jen vykonavatelem vule (jako nejvetsi vojenska mocnost) nekoho jineho - neco jako ve smyslu, ze bud budu delat praci, kterou mi zamestnavatel zada, i kdyz se mi prici, a budu mit stale svoje misto nebo budu mit ciste svedomi, ale budu na dlazbe a mocny zamestnavatel zaridi, ze uz si neskrtnu. Z tohoto neni lehke vyplout a uz vubec netusim jak.

0/0
28.8.2011 20:40

Lumpíí po banánu 2

Re: Další Irák... Destabilizace a násilí místo demokracie

vše vzniklo z choasu a pár posledních tisícitelí se nám někdo snaží nastolit řád. ;-) Larry má moudré postřehy

+1/0
28.8.2011 20:43

avatar30

Re: Další Irák... Destabilizace a násilí místo demokracie

S tim ja se nepru, ale prave proto, ze to trva vlastne od nepameti, tak by me zajimal jeho nazor na to, jak provest zmenu ke stavu jinemu. Ja bohuzel asi nejsem naivni (neni mysleno hanlive), abych veril, ze je to mozne.

0/0
28.8.2011 20:46

Lumpíí po banánu 2

Re: Další Irák... Destabilizace a násilí místo demokracie

bohužel, dnešní společnost zabřehla do negací "nic není nemožné" (v jednom rčení dokonce 3x).... přitom pozitivní způsob uvažování negaci odmítá! ;-)

0/0
28.8.2011 20:52

avatar30

Re: Další Irák... Destabilizace a násilí místo demokracie

Presne jak rikate, jestli jsem Vas teda dobre pochopil v tom, ze sice rikame neco, co je v naprostem rozporu s pozitivnim uvazovanim. Myslim si, ze porad existuje neco jako "panem et circenses" (chleba hry).

0/0
28.8.2011 21:03

Lumpíí po banánu 2

Re: Další Irák... Destabilizace a násilí místo demokracie

a o tom to je - hrát si může jen ten, co má dost chleba (plné břicho)¨;-)

0/0
28.8.2011 21:06

Larry Matejka

Re: Další Irák... Destabilizace a násilí místo demokracie

High-frequency Active Auroral Research Program sovisí s celou řadou projektů, které se mi zrovna nelíbí, bylo to třeba střílení jaderných zbraní do horní atmosféry atd... Řada konspiračních teorií, které tyto programy obestřely, jsou součástí projektu...  Ale rozhodně bych ten program nepodceňoval... Představuje vážné nebezpečí pro planetu... Změna? To je na knihu. Jednoduše řečeno by pro mne změna znamenala návrat k principům, na kterých byly založeny USA... Návrat k rozvoji a demokracii...

0/0
28.8.2011 21:10

avatar30

Re: Další Irák... Destabilizace a násilí místo demokracie

HAARP i mozna existuje (co my vime, porad je to jen jedna pani povidala), ale rozhodne nedokaze ovlivnit pocasi na urovni cyklony Irene. To proste neni fyzikalne mozne (a to ani pro mnohem mensi utvary nez je Irene), neni na to dost energie, coz se da dost dobre a celkem jednoduse spocitat. To co pisete o zmene je fajn, jenze podle meho nazoru to neni realne (alespon ne dnes a ani v blizke budoucnosti). Jedina moznost by vedla skrze zhrouceni monetarniho systemu, coz by nas mohlo ocistit, ale prime dusledky nechci ani domyslet.

0/0
28.8.2011 21:16

Lumpíí po banánu 2

Re: Další Irák... Destabilizace a násilí místo demokracie

podporuji zhroucení monetárního systému, Když nějaká "cééélebrita" dostane za předvedení prapodívných hadrů několikanásobně více peněz, než zemědělec, který vypestuje potravu (bez které, se na rozdíl od té "pohlavní miss" , neobejdeme), tak je něco hodně špatně  Rv

0/0
28.8.2011 21:34

Larry Matejka

Re: Další Irák... Destabilizace a násilí místo demokracie

:-) Existuje, astojí reálné peníze a nejsou vůbec malé... Já se tomuhle tématu na diskuzích vyhýbám stejně jako UFO... Protože je kolem toho všeho záměrně mnoho šumu... Nejsem takový pesimista, Ron Paul je o pár bodíků před Obamou... Systém se musí zhroutit, je tak designovaný... Já hledám paralery v historii, které nás vyvedly z deprese. FDR byl o socialismu, ale udělal věc, kterou by mohl udělat i Obama, kdyby nebyl loutkou Wall Street... Prostě by zavolal Bernankemu a řekl by mu, že za pět minut jde na tiskovku, kde oznámí, že FED uvolňuje tři bilióny dolarů na půl procentní úrok na padesát let pro reálné uekonomiky, rozvoj infrastruktury a vytváření pracovních míst. Jestli to Benjamine Shalome nebereš, tak vyhlásím national emergency state a znárodním FED... Pravomoci na to má... Takto by jednal Roosevelt a každý skutečný prezident, který není jen aparátčíkem bankéřů, jako Obama...

0/0
28.8.2011 21:35

avatar30

Re: Další Irák... Destabilizace a násilí místo demokracie

No, uvidime, treba mate pravdu, kdo vi, budoucnost napovi. Co me na tom vse dokaze vzdycky spolehlive vytocit je, ze nejake soukrome ratingove agentura dokazou lusknutim prstu ekonomicky zlikvidovat kterykoli stat, kdykoli si vzpomenou a navic bez jakekoli zodpovednosti. Trochu mi dnesni doba pripomina rimskou risi pred svym padem.

0/0
28.8.2011 21:51

Larry Matejka

Re: Další Irák... Destabilizace a násilí místo demokracie

Tohle je úplně přesná charakteristika. Ano ratingové agentury jsou novodobí diktátoři...

0/0
28.8.2011 22:03

petrmoudry

Tak ano obhajujte ty propuštěné vězně Al-Kajdy

Chudák Kaddafi, teď mu přišijou každou vraždu, včetně ty oběti leteckých náletů.....RvRvRv

0/0
28.8.2011 19:27

Sharpe

Re: Tak ano obhajujte ty propuštěné vězně Al-Kajdy

Uz mu drive prisili nejake vrazdy, ze ano?

0/0
28.8.2011 20:01

petrmoudry

Re: Tak ano obhajujte ty propuštěné vězně Al-Kajdy

jak chcete, jestli tady obhajujete prokazatelné zločince a džihádisty, budiž....

0/0
28.8.2011 20:08

55108311

Re: Tak ano obhajujte ty propuštěné vězně Al-Kajdy

;-€ Rebelové nejsou žádní džihádisti! Jediný pravý džihád je ten vedený Kaddáfím ve jménu Alláha. Aspoň to Kaddáfí tvrdí na svém webu:

"Rebels are firing on each other too and killing each other amidst

confusion and mistrust, because now they have realised that the Jihad in

Libya led by Muammar Qaddafi is for Allah"

(http://mathaba.net/news/?x=628306)

0/0
28.8.2011 20:33

petrmoudry

Re: Tak ano obhajujte ty propuštěné vězně Al-Kajdy

Ale Al-Kajda podporuje povstalce...... a já nechci podporovat tyto kriminální živly.......

+2/0
28.8.2011 20:40

55108311

Re: Tak ano obhajujte ty propuštěné vězně Al-Kajdy

to je zvláštní, že by al-kajda podporovala povstalce, kteří bojují proti džihádu? 8-o

Já bych teda čekal, že al-kajda bude podporovat Kaddáfího džihád...

0/0
28.8.2011 20:56

Larry Matejka

Re: Tak ano obhajujte ty propuštěné vězně Al-Kajdy

;-D;-D The Libyan Islamic Fighting Group,  Brity (MI6, SAS) podporovaní monarchisté a rasisté, kmeny Harabi a Obeidat z oblasti Benghazi-Darna-Tobruk, hlásící se k senusskému řádu. Potom tu máme CIA ovládanou arabskou legii Al-Qaedu vedenou dvojitým agentem Hakimem al-Hasidim. Dále LNSF (Libyan National Salvation Front), původně vzniklou v Sůdánu, později trénovanou v severní Virginii, která se v roce 2007 spojila s Al-Qaedou... Poslední složkou jsou Francouzi podporovaní a organizovaní zběhové z Kaddáfího armády spojení s Nouri Mesmarim, bývalým šéfem Kaddáfího protokolu, kterého nejspíš získala DGSE dávno v minulosti... Demokraté jak vyšití...

+1/0
28.8.2011 20:50

55108311

Re: Tak ano obhajujte ty propuštěné vězně Al-Kajdy

Asi jste nepochopil téma:

Řešilo se, jestli jsou rebelové DŽIHÁDISTI. Říkám, že být nemůžou, protože za jediného vůdce džihádu v Libyi se považuje Kaddáfí.

0/0
29.8.2011 0:42

traktorista operator

Nizozemsko

Nizozemsko uznalo Přechodnou národní radu za vládu LibyeR^:-)

0/0
28.8.2011 19:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.