Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zloději kradli z autobusů směsnou naftu a prodávali jako klasickou

Policisté dopadli dvojici zlodějů, kteří na Uherskohradišťsku během léta ve velkém kradli z autobusů naftu. Palivo pak pod cenou prodávali náhodným řidičům. Ti ovšem netušili, že si místo klasické nafty kupují směsnou naftu, která by jim tak v některých případech mohla způsobit i technické problémy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kocourek25

Taky mladíci ?

Nějak se  s těmi " mladíky " roztrh pytel. ;-O

0/0
27.8.2011 20:30

marwal

dobře tim řidičům tak

doufám, že jim to ucpalo trysky. Dokud tu budou lidi jako oni, kteří kupují kradené věci, budou mít zloději motivaci krást... Rv

+2/0
27.8.2011 13:15

stabylak

Re: dobře tim řidičům tak

Kromě nejnovější generace vysokotlakých vstřiků, na to můžou jezdit všechny diesly.

Odzkoušeno dlouholetou praxí...

0/0
27.8.2011 20:37

Monastus

Re: dobře tim řidičům tak

Mám vysokotlaké vstřiky a také to je o.k.

0/0
29.8.2011 11:42

FandaVV

Re: dobře tim řidičům tak

U dieselu jsou všechny vstřiky vysokotlaké.Z principu ;-) Možná autor myslel Common Rail? Taky mohli mladíci z busů ukrást emulzní naftu - ta je s vodou. To by si osobáky pošmákly ;-DX

0/0
29.8.2011 11:47

kalifkaca

Ach jo

já už taky potřebuju brejle. Čtu směšná místo směsná a nějak mi to nešlo do hlavy...

0/0
27.8.2011 13:10

ztrewq

zmes ...

ak to natankoval do klasického dýzlu, tak sa dohromady nič väčšie nemohlo stať.

p405 bez problémov chodí na repkový olej z kauflandu, iba treba odstrániť vodu zo systému a dávať pozor na gumenné tesnenia. ani výkon neklesol znateľne.

no a kúpiť si drahé "moderné" (/rozumej módne) auto a potom šetriť na podstatných veciach je hlúposť, takí si koledujú o problémy.

0/0
27.8.2011 12:54

Výstřik do tmy V.

Re: zmes ...

Pazout 405ka je typicky auto, ktery vezme jakoukoliv horlavou mastnotu, aniz by to na nem zanechalo trvaly nasledky. Neni s nim problem ujet 40000km jen na jetou hydrauliku z bagru.

0/0
27.8.2011 13:49

5x odstřelen z diskuzí

Re: zmes ...

Na olej z kauflandu jezděj v pohodě všechny starý nafťáky. Rozhodně nejde jen o P 405.

Starý Golfy a jiné staré naftové motory si vezmou cokoliv (slunečnicovej, řepkovej). Jak je akce a olej klesne kolem 20,- , majitelé starých nafťáků nakupují... :-)

0/0
27.8.2011 13:54

Aro

Biosložky

"... směsnou naftu. Tedy palivo s příměsí biosložek."

To se nám tu zase nějaký odborník tváří, že "normální" nafta na pumpě v ČR je BEZ biosložek, ale:

Paragraf 3 zákona 180/2007 Sb.

(1) Osoba uvádějící motorové benziny nebo motorovou naftu do volného daňového oběhu na daňovém území České republiky pro dopravní účely je povinna zajistit, aby v pohonných hmotách7a), které uvádí do volného daňového oběhu na daňovém území České republiky pro dopravní účely za kalendářní rok, bylo obsaženo i minimální množství biopaliv

a) od 1. ledna 2008 ve výši 2 % objemových z celkového množství motorových benzinů přimíchaných do motorových benzinů, b) od 1. září 2007 ve výši 2 % objemových z celkového množství motorové nafty přimíchaných do motorové nafty, c) od 1. ledna 2009 ve výši 3,5 % objemových z celkového množství motorových benzinů přimíchaných do motorových benzinů, d) od 1. ledna 2009 ve výši 4,5 % objemových z celkového množství motorové nafty přimíchaných do motorové nafty.

0/0
27.8.2011 12:46

Monastus

Re: Biosložky

:))) Tak jest !

0/0
29.8.2011 11:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.